Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Groetjes aan Miekje van mij, Mutant! En veel plezier.
Ik ben alweer op om straks weer een hele dag in de bibliotheek van school door te brengen. Mijn motivatie is echter nog nergens te vinden. Hopelijk krijgen we het af, vandaag. En als dan morgen mijn boeken van marktplaats binnen zijn ga ik dan de hele dag niets doen. <3
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wij mogen na de kerst ook zelf sporten kiezen die we moeten doen, in plaats van gymles in de school. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Bij ons was het om de week een halve dag, én elke keer iets anders. Dus zelfs als er iets leuks tussen zat, was het na 1 middag klaar. Voordeel was dan wel weer dat alle stomme dingen ook maar 1x voorbij kwamen. Zoals tafeltennis. En gewoon tennis. En voetbal. Ik krijg het weer koud als ik eraan terug denk.
|
De Verenigde Naties doen helemaal geen onderzoek naar het Sinterklaasfeest en de zelfbenoemde voorzitter van de commissie die het feest zogenaamd zou onderzoeken, Verene Shepherd, is niet veel meer dan een activiste die geld probeert los te krijgen wegens de slavernijgeschiedenis. Dat blijkt uit uitspraken van het Belgische Unesco-lid Marc Jacobs.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb ook geen stopcontact in de badkamer heur.
Haar fohnen doe ik in m'n slaapkamer yo. Radio is m'n telefoon, want die kan onder de douche. ![]() Voor het tosti-dilemma moet ik wel nog wat verzinnen, want dat zit me nu wel dwars. Thanks, Kat! ![]()
|
|