Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zorg er trouwens altijd voor dat haar opruimneurose niet/nauwelijks wordt aangesproken, als ze hierheen komt is het autistisch opgeruimd en zij houdt dat gewoon een beetje in stand. Maar ze is 8 weken thuis geweest en toen bleek toch wel dat zij de reden is dat ik af en toe nog wel eens wat schoonmaak enzo, want als ik alleen ben, boeit het me echt geen fuck hoe hoog de stapel afwas is en hoeveel kattenbrokken er door de keuken liggen ![]()
|
Oh dear, misschien klonk het alsof zij alles hier in huis doet, maar dat is dus niet zo. Zij is juist de reden dat ik opruim en schoonmaak. Ze wast doordeweeks alleen af en ze heeft een ontzettende tic om minimaal 2x per dag een bezem door de kamer te halen. Het is niet zo dat ze hier wekelijks mijn hele huis staat uit te soppen ofzo
![]()
|
![]() |
Sinds ik in een grotemensenhuis woon ben ik bizar netjes
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Okee ik ga slapen, hopen dat dat een succes wordt. |
![]() |
|
![]() |
't Vriendje en ik helpen elkaar wel een beetje in elkaars huis (gister hebben we samen z'n bed staan verschonen en dat was disturbingly huiselijk en soort van romantisch
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Gaat alles goed met de baby?
||
Citaat:
Als je een vriendelijk gebaar wilt maken moet je imo eerst weten of het gebaar ook gewaardeerd wordt. Btw, wie vreet er een heel brood per dag, en waarom kan je het kapje niet gewoon laten liggen? Niemand hoéft dat te eten. Raar stel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat er vaak heel wat voor te zeggen valt om regelmatig een vriendelijk gebaar te maken zonder eerst uit te zoeken of je daar wel genoeg punten voor krijgt, eigenlijk.
Maar goed, mijn punt was ook dat je juist niet zoals dat stel moet doen. Omdat het wel lief is maar verder een lose-lose situatie. |
![]() |
|
Ik heb een schurfthekel aan was ophangen, dus Wolter hangt die op, wanneer we samen zijn. Dan haal ik hem af en ruim hem weg, want dat vind ik niet erg om te doen. Afwassen vind ik ook niet heel rot, dus dat doe ik ook wel eens spontaan. Net als stofzuigen, daar heeft 'ie ook een hekel aan en ik vind het best een prima klusje. En ik verzorg de planten, want anders gaan ze dood
![]()
|
Ik heb een plantje op het balkon staan, die heeft zij gekregen en ik ben de enige die dat ding water geeft
![]() Ik verbaas mezelf trouwens ook, want hij leeft nog steeds ![]()
|
Ik vind stofzuigen echt VRESELIJK. Ik vind het zo ontzettend nutteloos, zeker met huisdieren, want als het langer dan een uur zo blijft, kan ik de krant bellen. Dit huis duurt niet zo lang, want poppenhuisje, maar mijn oude huis duurde alleen de woonkamer al 20 minuten en dan deed ik het met de Franse slag. Echt goed duurde 30 minuten (alles aan de kant schuiven, overal onder en achter stofzuigen) en dan was de rest van het huis nog niet gedaan
![]() Hier ben ik in 20 minuten wel doorheen en dan heb ik echt supergoed gestofzuigd. Maar mijn god, ik haat het echt nog steeds, met een passie. Ik veeg/swiffer liever.
|
Verwijderd
|
even aan alle moeders van dit forum; had gister een gesprek met de zus van m'n huisgenoot over hun moeder. Zij kan dingen op zo'n manier zeggen dat je het idee krijgt dat je een slechte moeder bent en dat haar manieren altijd beter zijn. En dat we ons dat heel erg aantrekken.
Onze gedachte was eigenlijk: het is veel erger om een slechte moeder genoemd te worden dan een slecht mens. Want dat laatste trekken we onze schouders voor op en denken whatever, wat weet jij daar nou van. Maar een slechte moeder genoemd worden of dat gevoel krijgen is echt veel pijnlijker. Ook al weet je heus wel dat het onzin is waar je commentaar op krijgt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik kwam de laatste keren met een voorbeeld en een duidelijk plan, dat heeft wel geholpen. Ze stellen je sowieso duisent vragen om vast te stellen wat je precies wil, dus ![]()
|
|