Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Vandaag: minikiltje zwarte kousen met jarretellen zwart hemdje met spaghettibandjes grijs nogal versleten vest docs ![]()
|
![]() |
- grijsblauwe spijkerbroek met iets uitlopende pijpen Diesel (de allereerste broek die ik meteen op de goede lengte kocht
![]() - wit hemdje H&M - wit truitje met hele donkerblauwe verticale streeptjes met rood boordje en 3/4 mouw van Steps - rood leren riempje (ja, matcht met het boordje ![]() - rood ondergoed - pantykousjes - donkerblauwe instappers TH Make-up: beetje mascara Rimmel, parelmoer oogschaduw Bourjois en lipgloss Bourjois. Geurtje: Ralph. Sieraden: fijn gouden kettinkje met 2 kleine staafjes eraan. Compleet vandaag.
|
![]() |
*wit/roze/groen/rood gestreepte kniekousen met bloemetjes boven aan (H&M)
*driekwart broek met omgeslagen pijp (Bigstar) *groene trui met kapuchon (Lien) *rood/roze PLO sjaal (Roel) *ondergoed(HEMA,Schiesser) haar in 2 staartjes die een beetje getoupeerd zijn met gel en gouden glitters( ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je weet toch wel dat het al november is? ![]() Ontopik: - zwarte tule-rok met zilveren glitters - roze spagetti-topje - daaroverheen: doorzichtig zwart truitje met vierkante hals en 3/4-mouwtjes - zwart-witte panty - ondergoedblala - kistjes |
![]() |
|
![]() |
oh hm beetje te roze en blauw misschien
*blauwe pantys *donkerroze zwarte streepjeskousen *blauwe harige beenwarmers *zwart kort rokje cyberdog met roze vage thingies erop *zwart mouwloos truitje met randje roze hairy stuff *zwart blauwe kousen als armwarmers *roze fluffy hairy armbandje *goggles met blauwe 'glazen' op hoofd *heeeeel veel roze blauwe makeup *heeel veel glittertjes + stipjes *ploeffie getoupeerd haar *mary janes *roze/paarse ondergoedthings |
![]() |
|
![]() |
- bruine vansjes (Britain)
- superwijde spijkerbroek (Jeans Centre) - witte (:/) Pink Panter string (H&M) - witte (:/) kanten bh (Zeeman) - wit (... :/) blousje met 3/4 mouwen (Otto) - bordeaux rood kleine-jongetjes-stropdasje met hertje (?, was van mijn oom's communie) - roze vest (Only)
|
Verwijderd
|
- Witte tanktop van AJ.
- Witte dolce & gabbana overhemd met dubbele manchettes en baggy mouwen, zeer classic stylee dus ![]() - Donkerblauw '&' spencer vest eroverheen. - Zwarte Giorgio Armani pantalon met ijzerenadelaar op de reet, zit best ongemakkelijk ![]() - Boss schoentjes. 'k ga me even omkleden, 'k voel me net m'n papa nu ![]() was ook eigenlijk meer om hem te pesten ![]() |
![]() |
|
![]() |
baggy spijkerbroek
superoversized grijs overhemd met gaten :/ blauw/oranjig vaag truiding met 3/4 mouwen eronder [zie je gelukkig niet] daaronder een sinthetisch gestreept shirtje [ernstig..] zwart ondergoed roze powerpuffgirlssokken los haar ![]() paars&bruine make-up IK VLOEK en ik zie er niet uit *jeuj* het is zondag!
||
ff terugscrollen...
Citaat:
![]() Brak hoofd valt vandaag wel meer trouwens ![]()
|
![]() |
- witte trainingsbroek Mexx (Alfi Sport)
- rode sloffen (Marskramer) - Pink Panter string (H&M) - lichtblauw Liefde Is... slaaptshirt (V&D) - lelijke bruine trui, die heerlijk warm is maar waarin ik me echt niet buiten de deur durf te vertonen (Alfi Sport) - brak hoofd
||
Citaat:
|
![]() |
Hmm, ik zie er vandaag gigantisch raar uit
![]() *Netpanty's *Linkerbeen blauwe kniekaus, rechterbeen felrode (ongelijk uiteraard ![]() *Kisten *Zwart kort rokje *Raar geel truitje *Roze blije elastiekjes in mn paarse haar met (nu alweer) blonde uitgroei (2 staartjes ![]() *Zwartige oogjes *Spikeband om mn arm *Boel zwarte veters om mn arm *Boel gekleurde veters om mn arm *Prikkeldraad om mn nek *Veter met plectrum eraan om mn nek *7 ringen En ja, ik had zin om maf te doen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
-Lichtbruine ribbroek van Steppin Out
-Donkerblauwe wollen trui GANT -wit/blauw gestreepte oxford yarmouth van RL -Blauwe sokken van de bijenkorf -Paars/lila boxershort Björn Borg luchtje: -Boss bottled Horloge: Gant madison square chronograaf Haar: beetje raar naar achter gekamd (moet naar de kapper, het is irritant lang) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik draag een hemdje, een joggingbroek en een badjas. Ik ben ziek. Laat me. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
wit hemdje
witte blouse met 2 tinten blauwe streepjes spijkerbroek rode v-hals trui die ik nu uit heb gedaan bruine riem bruine puntlaarsjes make-up: beetje mascara en vervaagd oogpotlood, beetje lippenbalsem. luchtje: light blue D&G Echt zo'n schooldag-outfit ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat voor kleertjez heb jij aan vandaag? TopDrop | 293 | 15-06-2007 17:12 | |
Lifestyle |
Wat heb je NIET aan? S | 16 | 12-09-2004 10:40 | |
Lifestyle |
Ey sma, welke jeans zitten om je bootie, en wat voor slutty topje heb je aan? Verwijderd | 499 | 29-05-2004 13:37 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? - Fototopic Verwijderd | 497 | 07-01-2004 13:39 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? rodina | 496 | 05-07-2003 21:28 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
wat heb je aan het vak nederlands | 1 | 01-10-2001 18:31 |