Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Oke, goed zo ![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Verder had ik een paar jaar geleden contact met hem. We waren wat aan het zoenen en ik zei dat ik wel wat seks wilde maar niet neuken, dit heb ik meerdere keren gezegd en hij had ook aangehoord waarom ik dat zo wilde. Toen we in bed lagen heeft hij toch zijn pik, zonder condoom, in mij gepropt en toen ik zei dat ie daarmee moest stoppen ging ie nog even verder. Heb nog 2 weken in spanning moeten wachten voor ik een SOAtest kon doen maar die was gelukkig schoon. Het is niet dat ik me een slachtoffer voel van verkrachting, maar het is wel gebeurd en het zegt heel veel over hem. Het is een walgelijk stuk vreten die ik niets dan het allerslechtste toewens en ik raad iedereen aan ver bij hem uit de buurt te blijven.
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik mocht hem ook altijd wel op meets enzo, maar dit is echt te ziek voor woorden ![]() "Gedoe rond daten". |
![]() |
||
Citaat:
Denk je dat je verliefd op hem kan worden?
||
![]() |
Citaat:
![]() Wil t geen wedstrijd hebben, gewoon liefde XD Maar misschien wel een faal tactiek en aanpak van me. Blijf er toch bij ![]() |
![]() |
|
|