Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2013, 05:40
Verwijderd
Citaat:
Om 1u30 ging ik slapen. Om 4u30 lag ik al te draaien als een kind op kerstochtend (Miekje komt Miekje komt). Dus ik ben nu weer op en doe maar dingen. Met mijn bril op omdat ik mezelf wijs maak dat ik vast nog een uurtje mijn ogen dicht kan doen. Straks nog koppijn ook van dat ding.
Hebben jullie een echte date-date, met wederzijdse aantrekkingskracht, spaghetti en maan- en kaarslicht enzo?
Advertentie
Oud 24-10-2013, 06:07
Verwijderd
Citaat:
Kan je niet gewoon weer naar bed gaan?!
Dat kan, ik ben nu een beetje ingestort op de bank. Maar om 9u bij de tandarts zijn en om half 11 op Maastricht station liefjes oppikken, maakt dat er weinig tijd overblijft om nog te slapen.
Citaat:
Hebben jullie een echte date-date, met wederzijdse aantrekkingskracht, spaghetti en maan- en kaarslicht enzo?
In mijn dromen ja
Oud 24-10-2013, 06:13
Verwijderd
De bril was trouwens inderdaad niet zo slim. De overgang naar de lenzen heeft me duizelig gemaakt. En raar genoeg duurt dat omschakelen en wennen langer dan je zou verwachten. Maar dat zou goed aan mijn sterkte kunnen liggen natuurlijk.
Oud 24-10-2013, 07:07
Verwijderd
Citaat:
Engels leer je van de computer.

Ken sent me
Oud 24-10-2013, 07:07
Verwijderd
Oke, veel plezier met de liefjes
Oud 24-10-2013, 07:17
Neko*
Neko* is offline
Groetjes aan Miekje van mij, Mutant! En veel plezier.

Ik ben alweer op om straks weer een hele dag in de bibliotheek van school door te brengen. Mijn motivatie is echter nog nergens te vinden. Hopelijk krijgen we het af, vandaag. En als dan morgen mijn boeken van marktplaats binnen zijn ga ik dan de hele dag niets doen. <3
Oud 24-10-2013, 07:19
Verwijderd
Vanmiddag 2 uur hiphop in plaats van gewoon gym
Oud 24-10-2013, 07:20
Neko*
Neko* is offline
Jij liever dan ik.
Oud 24-10-2013, 07:21
Verwijderd
Dat is leuk joh. Veel beter dan turnen . Maar het kan ook salsa zijn. Ik hoop gewoon hiphop.
Oud 24-10-2013, 07:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Product Placement = soort van sluikreclame en ze heeft jouw reactie misbruikt daarvoor (voor de reclame voor het WWspel waar we meer volk voor kunnen gebruiken) en daar houdt mijn uitlegcapaciteit een beetje op?
Ja precies eigenlijk gebeurt dat in films en TV maar het kan ook best in tekst!
Oud 24-10-2013, 07:33
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Dat is leuk joh. Veel beter dan turnen . Maar het kan ook salsa zijn. Ik hoop gewoon hiphop.
Ik vind gym sowieso niet leuk, maar hiphop maakt het er nou niet echt beter op. Ik vond alleen de ringen leuk. En basketbal. Gelukkig had ik in mijn laatste twee jaar vrijstelling. Ik kan me nog herinneren dat we in ons examenjaar ineens allerlei sporten moesten kiezen om een hele dag te doen. Om te kijken wat je leuk kon blijven doen ná de middelbare school. Alsof we nog niet genoeg gym gehad hadden.
Oud 24-10-2013, 07:50
Verwijderd
Citaat:
Ik vind gym sowieso niet leuk, maar hiphop maakt het er nou niet echt beter op. Ik vond alleen de ringen leuk. En basketbal. Gelukkig had ik in mijn laatste twee jaar vrijstelling. Ik kan me nog herinneren dat we in ons examenjaar ineens allerlei sporten moesten kiezen om een hele dag te doen. Om te kijken wat je leuk kon blijven doen ná de middelbare school. Alsof we nog niet genoeg gym gehad hadden.
Ik ook niet, maar vandaag is een uitzondering. De ringen zijn makkelijk en basketbal ook. ik har alles van turnen behalve ringzwaaien en touwklimmen.

Wij mogen na de kerst ook zelf sporten kiezen die we moeten doen, in plaats van gymles in de school.
Oud 24-10-2013, 07:58
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Wij mogen na de kerst ook zelf sporten kiezen die we moeten doen, in plaats van gymles in de school.
Oh dus dat gaat nog steeds op. Alsof je nog niet genoeg sporten uitgeprobeerd hebt met de gymlessen zelf.
Oud 24-10-2013, 08:09
Verwijderd
Ik ben vannacht om vier uur naar beneden gerend om te kijken of allebei mijn ratten er nog waren. Ik droomde dat Balthasar mee boodschappen was gaan doen en weggerend was. Met mijn slaapdronken hoofd op de bank hem zitten knuffelen en toeb weert naar boven
Oud 24-10-2013, 08:13
Neko*
Neko* is offline
Ahwwwww.
Oud 24-10-2013, 08:31
Verwijderd
Ik werd huilend wakker
Oud 24-10-2013, 08:33
Verwijderd
Citaat:
Oh dus dat gaat nog steeds op. Alsof je nog niet genoeg sporten uitgeprobeerd hebt met de gymlessen zelf.
Ik vind dat juist SUPERfijn. Met gym deden we alleen voetbal, softbal, hockey, volleybal en soms turnen, maar nu doen we kanoën, zumba, boksen, schermen...
Oud 24-10-2013, 08:37
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat juist SUPERfijn. Met gym deden we alleen voetbal, softbal, hockey, volleybal en soms turnen, maar nu doen we kanoën, zumba, boksen, schermen...
Elke week iets anders ofzo? Wij moesten iets kiezen wat we twee maanden elke week wilden doen, volgens mij heb ik toen geklommen. Maar we hadden evengoed nog eens in de week gewoon gym, beetje jammer vond ik dat.
Oud 24-10-2013, 08:38
Verwijderd
Citaat:
Elke week iets anders ofzo? Wij moesten iets kiezen wat we twee maanden elke week wilden doen, volgens mij heb ik toen geklommen. Maar we hadden evengoed nog eens in de week gewoon gym, beetje jammer vond ik dat.
Anderhalve maand hetzelfde, dan een wissel. Zonder gym erbij.
Oud 24-10-2013, 08:39
Verwijderd
Citaat:
Nice! Wat vind je het leukste?
Oud 24-10-2013, 08:42
Verwijderd
Citaat:
Nice! Wat vind je het leukste?
Ik heb tot nu toe alleen zumba en kanoën gehad, en dat vind ik allebei leuk.
Oud 24-10-2013, 08:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moet uit bed, maar ik wil niet.
Oud 24-10-2013, 08:45
Verwijderd
Kanoën lijkt me best zwaar! Maar wel tof, want op het water is het meestal fijn.
Nu ga ik me aankleden en wandelen! Daaag!
Oud 24-10-2013, 08:46
Verwijderd
Citaat:
Ik moet uit bed, maar ik wil niet.
+1
Oud 24-10-2013, 08:49
Neko*
Neko* is offline
Bij ons was het om de week een halve dag, én elke keer iets anders. Dus zelfs als er iets leuks tussen zat, was het na 1 middag klaar. Voordeel was dan wel weer dat alle stomme dingen ook maar 1x voorbij kwamen. Zoals tafeltennis. En gewoon tennis. En voetbal. Ik krijg het weer koud als ik eraan terug denk.
Oud 24-10-2013, 08:50
Neko*
Neko* is offline
Kanoën lijkt me dan trouwens wel weer leuk. Maar net als fitness en dansen stond dat bij ons niet op de kaart. En vechtsporten ook niet.
Oud 24-10-2013, 08:54
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
+1
Ik moet wel, anders krijg ik geen uitkering

Oh, ik ga nu gewoon vast de waterkoker en het tosti-ijzer aanzetten, dan kan ik na het aankleden gelijk vreten
Oud 24-10-2013, 08:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zal daarvoor toch het bed uit moeten rollen, maar ach, daar staat wel weer tegenover dat ik naakt door het huis kan rennen
Oud 24-10-2013, 09:03
Verwijderd
Citaat:
Ik moet wel, anders krijg ik geen uitkering

Oh, ik ga nu gewoon vast de waterkoker en het tosti-ijzer aanzetten, dan kan ik na het aankleden gelijk vreten
Ik moet wel, anders krijg ik geen diploma

En boodschappen zou ik moeten doen.
Oud 24-10-2013, 09:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het tosti ijzer heeft de stop doorgeslagen heb nu in 3 kamers geen stroom. Mijn vader heeft de enige sleutel van de meterkast en die is naar het ziekenhuis. Hij is ook zijn telefoon vergeten :')
Oud 24-10-2013, 09:25
Verwijderd
Tosti in de badkamer maken
Oud 24-10-2013, 09:38
Schrödinger
Schrödinger is offline
Nee, tosti in de pan bakken!
Oud 24-10-2013, 10:35
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ik heb Engels geleerd van Runescape, geloof ik. Bestaat dat nog? Ik heb best wel zin om te runescapen nu.
Runescape is de shit
Oud 24-10-2013, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Runescape is de shit
Nee, niet echt.
Oud 24-10-2013, 11:10
Verwijderd
Tien km gewandeld! Heerlijk weer buiten
Oud 24-10-2013, 11:11
Noedelhap
Noedelhap is offline
De Verenigde Naties doen helemaal geen onderzoek naar het Sinterklaasfeest en de zelfbenoemde voorzitter van de commissie die het feest zogenaamd zou onderzoeken, Verene Shepherd, is niet veel meer dan een activiste die geld probeert los te krijgen wegens de slavernijgeschiedenis. Dat blijkt uit uitspraken van het Belgische Unesco-lid Marc Jacobs.

Oud 24-10-2013, 11:12
Verwijderd
Nou nou, een beetje Verene de zwarte Piet toespelen zeg
Oud 24-10-2013, 11:31
Verwijderd
Citaat:
De Verenigde Naties doen helemaal geen onderzoek naar het Sinterklaasfeest en de zelfbenoemde voorzitter van de commissie die het feest zogenaamd zou onderzoeken, Verene Shepherd, is niet veel meer dan een activiste die geld probeert los te krijgen wegens de slavernijgeschiedenis. Dat blijkt uit uitspraken van het Belgische Unesco-lid Marc Jacobs.

Volgens mij gaat het in maart nog steeds over zwarte piet.
Oud 24-10-2013, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Vreselijk vind ik dat. Bij mij op school is de keuze voor fitness, dansen en krav maga.
Oud 24-10-2013, 11:33
Verwijderd
Hmm, Jaeger deed de smileys altijd zo, .
Oud 24-10-2013, 13:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Tosti in de badkamer maken
Wij hebben geen stopcontacten in de badkamer
Citaat:
Nee, tosti in de pan bakken!
Dit heb ik inderdaad gedaan maar als je er 2 maakt, is een ijzer wel makkelijker.
Oud 24-10-2013, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Wij hebben geen stopcontacten in de badkamer
Omg omg omggg hoe föhn je dan!? En hoe stijl je je haar!? (okee jij hebt van jezelf steil haar, maar toch.) ENENNENENENENNE HOE bak je dan TOSTI's terwijl je in bad/op de wc zit!? En hoe luister je radio!?
Oud 24-10-2013, 14:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb ook geen stopcontact in de badkamer heur.
Haar fohnen doe ik in m'n slaapkamer yo. Radio is m'n telefoon, want die kan onder de douche.
Voor het tosti-dilemma moet ik wel nog wat verzinnen, want dat zit me nu wel dwars. Thanks, Kat!
Oud 24-10-2013, 14:06
Verwijderd
Ik föhn mijn haar nooit En stijlen ook niet
Oud 24-10-2013, 14:08
Verwijderd
Voor tosti's steek ik gewoon de badkameropenhaard aan. En dan zo'n gietijzeren plaat
Oud 24-10-2013, 14:09
Verwijderd
Ik eet nooit tosti's, stijl en föhn zelden mijn haar (en als ik het al doe, dan niet in de badkamer) en luister nooit de radio. Het waren allemaal hypothetische problemen.
Oud 24-10-2013, 14:10
Verwijderd
Oh gelukkig.
Oud 24-10-2013, 14:10
Verwijderd
Ja, stel je toch eens voor dat ik echt zo'n kruis te dragen had.
Oud 24-10-2013, 14:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik moet m'n haar wel fohnen, want 't duurt echt uren voordat 't droog is.
Oud 24-10-2013, 14:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ken sent me

Regels voor berichten