Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
geen FUN dus......dan maar ff een klacht sturen naar de CN.....ze hebben nl wel de aftiteling gejat van de FUN....weet iemand et adres? want ze hebben em niet op de site staan....
Btw: komtet nu van ma - do??
||
Citaat:
![]() en er is toch geen ene hond die om die aftiteling geeft ![]() misschien beginnen ze maandag wel met de FUN-versie, misschien ook niet.... ik zal er iig niet wakker van liggen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Heerlijk..die übersoundtrack, zeer goede stemmen...netals op mn PC scherm ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
het was voor mij vandaag effe wenne aan de nieuwe stemmen,
zo dit is de fun- versie voorde rest nog niet zo veel verschil gemerkt maar ja wat wil je ook na 1 aflevering, kijken wat er de komende weken beter wordt als ze de fun blijven uitzende
||
Citaat:
![]() ik vond de Ocean-stemmen eigenlijk ook beter (Vegeta rules zeker wel in de Ocean-versie! ![]() Naja, we moeten het maar doen met deze FUN-zooi ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vond het al zo vreemd dat die lui opeens anders klonken, kheb het gistren nie gezien.
Maar ik wil nu ´s eindelijk een nieuw intro. Ik heb al bij 1 van me downloads het einde van het intro en daar zie je wel de nieuwe cast(sharpner en die blonde ook erbij waarom snap ik ook nie ![]() Ik zit alleen nog ff te twijfelen met buu, maar het is dan ook een paar uur geleden. Ik vond het al zo vreemd dat ik nu al gewend was aan die nieuwe stem van majin buu ![]() |
![]() |
|
Ik persoonlijk vond de Ocean stemmen van Piccolo, Bulma, Goten en Krillin allemaal beter dan die van FUNi... Maar de muziek is nu wel VEEL beter.
![]()
||
Citaat:
[edit]Et meest walgelijke vind ik nog dat ze alles letterlijk van de FUN hebben gekopieert...alle tekst, de episode namen...ziekelijk...[/Edit]
||
Citaat:
![]() zoals /\/\4®téñZ al zei: niet zo zeuren en gewoon es een keer dbz kijken (en probeer er es van te genieten ![]()
||
Citaat:
Je ziet in de TVgids staan dat Ajax-Feijenoord komt, je gaat kijken en et blijkt om de F-jes te gaan..en Ned 2 gaat voortaan alleen nog maar de F-wedstrijden uitzenden, terwijl bijv. Canal+ the real thing uitzendt...Canal+ kijkers ergeren zich dan rot aan dat gestuntel van de welpjes, omdat ze hoge kwaliteit zijn gewent, terwijl de Ned 2 kijkers nix meer gewent zijn dan de welpjes...
|
Maar over twee weken is het weer afgelopen neem ik aan, want ik zag reclame dat je kon sms'en over welke saga je in december wil zien. Frieza en Garlic, Cell en de Cell Games, of Babidi en Majin Buu. Ik hoop dat ze Cell gaan doen, want de cell games heb ik bijna nix van op tv gezien. Frieza hoef ik eigenlijk ook niet te zien, tenzij ze de namek saga doen.
mja boeie allemaal ![]()
||
Citaat:
en waar de hell slaat dit nu weer op als het je niet bevalde dat ze de FUN niet uitzonden waarom keek je dan
||
Citaat:
![]() Ze zenden allen Ocean uit... en het is leuk OCEAN te bekritiseren
||
Citaat:
![]() Ik had ook minder kritisch geweest, als ze zelf voor het beeldmateriaal en speech hadden gezorgt...maar dit hebben ze állemaal van de FUN gestolen...de japse eps lopen anders, en de titels zijn niet te vergelijken met de vertalingen van de FUN.. Ook de tekst is voor 99% hetzelfde als die van de FUN..... Het feit dat ze weer overgingen op FUN was voor mij een soort excuses voor de waardeloze zooi van daarvoor...na het lekkermakertje van 3 eps, zondigen ze weer.. ![]() En ik snap werkelijk niet dat de FUN er niets aan doet, want het is pure diefstal.....maargoed..wie ben ik...slechts iemand die 100% wil genieten van een van zn favoriete anime's.... Ik zie de Ocean DBZ als niets meer dan 'The Guyver' zonder bloed...je mist gewoon iets..de factor wat de serie zo goed maakt is weggelaten...terwijl voor zover ik weet Ocean wel meer anime-series dubbed...en dat wel goed doet.. Ik heb btw gelezen dat deze week 261-268 uitkomt..vervroegt ofsow..weet iemand hier wat meer over??
||
Citaat:
|
Mag ik jullie erop wijzen dat de nieuwe eps gereleased zijn, 261 (Kid Buu) en 262 (End Of Earth) zijn nu uit en ben ik aan het downloaden, 263/264 later deze dag en 265/266 mogge.
Veel kijkplezier ![]()
|
![]() |
kvind die dbz stemmen van nu eigenlijk gewoon klote, na die japanse stemmen van de subbed eps wil je niets anders meer
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb op Perfect Cell en Cell Games gestemd, omdat ik die nog niet op tv heb gezien.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
"De mens is egoïstisch" Egoconstructie | 52 | 17-04-2010 13:38 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
God is: hookee | 204 | 17-06-2009 12:35 | |
Films, TV & Radio |
Het grote DBZ topic deel 2 Vlooienband | 101 | 24-04-2003 00:32 | |
Films, TV & Radio |
Het grote Gundam Wings topic Verwijderd | 37 | 18-02-2003 11:46 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Films, TV & Radio |
dragonballz mocrodealer | 4 | 04-11-2002 12:18 |