Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hm...straks maar even bepaalde bezigheden uitvoeren op me kamer. (stoned bassie en adriaan kijken dus)
*legt ook briefje met de welgemeende groeten neer voor een niet nader te noemen persoon ![]() *spreekt japannertje even bestraffend toe ook* niet dat ze dit leest of zo ![]() boeiend ook. waarschijnlijk is dit mijn allerlangste post in dit topic. Knap gedaan hoor ![]() werken is stom trouwens. kga nog liever naar school. niet dat ik een keus heb, vanaf woensdag weer daag'lijks in de schoolbanken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Succes met je wiet bij je houden op Lowlands, wel zeggen als je um kwijtraakt!
||
Citaat:
*rookt een extra voor Henk ![]()
|
Verwijderd
|
*Telefoongesprekje*
A: Hey Cat, neem je ook wat te roken mee? C: Wat denk je nou zelf ![]() A: Weet ik veel? C: Ben ik al ooit zonder iets te roken afgekomen? Daarbij was t al als 1e ingepakt ![]() A: Ik had t eiglijk kunnen weten... C: eiglijk wel ja... *Wat kennen mn vrienden me toch goed ![]() |
![]() |
|
ben eerder moe als stoned
![]() Alsk nie blow work hyper, en dan vind ik vanzelf wel wat om te doen (onschuldige burgers lastig vallen ofzo, of de stad een ander kleurtje geven), en natuurlijk FORUMMEN! Lowlands benk nooit geweest, zalk ook noooooooooooit heengaan ook ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 23 cha0s | 500 | 28-02-2004 13:33 | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 22 Verwijderd | 500 | 05-02-2004 22:14 | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 21 Verwijderd | 500 | 27-01-2004 17:46 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER-TOPIC deel 18! Verwijderd | 500 | 07-01-2004 18:00 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 11 Verwijderd | 500 | 12-10-2003 11:49 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 7 Verwijderd | 500 | 08-09-2003 12:09 |