Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ben benieuwd naar je ervaringen! |
![]() |
|
Morgen wordt het mega mooi weer
![]() Ik moet echt kippengaas gaan halen voor mijn balkon, dan kunnen de kinderen naar buiten. Geen idee hoe ik dat vast moet maken trouwens ![]()
|
'S Morgens paardrijden, daarna in de tuin liggen met m'n boek
![]() En zorg voor tie-rips of wraps of hoe je dat ook schrijft voor dat gaas. Dat is nou echt zo'n woord wat ik nog nooit eerder heb geschreven ![]()
|
Hm ja dat kan wel, maar links heb ik een muur tot ongeveer middelhoogte zonder spijlen en ik weet niet zo goed hoe ik het daar vast moet maken. Misschien een deel aan de reling vastmaken en dan de hoek om buigen ofzo.
|
Zo schreef een manager dat bij een winkel waar ik werkte:
![]() Maar ik weet niet of ik in die muur mag boren. Waarschijnlijk niet. En daarbij heb ik niet eens een boor en twijfel ik ook ernstig of ik die skills wel heb :')
|
Je haalt bij de bouwmarkt houten latten van ca. 3x3 cm (lengte zo hoog als je het gaas wil doen). Die maak je met tie-wraps vast aan de meest linker en rechterspijl van het hek(en evt. 1 in het midden). Gaas aan latten vastmaken (ook met tie-wraps), links en rechts de hoek om langs de muur. Als je niet in de muur mag boren zou je het vast kunnen zetten met wat latjes en een stevige montage-kit.
|
Verwijderd
|
Of van die rietmatten die mensen wel vaker tussen balkons hebben er tegenaan zetten, vastplakken aan de muur met dubbelzijdige tape van de bouwmarkt (super sterk spul, ligt bij de lijm en kit, ik doe er vanalles mee en bij het verwijderen kun je gewoon de restjes eraf krabben met een plamuurmes) en evt nog verstevigen met gaas
|
![]() |
|
Ik vind die matten echt heul lelijk
![]() ![]() ![]()
|
Ik had een deel gedaan, toen zei mijn buurvrouw dat de katten alsnog konden ontsnappen (waarna eentje inderdaad acrobatisch weg kwam) en dat het niet een klusje was voor een persoon. Dus ongeëmancipeerd als ik ben, heb ik de buurman gevraagd me te helpen en die komt morgen de muurkant doen. We gaan (lees: hij gaat) toch boren, want blijkbaar is dat iets wat wel mag, als ik de gaten maar opvul als ik weg ga. Dikke prima
![]() ![]()
|
|