Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dank u. ![]() Anyways, wat ik was vergeten in de post hierboven ^, ik draag ook nog een rode sjaal, tegen de koude! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
nee als ik niet wist dat ze zo een lekker ding was, dan had ik dat nu nooit gezegd! ![]() ![]() Geen probleem hoor! Bedankt, dat zal wel lukken! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Yess dat was ff een geslaagd weekend
![]() -lichtblauwe pyjamabroek -gele longsleeve polo -donkerblauwe v-hals trui Hmm ik ben heeerrrrlijk brak en nat door de regen. En ik heb mn lieveningsbroek in Zutphen laten liggen ![]() Offtopic: (Wouter, als je nog langskomt deze week, wil je 'm dan please meenemen? Hij ligt bij Jochem
||
![]() |
Citaat:
*maakt buiging* ![]() ![]() veel plezier, klinkt spannend ![]()
||
![]() |
Citaat:
Yey jou heb ik gezien !!! ![]() eeehmm een blauw/grijze trui
|
- Wijde broek (Southpole)
- After Forever- girlie - Zwart vest - Roze/Blauwe/witte vlakken-sjaal met franjes - 2 kettinkjes - Kisten - Sokken - Roze ondergoed - Paarse muts met paar zwarte plukjes eronder uit (Mn extensions zijn eruit ![]() Moet er even redelijk fatsoenlijk uitzien, want ik ga zo bij mn opa en oma eten ![]() |
![]() |
|
Burlingtons (donkergrijs/bordeaux/donkerblauw)
Beige ribbroek Dockers Zwarte filaboxer Wit shirtje Wit/donkerblauw geruit overhemd Donkerblauw/Bordeaux & geel streepje longsleeve Gant Luchtje: Hugo Boss Horloge: Armani Beetje gel: L'Oreal, Studio Line Strong (best getest door de consumentenbond, jaja ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
- Zwarte wollen Ferre trui met ruitjes motief in bruin gebreeen
- Wit met delftsblauw verticaal gestreepte overhemd van Boss eronder - Armani 'adelaar' riem - Ozone DKNY spijkerbroek - Ozone DKNY spijkerjas met oranje voering - Bruin wollen gebreeen Shawl van Dolce & Gabbana - Zwarte beanie van Boss - Zwarte glimmende leren boss schoentjes - Geurtje: Acqua di Gio net terug van weekendje amsterdam/purmerend ![]() |
![]() |
|
een hele foute combi (toch de hele dag thuis 'hangen'):
donkerblauwblauw-lichtgrijsgrijze fleece-trui zwart t-shirt lichtbruine broek zwarte sokken
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Christelijke Leugens [Deel I] Sweet_Hadar | 1 | 14-03-2004 21:29 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |