Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() nou als je mag, kom dan gewoon ![]() oh en Esther, kom jij nou wel of niet?? ![]() voeg je naam ff toe aan deze lijst als je zeker komt! ![]() komt zeker: Ida (Blubje) Lisanka (x-spekkie-x) Nienke (Morgan) Athan-Jon (AJMouse) Kim (qimm) Duh ![]() daphne (black butterfly) en Inge wordt ook nog toegevoed, maar dat moet ze ff zelf doen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
alleen bij Nienke, kan dat? want we zijn opzich niet met extreem veel, als Inge maar 1 dag komt en dus niet blijft slapen... uhmm of we kunnen het alsnog bij AJ doen?? *kijkt AJ lief aan* ![]()
||
Citaat:
![]() ok mensen, het kan dus niet bij Kim, nu is de vraag: Kan het alleen bij Nienke? zo ja, dan doen we het alsnog in Vroomshoop. Zo nee, dan gaan we toch weer terug naar AJ! (dan zijn er misschien mensen die wegvallen...Kim? ![]()
||
Citaat:
![]() @MegaManX: ![]()
||
Citaat:
![]() iedereen mee eens?
|
men dácht dat het te ver was.. Ik zal wat fotootjes maken van de huiskamer enzo, dan wil je wel denk ik! (voor degene die niet wilden)
En ehm.. dvd's spelen we toch niet af? ik heb alle afleveringen digitaal, en op die manier gooi ik em in de laptop, en via de laptop op de beamer, op de muur! Mja oke als we dvdfilmpje nog gaan kijken extra, dan kan dat ook natuurlijk... dr zit natuurlijk een dvdspeler in. Dus, wie komt er naar AJ? komt zeker: Athan-Jon (AJMouse)
||
Citaat:
Dus, wie komt er naar AJ? komt zeker: Athan-Jon (AJMouse) Ida (Blubje)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() en altijd leuk om te kopieeren natuurlijk ![]()
||
Citaat:
![]() Geen boerenzooi ofzo, gewoon een stad!
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() jammer ![]() maar kan je AJ niet lief aankijken en vragen offie je kan komen halen met de auto?? ![]()
|
meiden... wel eens gehoord van bussen? Omdat er geen trein over de afsluitdijk rijden, kun je bij station lelystad in een bus stappen, die bij station Enkhuizen stopt..
Je moet niet de routeplanner NS.nl gebruiken eigenlijk. Gebruik dan www.9292ov.nl , die geeft ook info over trams, veerponten, bussen, metro, treinen.. Ja OF je kijkt me GIGANTISCH lief aan. over die vertraging tussen Adam en Enkhuizen.. staat heel eng in et rood daar he? op de ns.nl site.. Ik zal je ff wat vertellen. Ik moet elke dag doordeweeks, behalve woensdag, naar Amsterdam vanuit Enkhuizen, naar school. Ik heb nog nooit vertraging gehad van die werkzaamheden (ze zijn er idd wel). In het weekend hoef je er sowieso niet op te rekenen. Zo ik heb mn zegje gedaan ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
damn dat bedoel ik
![]() dat wordt dus een mini meet dan? tenzij iemand een ander geweldig idee heeft? we kunnen alsnog gewoon in Vroomshoop doen en dan alleen bij Nienke? dan neemt AJ gewoon al z'n stuff mee, zoals dus al de bedoeling was...is dat een optie ?
||
Citaat:
![]() dus mensen, wat wordt het??
||
Citaat:
mja dat moeten de mensen die liever niet naar AJ willen gaan maar ff bepalen dan... ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
dus mensen, wat wordt het? AJ of Nienke?
|
ehm.. ik zeg et een laatste keer, waar et is maakt niet uit, ja het kan bij mij, ja er is dan ook slaapruimte, maar let op, dvdspeler... maakt NIKS uit, want ook dvd's spelen we via de laptop af, simpelweg omdat dat simpeler is!
![]() maar nu wel even HEEL snel beslissen hoe of wat Nien? AJ? Wie? want dan kan ik een route neerzetten voor iedereen/aankomsttijd afspreken bij et station..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
De gezelligste L&R meeting van 2008! [13 juni] x-spekkie-x | 435 | 17-06-2008 21:00 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #67 Neko* | 500 | 08-08-2007 21:56 | |
Films, TV & Radio |
Buffy Topic #6 Blubje | 183 | 14-07-2006 20:15 | |
Films, TV & Radio |
Buffy topic #4 x-spekkie-x | 500 | 27-10-2003 15:08 | |
Films, TV & Radio |
Buffy/Angel Meeting topic Qimm | 342 | 13-04-2003 23:26 | |
Films, TV & Radio |
Buffy/Angel nr heel-veel :p Verwijderd | 501 | 17-03-2003 15:38 |