Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Hejhej.. ff 2 vraagjes:
Wat is nou precies het verschil tussen een piercing laten zetten, of piercen? en het andere.. Ik vroeg me af hoe mensen die een piercing bij zichzelf hebben gezet, dat gedaan hadden. ik heb het geprobeert, onder mijn lip (labret..??) maar ik durfde de naald er niet helemaal door te steken, was bang dat het ging ontsteken en dat ik daluk met een mega-lip rondloop.. ![]() [oké oké, bewaar me de preken, niet zelf doen blablabla.. maar k kijk wel, als er te veel risico's aan zitten laatk het liever doen ![]() Laatst gewijzigd op 19-12-2003 om 16:42. |
![]() |
||
Citaat:
en ik heb ooit zelf een neusbel geprikt met een holle naald (van zoon bloed laten prikken spuit) maar ik kreeg het belletje er niet in ![]() maar ik raad zoiezo aan om een chirurgisch staal/titanium iets te gebruiken dan heb je minder kans op onstekingen. |
![]() |
||
Citaat:
kost je zo'n 50 a 60 pleuro. als je 'n goede piercer hebt is 't niet gevaarlijk en je moet gewoon normaal blijven kijken, dan heb je 'r maar 1 dag last van met zicht zegmaar. anders ga je scheel trekken. ik had 'r ook 1, maar die is uitgegroeid, helaas. laat 'm binnenkort als de gaten geheeld zijn opnieuw prikken. ![]() alleen zit deze op de foto ietwat hoog naar mijn idee&smaak :\
|
heb geen idee. hij ging op den duur ineens uitgroeien. (na 'n jaar oid.) was 'n krom staafje, dus volgende keer probeer ik 'n rechte.
|
Bliksem slaat in op tongpiercing
Bij de tongpiercing van de Britse Becky Nuang (26) is de bliksem ingeslagen. Het meisje was op vakantie op Korfu toen de bliksem neersloeg in haar tongpiercing. Terwijl Becky en haar vrienden een schuilplek voor het onweer aan het zoeken waren nabij het strand van Kavos, sloeg de bliksem neer in haar schouder en daarvandaan sloeg het over naar de twee piercings in haar mond. "Toen het me trof zag ik niks anders als de bliksem. Ik zag alleen maar blauw, mijn lichaam schudde tot tien minuter daarna", zei Becky tegen de lokale krant 'Reading Chronicle' uit haar thuisstad nabij London. Zo goed als blind, en niet in staat tot spreken vanwege de brandschade in haar mond, kwam ze bij het ziekenhuis aan nabij Kavos en werd daar behandeld. Ze heeft nu problemen met slapen, nog steeds pijn in haar schouder en mond en is helemaal moe van iedereen die haar vraagt of ze haar batterijen weer opgeladen heeft in deze vakantie. Ze moet nu nog een aantal onderzoeken ondergaan voordat ze weer kan beginnen te werken. Ze werkt voor vliegtuigmaatschappij Virgin op Heathrow Airport. Voorlopig lijkt het erop dat haar hart geen schade heeft ondervonden. bron: http://groups.msn.com/piercingfun/kr...nitynieuw.msnw Vond ik wel grappig. ![]() Vraagje: Zo'n traguspiercing doet het veel pijn? Is het echt gevaarlijk? Wie heeft hier negatieve ervaringen mee? En ja, als je meer dan één gaatje hebt in je oren, langs welke kant dan? Of gewoon langs beide kanten? Wil het iets zeggen als je het langs een bepaalde kant draagt?? Thx. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Bijvoorbeeld heb ik nog gehoord dat jongens die links een ringetje in hun oor droegen homo waren. En ik wil gewoon zo'n misverstanden voorkomen. Ik ging normaal vandaag een gaatje vanboven in mijn oor laten schieten, maar heb nu gelezen dat je het daar beter laat piercen??? |
![]() |
|||
Citaat:
as said before: het zegt geen ene moer. Citaat:
![]() zo'n pistooltje is ietwat te grof daarvoor.
||
Citaat:
Maar ik heb nu wel een derde gaatje in mijn oor laten schieten. Ik vertrouw de kerel niet, hij zegt dat ik het maar veertien dagen in moet laten en dan een ander in kan steken....t was volgens mij zes weken, maar kom. En ook zegt hij dat ik er af en toe eens moet aan draaien, zodat het niet vastgroeit..je mag er toch juist niet aan prutsen??? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bij oren moet je wel prutsen, behalve bij bijv. een tragus piercing, dan juist niet omdat je dan wildvlees krijgt.
||
Citaat:
![]() Doet een tragus veel pijn? Ik vind een gewoon gaatje in de oorlel gewoon een wat branderig gevoel, maar niet echt dat het pijn doet of zo. (K weet het, k had het al gevraagd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En dat van die oorbel boven in je oor, die kun je gewoon laten schieten hoor.. hoe groot is de kans dat je een bloemkooloor krijgt nou eenmaal? heel klein lijkt me.. En als je die man niet vetrouwt, dan moet je het gewoon ergens anders laten doen.. en je oorbel zo lang laten zitten tot wanneer jij denkt dat het genoeg geheeld is om 'm eruit te halen.. en je kunt er gewoon aan draaien, maar beter wel met sterilon erbij..
||
Citaat:
Had jij dat ook? Afgezien van dat is het een heel erg prima piercing ![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb een uurtje geleden of zo laten piercen, want dit leek me toch het verstandigste als je in het kraakbeen begint. Het was wel kostelijker natuurlijk, 55 euro (piercing en ontsmettingsvloeistof inbegrepen). Bij www.tattoo-eddy.be.tf, je moet maar eens gaan kijken hoe het daar in zijn werk gaat. Ik vind het er heel hygiënisch, maar daar zullen de Nederlanders onder jullie natuurlijk niet veel aan hebben, aangezien het dus in België is. Dus ja, kleine waarschuwing aan degenen die nog geen traguspiercing hebben, maar wel ene willen...ik kwam helemaal misselijk en ze heeft zelfs de stoel even met mijn hoofd naar beneden gericht, zodat ik wat kon bijkomen... ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dit wou ik je nog meegeven: ... Niets is zonder risico, Wat erg vaak voorkomt en zeker onschuldig lijkt is de boven oor piercing, Hier wordt een sieraad/ringetje geplaatst in het kraakbeen van het oor met een pistool. Met name willen wij hier aandacht geven aan het feit dat juweliers zonder enige kennis en controle of kennis, een boven oor piercing schieten met een pistool, GEVAARLIJK!!! zo'n pistool kan niet worden gesteriliseerd door de aanwezige kunststoffen onderdelen, honderden of misschien wel duizenden mensen zijn je voor geweest met grote kans op besmetting gevaar en/of grote infecties. Omdat kraakbeen geen of weinig bloedstroming heeft is een infectie aan het kraakbeen moeilijk te bestrijden. Klachten als deze zijn niet onbekend in de piercing branche en worden in een professionele studio met een naald aangebracht. Het aantal slachtoffers is niet gering, volgens de redactie van Ook dat nog hebben 1 op de 3 mensen enige hinder hiervan ervaren. Een piercing om nooit te vergeten!! Met name Engelse artsen waarschuwen voor risico's bij de zogenaamde hoge oorpiercing. Als die ontsteking niet heel snel behandeld wordt kan dat verschrikkelijke gevolgen hebben. Een resultaat daarvan is op deze foto te zien. In Nederland komen dit soort klachten steeds vaker voor, en in den haag zal dit jaar het wetsvoorstel aan de orde komen. Het plaatsen van een piercing in het kraakbeen zou volgens dit wetsvoorstel in de toekomst moeten worden uitgevoerd door doctoren of mensen met medische kennis. Boven in je oor of gewoon een oorbelletje, schieten is altijd een zeer groot risico. Zondag 19 Januari heeft de KRO op Ned 1 aandacht gegeven aan dit onderwerp in het programma: Ook dat nog! U BENT GEWAARSCHUWD! Resultaat van een oorbel schieten bij de juwelier! bron:http://www.bodyartsalon.nl/risicopiercing-bovenoor.htm (K weet niet hoe je die plaatjes daar op moet zetten en heb geen zin om het uit te zoeken--) check de site!) Grtz |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 26-12-2003 om 23:30. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Grtz Phensic |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
beetje 'n non-argument. Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik denk wel als je naar je piercer gaat dat hij dat voor je kan regelen, hoor. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 28-12-2003 om 13:02. |
![]() |
|
Na/tijdens een ontsteking kan het vlies, wat normaal "om" je kraakbeen zit, loslaten. Nou is het niet zo dat het vlies weer aan je kraakbeen vast groeit, maar je kraakbeen aan het vlies. Het groeit er dus naartoe. Dat zijn die zogenaamde bloemkooloren. Zodra er dus een flinke ontsteking zit dan is de kans groot dat er ook bulten ontstaan. Het HOEFT niet, het KAN wel.
Judoka's en andere vechters hebben er ook vaak last van. Vooral met hoofdklemmen en het slaan tegen oren aan kan dat vlies los doen laten. Uiteindelijk is het tóch iets waar je rekening mee moet houden, dat het niet bij iedereen gebeurd betekend niet dat het niet bij jou gebeurd. Er is bij ELKE operatie een risico dat je dood gaat, simpel als dat. Dat is ook niet verboden, of wel soms?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Wil jij nu gewoon averechts zijn of is het een angst die je niet onder ogen wil zien?? Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Zo'n pistool is daar te grof voor. Schiet/scheur je bloedvaatjes mee open die met 'n piercing naald niet geraakt zouden worden. En zo'n pistool kan niet worden gesteriliseerd door de aanwezige kunststoffen onderdelen, lijkt me erg lekker, als er al 100en oren voor je ge"pierced" zijn met dat ding... is erg goed om de kans op infecties te verkleinen. ![]() ... en nee, niet met bloemkooloren, omdat ze op tijd de piercing eruit haalden. (dan kan schieten (kutmethode) wel goedkoper zijn, maar als je 't dan iedere keer opnieuw moet laten doen omdat er wildgroei ontstaat... tsja...)
Laatst gewijzigd op 28-12-2003 om 21:37. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en ik neem die ene piercing toch maar niet, heb weer besloten te gaan kickbocksen, dus lijkt me niet zo verstandig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
NOT
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |