Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb die serie vanmiddag even zitten kijken.
En ik moet zeggen: ze zien er echt cool uit! ![]() Dat haar en die kleren ![]() Trouwens, dat ene meisje met dat roze haar en der roze kleertjes... zo roze is mijn haar dus ook ![]() Link naar mijn roze haar ![]()
||
Citaat:
![]() Enne, ik ga zo al weg ![]() Verslag met fotows wordt gepost (geez, iedereen vraagt me daar al om, vanaf alle kanten, alle forums en mailinglisten waar ik op zit ![]() Klik hier voor de mensen die niet weten waar ik het over heb ![]()
||
Citaat:
![]() Toen ze met Jack in serie 2 naar dat regeringsgebouw ging waar Lex, EBony en Tai-San toen dat tegengif hadden gevonden, toen jankte ze niet ![]() ![]() Maar Ellie is idd een groot jankkindje.... Vooral eind S.3/begin S.4... Toen was het al helemaal aan jankwijf Maargoed, wie zou er naast haar wel goed bij Jack passen? Ebony? ![]()
||
Citaat:
![]() Jay is een vervanger voor Bray Bray was een gay persoontje die absoluut niet kon acteren en volgens veel meiden een ontzettend knappe kop heb.... Jay..... hm.... die kan wel wat beter acteren dan Bray.... Maar die is net zo goed gay ![]()
||
Citaat:
2. hij had een rotstem 3. hij had ontzeeeeettend ranzig haar 4. wel wat beter acteren? ![]() nee, ik ben idd niet echt een fan...
|
![]() |
Bah, dit is net als bij de Power Rangers...
Ik ben de gele, en ik de roze en ik de witte....neej ík ben de witte. ![]() trouwens, het schijnt dat James Napier een tijdje als één of andere Power Ranger heeft geacteerd... ![]() of nou neej, dat schijnt ie nog te doen...?
Laatst gewijzigd op 13-06-2003 om 15:31. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik zie dat jij het goddelijke nieuwe sjeems piccie hebt gevonden ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 13-06-2003 om 17:01. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar lees dit dan eens: http://www.aucklandactors.co.nz/View...l?objectID=305 Daar staat toch echt dat ie in de Power Rangers acteert ![]() en stiekem ben ik toch wel een beetje geobserdeerd ja ![]()
|
IK ga ook powerrangers kijken! JAMES! JAMES! JAMES! En bij Jack hoort... Nee ook niet Ebony. Daar is ie te lief voor. Bij Jack hoort... Nou, Ellie... Iemand anders kan ik me niet voorstellen bij Jack. Misschien Cloe. Komt die nog terug? En ik ben ook geen fan van Bray... Echt niet. Zooooo standaard knap en helderig en... Iel. nou jaaaa...
|
Hm... Cloe en Jack.... Ik heb zo veel verhalen geschreven waarin Jack en Cloe wat hebben...
Ik ben nu een verhaal aan het schrijven waar Jack en Ved wat hebben!! ![]() Ja, ik weet het, ik ben een freak ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Haha, geweldig...
||
Citaat:
![]() Owkeej, owkeej... Het is dus eigenlijk gewoon een onzin-verhaal waarin Brady een vampier-achtig wezen is geworden en alles in tribeworld verkeerd loopt ![]() En als ik dat hele verhaal hier moet posten, dan zouden de forumbaasjes de topic sluiten omdat 'ie te lang is geworden ![]() Dus ik post de linkjes maar effies ![]() Linkje 1 Linkje 2 En linkje 3 Hm.... Ik lees hem net weer effe door en zie dat het eerst Jack en Ebony is en daarna Jack en Ved ![]() Bezig bijtje, die Jack ![]()
||
Citaat:
|
Okee, ik heb het nu gekopieerd, straks lezen. Geen Adsl = Hel. Ik laat weten wat ik er van vond.
@ Pherwilyaiel, volgens mij ben jij recent een jaartje ouder geworden..? Gefeliciteerd!!
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Owkeej, ik zal in het volgende hoofdstuk wel een grotere rol voor May bedenken ![]() Ik heb d'r idd wel een klein rolletje gegeven.... Schandelijk eigenlijk, vooral omdat ze in den tijden van de Chosen een van m'n favorieten was ![]()
||
Citaat:
![]() Ik schaam mij ook zeer ![]() Maar het volgende hoofdstuk is in de maak, en May heeft daar een veel grotere rol in ![]() En wat voor rol, zeg! ![]() May toch.... Ze krijgt de speciale Rufus-behandeling in het nieuwe hoofdstuk.... Maar of dat nu zo positief is? ![]()
||
Citaat:
![]() trudy stinkt ![]() vandaag was volgens mij de laatste Ved ep ![]()
|
Trudy kan al arrogant kijken sinds ze Supreme Mother was
![]() Jammer dat de hondjes Jay niet te pakken kregen ![]() Nu heb ik Mega ook langer dan 2 secondes gezien, en ik walg nu al zwaar van hem ![]() Een kortharig, bruin mannetje met een Jamai-bril en een wenkbrauw die zich tegen de zwaartekracht verzet door steeds omhoog te vliegen... En dan ook nog dat flikker-stemmetje... Ik heb weer een nieuw pispaaltje gevonden voor in m'n verhaaltjes ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ze is moeder en het zou ook niet eerlijk zijn tegenover Bray waarvan ik stiekem nog steeds niet weet of die nou dood is of niet? En Jay en Trudy al helemaal niet! Barf, kenau...
||
Verwijderd
|
Citaat:
okee, het zou lullig zijn voor bray, maar daar moet ie maar tegenkunnen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wanneer kan ik dat volgende hoofdstuk lezen? Vond het echt leuk ![]() Ik ben ook Jay fan!!! De striptease vandaag was idd erg fijn ![]() Maar ik vind wel dat hij bij Ebony moet blijven. Ze zijn echt schattig samen. Ze keek zelfs een moment lief ![]() En das toch bijzonder ![]() *jeeeeh* Amber en Trudy zijn trug ![]() En ik vind ze allebei lief. Trudy ook, want die heeft altijd cool haar ! |
![]() |
|
ik vind de tribe ook heel leuk!
ik kijk het elke dag en als ik het niet kan zien, is het huis te klein Vooral jay en patch vind ik heel leuk (jack wa sook lief, maar die is weg ![]() ik vind patch en dee een heel schattig stelletje (als er tenminste ooit echt iets gaat gebeuren tussen die twee) weet iemand of er zomerstop is en wanneer serie 5 begint. Ik heb plaatjes van serie 5 gezien en het lijkt me heel gaaf. ik heb ook gehoort dat ebony jay gaat verlaten. de ****** ![]() zoot is terug!!!! ![]() wat is er met ram's stoel gebeurt? ![]() jam jam jam (sorry mensen, ik heb hormonen) ![]() jack is TERUG!!!! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
The Tribe d00r | 45 | 13-07-2006 16:43 | |
Films, TV & Radio |
the tribe sublime | 7 | 08-07-2006 19:55 | |
De Kantine |
The Tribe d00r | 18 | 19-02-2006 16:04 | |
Films, TV & Radio |