Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben al een paar dagen aan het appen met een jongen uit Utrecht die ik via een vage datingsite heb leren kennen (waar ik me twee jaar geleden voor inschreef), deze heeft volgens mij gevoel voor humor, is verantwoord en ik geloof ook wel best aantrekkelijk ;o En ik kijk er steeds naar uit om iets van hem te horen en hij deelt ook regelmatig dingen en nu ben ik eigenlijk wel heel benieuwd naar hoe hij in het echt is
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik kijk Sisterhood of the Traveling Pants en nu wil ik weer hopeloos verliefd worden als een tiener en op een onverwacht moment een eerste zoen hebben.
Ik ben echt zo'n vrouw, de ene dag wil ik dit, de volgende dag het compleet tegenovergestelde en de meeste dagen WEET IK GEWOON NIET WAT IK WIL ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Mss eens wat meer proberen om hem perongeluk tegen te komen en dan iets te zeggen als 'Hee, jou ben ik eerder tegengekomen! Op welke afdeling werk jij?' en dan daten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Lekker man, ik ben misschien ook een klein beetje verliefd aan het worden.
![]() We zijn gisteren met een vriend van mij en een vriendin van haar wat gaan drinken. Mijn vriend heeft haar vriendin lekker aan de praat gehouden en wij hebben heel chill gepraat, gedanst en gezoend. Echt een fijne avond. Komende nacht feestje en als ik morgen niet helemaal gesloopt ben gaan we nog iets leuks doen. Misschien museumpje pakken o.i.d. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik was met friendinnetjuhs in de stad om te lunchen en bij te kletsen, en natuurlijk vroegen ze hoe het ging met de datelarij. Dus ik vertelde wat dingetjes van de afgelopen dates en ze zeiden 'srsly, als jullie niet voor elkaar gemaakt zijn weet ik 't ook niet meer'. Ik deed zo van *wegwuif* 'we appen niet veel ofzo, heb al een paar dagen niet zoveel van 'm gehoord, dus whatevs' en precies op dat moment appte hij over hoe veel zin 'ie heeft in maandag.
![]() ![]()
|
Ik kan het me niet eens zo goed herinneren eigenlijk. Ging min of meer vanzelf, toch vrij snel mee naar ouders/elkaars vrienden etc. Na een maand met een foto op Facebook (was echt heel grappig, meerdere mensen die vroegen hoe ze dit moesten duiden) en daarna hebben we het Facebook officieel gemaakt.
![]()
||
Citaat:
Zo te zien ging het bij iedereen hier best makkelijk, maar ik heb 't 'evaluatiegesprek' maandag en ik weet het niet zo goed. Het leek hem het volwassen ding om te bespreken 'wat we nou zijn van elkaar en wat de verwachtingen zijn', en dat ben ik wel met 'm eens, maar ik ben helemaal niet volwassen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb geprobeerd tot nu toe emotioneel vrij afstandelijk te blijven, want in mijn hoofd is het zo dat hij me na een tijdje toch niet meer boeiend vind en dan is het allemaal niet zo pijnlijk. Dus ik ben benieuwd hoe hij het ziet.
|
Het gaat vast beter dan bij mij toen. Ik was een paar maanden aan het 'daten' met m'n ex en eigenlijk wilde ik het wel echt exclusief maken. Hij nam me mee naar een groep vrienden, ik was bloedje zenuwachtig en had daarom maar een halve fles Berenburg gedronken om hem daarna in tranen in de gang om bevestiging te vragen. Wat een draak van een avond, maar het bleek een goede test, en was een mooi zetje om een paar dagen daadwerkelijk Het gesprek te voeren
![]()
|
Ik kan het me niet meer zo goed herinneren maar ik weet wel dat we op een gegeven moment dachten, het maakt helemaal niet meer uit of we nou zeggen dat we een relatie hebben in hoe we met elkaar omgaan, laten we het dan maar gewoon proberen. Ik dacht toen misschien is het over een maand wel klaar en inmiddels zijn we negen en een half jaar verder
![]() Mensen om ons heen hadden al veel sneller door dat er meer was dan wij zelf ![]()
|
![]() |
|
|