Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Esmee je sig, waar is je legendarische kraag up-neus-in-de-lucht-ding?????? Zwart plooirokje van Kookaï, grijs krijtstreepbloesje van Benetton, zwarte stropdas, oranje/gele burlingtons tot m'n knieen, blauwe all stars Haar in een half staartje
|
donkerbruine suède rok tot op knie
zwarte (leren) laarzen met redelijk hoge hak zwart mouwloos truitje met kleine boothals zwarte riem (redelijk smal) zwarte sokken zilverkleurig horloge parelarmbandje zilveren ring haar met klem in een staart en wat plukken los
|
![]() |
vaalblauw geworden heupbroek (strak aan de bovenkant, vanaf mn iets boven mn knieeen extreem wijduitlopend --> hippiebroekeffect) van killahbabe
![]() grijs shirtje met diagonale rode strepen zwarte handschoendingetjes zwart ondergoed zwart spaghettihempje roze sokken vans haar in uitgezakt staartje beetje make-up *heb vannacht beetje zitten bedenken wat ik voor een bepaald feest aan ga doen (duur nog een hele tijd hoor ![]() zwart rokje tot over mn knieen met iets boven mn knieen een strook van een centimeter dik kant en aan de onderkant ook. oranje-zwart gestreepte panty, of een nieuwe als ik die dan heb ![]() oranje shirtje, (of een ander kleurtje ligt aan de panty) handschoentjes (ga ik nog maken) hmm denk docter martens ojeej dit gaat nog 100 keer veranderen. ![]()
|
![]() |
ok dan, ik doe een xtje meej
![]() -paars/witte zipper rok(echt koel dat ding, was eerst een basketbalshirt) -zwart/paarse kniesokken -zwarte palladiums(schrijf je dat zo?) -paars t-shirt -zwart vest h&m -zilveren ringen&nijntje ketting -blauw&paarse vlechtjes in me haar, en 2 speldjes in zow ![]() |
![]() |
|
blauw/wit gestreept 3/4 rokje Harold's
roze mouwloos shirtje DKNY lichtoranje t-shirtje RL wit riempje met roze stiksels geen schoenen meer haar in een hoge knot/staart sieraden: camelkleurig horloge DKNY, zilveren slavenarmband en zilveren ring Tiffany's luchtje: Remember Me van Dior |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Heb nu aan: - spijkerbroek 1x omgeslagen - donkerblauw strak t-shirtje - lichtgele polo erover - donkerblauwe instappers en riem Haar: met een paar clipjes losjes vastgezet. Luchtje: DKNY The Fragrance (nog steeds een favoriet) Make-up: beetje getinte dagcreme Nivea, bruingrijze parelmoer oogschaduw Bourjois, zwarte mascara Maybeline, lipgloss 3d effet Bourjois. Pff ik zie er eindelijk weer eens een beetje fatsoenlijk uit ![]()
|
wit blousje RL
donkergrijze wollen V-hals trui erover > wel strak model, Benetton 'versleten' lichte spijkerbroek Dolce&Gabanna zwarte suede punt-enkellaarsjes soort van foute ringen-heupriem maar dan anders en op een niet ordi manier ![]() zilveren creooltjes in oren, zwart/zilver horloge Guess?, zilveren slavenarmband Esprit haar in hoog staartje
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
rode wijde broek
zwart shirt zwart spaghettitopje van jack off jill paars lint met grote paarse glitterring eraan kettinkje met vlindertje lichtblauwe smalle riem zwarte riem met 3 rijen conicals ring met spikes ring met oranje steentjes ring met grote plastic bloem horloge blauw armbandje bruin armbandje leren bandje met slangenprint en steentjes wasknijper-armbandje zwart ondergoed paarse sokken met bloemen skateschoenen |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
- Wit hempje H&M
- Bruin met camelkeurig capuchon vest van sweater-achtige stof Replay - Donkerblauwe spijkerbroek met "versleten" plekker Diesel - Donkerblauw spijkerjasje, ook met "versleten" plekken Only - Zwarte das van lekker warme fleece - Zwarte punt instappers - Lichtbruine oogschaduw, zwarte mascara - Geen sieraden - Haar naar achter in twee losse staarten met wat losse plukken - In tas: witte kunstijsschaaten * heeft leerlingendag vandaag, en moet dalijk gaan schaatsen met haar klas ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat voor kleertjez heb jij aan vandaag? TopDrop | 293 | 15-06-2007 17:12 | |
Lifestyle |
Wat heb je NIET aan? S | 16 | 12-09-2004 10:40 | |
Lifestyle |
Ey sma, welke jeans zitten om je bootie, en wat voor slutty topje heb je aan? Verwijderd | 499 | 29-05-2004 13:37 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? - Fototopic Verwijderd | 497 | 07-01-2004 13:39 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? rodina | 496 | 05-07-2003 21:28 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? Black Sugar | 461 | 08-11-2002 19:31 |