Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2003, 22:52
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
freggelfreak schreef:
bij mij in elk geval niet. wat boeit mij het dat die gast 200 km verder op allemaal vriendinnen kan krijgen? je moet hem horen zingen, hij is gewoon niet goed en zit er alleen in vanwege zijn uiterlijk en hij is zwaar arrogant
Ik ben geen Jim-aanhanger maar hij is volgens mij echt niet arrogant hoor.. Niet in z'n uitspraken en ook niet in z'n hoofd Je zag toch wel hoe benauwd hij de hele tijd keek.
Hij kan wel goed zingen, heeft een aparte stem.. En misschien bedoelde hij met die verkoudheid dat het afgelopen week erger was, en niet zo zeer de uitzending van vorige week?

Maar ik vond David verassend goed! En Hind en Jamai ook, maar dat ben ik van ze gewend.
Advertentie
Oud 01-02-2003, 22:54
DarkRaven
DarkRaven is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef:
David zo hoog? Khoop niet dat t waar is
Hij was goed hoor. Reinout zei ook al dat er massaal op hem gestemd was
Oud 01-02-2003, 22:58
BCR
BCR is offline
Citaat:
DarkRaven schreef:
Hij was goed hoor. Reinout zei ook al dat er massaal op hem gestemd was
Ja, hij was deze week best goed. Dat moet ik toegeven en vorige week was hij ook wel iets beter. Maar de meeste keren dat ik hem heb horen zingen (en praten) vond ik hem echt niks.
Heeft Reinout dat gezegd? Argh
Oud 01-02-2003, 22:59
DarkRaven
DarkRaven is offline
Ja, of Tooske ik weet niet meer
Oud 01-02-2003, 23:03
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Evito schreef:
Zijn stem is een van nature goede stem, maar hij is niet klaar, echt niet.
Hij gaat denk ik ook ooit nog wel doorbreken, maar nog niet nu. Denk ook niet dat je hem dat aan kan doen, en neej hij kan het zelf idd niet aan, als je ziet hoe nerveus hij was.

En nou beginnen ze weer over die verkoudheid te zeuren, als Jim had gezegd: "en nu is hij het ergst van de hele week" dan had iedereen gezegd, 'dat zeg je alleen maar zodat je een smoes hebt om slecht te zingen'. Nou geeft hij toe dat het erger is geweest, is het nog niet goed.

En ik heb nog niets van arrogantie gemerkt. DAt hij soms op een bepaalde manier kan reageren heeft imo niets te maken met arrogante, maar gewoon dat hij niet weet hoe hij moet reageren door de spanning. Hij is 15, heeft dit nog nooit gedaan en er wordt nou al van hem verwacht dat ie een wereldwonder is . Dat is ie niet neej, maar dat zijn de anderen ook niet.

trouwens, vooral vanaf vandaag ben ik officieel david-fan . hij is relaxed.
Oud 01-02-2003, 23:05
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
mijn lijstje was
1.dewi
2. hind
3.jamai
4.marieke
5.david
6.bas
7.jim
Oud 01-02-2003, 23:06
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:

trouwens, vooral vanaf vandaag ben ik officieel david-fan . hij is relaxed.
Ja eerst was ie zo.. emotieloos. Maar hij is wel cool Met de juiste nummers kan hij echt geweldig zingen.

Ik vond het trouwens wel schattig dat Jim bij Marieke op schoot ging zitten..
Oud 01-02-2003, 23:09
WishfulDreaming
Citaat:
Orsino* schreef:

Ik vond het trouwens wel schattig dat Jim bij Marieke op schoot ging zitten..
[hysterischebreezersletmode] Ik vind hem de hele tijd superschattig [/hysterischebreezersletmode]
Oud 01-02-2003, 23:15
DarkRaven
DarkRaven is offline
Ik weet nu bijna 100% zeker dat Jim Idols niet meer gaat winnen

Hind of Jamai gaat winnen
Oud 01-02-2003, 23:17
Verwijderd
Citaat:
DarkRaven schreef:

Ik gok Hind
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
[hysterischebreezersletmode] Ik vind hem de hele tijd superschattig [/hysterischebreezersletmode]
Ja stiekem wel Dat met dat Hind zijn geklap na deed vond ik ook grappig! Had helemaal niet gezien hoe ie klapte, maar toch.

Maar goed.. ik vind Nederlandse nummers nou niet echt een geweldig thema, maar nu hebben we het tenminste gehad. Weet iemand wat het thema van de volgende keer is?
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
Hij gaat denk ik ook ooit nog wel doorbreken, maar nog niet nu. Denk ook niet dat je hem dat aan kan doen, en neej hij kan het zelf idd niet aan, als je ziet hoe nerveus hij was.

En nou beginnen ze weer over die verkoudheid te zeuren, als Jim had gezegd: "en nu is hij het ergst van de hele week" dan had iedereen gezegd, 'dat zeg je alleen maar zodat je een smoes hebt om slecht te zingen'. Nou geeft hij toe dat het erger is geweest, is het nog niet goed.

En ik heb nog niets van arrogantie gemerkt. DAt hij soms op een bepaalde manier kan reageren heeft imo niets te maken met arrogante, maar gewoon dat hij niet weet hoe hij moet reageren door de spanning. Hij is 15, heeft dit nog nooit gedaan en er wordt nou al van hem verwacht dat ie een wereldwonder is . Dat is ie niet neej, maar dat zijn de anderen ook niet.
[/SIZE]
Amen.
Oud 01-02-2003, 23:18
MissEvil
MissEvil is offline
1 - jamai
2 - hind
3 - dewi
4 - jim
5 - david
6 - marieke

maar 3 en 4 kan net andersom zijn
en 5 en 6 ook..
maar ik denk dat jamai en hind sowieso 1 en 2 worden..
die kunnen gewoon echt alles zingen, zonder dat ze er nou echt veel moeite voor moeten doen.. jamai vind ik toch nog net iets beter..
Oud 01-02-2003, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Orsino* schreef:
Ja stiekem wel Dat met dat Hind zijn geklap na deed vond ik ook grappig! Had helemaal niet gezien hoe ie klapte, maar toch.

Maar goed.. ik vind Nederlandse nummers nou niet echt een geweldig thema, maar nu hebben we het tenminste gehad. Weet iemand wat het thema van de volgende keer is?
Ik vond het juist echt leuk! Ik hou absoluut neit van nederlandstalig, maar daarom juist vond ik het leuk te kijken hoe iedereen daarmee.. ja, naar voren kwam.

Het klinkt toch heel anders vind ik
Oud 01-02-2003, 23:20
DarkRaven
DarkRaven is offline
Komt het door zijn GF Charlotte dat Jim zo weinig stemmen haalde? of zong hij toch echt gewoon slecht Of dacht iedereen dat "iedereen stemt op Jim dus hoef ik niet meer op Jim te stemmem"

Who knows
Oud 01-02-2003, 23:21
Verwijderd
Citaat:
DarkRaven schreef:
Komt het door zijn GF Charlotte dat Jim zo weinig stemmen haalde? of zong hij toch echt gewoon slecht Of dacht iedereen dat "iedereen stemt op Jim dus hoef ik niet meer op Jim te stemmem"

Who knows
Ik denk eigenlijk dat er elke show meer mensen gaan stemmen gewoon... dus de andere fans treden nu meer naar voren
Oud 01-02-2003, 23:23
Shibby
Shibby is offline
Ik vond de mensen die ik normaal het beste vond nu niet zo spectaculair... wel goed... maar niet spectaculair.. ja dat zei ik al. Maar dat komt waarschijnlijk door de keus van hun nummers.. ik vond dat liedje wat jamai zong namelijk niet echt grijpend... en die van Hind vond ik wel leuk... maar past ook niet bij haar.

Ik vond het tegenvallen dat Bas eruit is gestemd. Ik vond hm juist iedere aflevering toch wel groeien. Ik vond hm deze keer dan ook een van de beste. Ook David groeit... maar dat wil ik niet zien... want hij is stom Marieke vond ik het slechtste... ik weet niet... ze heeft een erg schel schreeuw stemmetje... vind ik echt NIET mooi om naar te luisteren. Dewi vind ik ook niks aan eigenlijk. En Jim... het is net of dat hij vanaf het begin op hetzelfde niveau is blijven steken. Ik vind hm wel goed zingen hoor. Ik zie die arrogantie eigenlijk niet... die veel mensen bij hem blijkbaar zien Ik kan het niet vinden hoor, bij die jongen.

Maar ja ik stem niet dus , lijkt me veel te duur... ik doe dat wel in de finale een keertje... nee niet 296 x . Dat vadertje is volgens mij best woest op zijn lieve dochtertjes Relaxed!
Oud 01-02-2003, 23:25
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Ik vond het juist echt leuk! Ik hou absoluut neit van nederlandstalig, maar daarom juist vond ik het leuk te kijken hoe iedereen daarmee.. ja, naar voren kwam.

Het klinkt toch heel anders vind ik
Ja dat vind ik ook Dan kun je toch wel de variatie merken, omdat het voor iedereen een uitdaging was. Zie je toch een andere kant van hun stemmen.
Maar er zijn niet zo veel leuke Nederlandstalige nummers, vind ik dan.. zaten wel wat leuke bij, maar bij zo'n nummer als Annabel heb je zoiets van *jaa......*. Maar ik was voor Bas! De enige nuchtere noordeling, jammer dat hij niet goed genoeg was.

En dat met Jim.. hij heeft al een keer slecht gezongen, en toen ging hij ook door. Maar ja dit was echt slecht. Lijkt me niet dat het door z'n vriendin komt, volgens mij weet niet iedereen dat dat z'n GF is? En als je iemand leuk/goed vind veranderd zo'n vriendin daar toch niks aan hoop ik..
Oud 01-02-2003, 23:41
WishfulDreaming
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Amen.

Nog even over de anderen :
Ik kreeg bij Hind echt serieus kippevel, en dat had ik nog nooit gehad Maarja het geluid stond hard want mn ma moest ook luisteren vanuit een andere kamer.

En ik vond bij een paar echt dat nederlandse heel leuk klinken! Ik had verwacht dat het heel stom zou zijn, maar vooral Dewi vond ik goed tot haar recht komen hierdoor op de een of andere manier En Jim stiekem ook, want hij brabbelt en nu kon ik tenminste een beetje verstaan wat hij zei (ondanks die verkoudheid). Dat David zo geweldig kon zingen had ik eigenlijk niet verwacht, ik vond het tenminste geweldig.

Enja, dat klappen van Jim nadoen door Hind vond ik ook stoer, en ik vind David stoer en ik vind Jamai saai, maar das allemaal mijn mening
Oud 02-02-2003, 01:07
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
jim sucks! hind moet winnen, zingt mooi, liev en mooi
Oud 02-02-2003, 08:50
Kevertje!
Kevertje! is offline
jim is echt superrrrrrrrrrr lekerrrrrrrrrr!!! ik vond dat hij best goed zong gisteren!! probeer maar eens een hoge nood te zingen als je last vn ja keel hebt!! dat gaat echt niet hoor!!
ik vond het niet zo erg dat bas er uit moest, ik hoop volgende week toch op David!!
Oud 02-02-2003, 09:10
xx
xx is offline
ik heb het nog niet helemaal gezien maar wel de uitslag. En ik vind het stom dat iedereen zegt dat jim nog 'zo jong' is en de druk daarom niet aan kan. Jamai is bijv. toch ook nog maar 16 en Hind 18 en die zijn toch ook niet arrogant

xx
Oud 02-02-2003, 09:49
Verwijderd
Citaat:
xx schreef:
ik heb het nog niet helemaal gezien maar wel de uitslag. En ik vind het stom dat iedereen zegt dat jim nog 'zo jong' is en de druk daarom niet aan kan. Jamai is bijv. toch ook nog maar 16 en Hind 18 en die zijn toch ook niet arrogant

xx
Mja.. ik vind Jim ook niet arrogant.
En persoonlijkheden verschillen daarbij ook..
Oud 02-02-2003, 10:30
WishfulDreaming
Citaat:
xx schreef:
. En ik vind het stom dat iedereen zegt dat jim nog 'zo jong' is en de druk daarom niet aan kan. Jamai is bijv. toch ook nog maar 16 en Hind 18 en die zijn toch ook niet arrogant
Sommige mensen kunnen daar nou eenmaal beter mee omgaan dan anderen, Jamai blijft gewoon heel rustig. En 18 is al heel anders dan 15 hoor.
Oud 02-02-2003, 10:36
WolterB
WolterB is offline
mijn lijstje van afgelopen aflevering:
[list=1][*]Hind - klonk prachig, kreeg kippevel bij dit nummer prachitge keuze, van mij mag ze winnen[*]Jamai - zoals elke week, hij blijft goed zingen, maakt niet uit wat hij doet[*]Dewi - kwam heel goed tot haar recht met dit nummer, goede keuze, goed gezongen[*]David - kwam moeilijk op gang en ik was bang dat hij het niet zou halen, maar in het referein maakte hij alles goed, klonk subliem maar door moeilijk begin voor mij niet in de top[*]Bas - vond ik absoluut niet slecht, misschien een beetje eentonig nummer gekozen, maar dat wát hij zong klonk goed[*]Jim - is afl gezegd dat hij verkouden was, maar ik vind hem met dit thema niet tot zn recht komen, je merkt duidelijk dat hij een beetje brabbelt, laat hem maar lekker wat anders zingen en ik hoop dat zn verkoudeheid volgende week over is zodat hij geen excuss heeft als hij dr dan weer zit op zo'n stoeltje[*]Marieke - vond ik tegenvallen, ze deed het absoluut niet slecht, maar het nummer kwam niet tot zo'n recht als zij het zong, helaas want ze kan wel het wel goed[/list=1]

ik vond iedereen heel goed tot zn recht komen met dit thema, het ging voor mij bovenverwacht goed voor alle kandidaten en ze zaten voor mij ook heel dicht bij elkaar, alleen vond ik marieke en jim en wat minder uitkomen, omdanks Jim's verkoudheid
Oud 02-02-2003, 11:05
Bluesummers
Bluesummers is offline
Yessssss! Jim op de stoel! Justice! Van mij mag ie er echt zo snel mogelijk uit, verkouden of niet. Maar goed, ff een lijstje:

Jamai: dat was echt prachtig. Nou is hij sowieso al goed, maar deze keer echt helemaal geweldig. Niet zoveel over te zeggen eigenlijk.

hind: ..kweenie. Vind het nummer niet zo geweldig, dat 'refrein' was wel mooi, maar het wat hardere stukje vond k minder. Maar ze was wel gewoon goed, van mij mag ze winnen.

Dewi:..mja, k ben een beetje bevooroordeeld, 2 meisjes uit mijn klas zingen dat nummer namelijk heel vaak, tis een beetje ons 'klassenlied' dus om dat door Dewi te horen zingen.. het was op zich wel goed, maar k miste gewoon iets.. ook dat couplet was wat minder, was alsof ze het rappen niet aandurfde dus het zat er een beetje tussenin. Wat me trouwens ook opvalt: als zij een lang noot zingt, gaat ze heel twijfelachtig kijken, met dr ogen zo heen en weer.. zo alla 'doe ik het wel goed' maar ja, ze maakt het volgende keer ongetwijfeld meer dan goed.

David: eigenlijk vond ik hem wat saai. Ik kom mn aandacht er niet bij houden,en dat is toch niet echt de bedoeling als zanger. Hij is wel goed hoor, maar laten we zeggen: die achtergrond van Gordon was boeiender dan hij.

Jim: ..verkoudheid my ass! okee, hij was wel verkouden, maar dat is geen excuus voor die afschuwelijke dewi achtige 'oohaahoewaah' tjes er steeds tussendoor(kweenie hoe k dat uit moet leggen ), dat kan gewoon niet bij dit nummer, eeuwig zonde. En zijn stem is irritant om naar te luisteren, hij was absoluut verreweg de slechtste en had er van mij zo uit gemogen. sterker nog: hij had er nooit in gemogen. Fantastisch dat ie toch op die stoel kwam, laat zien dat ook de kijker ziet dat hij gewoon uit de toon valt tussen al die goede zangers/zangeressen. en oja,als ie de druk niet aan kan had ie er nooit aan moeten beginnen. Is geen excuus vind ik.

Bas: waarom in godsnaam annabel?? elke keer dat k hem dat zie zingen moet k lachen hij is niet slecht, maar gewoon niet goed genoeg, en of ie er nu deze week uitging of volgende week.. wel jammer dat ons nuchtere boertje nu weg is. Wat k wel jammer vond is dat het gevoel er niet in zat, het leek wel alsof ie niet wist wat ie zong. als je zingt 'ik ben totaal van de kaart' moet je daar niet bij staan boyband grijnzen.

Marieke: 1 woord: WOW! Ben ik nu de enige die haar verreweg de beste van de hele avond vond? Prachtig gezongen, ze stopt er gevoel in! Toch denk ik niet dat ze nog veel weken mee zal doen.. helaas, want ik vind haar 1 van de beste, beter dan dewi nog.

totaal: bijna iedereen was goed en het was een gaaf thema. Ben benieuwd naar volgende week
Oud 02-02-2003, 11:18
Verwijderd
Ik vind die Marieke zooo slecht, en nog is ze er niet uit Wat heeft iedereen tegen David, hij is echt relaxed!
Ik vind Hind de beste, ook gister stak ze er weer bovenuit. Jamai is een goede tweede.
Oud 02-02-2003, 11:26
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Jamai vond ik niet zo mooi zingen gister. Als hij Engels zingt en dan zo'n standaard popballad vind ik hem veeel mooier klinken.

Hind vond ik echt super! Het is natuurlijk ook een geweldig nummer

Bas vond ik goed, in de refreinen minder maar ik vond echt dat hij vooral de coupletten heeel goed zong

Jim was echt slecht. En hij was de enige die ik niet goed vond zingen.

Marieke vond ik heeeeel goed, vooral dat 'piepje' helemaal op het eind was mooi

Dewi vond ik ook kei goed, ook dat rappen.

Ik vond David heel goed, maar ik ben het eens met de jury dat het 2e stuk echt goed was en het eerste minder.

pff mijn commentaar is wel saaai zeg

Ik was écht heeeel blij dat Jim eindelijk ook op die stoel mocht zitten. Als je niet mooi zingt moet je er uit en ik vind ht echt heel onterecht dat ie al zoo ver is gekomen. Ik hoop echt dat ie er de volgende keer uitlicht, maar waarschijnlijk staat hij dalijk nog in de finale

Wat vonden jullie er eigenlijk van dat de jury het zo onterecht vond dat Joel eruit is? En dat ze vonden dat hij bij de laatste 3 had moeten eindigen??? Ik begrijp dat dus echt niet
Oud 02-02-2003, 11:39
load_harmony
load_harmony is offline
mijn mening van deze uitzending:

Dewi: TOPPERTJE!! zingt echt goed. Haar laatste noot is altijd geweldig! probeer dat eens zuiver na te doen.. .das echt super knap!!!!!
Hind: Tsja... Hind is toch echt een beetje te lief, en ze zingt altijd dezelfde lieve rustige liedjes.. beetje irritant, maar ze heeft wel een goede stem!! (bij die liedjes iig!!)
Jamai: Paul de leeuw... hmmm, ik was al niet helemaal weg van zijn keuze, en was ook niet stil van zijn uitvoering, niet erg bijzonder, ookal zingt die gozer (GRRRR) altijd zuiver!!!!
David: David is oke!!! Hij is echt leuk, lekker nuchter, en laat zich neit gek maken.... Hij zingt echt leuk!!!!! Ik vind dat wel tof... zo'n gozer van: doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.....
Jim: ....stil..... hij zong weer, maar ik ben gewoon niet weg van zijn stem.... Hij ziet er leuk uit (vind ik echt!!!) maar hij zingt gewoon niet zo goed als de rest... dat hij op de steol zat verasste me... maar wedden dat hij de volgende keer weer super veel stemmen heeft!!!! Nah... niet echt bijzonder die Jim
Marieke: ach, zij is wel lief. Ze is lekker normaal... girl next door (voor mijn gevoel) ze zingt goed, maar niet vervlufend.. wel iemand die nog ff moet blijven!!!
Bas: ach.. hij is weg.. ik vond hem steeds minder worden.. hij is teveel.. hoe zeg je dat.. een beetje een boer vinnik hem (FOUT!)

en wat vinden jullie nou van die meisjes die 280 keer hadden gestemt, das toch ZIEK!
Oud 02-02-2003, 11:49
owlbeer
owlbeer is offline
Jullie zijn allemaal gek. Marieke heeft gewoon duidelijk bewezend dat ze onwijs goed kan zingen deze week. Dat heeft ze deze twee weken hiervoor niet gedaan. Als zij nu ook elke week beter gaat zingen geef ik haar een heel goede kans.
En Jamai was helemaal niet zo goed, beetje vlak vonnik uhm. Niet dat ie eruit moest ofsow, nee hoor, hij kan goed zingen. David was idd verbazingwekkend goed.

Jim op de stoel!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 02-02-2003, 12:09
Sarsefras
Sarsefras is offline
jeeeeeeeeej David is door!! Hij was zo verbaasd echt grappig. Ik heb 2 keer ophem gestemd. Hij was nu echt goed!
Dewi vond ik ook echt goed! dat liedje past echt bij haar..
Bas vond ik heel saai en stom.. ben blij dat ie eruit is
Oud 02-02-2003, 12:13
Evito
Evito is offline
Ik vond Marieke best slecht,
ik vond dat ze moeilijk en zacht begon,
en daarna kon ik niet horen of het vals was of niet; tzal wel niet
Hind verbaasde me wel, haar Nederlands was best om aan te horen
Liever Engels trouwens
Ook David vond ik niet zo heel goed hoor
En Dewi
Die was haar stem een paar keer flink kwijt op het laatst, ze viel gewoon weg...beetje het uiterste van haar keel
In de Story stond trouwens dat Reinout Oerlemans een geheime relatie heeft met Hind,
er stond ook een foto in van Reinout met Hind in de stad terwijl Danielle dan op hun kindje zou passen Reinout is wel heel erg voor Hind idd, het is wel heel erg te merken
Oud 02-02-2003, 12:14
Kevertje!
Kevertje! is offline
david is echt een eikel!!! hij moet er volgende week uit!! ik vind hem zo saai, hoe hij praat alleen al!! BLEG
Oud 02-02-2003, 12:40
Verwijderd
Als ik t hier zo lees, begrijp ik echt niet waarom Marieke er nog niet uit is... Ik dacht dat ik de enige was die daar zo over dacht..
Als Marieke & David eruit zijn, mogen ze van mij allemaal wel winnen!

Ik vond Bas met de piano-rondes en Circle of life niet zo geweldig, maar de laatste tijd juist
Oud 02-02-2003, 12:44
BCR
BCR is offline
Citaat:
Sarsefras schreef:
jeeeeeeeeej David is door!! Hij was zo verbaasd echt grappig. Ik heb 2 keer ophem gestemd. Hij was nu echt goed!
Hmpf, die 'verbaasde-look' ken ik nu wel van hem..

Laatst gewijzigd op 02-02-2003 om 13:52.
Oud 02-02-2003, 12:52
WishfulDreaming
Citaat:
owlbeer schreef:
Jullie zijn allemaal gek. Marieke heeft gewoon duidelijk bewezend dat ze onwijs goed kan zingen deze week. Dat heeft ze deze twee weken hiervoor niet gedaan. Als zij nu ook elke week beter gaat zingen geef ik haar een heel goede kans.
Tja, Christina Aguilera kan ook onwijs mooi zingen en toch is zij niet HET popidool van het moment en wordt ze gehaat door veel mensen. Heeft er dus weinig mee te maken
Oud 02-02-2003, 12:54
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef:
Hmpf, die 'verbaasde-look' ken ik nu wel van hem..
idd
zat echt zo van "hoe nep..."
Oud 02-02-2003, 13:07
Evito
Evito is offline
Ik vind dat Marieke er wel goed uitzag gisteren,
ik vond haar zingen niet echt super hoor,
ik vind haar ook zeker geen popidool,
ze heeft voor mij niet iets heel ergs bijzonders.
Oud 02-02-2003, 14:23
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
DarkRaven schreef:

Ja, gelukkig

Ik had echt niet verwacht dat Jim zou weinig stemmen zou krijgen. Waar zijn al zijn fans gebleven?

Ik hoop (en denk) dat Hind gaat winnen.
Oud 02-02-2003, 14:29
stout!
stout! is offline
Ik heb het gisteren niet kunnen zien omdat ik uit eten ging met vriendinnen (OOK leuK). Had gisteravond in de stad al gehoord dat Bas eruit was, vond ik wel jammer. Ik zou zelf nooit op hem stemmen, hij is niet echt een 'ster', maar vond het wel een aardige jongen.
Maar ik las hier net pas dat Jim op de stoel moest? Wtf? Ik heb niks tegen hem (k vind hem ook niet supergoed), maar vind t wel opvallend. Wat had hij gezongen dan??
Nou ja, ik ga woensdag zeker de herhaling even kijken.
Oud 02-02-2003, 14:37
Purgatori
Purgatori is offline
Ik vond et echt onterecht dat Bas deruit moes.. Ik vind dat die david der is uit moet! Da vink zo idioot! Bas is wel relexe gast volgesmij.. Jim ook wel.. En DEWIE! WIEHOEW
Oud 02-02-2003, 14:48
M*girl
M*girl is offline
HIND HIND HIND HIND HIND HIND HIND HIND HIND HIND HIND
K-I-P-P-E-V-E-L!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 02-02-2003, 14:56
Verwijderd
Het valt me trouwens altijd op dat Jim die microfoon ietsje naast zn mond houdt, echt lomp ziet dat eruit
Oud 02-02-2003, 15:10
load_harmony
load_harmony is offline
heeej, ik denkd at we echt gezegent zijn met zoveel mensen met mensenkennis... ik heb hier gewoon te vaak gehoord dat Jim het niet aankan, en wat er achter hem zit en zol....

waarschijnlijk kent niemand hem, van de gene die het heeft gepost, dus who knows whats going on.. misschien issie gewoon rusitg, maar is het een zuper sterke jongen,d ie het prima aan kan....
Oud 02-02-2003, 15:22
Evito
Evito is offline
Citaat:
load_harmony schreef:
heeej, ik denkd at we echt gezegent zijn met zoveel mensen met mensenkennis... ik heb hier gewoon te vaak gehoord dat Jim het niet aankan, en wat er achter hem zit en zol....

waarschijnlijk kent niemand hem, van de gene die het heeft gepost, dus who knows whats going on.. misschien issie gewoon rusitg, maar is het een zuper sterke jongen,d ie het prima aan kan....
Dat betekent dus:

A: Hij kan het wel aan en zingt van zichzelf zo vals
B: Hij kan het niet aan en zingt door de druk zo vals

Kies maar
Oud 02-02-2003, 15:23
M*girl
M*girl is offline
Citaat:
Evito schreef:
Dat betekent dus:

A: Hij kan het wel aan en zingt van zichzelf zo vals
B: Hij kan het niet aan en zingt door de druk zo vals

Kies maar
oeeeeee gevat
Oud 02-02-2003, 15:25
10.45
10.45 is offline
Citaat:
M*girl schreef:
oeeeeee gevat
jij hier
Oud 02-02-2003, 15:26
M*girl
M*girl is offline
Citaat:
MarTjuH schreef:
jij hier
JIJ hier . Jeetje, en dan nog wel bij deze topic.
Oud 02-02-2003, 15:29
10.45
10.45 is offline
Citaat:
M*girl schreef:
JIJ hier . Jeetje, en dan nog wel bij deze topic.
ik zag je naam maar hier heb ik geen mening over en bdw ik heb geen zin in msn
Oud 02-02-2003, 15:30
M*girl
M*girl is offline
Citaat:
MarTjuH schreef:
ik zag je naam maar hier heb ik geen mening over en bdw ik heb geen zin in msn
Ik sta ook offline (zie privébericht).
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten