Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2015, 23:25
Holland Oates
Holland Oates is offline
Man, je hebt echt kapotveel genaild, gek. Zeker voor iemand die pas 21 is. Je hebt er ook hard voor gewerkt en daar heb ik echt megaveel respect voor.

Ik ben bijna 10 jaar ouder en ik heb nog helemaal niks genaild in m'n leven, dus ik vind dat je echt wel trots mag zijn op jezelf.
Oud 03-11-2015, 08:38
Miekje*
Miekje* is offline
Wat zijn jullie allemaal lief
Oud 03-11-2015, 08:39
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
you talk so sexy
Mine
Oud 03-11-2015, 18:43
Miekje*
Miekje* is offline
Wolter killed zhe topic

Hebben jullie nog iets leuks gedaan vandaag? Ik ben ziek en verveeld dus vermaak mij.
Oud 03-11-2015, 19:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben vooral aan het schrijven geweest voor mijn NaNoWriMoproject. En ik heb zangles gegeven, dat was heerlijk.
En grappig - mijn leerling moest €150 mee en ze had serieus maar €149 bij zich. Echt alle laatste centen bij elkaar geschraapt ofzo. Ik vond het wel aandoenlijk
Oud 03-11-2015, 19:27
Axel11
Axel11 is offline
150 euro, is dat voor 1 lesje? Zou wel lekker zijn
Oud 03-11-2015, 19:35
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik ben vooral aan het schrijven geweest voor mijn NaNoWriMoproject. En ik heb zangles gegeven, dat was heerlijk.
En grappig - mijn leerling moest €150 mee en ze had serieus maar €149 bij zich. Echt alle laatste centen bij elkaar geschraapt ofzo. Ik vond het wel aandoenlijk
Dankzij Fizzle ben ik ook aan een NaNoWriMo-project begonnen. Geen idee hoe ver ik ga komen en of het verhaal nog enigsinds interessant wordt, maar we gaan het zien
Oud 03-11-2015, 19:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
150 euro, is dat voor 1 lesje? Zou wel lekker zijn
Voor 5 bulkkorting.
Citaat:
Dankzij Fizzle ben ik ook aan een NaNoWriMo-project begonnen. Geen idee hoe ver ik ga komen en of het verhaal nog enigsinds interessant wordt, maar we gaan het zien
Ben benieuwd!
Oud 03-11-2015, 20:00
Quis.
Quis. is offline
Zo, what's up hier?
In elk geval meer procedures, ik kreeg niet eens een automatische nichchanges dus nu onder deze noemer nog even.
Oud 03-11-2015, 20:01
Quis.
Quis. is offline
Nu ik het zo zie staan komt het zelfs mij niet bekend voor, laat staan jullie. Quis hier dus.
Oud 03-11-2015, 20:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Heee Quis!!
Oud 03-11-2015, 20:11
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
hallo Quis!
Oud 03-11-2015, 20:12
Miekje*
Miekje* is offline
QUIS OMG Wat doe jij met je lefuh tegenwoordig?
Oud 03-11-2015, 20:13
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Dekaloog naamzoek
Oud 03-11-2015, 20:18
Quis.
Quis. is offline
Hi guys.
Citaat:
QUIS OMG Wat doe jij met je lefuh tegenwoordig?
Eh, nouja, werken en ''leuke dingen doen" met of zonder lieve vrienden. En lekker eten natuurlijk. Niks bijzonders.
Oud 03-11-2015, 20:28
Quis.
Quis. is offline
Jullie dan? Operazangeres resp biologielerares (in opleiding?) respectievelijk huizenbezitter?
Oud 03-11-2015, 20:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben theaterstudent en operazangeres en schrijver
Oud 03-11-2015, 20:42
Quis.
Quis. is offline
Theaterstudent serieus? Wat leuk! Waar?
Oud 03-11-2015, 20:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dekaloog naamzoek
[filmpje]
Jan smits moeder maakt zijn bed nog op
Oud 03-11-2015, 20:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Theaterstudent serieus? Wat leuk! Waar?
In Wenen!
Oud 03-11-2015, 20:48
Quis.
Quis. is offline

Daar ben ik maar één keer geweest, en het is lang geleden dat ik jou voor het laatst ontmoette, los daarvan kan ik me je daar wel goed voorstellen.
Oud 03-11-2015, 20:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Echt heel lang geleden
Wenen is heel inspirerend!
Oud 03-11-2015, 20:55
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Jan smits moeder maakt zijn bed nog op
haha ja, precies dit vertelde ik vandaag aan Deka. In deel 2 zegt ze trouwens dat Jan hetzelfde beddengoed had als Willem Alexander en Maxima, dus niet iets van de Zeeman
Oud 03-11-2015, 20:56
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn schoonmoeder is Maxima wel eens tegen gekomen in de Hema
Oud 03-11-2015, 21:03
Quis.
Quis. is offline
Ik kan me herinneren dat Wenen goede falafel heeft. Maar dat kan ook gelegen hebben aan het studentenbudget van toen, volgens mij heb ik er geen enkele echt warme maaltijd gehad en was de daarom zo'n hoogtepunt.
Oud 03-11-2015, 21:09
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hi guys. Eh, nouja, werken en ''leuke dingen doen" met of zonder lieve vrienden. En lekker eten natuurlijk. Niks bijzonders.
Klinkt iig prima!
Citaat:
Jullie dan? Operazangeres resp biologielerares (in opleiding?) respectievelijk huizenbezitter?
BIO ja (bioloog in opleiding) Superleuk en fokkingdruk. Vanaf het derde jaar is het aanpoten geblazen en dat is goed te merken. Volgende week de eerste toetsweek weer, dus fingers crossed!
Oud 03-11-2015, 21:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
haha ja, precies dit vertelde ik vandaag aan Deka. In deel 2 zegt ze trouwens dat Jan hetzelfde beddengoed had als Willem Alexander en Maxima, dus niet iets van de Zeeman
Dat we dat wel effe weten!111
Citaat:
Ik kan me herinneren dat Wenen goede falafel heeft. Maar dat kan ook gelegen hebben aan het studentenbudget van toen, volgens mij heb ik er geen enkele echt warme maaltijd gehad en was de daarom zo'n hoogtepunt.

Wenen heeft goede cocktailbars godnondejus en een waanzinnig leuk gay bar keldertje met een transseksuele barvrouw die altijd iedereen (((die ze lekker vindt))) wodkashots geeft en het heeft veel kleine theatertjes met jonge gezelschappen en geweldige theaters en operahuizen met alleen maar kwaliteit en grote namen en het heeft supertoffe kunstenaars in elke hoek
Oud 03-11-2015, 21:23
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Klinkt iig prima!

BIO ja (bioloog in opleiding) Superleuk en fokkingdruk. Vanaf het derde jaar is het aanpoten geblazen en dat is goed te merken. Volgende week de eerste toetsweek weer, dus fingers crossed!
Ah succes! Is het vier jaar in totaal?

Citaat:
Dat we dat wel effe weten!111

Wenen heeft goede cocktailbars godnondejus en een waanzinnig leuk gay bar keldertje met een transseksuele barvrouw die altijd iedereen (((die ze lekker vindt))) wodkashots geeft en het heeft veel kleine theatertjes met jonge gezelschappen en geweldige theaters en operahuizen met alleen maar kwaliteit en grote namen en het heeft supertoffe kunstenaars in elke hoek
Nog meer .
Oud 03-11-2015, 21:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar het heeft niet de leukste mooiboy van de wereld
vorige week had het dat wel en toen was het echt de allerallerallerawesomeste plek van de hele wereld
Oud 03-11-2015, 21:38
Quis.
Quis. is offline
Is mooiboy het laatste modewoord voor vriendje?
Oud 03-11-2015, 21:51
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ah succes! Is het vier jaar in totaal?
Thanks! En ja Ik en ik wil heel graag samenwonen met mijn lief, maar die woont 2 uur treinen verderop, dus ik wil echt niet langer over mijn studie doen dan nodig!
Oud 03-11-2015, 22:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Is mooiboy het laatste modewoord voor vriendje?
Niet per se maar mijn vriendje is wel een beetje een mooiboy
Oud 03-11-2015, 22:11
ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Voor 5 bulkkorting.

Ben benieuwd!
Dan wil ik wel zangles van je als je terugkomt! Want ik kan sinds de baard in de keel niet eens meer normaal praten, laat staan zingen. Of geef je alleen les aan vergevorderden?
Oud 03-11-2015, 22:11
ecnelis
ecnelis is offline
Who hoi quis!!
Oud 03-11-2015, 22:16
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dan wil ik wel zangles van je als je terugkomt! Want ik kan sinds de baard in de keel niet eens meer normaal praten, laat staan zingen. Of geef je alleen les aan vergevorderden?
Oh supertof!! Ik heb lesgegeven aan alle niveaus, maar ik geef wel pas les vanaf 16 jaar zodat de stem al genoeg gekanteld is en ik niks beschadig. Dus.. is dat bij jou al een beetje klaar? Dan ben je heel welkom, lijkt me leuk!
Oud 03-11-2015, 22:20
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Het kan kort of lang duren maar uiteindelijk komen ze allemaal terug.
Oud 03-11-2015, 22:27
ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Oh supertof!! Ik heb lesgegeven aan alle niveaus, maar ik geef wel pas les vanaf 16 jaar zodat de stem al genoeg gekanteld is en ik niks beschadig. Dus.. is dat bij jou al een beetje klaar? Dan ben je heel welkom, lijkt me leuk!
Oei... Ik weet eigenlijk niet of ik dat punt al heb bereikt! Ik hou het in mijn achterhoofd!
Oud 03-11-2015, 22:34
ecnelis
ecnelis is offline
Dat vraagt om weer een algemeen stemmentopic!
Oud 03-11-2015, 22:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oei... Ik weet eigenlijk niet of ik dat punt al heb bereikt! Ik hou het in mijn achterhoofd!
Het duurt nog wel even..
Hoewel - in de kerstvakantie ben ik in Nederland! En we kunnen het altijd een keer proberen, als het niet lukt drinken we ene kopje thee en verschuiven we de les
Oud 04-11-2015, 00:01
Holland Oates
Holland Oates is offline
Heeeeee, Quisjuuuuuh!
Oud 04-11-2015, 00:12
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Sorry, maar
Oud 04-11-2015, 00:29
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
dat komt omdat hier te weinig wordt gepost Abby, vroegah kreeg je er sneller en harder van langs als je taalfouten maakte!
Oud 04-11-2015, 00:34
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
dat komt omdat hier te weinig wordt gepost Abby, vroegah kreeg je er sneller en harder van langs als je taalfouten maakte!
Geen hoofdletter en verkeerde interpunctie!
Oud 04-11-2015, 07:02
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Sorry, maar
Moet je nu echt elke taal- en typfout die ik produceer onder de aandacht brengen? Zal ik er nog even een paar posten dan, is vast gelijk jouw dag weer goed
Oud 04-11-2015, 07:10
Verwijderd
Enigszins is ook een van de vaakst foutgespelde woorden. En mensen uitlachen om een taalfout ipv ze te vertellen hoe het wel moet, is ook niet erg constructief ofzo.

Wil ik wel graag van de gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat het "op den duur" is en niet "op ten duur" want je gebruikt dat best vaak en mijn ogen blijven altijd aan die t haken.
Oud 04-11-2015, 07:16
Verwijderd
Citaat:
Nu ik het zo zie staan komt het zelfs mij niet bekend voor, laat staan jullie. Quis hier dus.
Hoi
Oud 04-11-2015, 08:31
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Moet je nu echt elke taal- en typfout die ik produceer onder de aandacht brengen? Zal ik er nog even een paar posten dan, is vast gelijk jouw dag weer goed
Dat doet je grote vriendin LP toch ook?
Oud 04-11-2015, 08:33
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Enigszins is ook een van de vaakst foutgespelde woorden. En mensen uitlachen om een taalfout ipv ze te vertellen hoe het wel moet, is ook niet erg constructief ofzo.

Wil ik wel graag van de gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat het "op den duur" is en niet "op ten duur" want je gebruikt dat best vaak en mijn ogen blijven altijd aan die t haken.
Pff, jajajaja.

Hahaha, pff, nou, dat "op ten duur" mag ik Eline ook niet meer op wijzen, dus jij vast ook niet
Oud 04-11-2015, 08:35
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Moet je nu echt elke taal- en typfout die ik produceer onder de aandacht brengen?
Je bent ook wel erg bezig de laatste tijd
Oud 04-11-2015, 09:39
Elin3
Elin3 is offline
Bij dezen beloof ik dat ik enigszins mijn best zal doen om correct ABN te schrijven. Wie weet wordt het op den duur beter

(Ik zeg al mijn hele leven "op ten duur" dus ik weet niet of dat nog slijt )

Regels voor berichten