Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2013, 12:05
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Luister je ook dit?

[filmpje]
Liever niet maar wel een belangrijk onderwerp!
Advertentie
Oud 19-12-2013, 12:17
Verwijderd
Het is één van de slechtste nummers in mijn playlists, denk ik.
Oud 19-12-2013, 12:19
Hazel
Hazel is offline
Maar er wordt wel een belangrijk onderwerp aangekaart.
Oud 19-12-2013, 12:28
Verwijderd
En hij is goed in vreselijk serieus klinken als hij 'inside the internet' zingt, dat is ook wel wat waard.
Oud 19-12-2013, 12:30
Verwijderd
Voor para:

http://www.eerstekamer.nl/wetsvoorst...vermelding_van
Oud 19-12-2013, 12:36
Verwijderd
Ja, ik had 't gezien! Zie waarderingstopic.
Oud 19-12-2013, 12:40
Verwijderd
Ah, niet gezien
Oud 19-12-2013, 12:42
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Omg, anders ben ik even te laat voor een tentamen, omdat er totaal onaangekondigd een meisje naar m'n kamer komt kijken. Vooral leuk dat ze zo rondsnuffelt terwijl ik weg ben. Thanks, huisgenote!

Fingers crossed dat ik nog op tijd ben.
Oud 19-12-2013, 12:51
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Omg, anders ben ik even te laat voor een tentamen, omdat er totaal onaangekondigd een meisje naar m'n kamer komt kijken. Vooral leuk dat ze zo rondsnuffelt terwijl ik weg ben. Thanks, huisgenote!

Fingers crossed dat ik nog op tijd ben.
Dan zeg je toch gewoon dat het nu niet kan en kom later maar terug?
Oud 19-12-2013, 12:54
Verwijderd
Citaat:
En bedankt hè! Nu zit ik weer de hele dag dit te zingen

Graag gedaan!
Oud 19-12-2013, 13:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Doen jullie weleens de deur open in pyjama? En met lelijk haar? Mijn moeder is hypernetjes en haar hele huis is altijd opgeruimd en als ze de deur opendoet heeft ze gewonemensenkleren aan, 'r haar netjes en make-up op. Dat is mijn referentiekader. Als jullie de lat iets lager kunnen leggen voor me, graag.
Ja, /care. Ik slaap naakt en er wordt hier wel eens aangebeld zonder dat er iemand staat (nieuw systeem beneden), dus dan vlieg ik snel in mijn badjas.
En ik heb, als ik niet weg hoef, altijd een joggingbroek en grote trui ofzo aan dus zo doe ik ook open.
Oud 19-12-2013, 14:02
Verwijderd
ik heb nooit mijn pyjama aan, als er wordt aangebeld.
Oud 19-12-2013, 14:07
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
ik heb nooit mijn pyjama aan, als er wordt aangebeld.
Wat heb je dan aan, als er wordt aangebeld?
Oud 19-12-2013, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Wat heb je dan aan, als er wordt aangebeld?
Een spijkerbroek of rokje, trui of T-shirt.
Oud 19-12-2013, 14:22
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Een spijkerbroek of rokje, trui of T-shirt.
Nooit, een jurk?
Oud 19-12-2013, 14:25
Verwijderd
Nee, en een rokje is ook een uitzondering.
Oud 19-12-2013, 14:56
Verwijderd
Uit een artikel over kwakzalvers die zich voordoen als helderzienden:

Citaat:
On one occasion, he went to Lloyd Center with Stevens, and bought four Rolex watches , totaling $37,840. Stevens told him she needed a special component in the watches, also to use toward his healing, he said.
Dat het gewerkt heeft
Oud 19-12-2013, 14:56
Verwijderd
"O ja, ik zie het al, je bent ernstig ziek. Er is een zeldzaam medicijn nodig dat ik zal moeten maken van 200.000,- in ongemarkeerde briefjes van twintig."
Oud 19-12-2013, 15:04
Verwijderd
Ik doe nooit de deur open in mijn pyjama, gewoon omdat ik mijn pyjama heel, eh, persoonlijk vind? Net zoiets als in mijn ondergoed opendoen. Ik vind het op dezelfde manier gênant als mensen mijn onopgemaakte bed zien. Het is dan net alsof ze mijn ochtendgeur ruiken, mijn slaapgekwijl zien en intussen denken 'wat een slecht kind is dat'. Als ik ergens anders kom en het bed is niet opgemaakt, doe ik ook altijd mijn best om niet te kijken.

Verder is mijn haar altijd gekamd en ik probeer een beetje helder uit mijn ogen te kijken, maar ik doe echt niet altijd opgemaakt en in driedelig pak open ofzo.
Oud 19-12-2013, 15:07
Verwijderd
Ik heb geen pyjama, dus als ik open doe dan is dat in mijn normale kleren. Want naakt opendoen is ook weer zowat.
Oud 19-12-2013, 15:41
Verwijderd
Ik trek ook altijd snel iets normaals aan voor ik de deur open doe, mijn pyjama is niet geschikt. En soms doe ik niet open.
Oud 19-12-2013, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Nooit, een jurk?
Oud 19-12-2013, 15:57
Verwijderd
Nog even naar een kerstborrel en dan VAKANTIE!
/interessante mededeling.
Oud 19-12-2013, 16:00
Verwijderd
Ben jij Quis?
Oud 19-12-2013, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Ben jij Quis?
Oud 19-12-2013, 16:22
Verwijderd
Wat ruikt boekweit toch fijn. <3 Zo huiselijk en niet-opdringerig.
Oud 19-12-2013, 16:26
Verwijderd
Citaat:
"O ja, ik zie het al, je bent ernstig ziek. Er is een zeldzaam medicijn nodig dat ik zal moeten maken van 200.000,- in ongemarkeerde briefjes van twintig."
Doet me denken aan die aflevering van Southpark met de remedie voor Aids.

Citaat:
Verder is mijn haar altijd gekamd en ik probeer een beetje helder uit mijn ogen te kijken, maar ik doe echt niet altijd opgemaakt en in driedelig pak open ofzo.
Maar héb je een driedelig pak dan?

Citaat:
Ik heb geen pyjama, dus als ik open doe dan is dat in mijn normale kleren. Want naakt opendoen is ook weer zowat.
Hier is er op het moment een reclame van Chanel N°5, waarin Monroe vertelt dat ze dat antwoordt als ze vragen wat ze in bed draagt. Want ze kon niet zeggen 'nude'.
Oud 19-12-2013, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Maar héb je een driedelig pak dan?
Nee, anders zou ik er wel in opendoen.
Oud 19-12-2013, 16:34
Qimm
Qimm is offline
Heb zelfs de deur wel eens open gedaan met een handdoek om
Oud 19-12-2013, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Nee, anders zou ik er wel in opendoen.
Oud 19-12-2013, 17:26
Verwijderd
Ik doe de deur op zich wel open in pyjama, maar als ik in pyjama loop en Theodoor niet dan doet hij het maar. En wij doen eigenlijk altijd de deur open als er iemand aanbelt. Ik kijk wel eerst door het raampje.
Theodoor houdt niet van de deur open doen dus doe ik dat meestal. En dan vindt hij het raar dat ik niet van bellen hou!
Oud 19-12-2013, 17:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mijn pyjama bestaat uit een joggingbroek en een t-shirt, dus dat vind ik niet heel beschamend.
De pakketbezorgers hier hebben er helaas wel een handje van om aan te bellen en binnen 3 seconden een 'u was niet thuis' briefje in de bus te mieteren, dus soms moet ik rennen met ontploft haar en uitgesmeerde make-up ogen en dat vind ik wel redelijk beschamend.
Oud 19-12-2013, 18:11
Verwijderd
Ik had laatst dat ze niet eens het geduld hadden om te wachten dat ik twee trappen afgekomen was (ik had ze aan de lijn gehad en ik moest niets extra aantrekken, gewoon naar beneden lopen) en toen stond het pakje in mijn portiek en zwaaide de chauffeur terwijl hij wegreed. Beetje meh vond ik dat.
Oud 19-12-2013, 18:35
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dan zeg je toch gewoon dat het nu niet kan en kom later maar terug?
Ze stond al in m'n kamer voor ik er erg in had. Ik was nl net wakker en terwijl ik op de plee zat kwam mijn huisgenote thuis met dat grietje.
Ik liep naar m'n kamer, zei 'hoi' en terwijl ik naar binnen stap met m'n nog slaperige harses zegt m'n huisgenote 'ze mag wel effe binnen kijken toch?' en voor ik 'euuuuh?' kon zeggen stond ze binnen.

Ze was wel echt blont trouwens. 'oh, dus dan zou ik paarse muren hebben?', 'nou, ik moet 't wit achterlaten.', 'oh nou ja, dan moet 't maar wit. Ook goed.', 'ik moet 't wit maken zodat jij er makkelijk een kleur overheen kan verven.', 'oooh! Mag ik een kleur kiezen?! '

Oud 19-12-2013, 18:38
Hazel
Hazel is offline
Je moet je huisgenote beter africhten.
Oud 19-12-2013, 19:31
Verwijderd
Het is weer eens zo'n avond dat ik filmtips nodig heb!
Oud 19-12-2013, 19:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Je moet je huisgenote beter africhten.
Ik ga gewoon verhuizen, wat dacht je daar van?
Oud 19-12-2013, 19:32
Verwijderd
Oh wacht, Tiny furniture kan wel.
Oud 19-12-2013, 19:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wat is tiny furniture?
Oud 19-12-2013, 20:05
Verwijderd
Een film!
Oud 19-12-2013, 20:16
Verwijderd
Een best wel saaie film.
Oud 19-12-2013, 20:22
Neko*
Neko* is offline
Er wordt een boog in mijn tuin gezet.
Oud 19-12-2013, 20:28
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik vind vooral dat je het onnodig ingewikkeld maakt en vreemde conclusies trekt. Niemand zegt toch dat dat alles altijd mooi moet zijn? Dat het voor jou geen zin heeft, prima, maar hypocriet is gewoon dikke onzin. Het gaat over het plezier van aan het einde van het jaar allemaal leuke verhaaltjes terug kunnen lezen, en de willekeur in het teruglezen door zo'n pot met briefjes (i.p.v. een dagboek) maakt dat voor mij extra leuk. Je zoekt er volgens mij veel te veel achter.
Ik zeg ook nergens dat iemand dat zegt, alleen dat het mij dat gevoel geeft. En zoals ik al zei; als je er ook dingen in stopt die je op dat moment niet als mooi ervaart, dan heb je er toch aan het einde van het jaar niet meer zoveel aan?
Maar misschien heb je gelijk en denk ik er teveel over na. Dat wordt waarschijnlijk veroorzaakt omdat ik al jaren hoor dat als ik maar overal positief naar zou gaan kijken, ik/de wereld vast gelukkiger/beter wordt.
Oud 19-12-2013, 20:35
Verwijderd
Een boog?
Oud 19-12-2013, 20:35
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Doen jullie weleens de deur open in pyjama? En met lelijk haar? Mijn moeder is hypernetjes en haar hele huis is altijd opgeruimd en als ze de deur opendoet heeft ze gewonemensenkleren aan, 'r haar netjes en make-up op. Dat is mijn referentiekader. Als jullie de lat iets lager kunnen leggen voor me, graag.
Ik heb vaak genoeg de deur geopend in een mijn ochtendjas, want die draag ik op vrije dagen doorgaans de gehele ochtend.
Oud 19-12-2013, 21:38
Verwijderd
Ik doe vaak de deur open met alleen de deken om me heen. Of mn jas aan met niets eronder. Maar dat is alleen in de ochtend. Maar indien mn haar dom zit of ik zie dr verder ook niet uit doe ik ook open hoor.
Oud 20-12-2013, 04:03
Verwijderd
Alleen een deken

Ik denk dat zulk soort dingen eigenlijk niet zoveel uitmaken, omdat de diversiteit zo groot is. Je bent bijna nooit een uitzondering. Het probleem met ervan uitgaan dat je geen uitzondering bent is alleen dat je daardoor veel makkelijker een uitzondering wórdt. De Amerikaanse toeristen die ik laatst zag, met zweetvlekken in hun witte shirts, vonden zichzelf vast ook geen uitzondering.

Onderdeel van mijn meest recente set (niet-nieuwjaar-gerelateerde) persoonlijke doelen is 'altijd klaar zijn voor vertrek'. De deur opendoen neem ik daarin automatisch ook mee.
Oud 20-12-2013, 04:03
Verwijderd
Nu ga ik dus douchen, want stel je voor dat er iemand aanbelt!!!
Oud 20-12-2013, 05:33
Verwijderd
Citaat:
Onderdeel van mijn meest recente set (niet-nieuwjaar-gerelateerde) persoonlijke doelen is 'altijd klaar zijn voor vertrek'. De deur opendoen neem ik daarin automatisch ook mee.
Wat een onhaalbaar doel.

// Hoi Phoebe!
Oud 20-12-2013, 05:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hoi Kat!

Regels voor berichten