Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En ik heb, als ik niet weg hoef, altijd een joggingbroek en grote trui ofzo aan ![]()
||
Verwijderd
|
Uit een artikel over kwakzalvers die zich voordoen als helderzienden:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik doe nooit de deur open in mijn pyjama, gewoon omdat ik mijn pyjama heel, eh, persoonlijk vind?
![]() Verder is mijn haar altijd gekamd en ik probeer een beetje helder uit mijn ogen te kijken, maar ik doe echt niet altijd opgemaakt en in driedelig pak open ofzo. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik doe de deur op zich wel open in pyjama, maar als ik in pyjama loop en Theodoor niet dan doet hij het maar. En wij doen eigenlijk altijd de deur open als er iemand aanbelt. Ik kijk wel eerst door het raampje.
Theodoor houdt niet van de deur open doen dus doe ik dat meestal. En dan vindt hij het raar dat ik niet van bellen hou! |
![]() |
|
Mijn pyjama bestaat uit een joggingbroek en een t-shirt, dus dat vind ik niet heel beschamend.
De pakketbezorgers hier hebben er helaas wel een handje van om aan te bellen en binnen 3 seconden een 'u was niet thuis' briefje in de bus te mieteren, dus soms moet ik rennen met ontploft haar en uitgesmeerde make-up ogen en dat vind ik wel redelijk beschamend.
|
Verwijderd
|
Ik had laatst dat ze niet eens het geduld hadden om te wachten dat ik twee trappen afgekomen was (ik had ze aan de lijn gehad en ik moest niets extra aantrekken, gewoon naar beneden lopen) en toen stond het pakje in mijn portiek en zwaaide de chauffeur terwijl hij wegreed. Beetje meh vond ik dat.
|
![]() |
||
Citaat:
Ik liep naar m'n kamer, zei 'hoi' en terwijl ik naar binnen stap met m'n nog slaperige harses zegt m'n huisgenote 'ze mag wel effe binnen kijken toch?' en voor ik 'euuuuh?' kon zeggen stond ze binnen. Ze was wel echt blont trouwens. 'oh, dus dan zou ik paarse muren hebben?', 'nou, ik moet 't wit achterlaten.', 'oh nou ja, dan moet 't maar wit. Ook goed.', 'ik moet 't wit maken zodat jij er makkelijk een kleur overheen kan verven.', 'oooh! Mag ik een kleur kiezen?! ![]() ![]()
||
Citaat:
Maar misschien heb je gelijk en denk ik er teveel over na. Dat wordt waarschijnlijk veroorzaakt omdat ik al jaren hoor dat als ik maar overal positief naar zou gaan kijken, ik/de wereld vast gelukkiger/beter wordt.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Alleen een deken
![]() Ik denk dat zulk soort dingen eigenlijk niet zoveel uitmaken, omdat de diversiteit zo groot is. Je bent bijna nooit een uitzondering. Het probleem met ervan uitgaan dat je geen uitzondering bent is alleen dat je daardoor veel makkelijker een uitzondering wórdt. De Amerikaanse toeristen die ik laatst zag, met zweetvlekken in hun witte shirts, vonden zichzelf vast ook geen uitzondering. Onderdeel van mijn meest recente set (niet-nieuwjaar-gerelateerde) persoonlijke doelen is 'altijd klaar zijn voor vertrek'. De deur opendoen neem ik daarin automatisch ook mee. |
![]() |
|
|