Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2003, 19:47
Smartie
Smartie is offline
De oma van Jan(tje) Smit heeft een communicatiestoornis maar toch loopt zij samen met twintig kamikaze-piloten van Beatrix en mijn aan sars lijdende cavia tijdens een zelfmoordaanslag op de keukentafel flink te krikken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2003, 20:27
Dminor
Dminor is offline
De zuigcavia van Jan(tje) Smit heeft een communicatiestoornis maar toch loopt zij samen met twintig kamikaze-piloten van Beatrix en mijn aan sars lijdende cavia tijdens een zelfmoordaanslag op de keukentafel flink te krikken.
Oud 07-04-2003, 18:20
Smartie
Smartie is offline
De zuigcavia van Jan(tje) Smit heeft een communicatiestoornis maar toch loopt zij samen met twintig kamikaze-piloten van Beatrix en mijn aan sars lijdende cavia tijdens een zelfmoordaanslag tegen de enige straatlantaarn op.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 19:16
tsx
tsx is offline
De zuigcavia van Jan(tje) Smit heeft een communicatiestoornis maar toch loopt zij samen met twintig kamikaze-piloten uitgerust met 20 atoombommen van Jaques d'ancona en mijn aan sars lijdende cavia tijdens een zelfmoordaanslag tegen de enige straatlantaarn op.
Oud 07-04-2003, 19:20
Ninja_Nina
Ninja_Nina is offline
De zuigcavia van Jan(tje) Smit heeft een communicatiestoornis maar toch loopt zij samen met twintig kamikaze-piloten uitgerust met 20 atoombommen van Jaques d'ancona en mijn aan sars lijdende cavia tijdens een zelfmoordaanslag tegen de enige straatlantaarn op in de straat van Philip Freriks
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 21:07
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
De zuigcavia van Jan(tje) Smit heeft een communicatiestoornis met een Saddam-dubbelganger maar toch loopt zij samen met twintig kamikaze-piloten uitgerust met 20 atoombommen van Jaques d'ancona en mijn aan sars lijdende cavia tijdens een zelfmoordaanslag tegen de enige straatlantaarn op.
Oud 07-04-2003, 22:07
ThotHermeS
ThotHermeS is offline
De zuigcavia van Jan(tje) Smit heeft een communicatiestoornis met een Saddam-dubbelganger maar toch loopt zij samen met twintig kamikaze-piloten uitgerust met 20 atoombommen van Jaques d'ancona en mijn aan sars lijdende cavia tijdens een zelfmoordaanslag tegen de enige deffecte straatlantaarn op.
Oud 08-04-2003, 14:18
Smartie
Smartie is offline
Feyenoordspeler Thomas Buffel heeft een communicatiestoornis met een Saddam-dubbelganger maar toch loopt zij samen met twintig kamikaze-piloten uitgerust met 20 atoombommen van Jaques d'ancona en mijn aan sars lijdende cavia tijdens een zelfmoordaanslag tegen de enige deffecte straatlantaarn op.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 14:30
Verwijderd
Feyenoordspeler Thomas Buffel heeft een communicatiestoornis met een Saddam-dubbelganger maar toch loopt zij samen met twintig kamikaze-piloten uitgerust met 20 atoombommen van Ali Chemicali en mijn aan sars lijdende cavia tijdens een zelfmoordaanslag tegen de enige deffecte straatlantaarn op.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 16:18
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Feyenoordspeler Thomas Buffel heeft een communicatiestoornis met een Saddam-dubbelganger maar toch loopt zij samen met twintig kamikaze-piloten uitgerust met 20 B52-bommen van Ali Chemicali en mijn aan sars lijdende cavia tijdens een zelfmoordaanslag tegen de enige defecte straatlantaarn op.
Oud 10-04-2003, 11:11
iebke*
iebke* is offline
Feyenoordspeler Thomas Buffel heeft een communicatiestoornis met een Saddam-dubbelganger maar toch loopt zij samen met twintig kamikaze-piloten uitgerust met 20 B52-bommen van Ali Chemicali en mijn aan sars lijdende cavia tijdens een zelfmoordaanslag tegen de enige defecte microgolfoven op.
Oud 10-04-2003, 12:24
sans plomb
sans plomb is offline
Crocodilehunter Thomas Buffel heeft een communicatiestoornis met een Saddam-dubbelganger maar toch loopt zij samen met twintig kamikaze-piloten uitgerust met 20 B52-bommen van Ali Chemicali en mijn aan sars lijdende cavia tijdens een zelfmoordaanslag tegen de enige defecte microgolfoven op.
Oud 10-04-2003, 12:37
Kinky
Kinky is offline
Crocodilehunter Thomas Buffel heeft een communicatiestoornis met een Saddam-dubbelganger maar toch loopt zij samen met twintig smurven uitgerust met 20 B52-bommen van Ali Chemicali en mijn aan sars lijdende cavia tijdens een zelfmoordaanslag tegen de enige defecte microgolfoven op.
Welkom, Kinky. Je laatste bezoek: 10-05-2007 om 23:58
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 13:29
tsx
tsx is offline
Crocodilehunter Jan Peter Balkenende heeft een communicatiestoornis met een Wouter Bos-dubbelganger maar toch loopt hij samen met twintig LPFers uitgerust met 20 B52-bommen van Ali Chemicali en mijn aan sars lijdende cavia tijdens een zelfmoordaanslag tegen de enige defecte microgolfoven op.
Oud 10-04-2003, 16:53
*gaapt*
*gaapt* is offline
Crocodilehunter Jan Peter Balkenende droomde van een communicatiestoornis met een Wouter Bos-dubbelganger maar toch loopt hij samen met twintig LPFers uitgerust met 20 B52-bommen van Ali Chemicali en mijn aan sars lijdende cavia tijdens een zelfmoordaanslag tegen de enige defecte microgolfoven op.
Oud 10-04-2003, 19:45
Smartie
Smartie is offline
Crocodilehunter Jan Peter Balkenende droomde van een communicatiestoornis met een Wouter Bos-dubbelganger maar toch loopt hij samen met twintig LPFers uitgerust met een gebroken standbeeld van Pim tijdens een zelfmoordaanslag tegen de enige defecte microgolfoven op.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 19:54
qghp
qghp is offline
Crocodilehunter Jan Peter Balkenende droomde van een communicatiestoornis met een Wouter Bos-dubbelganger maar toch loopt hij samen met twintig LPFers uitgerust met een gebroken standbeeld van Pim tijdens een zelfmoordaanslag tegen de enige aap die zichzelf kan pijpen op.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 20:42
RayMania
RayMania is offline
Crocodilehunter Jan Peter Balkenende droomde van een filmrol in Harry Potter en de gevange van Azkaban met een Wouter Bos-dubbelganger maar toch loopt hij samen met twintig LPFers uitgerust met een gebroken standbeeld van Pim tijdens een zelfmoordaanslag tegen de enige aap die zichzelf kan pijpen op.
Oud 10-04-2003, 21:11
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Crocodilehunter Jan Peter Balkenende droomde van een filmrol in Harry Potter en de gevange van Azkaban met een Wouter Bos-dubbelganger maar toch loopt hij samen met twintig enorrrme papoeas uitgerust met een gebroken standbeeld van Pim tijdens een zelfmoordaanslag tegen de enige aap die zichzelf kan pijpen op.
Oud 10-04-2003, 23:17
tjaptjoy
tjaptjoy is offline
Crocodilehunter Jan Peter Balkenende droomde van een filmrol in Geile Loes en de Nickerbockerdwergjes met een Wouter Bos-dubbelganger maar toch loopt hij samen met twintig enorrrme papoeas uitgerust met een gebroken standbeeld van Pim tijdens een zelfmoordaanslag tegen de enige aap die zichzelf kan pijpen op.
Oud 11-04-2003, 07:08
Smartie
Smartie is offline
Crocodilehunter Jan Peter Balkenende droomde van een filmrol in Geile Loes en de Nickerbockerdwergjes met een Wouter Bos-dubbelganger maar toch loopt hij, treurend over de vastgelopen onderhandelingen, tijdens een zelfmoordaanslag tegen de enige aap die zichzelf kan pijpen op.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 10:28
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Crocodilehunter Jan Peter Balkenende filosofeerde over zijn katholieke penis in Geile Loes en de Nickerbockerdwergjes met een Wouter Bos-dubbelganger maar toch loopt hij,treurend over de vastgelopen onderhandelingen, tijdens een zelfmoordaanslag tegen de enige aap die zichzelf kan pijpen op.
Oud 11-04-2003, 16:00
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Crocodilehunter Jan Peter Balkenende filosofeerde over zijn katholieke penis in Geile Loes de poes en de Nickerbockerdwergjes met een Wouter Bos-dubbelganger maar toch loopt hij,treurend over de vastgelopen onderhandelingen, tijdens een zelfmoordaanslag tegen de enige aap die zichzelf kan pijpen op.
Oud 12-04-2003, 12:07
Verwijderd
Crocodilehunter Jan Peter Balkenende vind de zin veel te lang geworden, en besluit er maar wat af te halen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 15:47
Smartie
Smartie is offline
Crocodilehunter Jan Peter Balkenende vind de zin veel te lang geworden, en besluit hem kort te houden .
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 15:48
Quiana
Quiana is offline
Crocodilehunter Jan Peter Balkenende vind de zin veel te lang geworden, en daarom eet hij Jantje op.
Oud 12-04-2003, 20:34
In Your Room
In Your Room is offline
Crocodilehunter Jan Peter Balkenende vind stiekem Wouter Bos een hele geile vent, en daarom eet hij Jantje op.
Oud 12-04-2003, 20:37
Dminor
Dminor is offline
Crocodilehunter Jan Peter Balkenende vindt stiekem Wouter Bos een hele geile vent en daarom windt hij Jantje op.
Oud 21-04-2003, 16:09
Smartie
Smartie is offline
Crocodilehunter Jan Peter Balkenende vindt stiekem Wouter Bos een hele slechte coalitiepartner.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten