Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2003, 12:40
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 07-05-2003 @ 13:18:
geef maar een statestiek, dan geloof ik je graag
en jij met je statestiek ,denk je dat alles op papier wordt gescherven er wordt maar 10 % ofzo opgepakt van dat tuig door de wouten ,de nederlandse politie kan toch nix doen man. Ook al knal ik nu iemand neer ik krijg maar 1 jaartje ofzo dit land is gewoon perfect voor TUIG
Advertentie
Oud 07-05-2003, 12:41
Megadeth
Megadeth is offline
Die nazi skum!
Oud 07-05-2003, 12:42
black rabbit
black rabbit is offline
he waar zijn de posts van ssanne nou
--
nou moet een van die neonazi-tjes mij eens uitleggen wat er dan te vol is aan nederland?
Oud 07-05-2003, 12:43
Megadeth
Megadeth is offline
Ik heb een hekel aan dat nazi tuig
Oud 07-05-2003, 13:31
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Megadeth schreef op 07-05-2003 @ 13:43:
Ik heb een hekel aan dat nazi tuig
ik ben geen nazi niemand is hier nazi ,ik geef alleen mijn mening over marokkanen de rest van alles volken zijn wel welkom bij mij
Oud 07-05-2003, 13:58
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 07-05-2003 @ 14:31:
ik ben geen nazi niemand is hier nazi ,ik geef alleen mijn mening over marokkanen de rest van alles volken zijn wel welkom bij mij
dat is niet je mening geven dat is generaliseren!
dus volgens jou doen alleen marokanen kwaad, de rest niet?
je denkbeeld doet me redelijk denken aan dat van hitler......hij zei dat alle joden fout waren, en dan zij de reden waren dat het zo slecht ging met het duitse volk>>>>>je ziet wat daarvan gekomen is!

niemand hier nazi?
ik noem:

SSanne....
Oud 07-05-2003, 14:20
Verwijderd
ik mis SSanne eigenlijk wel, ze had altijd wel leuke reacties...

waar ben je?
Oud 07-05-2003, 14:45
Verwijderd
Pfff kheb zowat een uur over gedaan om dit hele topic door te lezen *zucht*. Maar ik mis SSanne ook wel

Ohwja ff over het merk Lonsdale:
LN-S-D-A-L-E
Laat Ons Nederlanders Samen De Allochtonen Langzaam Exuteren.

Volgens mij begrijp ik nu waarom Lonsdale *merk uit londen* opeens een 'nederlands' merk is geworden in dat gabberwereldje nee dat zal wel onzin zijn natuurlijk, maja het klinkt wel enigzins logische

Laatst gewijzigd op 07-05-2003 om 14:48.
Oud 07-05-2003, 15:11
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
gegennazis schreef op 07-05-2003 @ 14:58:
dat is niet je mening geven dat is generaliseren!
dus volgens jou doen alleen marokanen kwaad, de rest niet?
je denkbeeld doet me redelijk denken aan dat van hitler......hij zei dat alle joden fout waren, en dan zij de reden waren dat het zo slecht ging met het duitse volk>>>>>je ziet wat daarvan gekomen is!

niemand hier nazi?
ik noem:

SSanne....
niet alleen marokkanen maar het merendeel in Nl van de tuig zijn marokkanen ok
Oud 07-05-2003, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 07-05-2003 @ 16:11:
nu overdrijf je.

over eht algemeen zijn ze wel wat "defensiever" als wij.
ze voelen zich sneller beledigd enzo.
maar als jij "kutmarokaneuhhhhhh" loopt te roepen; moet je niet verwachten dat ze aardig tegen jou zijn

alhoewel ik persoonlijk erop tegen ben dat mensen hier komen "vanwege nederland zijn sociaal paradijs".

dat zijn er wel wat.

maar dat is geen reden om ze allemaal te haten
Oud 07-05-2003, 15:45
Verwijderd
Citaat:

Hoe zit het met half-marokkanen?
Ik ben half marokaans, wat ben ik nu?
Oud 07-05-2003, 15:49
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 07-05-2003 @ 10:11:
DE tuig? Nu klink je zelf als een marokkaan....
Oud 07-05-2003, 16:22
on the moon
on the moon is offline
waar ik me zo aan erger, is dat alleen de allochtone jongeren worden genoemd die 'fout' zijn. je hoort bijna nooit wat over de grotere, beter ontwikkelde groep. dat is ook een reden waardoor sommige mensen zo over ze denken, al vind ik dat je wel wat verder mag kijken dan het nieuws, kijk toch eens om je heen!
Oud 07-05-2003, 16:27
Verwijderd
Citaat:
3307 schreef op 07-05-2003 @ 16:45:
dan is de ene helft tuig en de andere helft houd van kaas
Oud 07-05-2003, 16:56
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
das puur gelul!
hier in apeldoorn hebben we meer last van blank tuig dan gekleurde mensen!
dat het meerendeel van HET tuig in nl marrokaans is is buulshit!
ik ken nederlanders zat die meer rotzooi schoppen en in aanraking komen met de wout dan dse gemiddelde buitenlander!
dus!
Oud 07-05-2003, 17:22
Upke
Upke is offline
Ze moeten maar eens een keer opflikkeren met dat merk-gezeik. Er bestaat geen enkel racistisch merk, want als dat wel zo was, DAN MAG HET NIET WORDEN GEPRODUCEERD DOOR DE OVERHEID!!!!!! Maar ik weet wel hoe het zit. Al die buitenlanders zitten gewoon op ons te zeiken. Dan gaan ze net zo lang kijken wat wij mooie merken vinden, en als ze dan iets hebben gevonden dan gaan ze van die letters racistische combinaties maken. Er is niks mis mee met: LONSDALE, CONSDAPLE, MASTERRACE, PIT BULL, WALHALLA... En ga zo maar door!!! Ik draag deze kleding omdat ik het mooi vind, stel dat ik Nike mooier zou vinden dan zou ik dat gaan dragen. Maar dat vind ik niet dus ik draag de merken die ik wil. En als je het lelijk vind ga dan niet zeiken dat het racistisch is, maar kijk er gewoon niet naar!! ROT OP MET JE GEZEIK VAN RACISME, HITLER DROEG TOCH OOK GEEN LONSDALE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 07-05-2003, 18:28
Verwijderd
Citaat:
on the moon schreef op 07-05-2003 @ 17:22:
waar ik me zo aan erger, is dat alleen de allochtone jongeren worden genoemd die 'fout' zijn. je hoort bijna nooit wat over de grotere, beter ontwikkelde groep. dat is ook een reden waardoor sommige mensen zo over ze denken, al vind ik dat je wel wat verder mag kijken dan het nieuws, kijk toch eens om je heen!
Wat is er interessant aan een succesvolle Marokkaan? Media nemen liever de verhalen over vervelende lui over. Dat er steeds meer Marokkanen een goede opleiding volgen kreeg vrij weinig media-aandacht, waar zo'n verhaal over de treinlijn Hoorn-Enkhuizen weer overal de voorpagina haalt. Ik kan me voorstellen dat je daar als brave Marokkaan behoorlijk gefrustreerd van raakt.
Oud 07-05-2003, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Rawsteel schreef op 07-05-2003 @ 18:22:
HITLER DROEG TOCH OOK GEEN LONSDALE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
moest er nog eens bijkomen dat al het gespuis in legeruniformen rondliep
Oud 07-05-2003, 18:45
Verwijderd
Citaat:
3307 schreef op 07-05-2003 @ 15:45:
Pfff kheb zowat een uur over gedaan om dit hele topic door te lezen *zucht*. Maar ik mis SSanne ook wel

Ohwja ff over het merk Lonsdale:
LN-S-D-A-L-E
Laat Ons Nederlanders Samen De Allochtonen Langzaam Exuteren.

Volgens mij begrijp ik nu waarom Lonsdale *merk uit londen* opeens een 'nederlands' merk is geworden in dat gabberwereldje nee dat zal wel onzin zijn natuurlijk, maja het klinkt wel enigzins logische
Nee man, dat klinkt verre van logisch.
Oud 07-05-2003, 19:38
Firestarter
Firestarter is offline
Citaat:
gegennazis schreef op 07-05-2003 @ 17:56:
das puur gelul!
ik ken nederlanders zat die meer rotzooi schoppen en in aanraking komen met de wout dan dse gemiddelde buitenlander!
dus!
Ja, t stikt hier op zich best wel van blank tuig, maar daarTUSSEN zit het gekleurde...............
Oud 07-05-2003, 19:47
Q
Q is offline
Leuk hoor dat over en weer gegooi van beschuldigingen... de pot verwijt de ketel, zeggen ze dan wel eens.

Discrimeneren is fout, maar als je mensen discrimineert met een in jouw ogen foute mening nou dan is het goed. Hoe kan je een neonazi nu overtuigen dat hij fout zit, als je zelf PRECIES hetzelfde doet? Is dat niet krom dan? En maar roepen dat dat neonazi "tuig" zo fout is, hoe die dr uit ziet en hoe die doet. Dat ze trots zijn voor de idealen waar ze voorstaan en hoe fout dat wel niet is.

Als je zo begint, waarom zouden ze in godsnaam dan naar je luisteren? Je communiceert allebei op het zelfde niveau en geen van beide partijen (neonazi, anti-neonazi) trekken hierbij aan het langste eind. Beide partijen hebben al een grote fout begaan

NeoNazi, gij zult niet discrimineren
Anti-NeoNazi, respecteer de vrijheid van meningsuiting EN aanzetten tot haat tegen de neo-nazi's is even slecht aan aanzetten tot haat tegen het niet-arische ras.

En dan krijg je weer hieronder een paar meningen van mensen die denken wel goed bezig te zijn door neo-nazi's te haten en weer mensen die zich daarop blijven verdedigen, maar kruip nu eens in elkaars huid. Als jij een anti-neonazi was, zou je dan neonazi worden omdat iemand anders op je aan het schelden is, of jouw mening niet respecteerd (ook al is deze nog zo scheef)?

Andersom, als neo-nazi, waarom zou je er vanaf stappen als de mensen waardoor je zo beschuldigd wordt dezelfde praktijken voert als jij?

Persoonlijk heb ik meegemaakt dat er mensen met een ander geloof, huidskleur, cultuur of ras mij dwars zit, maar dit zelfde heb ik ook met een autochtoon meegemaakt. Het lijkt erop dat jullie allemaal mensen zoeken om iemand te haten... net als in de 2e wereld oorlog, geef het joodse volk maar de schuld, dan kunnen we met zn allen hun haten en onze woede op africhten.

Meer dan 50 jaar later... wat is er veranderd? Wat is er gebeurd? Bar weinig. Zeg nu eens tegen zo'n neo-nazi waarom het eigenlijk niet kan op een normale manier.

Dus wat doen we? Elkaar afzeiken, elkaar bekritiseren? Of luisteren naar elkaar? Een compromie vinden of een oplossing zoeken. We kunnen alle kanten op, het probleem is, we moeten het met zn allen doen.

Is die haat die je voelt nu wel terecht? Stel je voor dat je zelf stinkt (zoals iemand hier roept) zou je dan willen dat andere mensen jou dan haten omdat je stinkt? Zou je willen dat iedereen je haat omdat je haar niet netjes zit? Ik denk niet dat iemand dat prettig vind... ik denk niet dat er iemand hier is die gehaat wilt worden om vreemde soms kleine dingetjes.
Oud 07-05-2003, 20:11
Apple_BS
Apple_BS is offline
ik snap jullie allemaal niet , met jullie gezeur over kleding. er zullen altijd mensen zijn die "nazi" kleding dragen. maar hoe weten jullie nou 100% zeker dat het een nazi is?? en is het niet zo dat er een goede rede voor is, ik bedoel hiermee dat ze zien hoe nederland in een vuilnisbuilt aan het veranderen is. we maken ons veel te veel zorgen om de rechten van mensen die hier niet eens zijn geboren, wat is dat nou, word nou eens wakker. als je tegenwoordig door een parkje loopt word je besprongen door "buitenlanders" die je willen beroven. en wat zegt de overheid => wij zijn rascisten wij keken naar hun!!!
bullshit!!
denk nou eens na jongens jullie maken je druk om mensen die hier niet eens verblijfsvergunning hebben =. de echte nederlanders zijn de gene die arm en honger lijden!!! waarom kunnen die "buitenlanders" wel makkelijk een uitkering krijgen en echte 100% nederlanders niet!!! denk nou eens na das gewoon discriminatie. hoe kun je nou nog respect hebben voor de wet. de wet breidt de criminele mogelijkheden voor "buitenlanders" uit en beperkt de vrijheid voor de 100% echte nederlanders. ontwaak nou eens => het is "AWAKE OR DIE"

en kom nou niet met het gezeur dat ik een neonazi ben, dat ben ik niet => ze mogen best in ons land komen, maar dan moeten ze niet de schijt aan onze waarden en normen hebben, en niet gebruik maken van de sociale diensten !! eerst moeten ze maar eens aan de bak !

btw ik ben een realist die ziet hoe dit land langzamer hand in een hele diepe kuil valt en het wordt heel moeilijk om er dan nog uit te klimmen
!!!!!!!!!
Oud 07-05-2003, 20:32
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 07-05-2003 @ 19:28:
Wat is er interessant aan een succesvolle Marokkaan? Media nemen liever de verhalen over vervelende lui over. Dat er steeds meer Marokkanen een goede opleiding volgen kreeg vrij weinig media-aandacht, waar zo'n verhaal over de treinlijn Hoorn-Enkhuizen weer overal de voorpagina haalt. Ik kan me voorstellen dat je daar als brave Marokkaan behoorlijk gefrustreerd van raakt.
en dat bleek dus niet eens door marokkanen gedaan te zijn gewoon hollanders waren het
Oud 07-05-2003, 21:07
Q
Q is offline
Citaat:
Apple_BS schreef op 07-05-2003 @ 21:11:
ik snap jullie allemaal niet , met jullie gezeur over kleding. er zullen altijd mensen zijn die "nazi" kleding dragen. maar hoe weten jullie nou 100% zeker dat het een nazi is?? en is het niet zo dat er een goede rede voor is, ik bedoel hiermee dat ze zien hoe nederland in een vuilnisbuilt aan het veranderen is. we maken ons veel te veel zorgen om de rechten van mensen die hier niet eens zijn geboren, wat is dat nou, word nou eens wakker. als je tegenwoordig door een parkje loopt word je besprongen door "buitenlanders" die je willen beroven. en wat zegt de overheid => wij zijn rascisten wij keken naar hun!!!
bullshit!!
denk nou eens na jongens jullie maken je druk om mensen die hier niet eens verblijfsvergunning hebben =. de echte nederlanders zijn de gene die arm en honger lijden!!! waarom kunnen die "buitenlanders" wel makkelijk een uitkering krijgen en echte 100% nederlanders niet!!! denk nou eens na das gewoon discriminatie. hoe kun je nou nog respect hebben voor de wet. de wet breidt de criminele mogelijkheden voor "buitenlanders" uit en beperkt de vrijheid voor de 100% echte nederlanders. ontwaak nou eens => het is "AWAKE OR DIE"

en kom nou niet met het gezeur dat ik een neonazi ben, dat ben ik niet => ze mogen best in ons land komen, maar dan moeten ze niet de schijt aan onze waarden en normen hebben, en niet gebruik maken van de sociale diensten !! eerst moeten ze maar eens aan de bak !

btw ik ben een realist die ziet hoe dit land langzamer hand in een hele diepe kuil valt en het wordt heel moeilijk om er dan nog uit te klimmen
!!!!!!!!!
Ik denk er ook over na... en ik kom tot 2 conclusies. De eerste is, we gaan elkaar respecteren niet als Nederlander, niet als Marokaan, maar als mens hier op AARDE. Of 2, een nieuwe holocaust, vermoord ALLES wat maar een beetje anders is, er zal maar 1 type ras overblijven met 1 taal en met de zelfde normen en waarden.

Punt 2 is een korte termijnsoplossing, zeer effectief, maar een klein beetje hard voor het ras dat nou net NIET mag overleven. (Stel alleen moslims mogen op aarde wonen, dan moeten alle niet moslims gewoon dood.) Beetje overdreven toch? Maar de enige manier om jouw ideaal in korte termijn te halen.

Punt 1 is op langer termijn, een andere visie op de toekomst. Zorg dat je niet meer als Nederlander leeft, of als europeaan (dat is een volgende stap) maar gewoon mens op aarde. Leer elkaar een beetje de normen en waarde aan die de moderne mens eigenlijk nodig heeft. Dit is zeer moeilijk, er zijn altijd en overal tegenstanders en persoonlijk zie ik dit niet de komende 200 jaar gerealiseerd... maar goed, het is wel de mooiste en beste oplossing.

Om op jouw "denk na" stelling terug te komen. Wat moeten we nu doen? Jij en een hoop andere zijn het er niet mee eens, gaan we nu mensen deporteren? Of gaan we ze in kampen brengen waar ze samen kunnen leven, weg van de maatschappij? Of gaan we ze opsluiten? Het is probleem is naar mijn inziens wel een beetje te groot om eventjes zo te roepen van "heej al die vervelende marokanen moet het land uit" dat gaat niet, dat kan niet en is onhaalbaar, daar zijn we nu te ver voor geintegreerd.

En ik denk na... ik denk na over hoe het zal zijn als we dadelijk allemaal door elkaar heen wonen en geen een persoon meer "puur" een ras is. Ik denk na over hoe we later als mens moeten overleven in een te krappe woonomgeving, waarin we talloze ziektes als AIDS (en op het moment SARS) tegemoet zullen gaan. Gaan we de komende 300 jaar allemaal een eigen kant op, of gaan we samenwerken net als wij eeuwen geleden hebben gedaan door met onze overwinningen het koninkrijk der Nederlanden te stichten.

In mijn beleveningswereld zie ik 3 toekomsten...

1ste: Aarde is in zijn geheel een continent dat geregeerd wordt door een aantal presidenten, die het volk dienen op eerlijke wijze, niet 1 persoon heeft de macht. Honger, armoede en oorlog kennen we niet meer, want de mensen van de aarde zijn 1 volk.

2de: We vernietigen onszelf met ons koppige, kortzichtige gedrag. De drang voor het alleenrecht op overleven... Machtszuchtige mensen die op corrupte wijze aan de macht komen, mensen die over lijken gaan. Ondergang door de mensheid zelve...

3de: Ziektes zorgen ervoor dat we niet meer kunnen voortplanten, ziektes zorgen ervoor dat we vroegtijdig zullen sterven. Zonder samenwerking zal er geen geneesmiddel gevonden kunnen worden... (zie hoeveel mensen er AIDS hebben en met hoeveel het aantal zeropositieve stijgt)

Het is maar net hoeveel je er over wilt nadenken. Pas jij je lifestyle aan, aan de wereld of moet de wereld zich aan de jouwe aanpassen?

Hoe zie jij de wereld dan in de toekomst?
Oud 07-05-2003, 21:16
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Rawsteel schreef op 07-05-2003 @ 12:22:
Ze moeten maar eens een keer opflikkeren met dat merk-gezeik. Er bestaat geen enkel racistisch merk, want als dat wel zo was, DAN MAG HET NIET WORDEN GEPRODUCEERD DOOR DE OVERHEID!!!!!! Maar ik weet wel hoe het zit. Al die buitenlanders zitten gewoon op ons te zeiken. Dan gaan ze net zo lang kijken wat wij mooie merken vinden, en als ze dan iets hebben gevonden dan gaan ze van die letters racistische combinaties maken. Er is niks mis mee met: LONSDALE, CONSDAPLE, MASTERRACE, PIT BULL, WALHALLA... En ga zo maar door!!! Ik draag deze kleding omdat ik het mooi vind, stel dat ik Nike mooier zou vinden dan zou ik dat gaan dragen. Maar dat vind ik niet dus ik draag de merken die ik wil. En als je het lelijk vind ga dan niet zeiken dat het racistisch is, maar kijk er gewoon niet naar!! ROT OP MET JE GEZEIK VAN RACISME, HITLER DROEG TOCH OOK GEEN LONSDALE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou, ik weet niet waar je het idee vandaan haalt dat de overheid kleding produceert. It may come as a surprise to you, maar dat gebeurt echt niet in Nederland hoor....
Oud 08-05-2003, 13:22
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Havock schreef op 07-05-2003 @ 16:18:
nu overdrijf je.

over eht algemeen zijn ze wel wat "defensiever" als wij.
ze voelen zich sneller beledigd enzo.
maar als jij "kutmarokaneuhhhhhh" loopt te roepen; moet je niet verwachten dat ze aardig tegen jou zijn

alhoewel ik persoonlijk erop tegen ben dat mensen hier komen "vanwege nederland zijn sociaal paradijs".

dat zijn er wel wat.

maar dat is geen reden om ze allemaal te haten
zit ik kut marokkanen te roepen gast ?
Oud 08-05-2003, 13:23
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
3307 schreef op 07-05-2003 @ 16:45:
jouw houwen we erbuiten
Oud 08-05-2003, 13:25
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
gegennazis schreef op 07-05-2003 @ 17:56:
das puur gelul!
dus!
DUH ,er wonen meer blanken in Nl vind je gek maar je moet het in verhouding vergelijken het merendeel van de marokkanen is tuiger dan de Nederlanders
Oud 08-05-2003, 13:26
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 08-05-2003 @ 08:23:
jouw houwen we erbuiten

Ouch! Wat een spelfouten. Een Berber die we van het Atlas Gebergte bij Nederlandse Taal- en Letterkunde plaatsen aan een willekeurige universiteit in Nederland maakt minder spelfouten, jongen....
Oud 08-05-2003, 13:47
nijngirl
nijngirl is offline
ik wou ff wat zeggen

uhm iedereen denkt maar dat lonsdale een nazi merk is
maar dat is het duz heelemaal niet zo wordt het door sommige mensen gemaakt lonsdale is een van de grootste merken tegen racisme ... en het is gewoon een boksmerk en nu zijn lonsdale lui maar mensen met een laag iq dat slaat dus heelemaal nergens op

ik heb duz niets tegen lonsdale ik heb wel wat tegen al die wannabe nazi lui met die sS enzow zuh weten niej eens waar ze over praten !....

en ook met kisten met witte veters en al die sjit
Oud 08-05-2003, 13:50
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
ADHD schreef op 08-05-2003 @ 14:26:

Ouch! Wat een spelfouten. Een Berber die we van het Atlas Gebergte bij Nederlandse Taal- en Letterkunde plaatsen aan een willekeurige universiteit in Nederland maakt minder spelfouten, jongen....
ik ben geen Nederlander dus zeik niet ,en ga hier niet alles goed typen is dit soms een nederlandse les die je me wilt geven ?
Oud 08-05-2003, 14:31
on the moon
on the moon is offline
Citaat:
nijngirl schreef op 08-05-2003 @ 14:47:
ik wou ff wat zeggen

maar dat is het duz heelemaal niet zo wordt het door sommige mensen gemaakt lonsdale is een van de grootste merken tegen racisme ... en het is gewoon een boksmerk en nu zijn lonsdale lui maar mensen met een laag iq dat slaat dus heelemaal nergens op

ik heb duz niets tegen lonsdale ik heb wel wat tegen al die wannabe nazi lui met die sS enzow zuh weten niej eens waar ze over praten !....

ja maar daar gaat het ook juist om! nazi's gebruiken het om zich te uiten, en ze vinden steeds wat nieuws, maar vaak lopen mensen er mee die helemaal niet weten dat het iets betekend voor anderen. dat is juist het stomme, Lonsdale heeft ook nooit de bedoeling gehad om een rasischtisch imago te hebben, Consdaple wel.
Oud 08-05-2003, 15:32
SickOfItAll
SickOfItAll is offline
Citaat:
nijngirl schreef op 08-05-2003 @ 14:47:
ik wou ff wat zeggen

En dan nog zo'n leuk feitje, het merk Fred Perry wordt door veel neo-nazi's en skinheads gedragen mede door het rood wit blauwe boordje... wat veel van deze mensen niet weten is wie Fred Perry was.
Hij was een atleet en een zgn. 'working class hero' geen fascist maar eerder een socialist. Daarbij was hij ook nog eens joods.

Dus al die neonazi's moeten nog maar eens een paar keer nadenken als ze zo'n shirt aantrekken.

BTW Lonsdale doneert jaarlijks grote bedragen geld aan anti-racisme groeperingen en heeft onlangs alle samenwerking opgezegd met alle mail-order bedrijven die ook maar iets te maken kunnen hebben met ultra-rechtse groeperingen.
Oud 08-05-2003, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 08-05-2003 @ 14:50:
ik ben geen Nederlander dus zeik niet ,en ga hier niet alles goed typen is dit soms een nederlandse les die je me wilt geven ?
Toch grappig, als je zelf buitenlander bent op andere buitenlanders gaan zeuren. En ironisch: wel eisen dat buitenlanders goed Nederlands leren en zelf weigeren moeite te doen goed Nederlands te typen.
Oud 08-05-2003, 15:43
Verwijderd
[QUOTE]Apple_BS schreef op 07-05-2003 @ 21:11:

we maken ons veel te veel zorgen om de rechten van mensen die hier niet eens zijn geboren, wat is dat nou, word nou eens wakker.

Kuch, de allochtonen waar jij op doelt zijn vaak wel degelijk in Nederland geboren.

als je tegenwoordig door een parkje loopt word je besprongen door "buitenlanders" die je willen beroven. en wat zegt de overheid => wij zijn rascisten wij keken naar hun!!!
bullshit!!
denk nou eens na jongens jullie maken je druk om mensen die hier niet eens verblijfsvergunning hebben =. de echte nederlanders zijn de gene die arm en honger lijden!!! waarom kunnen die "buitenlanders" wel makkelijk een uitkering krijgen en echte 100% nederlanders niet!!!

Waar komt in godsnaam dat fabeltje vandaan? Geef eens voorbeelden van gevallen waarin een allochtoon wel een uitkering kreeg en een autochtoon niet, terwijl hun gevallen gelijk waren.

denk nou eens na das gewoon discriminatie. hoe kun je nou nog respect hebben voor de wet. de wet breidt de criminele mogelijkheden voor "buitenlanders" uit en beperkt de vrijheid voor de 100% echte nederlanders. ontwaak nou eens => het is "AWAKE OR DIE"

Dat is behoorlijk discriminerend, klassenjustitie hebben we al lang afgeschaft dacht ik. Bovendien zou het juridisch onmogelijk zijn gezien de Grondwet (art. 1) en de verdragen waaraan Nederland verbonden is (EVRM, IVBPR) die a. moeilijk opzegbaar zijn en b. een discriminatieverbod bevatten. Wil je terugkeren naar de apartheid of zo?

Je klinkt wel zo, sorry. En je generaliseert, hoe kom je erbij dat elke allochtoon cq. asielzoeker werkeloos is en op jouw zak teert en zich niet houdt aan 'onze normen en waarden'. Leg die normen en waarden eens uit. Nogmaals, het is een kleine groep die overlast veroorzaakt. Is dat zo moeilijk te begrijpen?

!!!!!!!!!

Ik ben het met je eens dat er maatregelen moeten komen om de huidige problemen met een kleine groep allochtonen op te lossen, maar het helpt vrij weinig als je ze met discriminerende maatregelen confronteert zoals jij die aandraagt. Jij voelt je blijkbaar gediscrimineerd door allochtonen, wil je hen hetzelfde aandoen? Wat u niet geschied, doe dat ook een ander niet.
Oud 08-05-2003, 15:50
The_Matrixxx
The_Matrixxx is offline
kleine groep? ik woon in rotterdam en als je eens om je heen kijkt loopt er altijd wel een allochtoon, die niet eens nederlands praten. lopen er 2 van die turken, die verschrikkelijk stinken en die lopen alleen maar turks te praten. je bent in nederland dus moet je ook nederlands praten of op zn minst een les volgen en het proberen.
Oud 08-05-2003, 15:56
on the moon
on the moon is offline
Citaat:
The_Matrixxx schreef op 08-05-2003 @ 16:50:
kleine groep? ik woon in rotterdam en als je eens om je heen kijkt loopt er altijd wel een allochtoon, die niet eens nederlands praten. lopen er 2 van die turken, die verschrikkelijk stinken en die lopen alleen maar turks te praten. je bent in nederland dus moet je ook nederlands praten of op zn minst een les volgen en het proberen.
tssssss, alsof jij dat niet zou doen als je in het buitenland liep met een nederlands vriendje! en dat 'stinken' waar nu steeds dat gezeik over is, dat vind ik echt onzin! ''oh, hij stinkt, dus ik haat hem''
sorry,maar dat vind ik echt dom! dat is het zelfde dan wanneer je iemand haat omdat hij/zij witte sokken aan heeft bijvoorbeeld
Oud 08-05-2003, 18:23
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 08-05-2003 @ 16:35:
Toch grappig, als je zelf buitenlander bent op andere buitenlanders gaan zeuren. En ironisch: wel eisen dat buitenlanders goed Nederlands leren en zelf weigeren moeite te doen goed Nederlands te typen.
op marokkanen zeikt iedereen ,maare hoe lang wil je nog doorgaan gast ,volgens mij is het topic groot genoeg en kan je me toch niet overtuigen met jouw bullshit
Oud 09-05-2003, 09:38
Verwijderd
Citaat:
The_Matrixxx schreef op 08-05-2003 @ 16:50:
So what? Ze spreken echt wel Nederlands, en het gaat toch niemand wat aan wat ze bespreken? Ik zou het ook doen, het gaat niemand wat aan waar ik het over heb met een vriend als ik over straat loop. En ik doelde meer op extremisten en kut-Marokkaantjes, dat zijn er verhoudingsgewijs maar weinig.
Oud 09-05-2003, 09:39
Verwijderd
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 08-05-2003 @ 19:23:
op marokkanen zeikt iedereen ,maare hoe lang wil je nog doorgaan gast ,volgens mij is het topic groot genoeg en kan je me toch niet overtuigen met jouw bullshit
Helaas wel ja, en waarom kan ik je niet overtuigen?
Oud 09-05-2003, 09:45
Verwijderd
Omdat hij overtuigd is van z'n gelijk.
Oud 09-05-2003, 09:53
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 09-05-2003 @ 10:45:
Omdat hij overtuigd is van z'n gelijk.
Ach, het is zo makkelijk te generaliseren en niet dieper na te denken over het hoe en wat.
Oud 09-05-2003, 10:46
Atje85
Atje85 is offline
T is toch uitermate triest dat sommige van die rechtse gastjes hier alleen maar replyen op topics over allochtonen en dergelijke.

Get a life
Oud 09-05-2003, 10:47
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 08-05-2003 @ 19:23:
Op een bepaald deel van de marokkanen ja, niet op allemaal.

En t LIJKT alleen maar veel omdat t steeds dezelfde zijn. Veelplegers, weet je wel?
Oud 09-05-2003, 19:26
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 08-05-2003 @ 14:25:
DUH ,er wonen meer blanken in Nl vind je gek maar je moet het in verhouding vergelijken het merendeel van de marokkanen is tuiger dan de Nederlanders
en NEDERLANDERS? daar zit heus wel meer tuig tussen dan alle buitenlandse bevolkingsgroepen bij elkaar.
Oud 09-05-2003, 19:58
ESCO
ESCO is offline
Citaat:
Op een bepaald deel van de marokkanen ja, niet op allemaal.
Klopt de jonge jongentjes van 15 tot 20
Oud 09-05-2003, 21:10
kuik
kuik is offline
ik woon vlakbij dé nazi plaats, de kwakel... dr lopen daar allemaal van die kaalgeschoren mannetjes rond... ze dragen een bomberjack en lonsdale kleren en dan zoon strak omgeslagen spijkerbroek met kisten en soms witte veters... ook hebben ze soms rood wit blauwe bretels en vlaggetjes.... vreselijk gewoon... de meeste zijn nog meelopers ook... ooh ja ook nog een kenmerk is dat ze alleen maar hardcore luisteren... maar tsja ach... de gemeente hier gaat er wat aan doen, maar tsja dat zal wel weer niks worden....
Oud 09-05-2003, 21:19
Firestarter
Firestarter is offline
Citaat:
kipjuh! schreef op 09-05-2003 @ 22:10:
ik woon vlakbij dé nazi plaats, de kwakel... dr lopen daar allemaal van die kaalgeschoren mannetjes rond... ze dragen een bomberjack en lonsdale kleren en dan zoon strak omgeslagen spijkerbroek met kisten en soms witte veters... ook hebben ze soms rood wit blauwe bretels en vlaggetjes.... vreselijk gewoon... de meeste zijn nog meelopers ook... ooh ja ook nog een kenmerk is dat ze alleen maar hardcore luisteren... maar tsja ach... de gemeente hier gaat er wat aan doen, maar tsja dat zal wel weer niks worden....
Hoho, eff rustig an meiske... ik luister ook hardcore, maar ben GEEN nazi (maar dat bedoelde je ook vast niet te zeggen, wel...?!?! )
Oud 09-05-2003, 21:21
on the moon
on the moon is offline
Citaat:
kipjuh! schreef op 09-05-2003 @ 22:10:
oooh, dat lijkt me echt ....maar wat zou de gemeente eraan moeten doen...misshien voelen ze zich dan alleen maar sterker...?
Oud 09-05-2003, 21:31
Firestarter
Firestarter is offline
Citaat:
on the moon schreef op 09-05-2003 @ 22:21:
oooh, dat lijkt me echt ....maar wat zou de gemeente eraan moeten doen...misshien voelen ze zich dan alleen maar sterker...?
Ze vallen dan wel ineens erg op.. vinden ze vast heel erg fijn.....

Regels voor berichten