Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2016, 22:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik word steeds verliefder
Ze is alles wat mijn beste vriendin altijd was en alles wat mijn vriendje altijd was.
Advertentie
Oud 08-12-2016, 23:01
Holland Oates
Holland Oates is offline
Awww. Ik ben echt mega-blij voor je, fizzle.
Oud 08-12-2016, 23:04
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ze is alles wat mijn beste vriendin altijd was en alles wat mijn vriendje altijd was.
Wat fijn fizzle!
Oud 08-12-2016, 23:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 08-12-2016, 23:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh en tetten.
Oud 08-12-2016, 23:35
Holland Oates
Holland Oates is offline
4 stuks! Quadro-tet!
Oud 09-12-2016, 12:59
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Oud 09-12-2016, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Mieke, dat is echt een mooi verhaal.

Hij klinkt als een enorme flapdrol, maar ik zou die man zeker te vriend houden. Een beetje opportunisme is niet verkeerd.
Ja, maar hoe pak je zoiets aan Gewoon eens een berichtje sturen van 'yo, mag ik je rondleiden in mijn atelier?' ofzoiets? Ik denk dat hij me nu niet meer mag omdat ik aan mijn collega verteld heb dat wij wat gedronken hadden. En ik denk dat hij mijn collega wel echt heel leuk vindt en vooral met mij wat ging drinken omdat ik overal zo open voor stond : D; ;d ;d ;d ;d
Oud 09-12-2016, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Oud 09-12-2016, 20:58
Verwijderd
Ik ben al een paar dagen aan het appen met een jongen uit Utrecht die ik via een vage datingsite heb leren kennen (waar ik me twee jaar geleden voor inschreef), deze heeft volgens mij gevoel voor humor, is verantwoord en ik geloof ook wel best aantrekkelijk ;o En ik kijk er steeds naar uit om iets van hem te horen en hij deelt ook regelmatig dingen en nu ben ik eigenlijk wel heel benieuwd naar hoe hij in het echt is
Oud 09-12-2016, 21:30
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik ben al een paar dagen aan het appen met een jongen uit Utrecht die ik via een vage datingsite heb leren kennen (waar ik me twee jaar geleden voor inschreef), deze heeft volgens mij gevoel voor humor, is verantwoord en ik geloof ook wel best aantrekkelijk ;o En ik kijk er steeds naar uit om iets van hem te horen en hij deelt ook regelmatig dingen en nu ben ik eigenlijk wel heel benieuwd naar hoe hij in het echt is
Dan spreek je toch een keer af?
Oud 09-12-2016, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Dan spreek je toch een keer af?
Ja, maar dat laat ik wel een beetje van hem afhangen denk ik. Zoals het nu is, ruimte om te dromen, vind ik ergens ook wel fijn
Oud 09-12-2016, 22:11
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Ja, maar dat laat ik wel een beetje van hem afhangen denk ik. Zoals het nu is, ruimte om te dromen, vind ik ergens ook wel fijn
Pfff.
Oud 09-12-2016, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Pfff.
wat
Oud 09-12-2016, 22:19
Verwijderd
Ik kijk Sisterhood of the Traveling Pants en nu wil ik weer hopeloos verliefd worden als een tiener en op een onverwacht moment een eerste zoen hebben.

Ik ben echt zo'n vrouw, de ene dag wil ik dit, de volgende dag het compleet tegenovergestelde en de meeste dagen WEET IK GEWOON NIET WAT IK WIL
Oud 09-12-2016, 22:20
Verwijderd
HAHAHAHA Herkenbaaaaaaaaaar : D: ;dd
Oud 09-12-2016, 22:21
Verwijderd
Lach me maar weer uit Mieke Jij hebt tenminste nog spannende onderonsjes in je leven!
Oud 09-12-2016, 22:23
Verwijderd
Nee, ik lach je niet uit.. het was meer een soort van herkenbaarheid en daar moest ik om lachen. Dat het ene moment alles weten en vervolgens weer aan alles twijfelen, enzo. <3je voor jou hoor!
Oud 09-12-2016, 22:25
Verwijderd
En die onderonsjes, haha, achja. Ik ben gewoon in het algemeen dol op mensen denk ik en als je er dan ook dagelijks mee in aanraking komt dan is dat wel leuk. En mijn nieuwe job heeft echt geweldige klanten
Oud 09-12-2016, 22:28
Verwijderd
vandaag zat er een bestelbusje vast in de garage. Dat is denk ik een bestelcabriobusje geworden
Oud 09-12-2016, 22:37
Verwijderd
Haha
Oud 09-12-2016, 22:38
Verwijderd
Ik kwam wel in het trappenhuis de jongen tegen waar ik soort van een crush op heb, op mijn werk.

Maar ik heb geen idee wie hij is en op welke afdeling hij werkt en hoe ik daar achter kan komen Heb hem pas 3x gespot of zo in 3 maanden.
Oud 09-12-2016, 23:35
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik kwam wel in het trappenhuis de jongen tegen waar ik soort van een crush op heb, op mijn werk.

Maar ik heb geen idee wie hij is en op welke afdeling hij werkt en hoe ik daar achter kan komen Heb hem pas 3x gespot of zo in 3 maanden.
"Heb je hem al eens aangesproken of "hoi" gezegd?" - elke reactie op L&R
Oud 09-12-2016, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Ja ach ja als ik iemand op de gang tegenkom op het werk dan doe ik wel een soort van groet maar dat doe je bij iedereen
Oud 09-12-2016, 23:53
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik kijk Sisterhood of the Traveling Pants en nu wil ik weer hopeloos verliefd worden als een tiener en op een onverwacht moment een eerste zoen hebben.

Ik ben echt zo'n vrouw, de ene dag wil ik dit, de volgende dag het compleet tegenovergestelde en de meeste dagen WEET IK GEWOON NIET WAT IK WIL
Ik had m'n eerste zoen niet als tiener en hopeloos verliefd zijn is THE WORST, maar ik herken wel het 'ik weet niet wat ik wil' gebeuren. De ene dag denk ik 'whatevs, als ik niks meer van je hoor dan prima' en de andere dag denk ik 'GEEF ME AANDACHT! OVERLAAD ME MET COMPLIMENTEN! ZEG SCHATTIGE SHIT TEGEN ME!!!'

Citaat:
Haha.

Mss eens wat meer proberen om hem perongeluk tegen te komen en dan iets te zeggen als 'Hee, jou ben ik eerder tegengekomen! Op welke afdeling werk jij?' en dan daten.
Oud 09-12-2016, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Ik had m'n eerste zoen niet als tiener en hopeloos verliefd zijn is THE WORST, maar ik herken wel het 'ik weet niet wat ik wil' gebeuren. De ene dag denk ik 'whatevs, als ik niks meer van je hoor dan prima' en de andere dag denk ik 'GEEF ME AANDACHT! OVERLAAD ME MET COMPLIMENTEN! ZEG SCHATTIGE SHIT TEGEN ME!!!'

Haha.

Mss eens wat meer proberen om hem perongeluk tegen te komen en dan iets te zeggen als 'Hee, jou ben ik eerder tegengekomen! Op welke afdeling werk jij?' en dan daten.
Haha ik zie mezelf al urenlang rondjes lopen door het gebouw in de hoop om hem per ongeluk tegen te komen
Oud 10-12-2016, 00:02
Holland Oates
Holland Oates is offline
Precies! Als iemand vraagt waarom je zoveel rondloopt, zeg dan gewoon dat je x aantal stappen wilt halen die dag oid.
Oud 10-12-2016, 10:12
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn lief maakt broodjes en thee voor me terwijl ik nog lui in pyjama op de bank hang Doet 'ie nou bijna altijd Ik ben zo verwend /viesbahklef
Oud 10-12-2016, 10:21
Verwijderd
Jos gaat zo meteen naar de markt voor mij om fruit te halen zodat ik nog even door kan buffelen voor school en we vanmiddag samen de hort op kunnen.
Oud 10-12-2016, 16:45
zion_temp
zion_temp is offline
Lekker man, ik ben misschien ook een klein beetje verliefd aan het worden.

We zijn gisteren met een vriend van mij en een vriendin van haar wat gaan drinken. Mijn vriend heeft haar vriendin lekker aan de praat gehouden en wij hebben heel chill gepraat, gedanst en gezoend. Echt een fijne avond.

Komende nacht feestje en als ik morgen niet helemaal gesloopt ben gaan we nog iets leuks doen. Misschien museumpje pakken o.i.d.
Oud 10-12-2016, 16:52
Verwijderd
Bah al die verliefde mensen hier

Nee grapje, heel leuk voor jullie en om te lezen al die ontluikende relaties
Oud 10-12-2016, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Lekker man, ik ben misschien ook een klein beetje verliefd aan het worden.

We zijn gisteren met een vriend van mij en een vriendin van haar wat gaan drinken. Mijn vriend heeft haar vriendin lekker aan de praat gehouden en wij hebben heel chill gepraat, gedanst en gezoend. Echt een fijne avond.

Komende nacht feestje en als ik morgen niet helemaal gesloopt ben gaan we nog iets leuks doen. Misschien museumpje pakken o.i.d.
Heb je die getrouwde vrouw al afgewimpeld dan?
Oud 10-12-2016, 16:53
zion_temp
zion_temp is offline
Citaat:
Heb je die getrouwde vrouw al afgewimpeld dan?
Nog niet, maar ik ga niet meer met haar afspreken in ieder geval. Denk dat ik haar komende week even bel.
Oud 10-12-2016, 19:24
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik was met friendinnetjuhs in de stad om te lunchen en bij te kletsen, en natuurlijk vroegen ze hoe het ging met de datelarij. Dus ik vertelde wat dingetjes van de afgelopen dates en ze zeiden 'srsly, als jullie niet voor elkaar gemaakt zijn weet ik 't ook niet meer'. Ik deed zo van *wegwuif* 'we appen niet veel ofzo, heb al een paar dagen niet zoveel van 'm gehoord, dus whatevs' en precies op dat moment appte hij over hoe veel zin 'ie heeft in maandag.
Oud 11-12-2016, 09:55
Holland Oates
Holland Oates is offline
Mensen, wat zijn jullie ervaringen met 'het gesprek'?
Oud 11-12-2016, 10:01
Macrador
Macrador is offline
Daarna werd alles 100x fijner want kommunikasie en duidelijkheid.
Oud 11-12-2016, 10:26
Verwijderd
Prima. Jos en ik hebben best een lange aanloop gehad en op een gegeven moment zei ik tegen hem "ik vind je best wel mijn vriendje, eigenlijk." Toen zei hij "Ja, dat klopt. Ik noemde je vandaag voor het eerst ook mijn vriendin." okeeeeeeeee
Oud 11-12-2016, 11:05
Ieke
Ieke is offline
Ik kan het me niet eens zo goed herinneren eigenlijk. Ging min of meer vanzelf, toch vrij snel mee naar ouders/elkaars vrienden etc. Na een maand met een foto op Facebook (was echt heel grappig, meerdere mensen die vroegen hoe ze dit moesten duiden) en daarna hebben we het Facebook officieel gemaakt.
Oud 11-12-2016, 11:51
Abby.
Abby. is offline
Mephisto en .sann stonden buiten te roken en Brabanders belachelijk te maken, toen Carn tegen mij zei "dat hij deze ontwikkeling tussen ons wel erg positief vond" en dat was wederzijds en vanaf dat moment noemden we de ander vriend en vriendin.
Oud 11-12-2016, 11:52
Miekje*
Miekje* is offline
'Zullen we het maar eens op Facebook zetten?'
'Prima!'
Oud 11-12-2016, 12:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Mensen, wat zijn jullie ervaringen met 'het gesprek'?
Welk gesprek?
Oud 11-12-2016, 12:21
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
'Zullen we het maar eens op Facebook zetten?'
'Prima!'
hahahaha
Oud 11-12-2016, 13:05
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Welk gesprek?
Het 'wat zijn we nou eigenlijk?' gesprek.

Zo te zien ging het bij iedereen hier best makkelijk, maar ik heb 't 'evaluatiegesprek' maandag en ik weet het niet zo goed.
Het leek hem het volwassen ding om te bespreken 'wat we nou zijn van elkaar en wat de verwachtingen zijn', en dat ben ik wel met 'm eens, maar ik ben helemaal niet volwassen.
Oud 11-12-2016, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Het 'wat zijn we nou eigenlijk?' gesprek.

Zo te zien ging het bij iedereen hier best makkelijk, maar ik heb 't 'evaluatiegesprek' maandag en ik weet het niet zo goed.
Het leek hem het volwassen ding om te bespreken 'wat we nou zijn van elkaar en wat de verwachtingen zijn', en dat ben ik wel met 'm eens, maar ik ben helemaal niet volwassen.
Niemand verwacht van je dat je je ineens anders of volwassener gaat gedragen. Volgens mij moet je minder in je hoofd malen en meer gewoon zien wat er gebeurt en ervan genieten Als hij gewoon wil afspreken om vanaf nu af aan met niemand anders te daten, ook al deed je dat al niet, dan is dat toch prima? Is het ook weer duidelijk wat je van hem kan vertwachten.
Oud 11-12-2016, 14:11
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Volgens mij moet je minder in je hoofd malen en meer gewoon zien wat er gebeurt en ervan genieten
Ja hallo, ik en minder malen?!

Ik heb geprobeerd tot nu toe emotioneel vrij afstandelijk te blijven, want in mijn hoofd is het zo dat hij me na een tijdje toch niet meer boeiend vind en dan is het allemaal niet zo pijnlijk.
Dus ik ben benieuwd hoe hij het ziet.
Oud 11-12-2016, 14:46
Yne
Yne is offline
Het gaat vast beter dan bij mij toen. Ik was een paar maanden aan het 'daten' met m'n ex en eigenlijk wilde ik het wel echt exclusief maken. Hij nam me mee naar een groep vrienden, ik was bloedje zenuwachtig en had daarom maar een halve fles Berenburg gedronken om hem daarna in tranen in de gang om bevestiging te vragen. Wat een draak van een avond, maar het bleek een goede test, en was een mooi zetje om een paar dagen daadwerkelijk Het gesprek te voeren
Oud 11-12-2016, 14:53
Holland Oates
Holland Oates is offline
Oh dear.
Maar het gesprek duurde een paar dagen? Whut?
Oud 11-12-2016, 15:27
Yne
Yne is offline
Oh, nee, een paar dagen later bedoel ik
Oud 11-12-2016, 15:47
Holland Oates
Holland Oates is offline
Dat klinkt logischer ja.

Tigerly naamzoek: http://reductress.com/post/im-not-re...-for-the-dick/
Oud 11-12-2016, 16:06
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik kan het me niet meer zo goed herinneren maar ik weet wel dat we op een gegeven moment dachten, het maakt helemaal niet meer uit of we nou zeggen dat we een relatie hebben in hoe we met elkaar omgaan, laten we het dan maar gewoon proberen. Ik dacht toen misschien is het over een maand wel klaar en inmiddels zijn we negen en een half jaar verder

Mensen om ons heen hadden al veel sneller door dat er meer was dan wij zelf

Regels voor berichten