Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Nou vooruit: ik wil beter kunnen BMX'en en sneller kunnen leren, zowel flatland, street,vert, park als dirt ![]() en een paar nieuwe fietsen die gechikt zijn voor idere stijl en paar video's hehe....sinterklaas komt eraan ![]() wijzig en meer realistisch: mijn vriendin weer zien ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik wil een voldoende halen voor m'n tentamen, lijkt me niet pessimistisch, negatief of iets niet leuks. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ohja ik zou dit trimester wel alles willen halen 8) de mensen willen ook iets positiever...als ze bijvoorbeeld de dinsdag niet meer hebben , dan ziet de week er leuker en positiever uit 8) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik wil op dit moment het liefste dat we weer ontopic gaan. ![]() |
![]() |
|
Werken....
klikt misschien dom, maar het lijkt me heerlijk minder te leren dan nu. Oke, ik weet ook wel dat er meer nare kanten aan zitten dan school, maar ik ben school na deze 13 jaar ook wel weer zat.. haha en ummm.... een eigen (dieren)winkel starten, vrijwilligerswerk doen, bij dierenasiels werken ed dingen. En slapen, da's een hobby van me. ![]() Misty |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En. Ik wil dat ik dit verslag af heb. Pfff. Morgen. Ik wou dat ik wat eerder aan dingen begon, zodat ik niet alles een dag van tevoren moet doen ![]() ![]() ![]() En. Ik wil sneeuw. |
![]() |
||
Citaat:
En dan slapen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat wil je op dit moment het liefst? #26 coopergirl | 499 | 07-01-2008 09:13 | |
Psychologie |
Wat wil je op dit moment het liefste? 25# moon | 497 | 11-08-2007 00:18 | |
Psychologie |
Wat mis jij op het moment het ergst? -SoloWolf- | 500 | 05-08-2005 23:12 | |
Psychologie |
Wat wil je op dit moment het liefste? #8 Miracle | 499 | 16-07-2004 18:16 | |
Psychologie |
Wat wil je op dit moment het liefste? #3 Miracle | 492 | 31-01-2004 19:56 | |
Psychologie |
Wat wil je op dit moment het liefste? #2 Miracle | 501 | 12-12-2003 16:26 |