Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Wenen heeft goede cocktailbars godnondejus en een waanzinnig leuk gay bar keldertje met een transseksuele barvrouw die altijd iedereen (((die ze lekker vindt))) wodkashots geeft en het heeft veel kleine theatertjes met jonge gezelschappen en geweldige theaters en operahuizen met alleen maar kwaliteit en grote namen en het heeft supertoffe kunstenaars in elke hoek ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hoewel - in de kerstvakantie ben ik in Nederland! En we kunnen het altijd een keer proberen, als het niet lukt drinken we ene kopje thee en verschuiven we de les ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Enigszins is ook een van de vaakst foutgespelde woorden. En mensen uitlachen om een taalfout ipv ze te vertellen hoe het wel moet, is ook niet erg constructief ofzo.
Wil ik wel graag van de gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat het "op den duur" is en niet "op ten duur" ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hahaha, pff, nou, dat "op ten duur" mag ik Eline ook niet meer op wijzen, dus jij vast ook niet ![]() |
![]() |
|
Bij dezen beloof ik dat ik enigszins mijn best zal doen om correct ABN te schrijven. Wie weet wordt het op den duur beter
![]() (Ik zeg al mijn hele leven "op ten duur" dus ik weet niet of dat nog slijt ![]()
|
![]() |
|
|