Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2016, 11:34
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik moet nog boodschappen doen maar ben te lui, maar morgen zal het wel chaos zijn in de supermarkten. Dilemma's dilemma's.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Advertentie
Oud 23-12-2016, 11:34
Verwijderd
En morgen gaan ze ook nog eens op tijd dicht.
Oud 23-12-2016, 11:36
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ja ik moet sowieso om 4 uur op m'n werk zijn dus dat Is niet zo'n probleem
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 23-12-2016, 12:37
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Woohoo, 2 weken Kerstvakantie! Lekker weer het hele land doorcrossen op zoek naar m'n vrienden
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 23-12-2016, 15:25
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Wat een heerlijke dag vandaag om te werken. Praktisch alle klanten vrij of op vakantie. Wat een rust. Ik heb zin om tussen kerst en oud en nieuw te werken, eindelijk tijd om shit done te getten.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 23-12-2016, 20:18
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:

30 december mogen de kinderen van collega's naar het werk komen, wie heeft dat verzonnen? kijken of ik me ergens in een kamertje kan opsluiten
Ik vind dat wel leuk, als een collega z'n kindje even meeneemt naar 't werk.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 24-12-2016, 04:40
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Collega van me had haar kinderen meegenomen naar de kerstlunch omdat ze,geen oppas had.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 24-12-2016, 08:37
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Mijn collega's nemen hun kinderen gelukkig niet mee behalve m'n baas op m'n vorige werk, die nam wel eens z'n baby mee in de nacht als ik m in huis belde, dan stond ie met dat mannetje in z'n armen te kijken hoe we iemand aan het reanimeren waren enzo. Dat kind gaat allerlei onbewuste problemen krijgen
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 24-12-2016, 08:41
Verwijderd
Citaat:
Mijn collega's nemen hun kinderen gelukkig niet mee behalve m'n baas op m'n vorige werk, die nam wel eens z'n baby mee in de nacht als ik m in huis belde, dan stond ie met dat mannetje in z'n armen te kijken hoe we iemand aan het reanimeren waren enzo. Dat kind gaat allerlei onbewuste problemen krijgen
Denk je dat echt? Krijgt een baby dat mee?
Oud 24-12-2016, 08:48
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Denk je dat echt? Krijgt een baby dat mee?
Haha nee joh die baby vond dat allemaal wel prima
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 24-12-2016, 08:58
Verwijderd
Citaat:
Haha nee joh die baby vond dat allemaal wel prima
Ja oke maar onderbewust en zo Ik vraag me dat wel af!
Oud 24-12-2016, 09:22
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Denk dat zodra een kind echt zelfbewust en tijdsbewust wordt je moet gaan oppassen met dat soort fratsen en je m buiten de kamer moet houden als hij naar het ziekenhuis mee moet.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 24-12-2016, 10:10
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik zou het prima vinden als plekken waar je je hond mag meenemen ook voorschoolleeftijdkinderen toelaat.
Oud 24-12-2016, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Ik zou het prima vinden als plekken waar je je hond mag meenemen ook voorschoolleeftijdkinderen toelaat.
haha ik zie het al voor me, allemaal vastgebonden kinderen buiten de supermarkt..
Oud 24-12-2016, 12:35
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik bedoel op kantoor en ander werk
Oud 24-12-2016, 12:47
Verwijderd
Wij hebben op kantoor verrassend weinig honden
Oud 24-12-2016, 13:51
Bob the Bear
Avatar van Bob the Bear
Bob the Bear is offline
Vannacht weer werken \o/ Na een week dagdienst even 1 nachtdienst doen, garantie voor een niet alcoholische kater mogen \o/
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden? | *danst met !A!*
Oud 26-12-2016, 09:52
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik vind het altijd fascinerend dat mensen op feestdagen niet ziek worden tot na het avondeten
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 26-12-2016, 14:04
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik vind het altijd fascinerend dat mensen op feestdagen niet ziek worden tot na het avondeten
Hoe bedoel je?
Oud 26-12-2016, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Hoe bedoel je?
Ik gok zo dat ze dienst heeft en dat mensen die zoek worden eerst hun kerstdiner opeten voor ze naar het ziekenhuis gaan.
Oud 27-12-2016, 12:57
Bob the Bear
Avatar van Bob the Bear
Bob the Bear is offline
Voor straf heb ik twee mensen geabstineerd die nacht.
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden? | *danst met !A!*
Oud 27-12-2016, 13:19
Verwijderd
Ik moet de rest van de week nog werken, inclusief vandaag. Gisteren te laat naar bed en te veel gedronken, dus: werkelijk nog geen ruk gedaan. Buiten wat ad-hoc dingetjes die in totaal misschien een half uur kosten. Wel het voetbalnieuws bijgelezen en intensief mijn bestelde kleren aan het volgen, vrijdag vertrek ik op verkansie en die nieuwe zwembroek, korte broek en lichte trui voor als het 's avonds afkoelt naar ocharme 19 graden heb ik natuurlijk wel nodig!

Ik heb een zéér bescheiden to do lijstje maar ik denk dat ik dat voor morgen laat liggen ik snap niet waarom collega's zo massaal vrij nemen om vervolgens thuis te zitten in deze periode.
Oud 27-12-2016, 13:22
Verwijderd
Ik heb ook een lekkere werkdag joh <3
Oud 27-12-2016, 13:26
Verwijderd
Maar jij bent wel nuttig bezig, toch? Morgen of overmorgen heb ik waarschijnlijk juist een extreem productieve dag, niemand die je stoort en dus lekker als een trein doorrazen. Ik vind het wel lekker.
Oud 27-12-2016, 13:28
Verwijderd
Ik heb vandaag alleen maar documentatie bijgewerkt. En mezelf echt moeten forceren vanochtend om er aan te beginnen

Verder natuurlijk koffer ingepakt, was gedraaid en een luxe ontbijt met bacon en witte bonen in tomatensaus gemaakt.
Oud 27-12-2016, 13:28
Verwijderd
Ik zit in stoel 1A morgenochtend
Oud 27-12-2016, 13:38
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Maar jij bent wel nuttig bezig, toch? Morgen of overmorgen heb ik waarschijnlijk juist een extreem productieve dag, niemand die je stoort en dus lekker als een trein doorrazen. Ik vind het wel lekker.
Heerlijk rustig idd. Heb nog geen telefoontje gehad en kan eindelijk dingen afmaken die al te lang liggen en werk voorbereiden dat in het nieuwe jaar uitgevoerd moet worden
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 27-12-2016, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Ik zit in stoel 1A morgenochtend
Heb ik tussen JFK en AMS gezeten en in Australië binnenlandse vluchten wel eens maar dan was het gewoon economy in een halfleeg toestel waar ze me vanwege mijn lengte vooraan dumpten

Heb je al vaker business class gevlogen? Slaap jij dan goed?
Oud 27-12-2016, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Heb ik tussen JFK en AMS gezeten en in Australië binnenlandse vluchten wel eens maar dan was het gewoon economy in een halfleeg toestel waar ze me vanwege mijn lengte vooraan dumpten
Ach op een "binnenlandse" EU-vlucht stelt het weinig voor.

Citaat:
Heb je al vaker business class gevlogen? Slaap jij dan goed?
Ja, Wenen-Doha en Doha-Bangalore, Vancouver-Amsterdam, Amsterdam-München vv. En ja en nee. Vancouver-Amsterdam redelijk geslapen, De Doha-vluchten niet, was met Qatar Airways en iedere keer dat je naar de flight attendents keek kwamen ze aangerend met eten en drinken. Was echt best wel chill.
Oud 27-12-2016, 15:11
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Ik gok zo dat ze dienst heeft en dat mensen die zoek worden eerst hun kerstdiner opeten voor ze naar het ziekenhuis gaan.
Dit Ja, niets te doen de hele avond en vanaf negen a tien hangen ze met de benen buiten.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 27-12-2016, 15:40
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Financieel jaaroverzichtje gemaakt, deadline voor m'n laatste opdracht dit jaar ruimschoots gehaald en dus maar begonnen aan een opdracht die eigenlijk voor januari pas in de planning stond. Nu vrij tot 3 januari
__________________
Rodent of unusual size
Oud 30-12-2016, 09:30
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Jaaa vakantie 2,5 week niet werken m'n koffer Is zo goed als ingepakt en nu even m'n huis poetsen en opruimen en de presentatie voor de dag na m'n vakantie afmaken
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 30-12-2016, 11:00
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn achievement van vandaag: mijn LPT staat op de frontpage van Reddit
Oud 30-12-2016, 11:09
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Wtf is LPT?
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 30-12-2016, 11:24
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Life Pro Tip.

Mijn karma is verdubbeld in 5 uur
Oud 30-12-2016, 11:24
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wat is LPT?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 30-12-2016, 11:37
Verwijderd
Dat is niet wat Tigerly schreef, doos.
Oud 30-12-2016, 11:43
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat is niet wat Tigerly schreef, doos.
Ik had vrijwel dezelfde vraag, maar niet in die bewoording.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 30-12-2016, 12:15
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nog altijd Life Pro Tip
Oud 30-12-2016, 12:35
Verwijderd
Artikel voor nieuwsbrief is weg, out of office staat aan, op alle mails waar dat nodig was de en agenda-uitnodigingen voor de komende twee weken gereageerd, collega geholpen, ik denk dat ik zo langzaamaan wel eens met vakantie kan. Met mijn vriendin.
Oud 30-12-2016, 12:39
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Waar gaan jullie heen?


Ik ben klaar op de trein voor dit jaar! Nu heel erg bijslapen, sporten, sauna, smoothies drinken en dan morgen 16 uur opnames waar ik veel zin in heb!
Oud 30-12-2016, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Artikel voor nieuwsbrief is weg, out of office staat aan, op alle mails waar dat nodig was de en agenda-uitnodigingen voor de komende twee weken gereageerd, collega geholpen, ik denk dat ik zo langzaamaan wel eens met vakantie kan. Met mijn vriendin.
Out of office niet vergeten uit te zetten. Fucking idioterie. Er hoort gewoon iemand naar jouw mailbox te kijken en in je agenda hoort afwezig te staan. Kantoorhomo.
Oud 30-12-2016, 13:19
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
We gaan eerst naar dubai voor twee dagen, daar woont familie van mij en daar vieren we oud en nieuw. En dan gaan we naar Sri Lanka!
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 02-01-2017, 08:37
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Voor het eerst te laat omdat ik me verslapen heb/de wekker niet gegaan is. Goed begin van het jaar
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.

Laatst gewijzigd op 02-01-2017 om 09:06.
Oud 02-01-2017, 08:52
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Voor het eerst?
Oud 02-01-2017, 09:06
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Voor het eerst?
Normaal word ik altijd of voor de wekker wakker of sta ik binnen 10 seconden na de wekker naast mijn bed ja
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 02-01-2017, 09:25
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb me geloof ik ook nog nooit verslapen dat ik echt te laat was.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 02-01-2017, 09:25
Verwijderd
Work is where the koffie sterk en het gelukkignieuwjaar-wensen ongemakkelijk is
Oud 02-01-2017, 09:33
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb me weleens verslapen maar nog nooit voor de diensten waar ik naar 3 uur had om te slapen tussen twee diensten gek genoeg.
Oud 02-01-2017, 09:56
Verwijderd
Citaat:
Work is where the koffie sterk en het gelukkignieuwjaar-wensen ongemakkelijk is
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:18.