Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Officiele site's vanaf 12.00 uur vandaag online
http://www.jamaimusic.nl http://www.jimmusic.nl edit: ontopic, jamai gaat winnen hoop en denk ik |
![]() |
|
![]() |
heej heej niet té overhaaste conclusies gaan trekken he!
![]() Hoewel je natuurlijk wel gelijk hebt als je zegt dat je niet goed bij je hoofd bent als je zoveel geld opmaakt aan Jim. Ik hoop maar dat die mensen zich een beetje weten in te houden. Eigenlijk zouden ze een regel moeten instellen van maximaal 2 smsjes per persoon ofzo. Maar ja... daar is het nou wel een beetje laat voor. |
![]() |
|
Aaaah, ik weet het écht niet. Aan de ene kant denk ik Jamai, want ik hoor van heel veel mensen dat ze voor hem zijn. En heb ook veel meer posters van hem gezien.
Maar toch.. Jim is overal tussendoor gesneakd. Hij zou t zo weer kunnen flikken! Dus ik weet het echt niet. Maar ik hóóp Jamai ![]()
|
JAMAI!!!
hij kan mooi zingen, mooier als Jim ( nou is dat ook nie zo moeilijk) maaaarrrrrrrrr.. als hij wint zit hij vast aan een contract. da's dan weer wat minder. dus voor hem is het denk ik beter als hij 2e wordt. maar ja dan blijf je wel de jongen-die-verloor-van-de-jongen-die-nie-kan-zingen-maar-die-er-toevallig-volgens-velen-leuker-uitziet. (ben ik het trouwens niet helemaal mee eens. zo bijzonder is jim nou ook nie. voor mij was hind de winnaares maarja.. helaas.) tja we zullen vanavond wel zien. mzzl xoxox Crazy Angel
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Jamai!!!!
...maar ik vrees dat Jim gaat winnen... Offtopic: Ik kan niet op het forum en chat komen op http://www.jamaimusic.nl maar ben wel ingelogd. ![]()
Laatst gewijzigd op 08-03-2003 om 17:42. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
AFAIK bestaat die regel er al hoor ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
ook heeft hij een uitstraling van niks, ondanks zijn uiterlijk ![]() dat Jim in de finale staat heeft ie te danken aan die jonge meisjes die hun papa's tegoed doorheen smsen of de telefoonrekening opkrikken. iedereen die niet naief is, zal het hier mee eens zijn, want volgens mij kan iedereen wel zien dat er meer Jamai fans zijn dan Jim fans. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Idols forum hot or not Shitonya | 31 | 02-05-2004 08:55 | |
Films, TV & Radio |
Idols 2: de finales Hoipiepeloi | 500 | 24-03-2004 13:56 | |
Films, TV & Radio |
Idols 2: Nog meer amateurs? [3] xx | 500 | 22-02-2004 14:03 | |
Films, TV & Radio |
Idols 2: Workshops Poll Ovidius | 72 | 02-02-2004 17:50 | |
Psychologie |
gelukkig... blij... emotioneel. hebben jullie dit weleens?! Fantôme | 16 | 06-01-2004 19:31 | |
Films, TV & Radio |
Idols 2 > wie doet er mee jewel4life | 5 | 15-09-2003 20:10 |