Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die film is echt heel leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ken je dat niet? zit volgens mij wel door heel nederland.. > kun je heel goedkoop boeken en video's en dvd's kopen.. veel slechte dingen die je niet wilt hebben, al kreeg je het gratis, vooral wat boeken betreft, maar soms ook gewoon erg goeie dingen. wat films betreft hebben ze iig best veel.. ze hebben iig een bvs in: amsterdam, utrecht, zwolle (in amsterdam zelfs 2 volgens mij), maar vast nog wel in meer (grote(re)) plaatsen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als ik die winkel weer eens tegen kom dan zal ik eens op zoek gaan naar leuke films! ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() en het laatste stukje van haar heb ik ook nog gezien : toen ging ze dood. Citaat:
![]() ![]() ![]() maar goed, ben blij dat ik het einde weet.. dank je wel ![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Pista-> bleh, voor een costa aflevering nog te slecht, haast nooit zulk slechte acteurs gezien (sylvie meis)... wat populair is trekt mensen ofzo, in ieder geval bagger.
chicken run-> leuk, leuk, leuk. Was heel vermakelijk. billy elliot-> goede film, alleen hou er niet zo van. bless the child-> nog best een leuke/spannende film. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Lord Of The Rings: The Two Towers (Extended Edition)
Meesterlijke film, en met de toegevoegde scenes wordt het een stuk beter dan de bioscoopversie ![]() Alhoewel ik het er nog steeds niet mee eens ben dat ze Faramir's karakter hebben veranderd, en dat hele Osgiliath gebeuren er in zit. Wel is het koel dat ze nu in een extra scene met Boromir, Faramir en Denethor hebben laten zien waarom de ring naar Osgiliath moest. En nu wil ik ROTK zien ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 6 AJMouse | 500 | 22-08-2004 07:25 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 5 AJMouse | 500 | 14-07-2004 01:03 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 4 AJMouse | 500 | 17-05-2004 18:33 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 |