Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2003, 21:35
Diesel
Avatar van Diesel
Diesel is offline
Jim wint, jammer genoeg. Hij is een typische pop idool.

Ze kunnen miljoenen verdienen aan zo'n gozer.
__________________
Original sin comes just once in a lifetime.
Advertentie
Oud 24-02-2003, 21:36
bette4ever
Avatar van bette4ever
bette4ever is offline
ik denk dat Hind gaat winnen. Ze heeft een hele mooie zuivere stem en gaat bijna nooit fout en heeft nog nooit op die stoeltjes moeten gaan zitten.
Jamai kan ook heel erg mooi zingen en een goede performance wegzetten, alleen hij gaat soms ff verkeerd, zo ook afgelopen zaterdag echt zonde.
En Jim.....I rest my case...
__________________
.:As I made it, I'm gonna lie in my bed of roses:.
Oud 24-02-2003, 21:38
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
wissie schreef:
Ik vind d'r helemaal niet knap

Maar ik ben ook een meisje, misschien zit daar het verschil
ik ben een jongen en vind dr echt niks aan en van mij mag ze eruit
na jim uiteraard
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 24-02-2003, 21:39
bette4ever
Avatar van bette4ever
bette4ever is offline
Maar hoort dit dan ook niet in het grote idols topic?
Die van mij was eerst ook gesloten dus ik denk dat hier dan ook een slotje opkomt.
__________________
.:As I made it, I'm gonna lie in my bed of roses:.
Oud 25-02-2003, 00:23
Ninnoc
Ninnoc is offline
totaal onterecht dat dewi eruit is, over t geheel genomen zong ze veel beter dan jim en tango is echt moeilijk nummer. Bovendien kan jim best aardig zingen maar ik vind zijn stem gewoon zeer onaangenaam (net als mensen dat van bij. shakira vinden) en ik vind m niet eens 'lekker' ik vond david en bas veel leuker.
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Oud 25-02-2003, 01:25
Verwijderd
Corrupt als ik ben, kijk ik niet naar zangkwaliteiten. Dewi irriteerde me, dus ik vind het goed dat ze er uit is. En Jim heeft een uiterst schattig klein-kwetsbaar-jongetje-uitstraling, dus mag 'ie blijven. Zo.

Stiekem ben ik gewoon voor Hind, maar het is nu volgens mij redelijk duidelijk dat zij wint, dus dat is niet leuk om over te discussieren.
Oud 25-02-2003, 02:09
Crimson Death
Crimson Death is offline
Ik doe de volgende keer mee, en dan zing ik "inject me with aids" van fuck i'm dead. Ik win, anders ontvoer ik de jury hun kinderen voor losgeld
Oud 25-02-2003, 10:22
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Crimson Death schreef:
Ik doe de volgende keer mee, en dan zing ik "inject me with aids" van fuck i'm dead. Ik win, anders ontvoer ik de jury hun kinderen voor losgeld
nee, lekker dat liedje van Jerney zingen, als ze je dan afkraakt zeg je gewoon dat je haar alleen maar na deed bejaarde troel die ze is...
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 25-02-2003, 12:51
Sven
Avatar van Sven
Sven is offline
Het Idols concert in Ahoy was in 25 minuten uitverkocht, dus nu zijn er ook concerten op 25, 26 en 27 maart
Oud 25-02-2003, 14:15
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Sven schreef:
Het Idols concert in Ahoy was in 25 minuten uitverkocht, dus nu zijn er ook concerten op 25, 26 en 27 maart
*heeft een kaartje voor 24 maart* nouja, mn zusje en dr beste vriendin hadden kaartjes, en ze hadden een extra voor hun moeder maar die wilde nie meer, dus nu heb ik ook een kaartje
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Oud 25-02-2003, 15:40
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Sven schreef:
Het Idols concert in Ahoy was in 25 minuten uitverkocht, dus nu zijn er ook concerten op 25, 26 en 27 maart
Oh god! Die zijn/waren toch tussen €35-40? Dat vind ik wel veel voor tien 'idols' of komen er ook guestperformances van bekende artiesten?
Oud 25-02-2003, 17:49
Orsino*
Orsino* is offline
Wie gaan er allemaal naar Idols 2 kijken? Als die er komt dan, volgens mij wel.. stond een interview in de krant.
Oud 25-02-2003, 19:10
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
annemiekk schreef:
ik vond jamai het minst goed gister
en ik vond het superzielig voor dewi want ze kreeg gewoon 2 hele moeilijke nummer om te zingen, en ze miste inderdaad een paar noten, maar ze deed het gewoon best goed
jim vond ik ook goed vandaag, vind nog steeds dat hij en hind over moeten blijven in de finale.
hind gaat zeker winnen in ieder geval
(ik ben geen 14-jarig jim meisje nee, geen vooroordelen ik kan ook helemaal niet zien hoe knap ie is, want ik ben slechtziend )
Neej, jij bent 15!

Jamai mag van mij vetrekken. Zijn stem is veranderd van leuk naar vervelend, evenals zijn performance.
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Oud 25-02-2003, 19:55
load_harmony
load_harmony is offline
ik was heeeeeeeeeeeel erg voor Dewi en baal echt dat ze eruit is.. ben nu maar voor Jim.. Hij heeft een bijzondere stem vind ik.. heel laag, bas, maar toch zuiver, verder vind ik hem wel echt een ster...

hind vind ik een beetje arrogant overkomen de laatste tijd
en jamai... tsja... dat word meer een paul de leeuw, en daar zit ik ook niet op te wachten denk ik..

toch maar voor Jim dus(hoewel ik hem eerst VRESELIJK vond)
__________________
just call it music
Oud 25-02-2003, 20:39
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
Oud 25-02-2003, 23:08
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
DarkRaven schreef:
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Oud 26-02-2003, 07:49
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
Orsino* schreef:
Wie gaan er allemaal naar Idols 2 kijken? Als die er komt dan, volgens mij wel.. stond een interview in de krant.
Ja, die komt er wel. Dat is zeker, volgens mij.

Mja, kweenie of k ga kijken. Het lijkt me zo nep worden dan. Ook bij de audities, dan krijg je allemaal van die stomme mensjes die gewoon ff op tv willen komen enzo. Hm..
__________________
I'll find you.
Oud 26-02-2003, 07:58
Verwijderd
Citaat:
Orsino* schreef:
Wie gaan er allemaal naar Idols 2 kijken? Als die er komt dan, volgens mij wel.. stond een interview in de krant.
bleegh...strax wordt het net zo als bigbrother 1, 2, ,3, the battle, 4, ,5, ,6, daar kijkt toch niemand meer naar????????
Oud 26-02-2003, 08:05
Deliveran©e
Avatar van Deliveran©e
Deliveran©e is offline
Zaterdag gaat Jim eruit
__________________
|| ♥ AlBundy ♥ || Karlijn. samen blond. samen niet-stom. || ~suusch ||
Oud 26-02-2003, 08:22
Diovai
Avatar van Diovai
Diovai is offline
En het thema van aanstaande zaterdag is: Eén liedje gekozen door de Idols, één liedje gekozen door de jury! Met dank aan Sven!
Oud 26-02-2003, 10:05
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
Diovai schreef:
En het thema van aanstaande zaterdag is: Eén liedje gekozen door de Idols, één liedje gekozen door de jury! Met dank aan Sven!
__________________
Hm... Larstig... ;)
Oud 26-02-2003, 11:07
Sven
Avatar van Sven
Sven is offline
Citaat:
Diovai schreef:
En het thema van aanstaande zaterdag is: Eén liedje gekozen door de Idols, één liedje gekozen door de jury! Met dank aan Sven!
Disclaimer:
Ik weet het niet zeker
Oud 26-02-2003, 14:48
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
*vindt Idols een stuk minder interessant nu Dewi eruit is en al zooo voorspelbaar is wie gaat winnen enzow*
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 26-02-2003, 17:31
SnOw-star
Avatar van SnOw-star
SnOw-star is offline
Citaat:
*~*SuSHiJoW*~* schreef:
Zaterdag gaat Jim eruit
hOpe so!
Oud 26-02-2003, 18:40
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
Idols is nu best wel saai aan het worden
Oud 26-02-2003, 19:25
load_harmony
load_harmony is offline
Citaat:
*~*SuSHiJoW*~* schreef:
Zaterdag gaat Jim eruit
Briljant... dat meen je toch niet??
__________________
just call it music
Oud 26-02-2003, 20:46
Verwijderd
hmmm ik zag nu pas hoe ze zongen...was net herhaling...jamai vonk echt niet goed...ik snap nie waarom dewi eruit is
jim vonk ook niet slecht en hindo ok nie..maar ik vind haar te voorzichtig zingen..te lief ..
Oud 26-02-2003, 20:50
kisses-from-me
Avatar van kisses-from-me
kisses-from-me is offline
Hallo,

wat heeft iedereen tegen Jim dan? Ik vond Dewi ook de beste, maar let eens op Jamai das net een clown die kan gewoon niet eens normaal doen..
Met dat gekke gezwaai van hem.. als je daar eens op let dan lig je helemaal dubbel..
Kvind hem een beetje zielig.. en hoog zingen lukt hem ook niet altijd!

Kusskuss jetje
Oud 26-02-2003, 20:55
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
net de herhaling van idols gezien.

op hind was weinig aan te merken, behalve dan dat ze een beetje té overdreven alles doet.

dewi ging wel goed vond ik, raar dat ze weg moest.

jim vond ik echt waardeloos.. dat ene jurylidje zei nog wel dat er klachten waren over zijn monotone stemgeluid, en dat nu blijkt dat het niet zo is... die jongen kan niet zingen!
heeft net de baard in zijn keel... ik snap het echt niet hoor.. zijn er dan zóveel kleine meisjes die klaarkomen van het kijken naar hem?!!?!

jamai vond ik genaaid met dat nummer van jennifer lopez... past totaal niet bij hem. en het kwam over alsof ze wilden dat hij daarmee zou falen. hij bracht de aandacht van zijn zang over op zijn performance, en dat was wel goed van hem.
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 26-02-2003, 20:57
wissie
wissie is offline
Citaat:
Talon schreef:
ik snap het echt niet hoor.. zijn er dan zóveel kleine meisjes die klaarkomen van het kijken naar hem?!!?!
Blijkbaar wel
Oud 26-02-2003, 21:00
*gaapt*
Avatar van *gaapt*
*gaapt* is offline
ik heb net de herhaling gezien.

ik vond Hind wel goed. Dewi vond ik niet zo goed, maar die nummers waren ook wel lastig

Jamai zn engels vond ik echt vervelend. hij spreekt zo vaak het laatste woord van een zin niet goed uit.

Jim vond ik echt superslecht, vooral Hero. de melodie was helemaal anders en het nummer was nauwlijks te herkennen. verder vind ik zijn stem irritant klinken.
__________________
Er was een donder, een bliksem, een slag toen ik je zag...
Oud 26-02-2003, 21:26
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Yatta schreef:

Jim vond ik echt superslecht, vooral Hero. de melodie was helemaal anders en het nummer was nauwlijks te herkennen.
Dat hoeft ook niet. Ga jij Enriques gekraak tijdens zijn "IIIII can be" nadoen :\
Oud 26-02-2003, 21:31
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
hij kon niet eens uptowngirl fatsoenlijk nadoen..
en zelfs het origineel is slecht

het is niet zo dat ze van hem vroegen een phil collins, bryan adams of een sting, na te doen.. oke dan zou iedere artiest het moeilijk hebben.

maar kom op zeg... westlife!!!!!
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 26-02-2003, 21:32
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
van hind zeiden ze trouwens dat ze heaven beter deed dan bryan adams!
ik heb meteen de dvd van hem erin gestopt.. en er is geen twijfel mogelijk, bryan is echt wel beter
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 26-02-2003, 21:43
*gaapt*
Avatar van *gaapt*
*gaapt* is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
Dat hoeft ook niet. Ga jij Enriques gekraak tijdens zijn "IIIII can be" nadoen :\
het hoeft niet, maar ik vond het wel jammer, want hoe hij het zong bleef er zo weinig van het nummer over
__________________
Er was een donder, een bliksem, een slag toen ik je zag...
Oud 26-02-2003, 21:57
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
Yatta schreef:
het hoeft niet, maar ik vond het wel jammer, want hoe hij het zong bleef er zo weinig van het nummer over
IDD.
Wat helemaal lomp was, is dat de jury zo positief was over zijn optreden wat ik dus totaal niet begrijp. En dat ze zeiden dat zn stem niet meer monotoon is, is helemaal strange. In mijn ogen is zn neus volgens mij altijd verstopt.
Oud 26-02-2003, 21:58
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
@Moon schreef:
IDD.
Wat helemaal lomp was, is dat de jury zo positief was over zijn optreden wat ik dus totaal niet begrijp. En dat ze zeiden dat zn stem niet meer monotoon is, is helemaal strange. In mijn ogen is zn neus volgens mij altijd verstopt.
hm, hij heeft gewoon pas de baard in zijn keel, en het is nu nog niet de stem die hij later zal gaan hebben...
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 26-02-2003, 21:59
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Waarom vindt iedereen Hind ineens arrogant trouwenz?
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 26-02-2003, 22:04
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
bloem schreef:
Waarom vindt iedereen Hind ineens arrogant trouwenz?
hoepel ff op met dat trouwen --> Z <-- oke?

hind is gewoon een beetje arrogant, dat kan je zien aan haar blikken, zo alsof ze super populair is... (wat ik niet gek vind, als ze bv alleen al hier op het forum zou lezen zou ze al naast dr schoenen gaan lopen vanwege het feit dat iedereen haar de hemel in prijst)

mensen die het niet gewend zijn, zonder de juiste coaching verliezen snel de realiteit uit het oog...
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 26-02-2003, 22:07
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Talon schreef:
hij kon niet eens uptowngirl fatsoenlijk nadoen..
en zelfs het origineel is slecht

het is niet zo dat ze van hem vroegen een phil collins, bryan adams of een sting, na te doen.. oke dan zou iedere artiest het moeilijk hebben.

maar kom op zeg... westlife!!!!!
Het origineel is niet van hun, en het leek wel op het echte origineel. Die Westlifers hebben er gewoon een beat onder gepleurd
Oud 26-02-2003, 22:10
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Talon schreef:
hoepel ff op met dat trouwen --> Z <-- oke?

hind is gewoon een beetje arrogant, dat kan je zien aan haar blikken, zo alsof ze super populair is... (wat ik niet gek vind, als ze bv alleen al hier op het forum zou lezen zou ze al naast dr schoenen gaan lopen vanwege het feit dat iedereen haar de hemel in prijst)

mensen die het niet gewend zijn, zonder de juiste coaching verliezen snel de realiteit uit het oog...
Neej, ik hoepel niet op met mn trouwenz.

Ik vind het nl wel meevallen met dat arrogante.. maar dat kan ook aan mij liggen. Khad gehoord dat ze in een interview had gezegd dat ze toch wel door zou gaan naar de vorige ronde ofzow? Dat klinkt inderdaad nogal arro ja, als het waar is... met de nadruk op als.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 26-02-2003, 22:14
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
Het origineel is niet van hun, en het leek wel op het echte origineel. Die Westlifers hebben er gewoon een beat onder gepleurd
het was de bedoeling dat hij de westlife versie zou doen.
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 27-02-2003, 07:27
Deliveran©e
Avatar van Deliveran©e
Deliveran©e is offline
Citaat:
load_harmony schreef:
Briljant... dat meen je toch niet??
Juhwel
__________________
|| &hearts; AlBundy &hearts; || Karlijn. samen blond. samen niet-stom. || ~suusch ||
Oud 27-02-2003, 07:38
GoddeS
Avatar van GoddeS
GoddeS is offline
mischien ben ik de enigste die niet naar idols kijkt..
m'n zusje is gek van dewi en die staat voor haar op m'n cu2 =)

KimmieJ
__________________
BeAuTiFuL BeLoVeD.. ThAt SmAlL ReSpOnCe FrOm YoU TuRnEd My WoRlD DaRkPiNk I'm In LoVe WitH YoU
Oud 27-02-2003, 09:32
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Talon schreef:
het was de bedoeling dat hij de westlife versie zou doen.
vond je jamai wel lijken op jennifer lopez dan
Oud 27-02-2003, 11:05
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Wat n stom thema als dat t thema is. Ik bedoel, dat is toch geen thema? Dat zijn gewoon gekozen liedjes. Stom stom stom
__________________
I'll find you.
Oud 27-02-2003, 12:10
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
vond je jamai wel lijken op jennifer lopez dan
nee, ik zei ook niet dat hij dat nummer goed zong.
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 27-02-2003, 12:11
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
en waarom moet jim nou verdedigt worden?
hij kan gewoon niet zingen, klaar
en een ieder die nu zegt van wel... kijk over een jaar nog eens naar de opnames van idols, misschien dat een jaar tijd genoeg is om smaak te krijgen
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 27-02-2003, 13:24
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
Talon schreef:
en waarom moet jim nou verdedigt worden?
hij kan gewoon niet zingen, klaar
en een ieder die nu zegt van wel... kijk over een jaar nog eens naar de opnames van idols, misschien dat een jaar tijd genoeg is om smaak te krijgen
Ja, ik snap het ook niet.
Ach jah, die puber meisjes zitten zeker te soppen als ze hem zien ofzo.
Hij zingt als een verkouden schaap.
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Oud 27-02-2003, 14:29
Verwijderd
Jamaï wint

Jim de volgende keer eruit, finale tussen Hind en Jamaï en die wint dan vervolgens. Jim zingt niet goed, klein bereik, is erg doorsnee. Hind zingt wel aardig, maar ook erg doorsnee. Je kunt er niet lang fatsoenlijk naar luisteren voordat je het Mariah-Carey idee krijgt. (=soms wel aardig, maar je raakt er erg snel op uitgekeken). Jamaï heeft een gave stem, zingt niet zo doorsnee imo. Ik vind dat hij het echt verdient om te winnen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Idols 3 online
idols3online
7 20-12-2005 17:27
Seksualiteit Idols 3 online
idols3online
5 20-12-2005 17:26
Lifestyle Idols 3 online
idols3online
2 20-12-2005 16:02
Muziek Idols 3 online
idols3online
1 20-12-2005 15:59
Films, TV & Radio Idols 2004/2005
Orlygirl66
48 14-05-2004 18:14
Films, TV & Radio Moet er een nieuwe idols komen of niet
Kaydee
21 12-05-2004 15:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:38.