![]() |
|
Wil iedereen die geintresseerd is in een S.com Cup een PM naar mij sturen
![]() Als deze Cup er komt, dan begint die op 1 Oktober Update: Op deze site ga ik de S.com Cup maken ![]() Er kunnen ten hoogste 16 teams meedoen, deze site heeft verschillende opties qua indeling van het speelschema, ik kies daarbij voor random zodat deze site het speelschema berekend ![]() Ook de homepitch selection staat op random. Zodra ik 16 deelnemers heb maak ik de cup op deze site, er is nu nog niks gemaakt, dus je kan er nog niks over vinden ![]() Aangemelde deelnemers: 1.Supermach 2.Mitros 3.Dragon 4.Brain-damage 5.Number9 6.Knijtert 7.Darkshooter 8.MartenZ 9.faen 10.phmpruim 11.Repsaj 12.Glenn Salmon 13. 14. 15. 16. Update: We hebben nu 12 deelnemers ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 19-09-2003 om 21:14. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Dan zal ik er wel in de eerste ronde uitgaan. Ik denk dat ik de slechtste ben met mijn VI.657
||
Citaat:
![]() (Dan moet ik trouwens niet dezelfde fout maken als afgelopen woensdag, waar ik in een oefenwedstrijd per ongeluk mijn 1e team had opgesteld... ![]() ![]()
||
Citaat:
En de ratings van de tegenstander waren veel en veel beter... Maar ik won... Dus je kunt het toch nooit voorspelen wie er wint ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Die training van vandaag is echt k*t gegaan bij mijn team...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Verder heeft deze training ook geen nut gehad want niet een speler is verbeterd in 'scoren'. ![]() Aankomende weken ga ik gewoon weer 'algemeen' trainen, want dit kon ik dus net niet gebruiken (mijn spelers waren eindelijk allemaal goed in vorm).
||
Citaat:
Maar bij mn 2 belangerijkste spelers is het verslechterd... mn keeper heeft 5 en mn beste veldspeler 2 echt iedere week is deze speler gezakt de afgelopen 4-6 weken
||
Citaat:
![]() En daar kan ik niks aan veranderen ![]() ![]() |
![]() |
|
Wil iedereen die geintresseerd is in een S.com Cup een PM naar mij sturen
![]() Als deze Cup er komt, dan begint die op 1 Oktober Update: Op deze site ga ik de S.com Cup maken ![]() Er kunnen ten hoogste 16 teams meedoen, deze site heeft verschillende opties qua indeling van het speelschema, ik kies daarbij voor random zodat deze site het speelschema berekend ![]() Ook de homepitch selection staat op random. Zodra ik 16 deelnemers heb maak ik de cup op deze site, er is nu nog niks gemaakt, dus je kan er nog niks over vinden ![]() Aangemelde deelnemers: 1.Supermach 2.Mitros 3.^Dragon^ 4.Brain-damage 5.Number9 6.Knijtert 7.Darkshooter 8.MartenZ 9.faen 10.phmpruim 11.Repsaj 12.Glenn Salmon 13.rockyj 14.de ballonnenman 15.Blue Wolf 16. Update: We hebben nu 15 deelnemers ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 21-09-2003 om 11:01. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik had ook ergens gelezen dat algemeen trainen je vorm niet verbeterd, maar alleen op peil zou houden, of minder hard zou doen dalen. Kan je beter iets gaan trainen ja.
Scoren duurt ook wel iets van 5 weken voor je daar verbetering inziet geloof ik
||
Citaat:
![]() ![]() Misschien komt het ook doordat mijn trainer niet zo best is, misschien moet ik overwegen een andere trainer aan te nemen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik wil ook wel meedoen met de cup als er niemand problemen mee heeft dat ik in België speel ?
Want als ik dan thuis speel ofzo moeten jullie naar België reizen wat jullie wel een verplaatsing kost ![]() Ik vind algemeen trainen ook het domste dat je kan doen. Als je positiespel ofzo train dan kan de vorm ook stijgen, niet enkel dalen. Ik heb elke week ongeveer evenveel spelers die in vorm stijgen als er in vorm dalen, en als er een speler echt heel slecht in vorm is zet ik gewoon 1 van me bankzitters in de ploeg ![]() Iets anders trainen zorgt er tenminste voor dat de spelers hun kwaliteiten stijgen, lijkt me veel belangrijker
Laatst gewijzigd op 20-09-2003 om 15:28. |
![]() |
|
Ja en ik dan elke week 6000 betalen zeker :fuckyou:
Als ik uitgeloot wordt dat ik op verplaatsing moet heb ik er geen probleem mee maar niet als ik verplicht ben uit te spelen ![]() Dan pas ik hoor, trouwens waar lees je dat het een NLcup is ? Iig wat vinden jullie van me jeugdpull ? Enkel jammer dat ie 19 is ![]() Tancrède Rossin 313 000 Euro, 19 jaar, redelijk in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider Conditie: rampzalig Keepen: goed Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Laatst gewijzigd op 20-09-2003 om 22:40. |
![]() |
|
Hehe, newbies zijn leuk
Ze hebben 59000 geboden op deze speler: Code:
Tobias Hammar (12399197) 19 jaar, goed vorm, gezond Een aangenaam persoon, die kalm is en oneerlijk. Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider. Nationaliteit: Sverige Vastgestelde waarde: 57 000 Euro Loon: 876 Euro/week inclusief een 20% Bonus Eigenaar: Wolf Attack Waarschuwingen: 0 Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: matig Vleugelspel: slecht Verdedigen: rampzalig Scoren: matig Spelhervatting: slecht Doelpunten in carrière: 1 Hattricks in carrière: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 1 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0 transferhistorie: 2003-09-21 Wolf Attack Rockabillys IF 59 000 Euro (58 000 Euro) 2003-06-14 FC Talent till t Wolf Attack 6 000 Euro (38 000 Euro) 2003-06-04 Svartbäcken Unit FC Talent till t 3 000 Euro (38 000 Euro) ![]() Een paar weken geleden had ik hem voor 10000 gezet en wou niemand bieden ![]()
Laatst gewijzigd op 21-09-2003 om 00:54. |
![]() |
|
Mijn jeugd-pull van vandaag was echt zo bagger als het maar zijn kan...
![]() ![]() Sinds mijn jeugdopleiding 'goed' is heb ik trouwens niet een respectabele pull gedaan. ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Martin van Leur (16378454)
19 jaar, redelijk vorm, gezond Een aangenaam persoon, die gebalanceerd is en oneerlijk. Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider. Vastgestelde waarde: 58 000 Euro Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: zwak Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht Scoren: goed Spelhervatting: slecht Deze speler staat op de transferlijst voor 0€. Wedstrijd nog met 0-5 gewonnen. ![]() Catalunya C. F. Spelersrapport en Team opstelling Middenveld: zwak Rechter Verdediging : uitstekend Centrale Verdediging: goed Linker Verdediging : matig Rechter Aanval : redelijk Centrale Aanval : goed Linker Aanval : uitstekend |
![]() |
|
T is 1 - 2 gebleven...
![]() Ik begin een beetje t idee te krijgen dat hattrick een hekel aan mij heeft. Al een aantal wedstrijden achter elkaar dat ik goeie stats heb die zeker niet ten onder doen van die van de tegenstander en dat verlies ik alsnog nipt... Ik ga ook op zoek naar een nieuwe spits, die twee die er nu in staan hebben al 4 wedstrijden niet gescoord en dat vind ik niet kunnen. ![]() FC GoldenGoal - SilverSurTeam 1 - 2 FC GoldenGoal Middenveld: redelijk Rechter Verdediging : uitstekend Centrale Verdediging: goed Linker Verdediging : matig Rechter Aanval : uitstekend Centrale Aanval : goed Linker Aanval : uitstekend SilverSurTeam Middenveld: redelijk Rechter Verdediging : uitstekend Centrale Verdediging: formidabel Linker Verdediging : uitstekend Rechter Aanval : matig Centrale Aanval : redelijk Linker Aanval : redelijk
|
Verwijderd
|
Ik moest tegen de eerste, was vergeten orders te verzenden en nog win ik (en dat als eennalaatste
![]() Datum: 2003-09-21 20.00 MatchID: 8128908 Stadion: MM Stars Arena Publiek: 7000 Een prachtige dag op MM Stars Arena, waar 7000 fans klaar zaten voor de wedstrijd van vandaag. Stars koos voor een strategische 3-5-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: Joosten - Broer, Herben, Carstens - Consten, Hoogstrate, Adelman, Roosenboom, Noordam - Meijbaum, van Oers. domineert koos voor een strategische 4-4-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: van Laarhoven - Deira, Puype, Huisman, Dyrén - Pettersson, de Graaf, Leblanc, Dijkman - Stridkvist, Treijtel. Door een aanval van Stars aan de rechterkant van het veld, kwam Joris Meijbaum alleen voor keeper Freek van Laarhoven te staan, deze maakte echter een spectaculaire redding. In de 22e minuut kregen de bezoekers een kans om de leiding te nemen door wat gekluns van Niels Joosten. Urban Stridkvist, kwam hierdoor alleen voor de keeper te staan maar hij kon geen voordeel vinden in deze mogelijkheid. Stars had zichzelf op voorsprong kunnen zetten in de 30e minuut maar Julius Noordam miste een volleyschot volledig en schoot hoog over. Bijna vanaf de cornervlag slaagde Julius Noordam erin om op een of andere manier een perfecte pass door het midden te geven, onmogelijk om te missen voor Stefan Consten die schoot voor de 1 - 0. In de 37e minuut maakten de bezoekers de 1 - 1 gelijkmaker, toen Urban Stridkvist de rebound inschoot, na een schot van de rechterkant. Stars's Menno van Oers verliet het veld na 38 minuten, omdat hij nog amper kon lopen. Zijn vervanger was Ted Preijer. De scheidsrechter toonde domineert's Robin Dijkman de gele kaart na een hele nare overtreding op de achillespees. De ruststand is 1 - 1. domineert had het meeste balbezit, namelijk 51 procent. Het was een mooie dag voor Stefan Consten. Hij was heer en meester op zijn kant en zijn mooie steekpass op Ted Preijer in de 48e minuut, leverde bijna een doelpunt op, maar de keeper kon nog net een hand er tegen aan zetten. Stars-speler Ted Preijer gaf na 70 minuten, het thuisteam een 2 - 1 voorsprong na een aanval over de rechterkant. In de 72e minuut van de wedstrijd, moest domineert's Robin Dijkman de wedstrijd verlaten omdat hij zijn tweede gele kaart had ontvangen. Stars's Ted Preijer kreeg een geweldige kans in de 75e minuut, toen hij een voorzet in één keer op zijn slof nam, maar hij raakte de bal totaal verkeerd. De scheidsrechter toonde domineert's Pim Puype de gele kaart na een hele nare overtreding op de achillespees. Stars had het meeste balbezit, namelijk 60 procent. De belangrijkste Stars speler was Joris Meijbaum. Daar staat tegenover dat Stefan Hoogstrate echt heel slecht speelde. De echte sterspeler van domineert was ongetwijfeld Pim Puype. Urban Stridkvist had daarentegen een slechte dag. De wedstrijd eindigt in 2 - 1. Het lijkt erop dat degradatie voorkomen gaat worden. Oja, Mitros, ik heb idd een beetje eroverheen gekeken, lette op de ^^ ![]() |
![]() |
|
Ik ben alweer ontevreden...
maar 0-3 gespeeld met een matig middenveld ![]() Real Rolde S.A.D Middenveld: slecht Rechter Verdediging : goed Centrale Verdediging: goed Linker Verdediging : redelijk Rechter Aanval : goed Centrale Aanval : goed Linker Aanval : uitmuntend FC knijtert Middenveld: matig Rechter Verdediging : uitstekend Centrale Verdediging: uitstekend Linker Verdediging : goed Rechter Aanval : uitstekend Centrale Aanval : redelijk Linker Aanval : goed wel 8x 3sterren een persoonlijk record ![]()
|
Verwijderd
|
FK Vilnius (3)- Rotterdam Raiders (5) 2-0
psycho united (7)- QS Zami 1 (2) 1-4 fc strikmnveter (8) - time out (4) 0-5 Cindian Crawls (6) - 'mach'ester United (1) 1-2 De Vries 0-1, Becker 1-2 pfoe close call...1-2 gewonnen op normal. gaat echt met de hakken over de sloot. volgende week time out thuis wordt weer lastig. stand: 1. Machester United 9-22 2. QS Zami 9-18 3. FK Vilnius 9-17 4. Time out 9-16 alle 4 de teams hierboven halen zon btje dezelfde ratings om even aan te geven hoe spannend het is. FK Vilnius en Time out krijg ik nog thuis, QS Zami krijg ik op de laatste speeldag nog uit dus ik hoop dan al kampioen te zijn ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Hattrick II (Gratis Voetbalmanagergame) vervolg number9 | 1 | 28-09-2003 17:16 |