Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() haha! Ik heb een zitzak die echt zo relaxed is maar ik slaap eigenlijk nergens anders dan in mijn bed ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Doe jij je was goed scheiden enzo? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik word opgeleid tot allround verpleegkundige - ik kan zo meteen in de gehandicaptenzorg werken, maar ook in de thuiszorg, het ziekenhuis (al nemen ze daar geloof ik vrijwel geen niveau 4 verpleegkundige aan - maar dat kan ik ook fout hebben), in de ouderenzorg of op een medisch kinderdagverblijf. Vroeger was er ze Z-opleiding en dan was je Z-verpleegkundige. Opgeleid voor de zwakzinnigenzorg. Dat is niet meer, wat ik wel heel jammer vind omdat de mensen die ik ken die die opleiding gedaan hebben, veel doelgroepspecifieke kennis hebben. Aan de andere kant - de doelgroep is op het moment zo aan het veranderen dat dat bijna niet meer rendabel is. Er zijn zo ontzettend veel overlappingen met andere doelgroepen dat het niet meer zo zeer gaat om specifiek gehandicapten, maar om gehandicapten met dementieproblematiek, psychiatrische klachten, weetikwatnogmeer. |
![]() |
|
Mijn moeder was heel strikt met de was scheiden, dus dat heb ik een beetje meegekregen. Maar zwart-witte dingen zijn zo lastig
![]() ![]()
|
Ik splits bont 30 graden, bont 60 graden en wit 30 graden en wit 60 graden (beddengoed en theedoeken). Sommige dingen doe ik apart en bij dingen met wit en kleur zo'n kleurdoekje erbij.
|
Wat voor dingen doe jij zoal op 60 graden, Daantje? Ik lees niet bij alles de labels, maar t-shirts en gekleurd ondergoed mogen al maximaal op 30 of 40 graden dus dan gaat de rest ook niet warmer, want ik wil ook geen half lege was draaien
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
In de praktijk kom je bij instellingen terecht waar je met lichamelijke en geestelijke gehandicapten te maken krijgt of een.combi van beide. Lichamelijke gehandicapten hebben vaak meer verzorging nodig. Afhankelijk van het niveau natuurlijk. Iemand met hoog niveau kan zichzelf deels of helemaal verzorgen. Ik zelf loop stage op een groep waar de meesten hulp bij de verzorging nodig hebben, maar je kan wel met woorden communiceren. En ze functioneren op het niveau van peuters. En ze hebben ook allemaal een verstandelijke beperking. Er zit maar een autist op de groep dat scheelt. |
![]() |
||
Citaat:
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Ja eigenlijk wel goed, vooral chill dat ik de app op m'n telefoon heb en dat ie redelijk accuraat is vergeleken met m'n hartslagmeter met band. Als ik zelf een ga bestellen wordt het iig niet zo'n dure maar ik blijf deze nog een weekje gebruiken. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb besloten toch maar een duurdere te kopen die helemaal aan mijn wensen voldoet. Leuk!
|
|