Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2016, 13:04
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ja.
Oud 23-02-2016, 13:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Bij mij stond er "Guru Meditation" dus ik heb aan Jon gedacht Tot het forum Het weer deed
Oud 23-02-2016, 13:08
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Niets van gemerkt

Ja fizzle daar ben ik ook blij om maar eerst zien dan geloven dat er nu wel iemand komt. En gelukkig hoef ik alleen maar boodschappen te doen nog vandaag.
Oud 23-02-2016, 15:07
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ze konden mijn wc niet fixen. Waarschijnlijk te weinig druk op mijn spoelbak waardoor ie zo slecht doorspoelt. Volgende week daar maar iemand voor laten komen.
Oud 23-02-2016, 15:20
Elin3
Elin3 is offline
Meh, dan heb je ook de hele dag een beetje voor niets thuis rondgehangen

Mijn vriend kwam vanmorgen ineens langs, tot zover mijn studieplanning Gelukkig was hij met de auto en heeft hij nu wel zijn bureaustoel mee naar huis genomen Die had hij gekocht toen we stoelen kochten voor bij mijn eet-tafel, maar we hadden niet eerder tijd om die stoel met de auto naar zijn huis te brengen.
Begin deze week stonden er 10 stoelen in de woonkamer, nu nog maar vier, waarvan er maar één niet hier hoort Ruimte
Oud 23-02-2016, 15:36
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ja en het leek heel lekker weer buiten maar er stond een koude wind dus dat viel toch tegen. Wel mijn huis gepoetst, gedweild, beddengoed, allergiehoezen en kussen gewassen dus toch geen nutteloze dag
Oud 23-02-2016, 16:07
Elin3
Elin3 is offline
Dat klinkt best wel productief!
Oud 23-02-2016, 16:14
WolterB
WolterB is offline
Dat nieuwe album van Lucky Fonz III is best prima eigenlijk
Oud 23-02-2016, 16:16
WolterB
WolterB is offline
Ik mag vanavond een was doen/vouwen, afwassen, stofzuigen, dweilen etc. Nu al geen zin in
Oud 23-02-2016, 16:18
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het goede van parttime werken is dat ik bijna nooit meer 's avonds huishouddingen moet doen
Oud 23-02-2016, 16:18
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ja, de afwas natuurlijk wel
Oud 23-02-2016, 16:19
Kikaa*
Kikaa* is offline
Ik ga nooit een juwelier binnen omdat ik er niet van houd, maar ik heb net zo'n mooie armband gezien. Nu wil ik jarig zijn.
Oud 23-02-2016, 16:20
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Het goede van parttime werken is dat ik bijna nooit meer 's avonds huishouddingen moet doen
Ja, dat lijkt me echt heerlijk later. Ik moet nog steeds kijken hoe ik mijn stage aan ga pakken! Misschien drie dagen nemen en dan zorgen dat ik elke keer een dag daartussen vrij ben.
Oud 23-02-2016, 16:22
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb één collega die na een lange ziektewet periode maandag-woensdag-vrijdag is gaan werken met telkens tussendoor een rustdag (naja, rustdag, ze heeft wel een klein kind thuis).

Volgens mijn bedrijfsarts was het het beste als je belasting elke dag hetzelfde is maar als dat niet haalbaar is was zoiets de beste oplossing. Voor mij is maandag-dinsdag-donderdag-vrijdag werken en woensdag vrij het beste als ik vier dagen wil werken maar dat kan tot nu toe niet met de bezetting.
Oud 23-02-2016, 16:24
WolterB
WolterB is offline
Tot laat in de avond op woensdag een opleiding volgen is iig funest voor je weekplanning met huishouden als je vaak in het weekend weg bent. Dinsdag was echt veel praktischer
Oud 23-02-2016, 16:25
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ja, dat kan ik me voorstellen!
Oud 23-02-2016, 16:27
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik heb één collega die na een lange ziektewet periode maandag-woensdag-vrijdag is gaan werken met telkens tussendoor een rustdag (naja, rustdag, ze heeft wel een klein kind thuis).

Volgens mijn bedrijfsarts was het het beste als je belasting elke dag hetzelfde is maar als dat niet haalbaar is was zoiets de beste oplossing. Voor mij is maandag-dinsdag-donderdag-vrijdag werken en woensdag vrij het beste als ik vier dagen wil werken maar dat kan tot nu toe niet met de bezetting.
Ja, maar als ik drie dagen doe (dus 24 uur) zou ik ook kunnen zeggen dat ik vier keer zes uur naar stage ga.. Met woensdag een rustdag. Ik zit dus nog een beetje te twijfelen! Meer dan 24 uur lijkt me niet slim en ik ben ook een beetje bang dat ik te hoog inzet.
Oud 23-02-2016, 16:30
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ja, maar als ik drie dagen doe (dus 24 uur) zou ik ook kunnen zeggen dat ik vier keer zes uur naar stage ga.. Met woensdag een rustdag. Ik zit dus nog een beetje te twijfelen! Meer dan 24 uur lijkt me niet slim en ik ben ook een beetje bang dat ik te hoog inzet.
Wat is er zwaarder voor je, heen en weer reizen of vroeg op moeten staan en langere dagen maken? Zou dat op een rijtje zetten om te bepalen wat belastender is, drie langere dagen of vier kortere. Zou niet te hoog inzetten. Je kan beter thuis nog wat doen als je nog fut hebt dan dat je na een paar weken instort en weer een tijd nodig hebt om op te knappen voor je weer aan de slag kan.
Oud 23-02-2016, 16:31
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
En er is meer dan alleen opleiding/stage/werk. Sporten/bewegen/fysio/revalidatie is ook belangrijk voor je toekomst. Daar heb je ook energie voor nodig. Om nog maar te zwijgen over een relatie, sociaal leven en leuke dingen.
Oud 23-02-2016, 16:33
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Wat is er zwaarder voor je, heen en weer reizen of vroeg op moeten staan en langere dagen maken? Zou dat op een rijtje zetten om te bepalen wat belastender is, drie langere dagen of vier kortere. Zou niet te hoog inzetten. Je kan beter thuis nog wat doen als je nog fut hebt dan dat je na een paar weken instort en weer een tijd nodig hebt om op te knappen voor je weer aan de slag kan.
Dat ligt er volledig aan waar ik stage ga lopen natuurlijk. Qua reisafstand dan. En verder vind ik dat dus echt heel lastig om te zeggen. Er is wat voor te zeggen dat ik elke keer een dag rustig aan kan doen als ik drie volle dagen werk, omdat het dan voor mijn gevoel ook niet uitmaakt dat ik mezelf 'kapot' maak, maar op langer termijn is dat misschien niet zo slim. Maar ja, als ik vier keer zes uur ga dan heb ik inderdaad een dag extra reistijd erbij en dat is hoe dan ook meer dan een half uur enkele reis. Dus ik weet het niet zo goed! Weet ook niet wat me op langer termijn de meeste energie oplevert. Misschien is dat ook wel een kwestie van proberen.
Oud 23-02-2016, 16:34
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
En er is meer dan alleen opleiding/stage/werk. Sporten/bewegen/fysio/revalidatie is ook belangrijk voor je toekomst. Daar heb je ook energie voor nodig. Om nog maar te zwijgen over een relatie, sociaal leven en leuke dingen.
Yes, I know. Dat laatste ben ik de afgelopen jaren (sinds ik met het HBO startte eigenlijk) compleet vergeten. Best wel erg eigenlijk. Stak liever al mijn energie in tentamens dan dat ik leuke dingen met mijn vriend en/of vrienden ging doen. Gewoon, omdat dat in mijn ogen het allerbelangrijkste was. Gelukkig zijn de harde woorden van mijn vriend destijds goed aangekomen en is dat nu iets verbeterd.
Oud 23-02-2016, 16:35
Elin3
Elin3 is offline
Kost reizen je veel energie of is dat juist een rustmoment voor jou? Ook relevant!
Oud 23-02-2016, 16:37
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Kost reizen je veel energie of is dat juist een rustmoment voor jou? Ook relevant!
Ja, dat weet ik dus nooit zo goed! Soms heb ik het idee dat ik wel tot rust kom in de trein bijvoorbeeld, even een momentje van rust en lezen bijvoorbeeld, maar tegelijkertijd kost het natuurlijk ook energie. Zeker in de spits. En als je stage loopt, reis je toch voornamelijk in de spits. Dus ook dat vind ik een lastige.

Maar als ik hier in Rotterdam of Delft stage ga lopen (en die kans is vrij aanwezig), dan zou ik ook gewoon op de scooter kunnen. Scheelt met mooi weer gezeik met het ov, drukte, etc. Dus ook dat is afhankelijk van waar ik stage ga lopen, denk ik.
Oud 23-02-2016, 17:23
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Anders gewoon allebei proberen en kijken wat voor jou op dat moment in die situatie het fijnste is. Misschien komt een van twee ook wel beter uit met experimenten enzo.
Oud 23-02-2016, 17:25
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als je vier keer zes uur doet reis je waarschijnlijk minder in de spits dan met drie keer acht.
Oud 23-02-2016, 17:25
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Anders gewoon allebei proberen en kijken wat voor jou op dat moment in die situatie het fijnste is. Misschien komt een van twee ook wel beter uit met experimenten enzo.
Ja precies! Ik heb nu heel vaak op school dat je gewoon bepaalde onderzoekjes moet doen met heel veel wachttijd. Dat is écht zonde van mijn energie, want dan zit je gewoon uren een beetje te kutten om op resultaten te wachten. Super kak is dat! En dan kan je ook niet echt iets anders doen, want je hebt niet vijf opdrachten door elkaar lopen.
Oud 23-02-2016, 17:26
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Als je vier keer zes uur doet reis je waarschijnlijk minder in de spits dan met drie keer acht.
Ja daar zat ik ook al aan te denken! Ik denk dat ik gewoon even moet proberen. Vanaf april start mijn stage op school en dan kan ik zelf gaan kijken wat fijn voor mij is! Daarom hebben ze me ook die mogelijkheid gegeven. Super fijn
Oud 23-02-2016, 17:27
Kikaa*
Kikaa* is offline
En ik mag waarschijnlijk (deels) praktijken geven aan eerstejaars! Super leuk
Oud 23-02-2016, 17:31
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ja precies! Ik heb nu heel vaak op school dat je gewoon bepaalde onderzoekjes moet doen met heel veel wachttijd. Dat is écht zonde van mijn energie, want dan zit je gewoon uren een beetje te kutten om op resultaten te wachten. Super kak is dat! En dan kan je ook niet echt iets anders doen, want je hebt niet vijf opdrachten door elkaar lopen.
Dat is wel handig om in de gaten te houden als je kiest voor een bepaald project met bepaalde technieken want het een heeft misschien doorgaans langere incubatie tijden dan iets anders.
Oud 23-02-2016, 17:32
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
En ik mag waarschijnlijk (deels) praktijken geven aan eerstejaars! Super leuk
Oud 23-02-2016, 17:32
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Dat is wel handig om in de gaten te houden als je kiest voor een bepaald project met bepaalde technieken want het een heeft misschien doorgaans langere incubatie tijden dan iets anders.
Yes, moet er even goed over nadenken! En dan binnenkort mijn beslissing maken.
Oud 23-02-2016, 17:33
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Psst als je nou naar Delft moet een echt bijna langs de nieuwe a4 woont en opziet tegen het reizen dan moet je het even laten weten, misschien kan je dan wel met mij meerijden.
Oud 23-02-2016, 17:34
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Psst als je nou naar Delft moet een echt bijna langs de nieuwe a4 woont en opziet tegen het reizen dan moet je het even laten weten, misschien kan je dan wel met mij meerijden.
Ah dat is lief! Ik denk dat het wel moet lukken, want ik woon echt op de grens van de weilanden zeg maar. Waar de trein van Schiedam naar Delft de weilanden in rijdt woon ik, dus het is één weg uitrijden zeg maar. Is 7 km oid, dus prima te doen! Maar ik hou het in mijn achterhoofd mocht het allemaal niet gaan.
Oud 23-02-2016, 17:36
Kikaa*
Kikaa* is offline
Maar ik weet niet helemaal wat ik van die stageplek vind. Het is veel denkwerk en dat vind ik leuk, maar tegelijkertijd sta je vrij weinig echt op het lab. In principe is het fysiek voor mij ideaal, maar ik vind het labwerk ook ontzettend leuk. Ik moet er even over gaan praten enzo. De theorie achter alles daar is wel heel interessant denk ik!
Oud 23-02-2016, 17:39
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ah dat is lief! Ik denk dat het wel moet lukken, want ik woon echt op de grens van de weilanden zeg maar. Waar de trein van Schiedam naar Delft de weilanden in rijdt woon ik, dus het is één weg uitrijden zeg maar. Is 7 km oid, dus prima te doen! Maar ik hou het in mijn achterhoofd mocht het allemaal niet gaan.
Houd het in je achterhoofd voor als je stage wel lukt maar het reizen een probleem is. Zou zonde zijn als het daarop niet lukt.
Oud 23-02-2016, 17:41
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Houd het in je achterhoofd voor als je stage wel lukt maar het reizen een probleem is. Zou zonde zijn als het daarop niet lukt.
Super lief van je! Zal ik doen.
Oud 23-02-2016, 18:01
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Super lief van je! Zal ik doen.
Oud 23-02-2016, 19:03
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
dus
Oud 23-02-2016, 19:04
Verwijderd
Oud 23-02-2016, 19:11
df
df is offline
Perry Sport en Aktie Sport failliet.

Perry wel jammer, aktie sport was hopeloos verouderd en in niets uniek volgens mij.
Oud 23-02-2016, 19:14
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Perry jammer idd. Aktiesport kwam ik nooit.
Oud 23-02-2016, 19:16
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Perry Sport en Aktie Sport failliet.

Perry wel jammer, aktie sport was hopeloos verouderd en in niets uniek volgens mij.
qft
Oud 23-02-2016, 19:16
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
In principe zouden ze toch nog overgenomen kunnen worden?

Het begint trouwens wel een beetje een domino-achtig verhaal te worden met die winkelketens.
Oud 23-02-2016, 19:35
claret
claret is offline
Citaat:
Perry jammer idd. Aktiesport kwam ik nooit.
Ik kom ook nooit in de Perry, ik ga altijd rechtstreeks naar Dakasport.
Oud 23-02-2016, 19:36
claret
claret is offline
Citaat:

Het begint trouwens wel een beetje een domino-achtig verhaal te worden met die winkelketens.
Die winkelketens passen zich gewoon te langzaam aan aan de ontwikkelingen. Het zijn precies de winkels die omvallen die niks zijn verandert van toen ik nog op de basisschool zat.
Oud 23-02-2016, 19:38
Verwijderd
Daantje naamzoek! Vier handen op één buik. Vader heet Driekus
Oud 23-02-2016, 19:40
Verwijderd
Overigens is dat niet z'n enige afwijking
Oud 23-02-2016, 19:58
Verwijderd
Wat een stel.
Oud 23-02-2016, 20:12
aumgn
aumgn is offline
Citaat:

Perry is vooral failliet omdat ze best veel in-stores bij de V&D hadden. Komt vast wel een doorstart.
Oud 23-02-2016, 20:17
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Daantje naamzoek! Vier handen op één buik. Vader heet Driekus
Ik vond Patty echt heel erg meevallen. had ik niet verwacht!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten