| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Ik heb één collega die na een lange ziektewet periode maandag-woensdag-vrijdag is gaan werken met telkens tussendoor een rustdag (naja, rustdag, ze heeft wel een klein kind thuis).
Volgens mijn bedrijfsarts was het het beste als je belasting elke dag hetzelfde is maar als dat niet haalbaar is was zoiets de beste oplossing. Voor mij is maandag-dinsdag-donderdag-vrijdag werken en woensdag vrij het beste als ik vier dagen wil werken maar dat kan tot nu toe niet met de bezetting.
|
|
|
|
Tot laat in de avond op woensdag een opleiding volgen is iig funest voor je weekplanning met huishouden als je vaak in het weekend weg bent. Dinsdag was echt veel praktischer
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
En er is meer dan alleen opleiding/stage/werk. Sporten/bewegen/fysio/revalidatie is ook belangrijk voor je toekomst. Daar heb je ook energie voor nodig. Om nog maar te zwijgen over een relatie, sociaal leven en leuke dingen.
|
|
||
|
Citaat:
Qua reisafstand dan. En verder vind ik dat dus echt heel lastig om te zeggen. Er is wat voor te zeggen dat ik elke keer een dag rustig aan kan doen als ik drie volle dagen werk, omdat het dan voor mijn gevoel ook niet uitmaakt dat ik mezelf 'kapot' maak, maar op langer termijn is dat misschien niet zo slim. Maar ja, als ik vier keer zes uur ga dan heb ik inderdaad een dag extra reistijd erbij en dat is hoe dan ook meer dan een half uur enkele reis. Dus ik weet het niet zo goed! Weet ook niet wat me op langer termijn de meeste energie oplevert. Misschien is dat ook wel een kwestie van proberen.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Gewoon, omdat dat in mijn ogen het allerbelangrijkste was. Gelukkig zijn de harde woorden van mijn vriend destijds goed aangekomen en is dat nu iets verbeterd. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Maar als ik hier in Rotterdam of Delft stage ga lopen (en die kans is vrij aanwezig), dan zou ik ook gewoon op de scooter kunnen. Scheelt met mooi weer gezeik met het ov, drukte, etc. Dus ook dat is afhankelijk van waar ik stage ga lopen, denk ik. |
||
|
|
|
|
Anders gewoon allebei proberen en kijken wat voor jou op dat moment in die situatie het fijnste is. Misschien komt een van twee ook wel beter uit met experimenten enzo.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Psst als je nou naar Delft moet een echt bijna langs de nieuwe a4 woont en opziet tegen het reizen dan moet je het even laten weten, misschien kan je dan wel met mij meerijden.
|
|
||
|
Citaat:
Ik denk dat het wel moet lukken, want ik woon echt op de grens van de weilanden zeg maar. Waar de trein van Schiedam naar Delft de weilanden in rijdt woon ik, dus het is één weg uitrijden zeg maar. Is 7 km oid, dus prima te doen! Maar ik hou het in mijn achterhoofd mocht het allemaal niet gaan.
|
||
|
|
|
|
Maar ik weet niet helemaal wat ik van die stageplek vind.
Het is veel denkwerk en dat vind ik leuk, maar tegelijkertijd sta je vrij weinig echt op het lab. In principe is het fysiek voor mij ideaal, maar ik vind het labwerk ook ontzettend leuk. Ik moet er even over gaan praten enzo. De theorie achter alles daar is wel heel interessant denk ik!
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat: