Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
http://forum.scholieren.com/showthre...50#post3652150
ik vind dat hij wel bij HET algemene tattoo topic kan op pagina 2. Ik vond die algemene topics altijd wel goeds anders komen er zoveel deeltopics. Bovendien gaat ie ook nergens meer over. Wil je even kijken bs/stp?
||
Citaat:
maar ik snap er geen flikker meer van ![]() wat heeft dat er mee te maken wat het merendeel van het forum er (in jou woorden) van vindt??
|
Het is onderhand wel duidelijk dat zoals Rodina nu zegt het merendeel van de mensen die regelmatig op lifestyle 2 maand te lang vind. Cijfers hebben we natuurlijk niet, maar ik wil ook wel een poll aanmaken. (vind het persoonlijk onnuttig)
Heb nu maar even vertrouwen in de andere fb's en mij.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
*klap-klap-klap-klap-klap* *go, go, go, firefly'tje* ![]()
||
Citaat:
het komt zo inconsequent over... maargoed, genoeg gezeurd ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Je kan dan later zeggen dat het nu wel voldoende is (na een maand) dat is niet een kwestie van inconsequent zijn maar van aanvoelen. Bovendien gebeurt dat de hele tijd, als fbs 100% consequent zouden zijn zou bijv. italianboy ook voor de rest van zijn leven gebannt zijn. Maar nee, voor hem werd een uitzondering gemaakt. Ik vind het per bann afwegen een goede zaak, en het ligt er per zaak aan of mensen eerder vrij komen of niet, kwestie van inschatten.
||
![]() |
Citaat:
Ik denk dat BS een betere fb is dan firefly ooit zal zijn. (heerlijk, geen fb meer zijn)
||
Citaat:
zij vind het net zo goed als ik inconsequent overkomen, alleen verwoord ze wellicht op een andere manier... ze zet hooguit een vraagteken bij het ban- danwel unban gedrag van BS...
|
Verwijderd
|
Pff. Ben het eens met Firefly, behalve met 't gedeelte over BS - ze is een prima fb volgens mij. Bovendien zou ze niemand in haar eentje kunnen unbannen, als gewone fb kan dan niet eens, daar moet je een plusje voor hebben.
En ik had bovenstaande nog niet gelezen, dus vandaar. Maar ik vind het wel raar dat er nu geopperd wordt dat het merendeel van de forummers een ban van twee maanden te lang vindt. Er is nooit een poll of officieel topic over geweest, dus dat kan niemand weten. Ik persoonlijk vind twee maanden best redelijk, niet voor de spamcrew en ook niet voor Mennuz. Maar goed. |
![]() |
|||
Citaat:
Je moet niet denken dat ik BS niet mag ofzo. Ik heb dr gemeet en ik vind het een heel aardig meisje. Alleen, als ik iets tegen kom, en ik denk dat het niet klopt dan zeg ik dat. Mag toch? Het kwam namelijk een beetje op mij over zo van: 'Ik vind dat lifestyle geen lifestyle is zonder de gebande personen, het heeft nu wel lang genoeg geduurd' waarop BS (in dit geval) zegt 'okee, ik zal wel kijken wat ik kan doen om ze weer te unbannen' Zo kwam het een beetje op me over. Maar ik zal het allemaal wel weer fout hebben gedacht. Mja, misschien kwam mijn eerder geposte tekst iets tè dramatisch over ![]() Citaat:
||
![]() |
Citaat:
besides, kunnen jullie deze sluiten http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=351979
||
Citaat:
want dat gebeurd hier ook....dit topic is toch juist bedoeld voor kritiek/opmerkingen...
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij bent zo eenzijdig jongen... |
![]() |
||
Citaat:
en eenzijdig...tsja, als dat jou visie op mij is, prima... I could not care less...
|
en nare man, ik vind jou eenzijdig!
jouw antwoord van jezelf vind je blijkbaar het beste (omdat je misschien 'rechten' studeerd? ![]() Pharma heeft gelijk betreft elkaar hand boven 't hoofd houden want serious dat gebeurd gewoon, wil jij zeggen van niet dan? En hell yeah, goedzo, goed bekeken.. ik doe dat nu ook bij Pharma omdat ik het met um eens ben. Ik snap het gewoon niet waarom Pharma eenzijdig zou zijn... volgens mij kijk jij ook nog es eenzijdig naar mensen ![]()
||
Citaat:
En ach ja wat is eenzijdig..
||
![]() |
Ja er zijn hier kliekjes.
Dat is al zó lang, en dat gaat ook heus niet weg. Mensen die met elkaar door 1 deur kunnen trekken gewoon naar elkaar toe. Citaat:
Is dat niet wat veel mensen hier doen, wat ook volstrekte logisch is. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Tsk tsk, niet zo ad hominem reageren, nare! ![]()
|
hee, ik heb op feedback een topic geopend over een nieuwe deelforum. Het celebforum! Aanhangers moeten maar ff reageren in dit topic http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=366204
||
Citaat:
Er is echt ontettend veel gebeurd de afgelopen week (iets langer zelfs al) Daarom had ik tijdelijk geen tijd om te modderen hier. Aantal gebeurtenisjes: Plotselinge skivakantie Opa van mijn vriend overleden Moeder ruzie met vader. Veel schoolwerk in moeten halen. Veel gewerkt Ben nu alleen thuis dus moest mijn boodschapjes enzow doen. Mja, weinig tijd overgehouden in ieder geval. Ik hoop dat het hier goed is gegaan. Nu heb ik eindelijk weer iets meer tijd. (behalve morgen en overmorgen)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
evaluatie-topic Verwijderd | 500 | 18-03-2005 16:54 | |
Beleidszaken |
'gewone topic's op Lifestyle Verwijderd | 49 | 20-12-2004 12:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Zwaar antisemitisch incident Frankrijk Verwijderd | 245 | 02-08-2004 00:12 | |
Lifestyle |
Een nieuwe poging tot analyseer je medeforummer topic Ragnar | 500 | 28-06-2004 21:19 | |
Lifestyle |
lifestyle evaluatie topic Verwijderd | 480 | 26-04-2004 21:31 | |
Beleidszaken |
A&N: Mag dit topic weer open? Rabbi Daniel | 8 | 26-05-2003 11:25 |