Advertentie | |
|
![]() |
|
Grijze hooded sweater van World Industries
En nieuwe schoenen! Zwart/witte Vans, model Fairlane classic (geloof ik.. geen zin om op doos / bon te kijken)
Laatst gewijzigd op 07-10-2002 om 19:04. |
![]() |
|
Verwijderd
|
- zwarte leren puntlaarzen tot onder de knie met een lage hak
- een treinkaartje Helmond-Eindhoven - bruine, vrij strakke gebreide trui, kort model met een hele grote kol bij We - truitje met off-white boothals, aan de achterkant off-white en zwart gestreept, aan de voorkant een of andere print in off-white en zwart van Only - Swirl |
![]() |
|
- rood winnie the pooh shirtje
- 2 helloween vleermuisjes - 2 doosjes kaartversierdingen in de vorm van spinnetjes en vleermuisjes - n zelfopblazende ballon ofzow (vaag ![]() - roze fluffy beurs met buttons (i hartje me, Princess en nog 2 van zon foute egoboost dingen ![]() en ik heb n kermis koekiemonster gekregen *whiej* |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
En kiet: ik heb er al een van timberland, ik zoek een níeuwe ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
waarschijnlijk de man zelf dan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() *springt enthousiast een rondje om liek heen* Ehm, ontopic. - zwarte, grijze, felblauwe en roze haarelastiekjes - zwart-witte pantoffels - twee grijs-blauw-metaal-achtige kussenslopen, een felroze kussensloop en drie blauw-paars-groene van-kleur-veranderende kussenslopen (jaja, masj's bank-kussens worden opgevrolijkt) - een felgroen ondergoedsetje, in z'n geheel bestaande uit gaas ![]() - een donkergroen satijnen slaaphemdje met kant ![]() - Doritos chipsdinges - Zwart-met-roze riem ![]() En volgens mij nog iets, maar ik ben het onderhand vergeten. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Laatste aanwinst Ik Will | 75 | 24-07-2006 19:22 | |
De Kantine |
Wat is jouw laatste aanwinst? perfectme | 373 | 05-02-2005 22:09 | |
Lifestyle |
Wat is jouw laatste aanwinst? V Verwijderd | 484 | 13-03-2003 19:08 | |
Lifestyle |
Wat is jouw laatste aanwinst? IIII Mysterons | 539 | 11-02-2003 12:38 | |
Lifestyle |
Wat is jouw laatste aanwinst deel III WishfulDreaming | 446 | 03-01-2003 11:03 | |
Lifestyle |
Wat is jouw laatste aanwinst? II Mysterons | 467 | 28-11-2002 10:12 |