Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Treinkaartje Z'meer/Denhaag
Bonbons Op station T-shirt *Hugo Boss* Tutti Z'meer Broek *Hugo Boss* Tutti Z'meer drinken op terasje Queen of harts Breekhartje met voorletter van mij en me vriendin erin gegrafeert. geen idee hoe die juwelier heet... IJsje Uiteten betaald (steengrillen) IJsje Strippekaart Treinkaartje Denhaag/Utrecht En heb vooral zoveel mogelijk liefde weg gegeven voor deze dag... Priceless ![]() ![]() en vooral de andere dingen Pinpas ![]()
Laatst gewijzigd op 29-05-2002 om 12:36. |
![]() |
|
hahahahahahah heyyyyyy Sanderrr jongen!! JIJ bent het, dat weet ik zeker!!!! Het is mij... LLLLLin!
Kheb het dus over "S" de papa van deze topic... goed... om het nog een beetje 'ontopic' te laten lijken... het laatste wat ik kocht was ozzfest kaartje, dreadlock pussy & agresion kaartje, en de huur van mijn repetitie-ruimte betalen... en was dus op één dag gelijk blut... maar daar ben ik gewend aan ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() (oh, en ik heb wel msn, stuur je wel even een mailje) Ontopic: Heb vannacht een entreekaartje voor het feest en een paar rondjes gekocht. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb als laatst gekocht: -twee riemen, een lichtrose en een lichtblauwe met clipsluiting. H&M - Vifit vitamel sinaasappel (verkeerde smaak gepakt ![]() - vers uit de oven kaasbroodje speciaal - een banaan - rol digestive koekjes met caramel en chocolade Verkade
|
|