Advertentie | |
|
![]() |
|
Voor de Andy-fans (zijn die er?) : laatst zag ik m opeens in een film, ik ben vergeten hoe ie heet, maar samen met Michelle Pfeiffer en het ging over een zoontje dat ontvoerd was. Maar zoooo raar, wie Andy een stuk jonger wil zien moet maar eens kijken!
BTW ik heb het vandaag gemist ![]()
||
Citaat:
![]() Nou wat een drama zeg, die zogenaamde 'relatie' tussen Matt en Kate. Toch zo voorspelbaar of was Ephram nou zo sloom. ![]() Ik vond die Betsy echt grappig, zag je haar haar man slaan. ![]() ![]() ![]() Edna is altijd ![]() ![]() |
![]() |
|
haha, ik vond het wel weer een coole aflevering hoor. En wat zat die bright trouwens melig te doen aan tafel
![]() BEn ik nog steeds een maagd als ik door aliens word aangeraakt?? ![]() Jammer dat ze die Kate verhaal lijn niet verder konden uitbereiden. Leek me wel wat dat zij ephram dingen ging leren enzo. En dan kon Amy weer jaloers worden, hehe!! En uhh, zat colin nog in deze aflevering...nee hè? Die was in het ziekenhuis. hhhm, eigenlijk wel jammer, want ik had wel willen weten hoe het verder ging tussen Ephram en Colin, en ook bright natuurlijk na die vechtpartij. Benieuwd of ze nog goeie vrienden zijn. Mja....ik had me wel weer vermaakt in ieder geval ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het was meer dat alles opeens duidelijk werd. Want ja.....het was natuurlijk vreemd dat Kate niet mocht afsluiten bij het concert. En als je Kate en Matt dan opeens ziet kussen valt alles natuurlijk wel op zijn plaats. Maar ik geef je gelijk hoor. Hij werd wel heel erg boos om dat ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
k vraag me soms af of er sowieso wel diepere gevoelens bij ephram te ontdekken zijn. want zelfs als hij die kate leuk vond issut nog errug overdreven... en als je dan kijkt naar de oh-zo-naieve amy.. zijn de emoties ook redelijk oppervlakkig gehouden.. waarom legt die vader niet gwoon uit wat die van dat colin-gedoe vindt??
enne...sinds wanneer woont colin zo ver weg dan??
||
![]() |
Citaat:
|
Heeee mensen, tijd niet gezien.. Mijn i-net was stuk... en mijn schotel ook dus ik kon everwood 3 keer niet zien, misschien wel 4 keer...
Kan iemand me even heeeeeeel kort bijpraten? Echt alleen de belangrijkste dingen aub. dank je
|
kkon me in het begin redelijk identificeren met amy
maar nu vat er nix meer van! ene moment is ze er voor ephram dan weer niet en die colin met zn rare agressiviteit ![]() vind het een beetje onwerkelijk worden allemaal begrijp er helemaal nix van! alleen ephram blijft leuk ![]() ![]()
|
Ik vind het een geweldige serie, en over identificeren met iemand, ik kon me altijd wel vinden in Ephram. Ik vind het geweldig hoe hij speelt en hoe hij overkomt. Dit is ongeveer de enige serie waar ik voor thuis blijf.
Geweldig! René
||
Citaat:
Maar idd, Ephram en Lainy (?) waren echt ZO'n leuk stelletje. Dat was echt lief. Ik vind het ook zo jammer dat zij er iet meer is ![]()
|
HEy Paula (zo heet je toch pla?)......ik ging net is effe je profiel bekijken en zag dat je in monster woont !! KEn jij niet misschien heel toevallig
![]() Of misschien Chevon Stokhof? wel grappig zeg dat jij daar woont ![]()
Laatst gewijzigd op 23-05-2003 om 13:13. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik ken wel een Stokhof trouwens, alleen geen Chevon sorry ![]() ![]()
||
Citaat:
Trouwens, het zusje van Colin heet Laynie. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ephram had zijn uitvoering.. Matt vertelt hem dat dit zijn laatste les is voor Eph want hij gaat naar Londen voor een conservatorium werken. Op zo'n uitvoering mag de beste altijd afsluiten.. Vreemd genoeg mag Eph dat doen.. Er is een meisje Kate, die veel beter kan spelen.. Ephram ziet later dat Kate met Matt aan het zoenen is, en daarom gaat Matt dus ook naar Londen, omdat haar vader erachter is gekomen.. Ehm.. Ephram boos op Matt, Amy kwam kijken naar de uitvoering.. De "UFO" bleken insecten te zijn.. Tja.. dat wel het wel volgens mij.
||
Citaat:
En die Chevon heb ik weer via hun leren kennen. Dat was ooit een buurmeisje van hun. Gister avond was Arianne trouwens nog hier, maar zei kende ook verder geen paula ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Waarom nou net deze aflevering!!!!! Ik was vandaag vrij en ik was netjes huiswerk gaan maken enzo, en zat me al heel de dag te verheugen op everwood. Maar tijdens het eten zei mijn moeder ze opeens van; Je weet wel dat je vanavond dat theater hebt hè?.......Ik was dus vergeten dat ik vandaag naar Jesus Christ Superstar ging! Was ook helemaal super, daar niet van. Maar in mijn haast om me na het eten nog even snel klaar te maken ben ik everwood helemaal vergeten ![]() En ik wilde zo graag zien hoe het met Colin ging enzo!!!...shit zeg ![]() Wat is er verder met Ephram gebeurd deze aflevering? EN heeft brad nog aan iemand verteld dat ie door Colin is geslagen?! hmm, nouw ik zal is kijken of iemand die aflevering voor me wil downloaden.....
|
Verwijderd
|
Gedumpt is ook overdreven, ze hadden gewoon ruzie..
Ze waren op een feest, Ephram was lullig behandeld door date en zat zielig alleen als enige. Toen wilde Amy naar hem toe, en werd Colin boos "Als je naar hem toe gaat, hoef je niet meer naar mij toe te gaan" . Toen is Amy toch naar Ephram gegaan, en Colin naar huis. En daar kreeg ie dus dat shock-iets. Ieh. ![]() Ik was zoo dom, ik heb het eerste half uur gemist ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik bedacht me ineens dat een tijdje terug iemand zei dat hij/zij niet begreep waarom het ineens zoveel over Colin ging ipv familie Brown -> de serie gaat over Everwood, met de familie Brown in het bijzonder, meer niet alleen de familie Brown
![]() Ik vond het een leuke aflevering gisteren... wel zielig voor Kate... Maar eigenlijk denk ik niet dat die Matt zo'n hufter is, hij wist er immers helemaal niets van en die vader van Kate wilde hem maar al te graag weg hebben... Maar goed, misschien horen we daar wel meer over, ooit ![]() Daarnaast vond ik die toeval van Colin echt eng... ben benieuwd wat z'n ouders nu zullen doen (ze zullen wel bosig zijn op Andy ofzo, zoiets stoms...). Mja... en verder... vond ik Amy eindelijk eens wat leuker, omdat ze eens inziet dat ze niet alleen voor Colin leeft... Wel ondertitelt zeg, het viel me ineens op.. Bright heette ineens Brett ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
ik kom hier niet zo vaak, maar ik hoorde een liedje dat me bekend voorkwam, maar ik weet niet welke het is, dus ik dacht, misschien weet iemand van jullie het? Het werd gedraaid op dat schoolfeest, toen Ephram drinken ging halen, en Amy en Colin er ook bij kwamen staan. Ik hou van jullie als iemand het weet
![]()
|
kvond t een mooie aflevering... vooral het einde: dr abbott "bless me father for I have sinned (schrijf je dat zo? lijkt zo raar, zal wel niet dus)
maar goed, dat einde vond ik dus wel heel mooi en die vader was echt vet evil en op teletekst stond dat ephram heel erg af zou gaan, maar vond t nogal meevallen, het was niet zo dat iedereen hem massaal uitlachtte. en amy was ![]() ![]() en de ondertiteling had het over brett ipv bright ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Weet iemand nou hoe dat liedje heet die je bij de aankondiging van everwood krijgt???
Ik heb op Kazaa al gezocht onder ''everwood'' maar dan krijg ik de theme song en die bedoel ik niet ![]() En de reden dat ik een nieuwe topic begonnen was is omdat ik deze niet kon vinden ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Everwood # 3 Verwijderd | 500 | 16-04-2006 18:24 | |
Films, TV & Radio |
Jouw tv-week Verwijderd | 43 | 05-03-2005 17:50 | |
Films, TV & Radio |