Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2005, 10:45
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Dingen als stoepkrijten, bellenblazen, schommelen, herfstwandeling maken, baby-video's/foto's bekijken en domme (computer)spelletjes spelen zijn altijd wel leuk.
Of zoek een tvserie die jullie beide wel leuk lijkt en ga dat samen volgen; leuk om naar uit te kijken elke dag/week.
Oud 03-11-2005, 13:16
woezel
woezel is offline
Citaat:
Gothic schreef op 10-08-2005 @ 15:14 :
voor 5 euro kun je uit eten ... studentencafé oid. En voor 12,50 normaal restaurant... dat is toch prima te betalen?

sommige mensen hebben andere prioriteiten.
Oud 07-11-2005, 19:28
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Buh... Mn vriend is bijna jarig en ik wil iets leuks en origineels bedenken om te doen samen... Het mag totaal 75 euro kosten. Uit eten is niet echt een optie omdat we dat al regelmatig doen Ik heb echt al tig sites bekeken maar ik kom er echt niet uit
Oud 13-11-2005, 14:51
Elsjefiederels
Elsjefiederels is offline
met de auto naar Den Helder, daar de auto gratis parkeren en dan de boot pakken naar Texel (voor maar 3 euro per persoon zonder auto) en daar lekker op het strand hangen en lekker lunchen bij een leuk restaurantje of strandpaviljoentje (zijn er daar 2 die het hele jaar open zijn)..

heel leuk
Oud 13-11-2005, 17:24
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Elsjefiederels schreef op 13-11-2005 @ 15:51 :
met de auto naar Den Helder, daar de auto gratis parkeren en dan de boot pakken naar Texel (voor maar 3 euro per persoon zonder auto) en daar lekker op het strand hangen en lekker lunchen bij een leuk restaurantje of strandpaviljoentje (zijn er daar 2 die het hele jaar open zijn)..

heel leuk
Haha alleen is Den Helder wel een heel eind rijden voor ons En zal ik niet zo snel aan een auto kunnen komen voor een hele dag

Maar ik zat wel aan zoiets te denken inderdaad. Alleen dan moet ik wel iets leuks bedenken waar we nog niet geweest zijn
Oud 23-11-2005, 17:46
j.casablancas
j.casablancas is offline
weet iemand misschien iets leuks of origineels wat je met zijn 2en kan doen overdag en evt. 's avonds in Amsterdam?
Oud 18-12-2005, 18:09
Hijo de Puta
Hijo de Puta is offline
poolen? cafetje in de stad? vondelpark? toeristen rellen? kalverstraat/toren? bios? varen door de grachten? zwemmen en van bruggen springen? gewoon van bruggen springen? wandeling door de stad is meestal ook al leuk. melkweg? escape? leidse/rembrandplein cafes zijn altijd wel leuk in de avond.

Laatst gewijzigd op 18-12-2005 om 18:16.
Oud 22-12-2005, 14:50
colour_of_fire
colour_of_fire is offline
Volgende week zijn mn vriend en ik een half jaar bij mekaar.. ik weet echt tig dingen om te doen maar wil em eigenlijk wel nog iets speciaals geven ofzo.. iemand ideeen?
Oud 23-12-2005, 13:50
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
colour_of_fire schreef op 22-12-2005 @ 15:50 :
Volgende week zijn mn vriend en ik een half jaar bij mekaar.. ik weet echt tig dingen om te doen maar wil em eigenlijk wel nog iets speciaals geven ofzo.. iemand ideeen?
Misschien moet je dan even in het grote cadeau-topic kijken? Daar staan een heleboel ideeën in voor cadeautjes. Misschien is het leuk om iets te geven wat ook te maken heeft met wat je gaat doen.
Oud 29-12-2005, 16:58
mizz-unknown
mizz-unknown is offline
Zit echt met een groot probleem Morgen zouden mijn vriend en ik ons 2,5jaar bestaan samen vieren. Hij zou overdag wat verzinnen en ik s'avonds. Nou is het zo dat mijn idee niet door kan gaan en kwam daar net pas achter Heeft iemand nog leuke ideeen om s'avonds naar toe te gaan?

Dankje
Oud 29-12-2005, 21:29
snoops
snoops is offline
Wij vieren toevallig morgen ons halfjarig bestaan

wat leuk is om te doen:

- Naar bios
- samen een lange wandeling maken in de sneeuw
Oud 03-01-2006, 13:13
KiMZz
KiMZz is offline
Mijn vriend en ik hebben op 1 maart 1 jaar iets samen.. Wil graag een weekendje weg oid maar we gaan binnenkort met vrienden ook al naar Center Parcs.. Heeft iemand een leuk idee?
Oud 03-01-2006, 14:37
Nuck
Nuck is offline
Weekendje Brussel, dat is echt superleuk
Oud 04-01-2006, 10:18
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Nuck schreef op 03-01-2006 @ 15:37 :
Weekendje Brussel, dat is echt superleuk
Ja maar ik bedoelde meer zo van we gaan al een weekendje weg, qua kosten en originialiteit niet zo leuk dus..
Oud 04-01-2006, 18:26
A*
A* is offline
Ga naar Schiermonnikoog, echt prachtig daar. Lekker uitwaaien, wandelen, genieten van de natuur en elkaar.
Oud 07-01-2006, 17:20
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
KiMZz schreef op 03-01-2006 @ 14:13 :
Mijn vriend en ik hebben op 1 maart 1 jaar iets samen.. Wil graag een weekendje weg oid maar we gaan binnenkort met vrienden ook al naar Center Parcs.. Heeft iemand een leuk idee?
1 maart komen de Kaiser Chiefs in Nederland, is dat wat?
Oud 07-01-2006, 21:16
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 07-01-2006 @ 18:20 :
1 maart komen de Kaiser Chiefs in Nederland, is dat wat?

De wattes? Noooit van gehoord...
Oud 13-01-2006, 15:32
mleentjuh
mleentjuh is offline
Mijn vriend en ik hebben bijna een jaar verkering.. en hij heeft nou bijna zijn rijbewijs..

iemand een idee waar ik hem mee naar toe zou kunnen nemen? ( of hij mij met de auto natuurlijk ;-) )

vind duinen ofzo wel leuk, maar dat is aan de andere kant van Nederland. KOken of iets dergelijks vind hij niet heel erg leuk.

misschien een leuke mooie stad (waar je niet alleen kunt winkelen, maar ook mooie wandelingen ofzo kunt maken)

hoop dat iemand me zou kunnen helpen. er staan genoeg tips in, maar is er iemand die echt iets aanraadt?
Oud 14-01-2006, 10:39
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ik vind Den Bosch altijd een super leuke stad; heeft van die schattige steegjes, met al dat water onder de huizen door. Gewoon leuk om daar een dagje heen te gaan. Zijn ook parken (of aan rand van DB, ook een heel 'natuurgebied') waar je lekker kan wandelen.
En verder; je hoeft niet uitgebreid te gaan winkelen, maar in die kleine achterafstraatjes hebben ze van die vage/leuke/schattige winkeltjes die ook wel het bekijken waard zijn.
Oud 18-01-2006, 17:34
D_Style2006
D_Style2006 is offline
Heyz, ik heb een vraagje, ik heb een meid leren kennen en we hebben nu 2 keer wat afgesproken, de 1ste keer hebben we wat gewandeld met de hond(zonder hond vindt ze niet leuk) en de 2de keer hebben we 2 dvdtjes gekeken...we hebben nog nix met elkaar gedaan...zelfs niet gezoend...ik begin wel verliefd te worden, maar ik weet totaal niet hoe het met haar zit, ik weet alleen dat ze het wel gezellig met mij vindt...maar nu hebben we zaterdag ook weer wat afgesproken...maar ik weet dus totaal niet wat we kunnen gaan doen, het mag niet teveel geld kosten en het liefst ook iets waarbij we alleen met zun 2en zijn...ik vind het erg moeilijk omdat ik nog neit zo goed weet wat zij wilt en wat ze leuk vindt enzo...mja misschien hebben jullie tips...alvast bedankt
Oud 18-01-2006, 18:20
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 14-01-2006 @ 11:39 :
Ik vind Den Bosch altijd een super leuke stad; heeft van die schattige steegjes, met al dat water onder de huizen door. Gewoon leuk om daar een dagje heen te gaan. Zijn ook parken (of aan rand van DB, ook een heel 'natuurgebied') waar je lekker kan wandelen.
En verder; je hoeft niet uitgebreid te gaan winkelen, maar in die kleine achterafstraatjes hebben ze van die vage/leuke/schattige winkeltjes die ook wel het bekijken waard zijn.
[reclame-maak-modus]
Haha yess Den Bosch de Gekste

FF serieus: ja Den Bosch is heel leuk, ik woon er zelf, je kan er lekker winkelen, je kan zoals Bellenblaas zegt rondvaarten maken over water waar huizen overheen gebouwd zijn ('De Binnendieze'), er is een groot natuurgebied net buiten het winkelgedeelte, leuke terrasjes en cafeetjes enz.

Dus welkom in Den Bosch!
[/reclame-maak-modus]
Oud 22-01-2006, 23:54
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
D_Style2006 schreef op 18-01-2006 @ 18:34 :
Heyz, ik heb een vraagje, ik heb een meid leren kennen en we hebben nu 2 keer wat afgesproken, de 1ste keer hebben we wat gewandeld met de hond(zonder hond vindt ze niet leuk) en de 2de keer hebben we 2 dvdtjes gekeken...we hebben nog nix met elkaar gedaan...zelfs niet gezoend...ik begin wel verliefd te worden, maar ik weet totaal niet hoe het met haar zit, ik weet alleen dat ze het wel gezellig met mij vindt...maar nu hebben we zaterdag ook weer wat afgesproken...maar ik weet dus totaal niet wat we kunnen gaan doen, het mag niet teveel geld kosten en het liefst ook iets waarbij we alleen met zun 2en zijn...ik vind het erg moeilijk omdat ik nog neit zo goed weet wat zij wilt en wat ze leuk vindt enzo...mja misschien hebben jullie tips...alvast bedankt
Hej buddy waarom ga je niet gewoon ergens zitten praten in een leuk cafétje ofzo. En waarom zeg je niet gewoon tegen er: hej zullen we naar cafe X gaan en kop koffie halen en heerlijk praten over van alles en nog wat? Dat zal ze prima vinden. Je hoeft niet meteen iets uit te zoeken wat haar 100% aanspreekt. Als jij goede conservatie maakt en je gevoel voor humor hebt dan heeft ze het prima. Bovendien is kop koffie halen goedkoop. Na afloop breng je haar naar huis of iets dergelijks en eindig je met een nice kiss. How can you go wrong?

Laatst gewijzigd op 23-01-2006 om 00:06.
Oud 23-01-2006, 00:30
D_Style2006
D_Style2006 is offline
de zaterdag is inmiddels voorbij...

we hebben samen gekookt...haar lievelingsgerecht(mexicaanse wraps), dat was haar idee! Daarna wilde we een dvdtje gaan kijken, maar dat was er niet meer van gekomen, we hebben na het eten 3 uur lang met elkaar gepraat!

en het verbaast je of niet...maar weer nix gebeurd van zoenen of wat dan ook, maar vind ik eigenlijk ook niet erg...we hebben afgesproken dat we gewoon regelmatig met elkaar afspreken(want we hebben het echt supergezellig met elkaar!) en dan zien we wel of het uiteindelijk komt tot een relatie...ze weet trouwens wel dat ik verliefd op haar ben, maar dat schrok haar, gelukkig, niet af...ze zei dat het bij haar altijd wat langer duurde voordat ze verliefd wordt, en tot die tijd doen we dus nix met elkaar, vond ik overigens erg verstandig van haar dat ze zo denkt...weet ik strax wel wat ik aan haar heb als het op een relatie zou uitdraaien...

nou lang verhaal, hoop dat jullie het interessant vinden haha

mijn tip overigens voor samen iets te doen met je geliefde(vind ik makkelijker dan met een gewone vriendin) = nieuwe dingen uitproberen in de slaapkamer(of juist niet in de slaapkamer), komen vaak hele lachwekkende momenten in voor
Oud 23-01-2006, 15:17
catootje
catootje is offline
Schaatsen

Mijn vriend en ik gaan op zaterdag, als ik niet overdag hoef te werken, vaak naar een plaatsje/stad toe. Lekker rondlopen, ergens wat drinken.
Verder gaan we nog weleens een stuk wandelen en we doen nog 1000 en 1 dingen meer
Oud 23-01-2006, 16:25
PardonMe
PardonMe is offline
hem op zondagmiddag aanmoedigen bij het sporten
Oud 24-01-2006, 09:11
Optima
Optima is offline
samen naar de IKEA *huiver
Oud 24-01-2006, 09:34
PardonMe
PardonMe is offline
samen op de bank naar de Lama's kijken.
Oud 24-01-2006, 18:11
Nuck
Nuck is offline
Samen studeren in de UB, hoe romantisch
Oud 29-01-2006, 15:08
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
KiMZz schreef op 07-01-2006 @ 22:16 :
De wattes? Noooit van gehoord...
Ga je schamen!
Bekend van o.a. Oh My God, Take My Temperature, I Predict A Riot..
Oud 31-01-2006, 13:04
Suspender
Suspender is offline
Heeft iemand nog goeie ideeën voor wat gewoon thuis te doen.

(Naast samen eten maken)
Oud 31-01-2006, 15:17
Roos
Roos is offline
Citaat:
Suspender schreef op 31-01-2006 @ 14:04 :
Heeft iemand nog goeie ideeën voor wat gewoon thuis te doen.

(Naast samen eten maken)
Ik heb mijn kamer opgeknapt met mijn toenmalige vriend en dat was echt leuk. Alle muren geschuurd, toen behangen, wat eten besteld en met een volle buik op de bank het resultaat bekeken
Maar goed, dan moet je kamer maar nét nieuw behang nodig hebben
Oud 01-02-2006, 13:03
Suspender
Suspender is offline
haha ja of kamer herindelen
maargoed

nog meer ideeën iemand?...KOMOP!

Laatst gewijzigd op 01-02-2006 om 13:06.
Oud 07-02-2006, 21:23
Bertus Bommel
Bertus Bommel is offline
samen op stijldansen gaan,
is heel leuk, leerzaam, gezellig
Oud 08-02-2006, 15:56
Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Citaat:
D_Style2006 schreef op 23-01-2006 @ 01:30 :
de zaterdag is inmiddels voorbij...

we hebben samen gekookt...haar lievelingsgerecht(mexicaanse wraps), dat was haar idee! Daarna wilde we een dvdtje gaan kijken, maar dat was er niet meer van gekomen, we hebben na het eten 3 uur lang met elkaar gepraat!

en het verbaast je of niet...maar weer nix gebeurd van zoenen of wat dan ook, maar vind ik eigenlijk ook niet erg...we hebben afgesproken dat we gewoon regelmatig met elkaar afspreken(want we hebben het echt supergezellig met elkaar!) en dan zien we wel of het uiteindelijk komt tot een relatie...ze weet trouwens wel dat ik verliefd op haar ben, maar dat schrok haar, gelukkig, niet af...ze zei dat het bij haar altijd wat langer duurde voordat ze verliefd wordt, en tot die tijd doen we dus nix met elkaar, vond ik overigens erg verstandig van haar dat ze zo denkt...weet ik strax wel wat ik aan haar heb als het op een relatie zou uitdraaien...

nou lang verhaal, hoop dat jullie het interessant vinden haha

mijn tip overigens voor samen iets te doen met je geliefde(vind ik makkelijker dan met een gewone vriendin) = nieuwe dingen uitproberen in de slaapkamer(of juist niet in de slaapkamer), komen vaak hele lachwekkende momenten in voor
Het is trouwens helemaal niet erg hoor, om elkaar zo beter te leren kennen. Ik herkende mezelf hierin best wel heel erg, toen ik mijn huidige vriendje leerde kennen hebben we eerst iets van 8 dates gehad voordat we elkaar pas durfden te zoenen Maar zo leer je elkaar gewoon kennen, dat is veel fijner dan een relatie aan te gaan met een persoon die je nauwelijks kent.
Oud 08-02-2006, 16:11
D_Style2006
D_Style2006 is offline
ja precies

overigens hebben we nu inmidels wel een relatie sinds anderhalve week...
Oud 08-02-2006, 22:15
flipsyde
flipsyde is offline
Hebben jullie misschien nog leuke dingen om op valentijn te doen met z'n 2en?
Het gaat dan om de avond

o en geen
-samen koken
-Bios
-Naar een restaurant
(liever ook geen links naar dure uitjes)

iemand?
Oud 08-02-2006, 22:42
D_Style2006
D_Style2006 is offline
dvdtje?

ik zou het zo echt niet weten, ik doe nooit aan valentijn eigenlijk...
Oud 09-02-2006, 14:18
Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Citaat:
D_Style2006 schreef op 08-02-2006 @ 17:11 :
ja precies

overigens hebben we nu inmidels wel een relatie sinds anderhalve week...
Wat leuk Toch de stap durven zetten?
Oud 09-02-2006, 15:16
D_Style2006
D_Style2006 is offline
ja, ik durfde wel, maar zij wilde eerst echt zeker zijn...en dat is ze nu dus...gaat toppie en we hebben het echt super met mekaar!
Oud 25-02-2006, 16:10
girl*in*luvv
girl*in*luvv is offline
hayhay!
ff een vraagje, tis nu februari, best wel koud maarre..ist dan wel leuk om een strandwandeling te make? ik ken *hem* nog nie zo heel lang enzo, dus ik d8 misschien beetje kouwd??
Oud 25-02-2006, 16:14
Verwijderd
Nee hoor Gewoon doen En die kou.. Ach, als het heel koud is kun je elkaar nog warm houden he
Ik vind het altijd wel lekker, even een frisse neus halen Toen ik en mijn vriend gingen een tijd terug (nog kouder dus ) viel het weer nog wel mee en was het wel heel fris, maar niet ijskoud. En zolang het niet regent....
Oud 25-02-2006, 17:15
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 25-02-2006 @ 17:14 :
Nee hoor Gewoon doen En die kou.. Ach, als het heel koud is kun je elkaar nog warm houden he
Ik vind het altijd wel lekker, even een frisse neus halen Toen ik en mijn vriend gingen een tijd terug (nog kouder dus ) viel het weer nog wel mee en was het wel heel fris, maar niet ijskoud. En zolang het niet regent....
of waait
Oud 25-02-2006, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 25-02-2006 @ 18:15 :
of waait
Dan waai je weg?
Oud 25-02-2006, 21:08
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 25-02-2006 @ 19:16 :
Dan waai je weg?
ik niet. Maar het is gruwelijk koud dan ...
Oud 26-02-2006, 11:02
D_Style2006
D_Style2006 is offline
Strandwandeling vorige week gemaakt met mun dinnetje, we waaiden bijna weg idd, maar is wel ff heerlijk lekker die zeelucht...en erna lekker samen kopje warme chocolademelk drinken
Oud 12-03-2006, 16:20
Verwijderd
Ben gister naar Madurodam geweest met mn vriendin. Daar hebben ze nu ook Chinese ijssculpturen staan, erg mooi. Daarna nog het centrum van Den Haag in geweest. Was een erg geslaagde dag... aanrader
Oud 20-03-2006, 14:12
catootje
catootje is offline
Kijk voor een weekendje weg eens op:
http://www.weekendhotel.nl ! Ik ben met mijn vriend hier geweest en het was helemaal geweldig, een super luxe en alles was prima verzorgd.
Wel goed op de prijs letten, want sommige zijn echt heel erg duur! Slapen in een vuurtoren mag dan geweldig zijn, €250 voor 1 nacht is best veel
Oud 21-03-2006, 17:48
Jogiebeer
Jogiebeer is offline
Citaat:
Jadis schreef op 21-06-2003 @ 19:25 :
Wat zijn volgens jullie romantische plekjes in:
- Den Bosch
- Utrecht
- Amsterdam
- Rotterdam

Of zoek je het liever buiten de stad en zoek je de natuur op?
Amsterdam Romantische Plekjes

- Onder de Munttoren

- Vondelpark

- Beatrixpark ( Iets minder bekend, maar rustiger)

- Boven op de Albert Heijn op het Museumplein, vooral op zonnige dagen

Den Bosch

- Uit het Centraal station gewoon rechtdoor blijven lopen, bij het water rechtafslaan en lopen...

Munttoren in Amsterdam
Oud 28-03-2006, 08:38
Charliejj
Charliejj is offline
make love with eachother Ook een goede manier om de dag door te komen

hihi ,, :$

T'kan overal en op elk moment .. Duss,,
Oud 29-03-2006, 00:47
Suspender
Suspender is offline
jajaja 1000x gehoord al :\

Regels voor berichten