![]() |
||
Citaat:
![]() en ok, ik loop achter, like, 2 weken of zo. I know. en ik schaam me diep. ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() die is niks aan... Alleen met willow is het wel grappig ![]()
||
Citaat:
![]() op de site van sbs staat trouwens dat ze van 24 februari t/m 3 maart iedere werkdag de eerste eps van seizoen 7 uitzenden, rond 8 uur - half 9... en dat ze vanaf 4 maart weer verder gaan met de "nieuwe" eps, eentje per week op donderdag..
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Geplaatst: 30-01-2004 (15:55)
Tijdelijk afscheid Schrik niet, de nieuwe afleveringen van Buffy the Vampire Slayer kun je nog steeds vanaf donderdag 4 maart bij Veronica zien, maar we stoppen tijdelijk met de herhalingen op de maandagavond. Uit de kijkcijfers blijkt dat die herhalingen namelijk minder worden gewaardeerd dan we gehoopt hadden. Vandaar dat Buffy met ingang van 2 februari komt te vervallen. Wel zullen vanaf donderdag 4 maart nieuwe afleveringen van het slotseizoen van Buffy bij Veronica te zien zijn. De afleveringen die je in de tussentijd nog van ons tegoed hebt, zullen we tussen 24 februari en 4 maart, iedere werkdag tussen 20.00 en 20.30 uur uitzenden, dus je hoeft uiteindelijk niets van de avonturen van 'The Vampire Slayer' te missen. En vanaf 4 maart zijn er dus bovendien weer wekelijks nieuwe afleveringen te zien. bron ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
snappie? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ghost of the Robot LiveJournal community
![]() Datum: Donderdag 11 May 2004 Tijd: 20.00 uur Plaats: Amsterdam (The Netherlands) Concertzaal: Melkweg Prijs: 20 euro ![]() Voor tickets: Ticketservice, Uitlijn of Melkweg ![]() Ow, ik ga al ![]()
||
Citaat:
eh nou toch minstens 40 á 45 minuten hoor ![]()
||
Citaat:
![]()
|
wat raar.. maar als ik in zown tv prog overzicht kijk staan er vandaag en morgen wel 2 verschillende afleveringen
![]() (vandaag "Him" en morgen "Conversations with dead people") Edit : nu hebben ze het op telefekst weer veranderd en idd.. steeds een helft met een vervolg ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 26-02-2004 om 20:07. |
![]() |
|
COOL BERICHT!!!!!!!!!
![]() Ik las vandaag de dreamwatch en weet je wat daar in stond?? Nou, vanaf maart komen er 4 verschillende dvd boxjes uit met de favo episodes van bepaalde characters! Er komt een Faith, Willow, Angel en Spike box! Vet he?! Ik heb geen idee of ze ook in NL uit gaan komen, maar ik denk (hoop) op den duur wel.... ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Enne, gister was de tweede helft van Him op veronica. Ik was toevallig aant kijken ![]()
||
Citaat:
Ik hoop echt dat ze in NL komen, want vooral die Faith en Willow box moet ik echt hebben!
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ik wacht wel tot ik ze ergens zie staan ![]() ![]()
|
Ik durf de rest van dit topic niet te lezen, want ik ben bang dat er spoilers in staan. (Ik heb ook geen idee of in dit topic de spoilertag gebruikt wordt, want zelfs dat durfde ik niet te bekijken
![]() Wanneer zenden ze nieuwe aflveringen uit van Buffy? In de TVgids staat er geen H-tje meer achter. Zijn ze nu dus al bezig met nieuwe afleveringen? En weet iemand hoe het met Angel zit? Ik hoop dat iemand mij wil helpen ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Sinds gisteren zijn ze op net5 begonnen met de hh van s1 [Welcome to the Hellmouth]. Vraag me niet waarom ze de ep om 02.10 uur 's nachts uitzenden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() hehe ja ik zag t ook. maar waarom om 2 uur 's nachts. das echt dom. ik hoop dat ze dat nog wel ff blijven doen, heb seizoen 2 nog nooit gezien ( ![]() ![]() oh en wat Angel betreft: volgens de site van Veronica gaat Angel naar de zondag. Dus niet naar de donderdag na Buffy en The O.C. Maar ik betwijfel of t klopt, want er staat niets van in de gids, dus ik weet het niet. Lekker zooitje daar allemaal bij Veronica en Net5 ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De site van Veronica is wel redelijk up-to-date. Mja, als ze alles gaan omgooien dan wordt dat uiteraard ook niet in de gids vermeld. Pfff... wat een zooitje weer. ![]() En s3 mag je echt niet missen. ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
favo buffy the vampire slayer personage? pepperen88 | 185 | 19-09-2004 20:16 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v deel II Tommie/Aligogo | 500 | 23-04-2004 12:12 | |
Films, TV & Radio |
Angel Spoiler topic Qimm | 95 | 02-11-2003 14:26 | |
Films, TV & Radio |
Buffy topic #4 x-spekkie-x | 500 | 27-10-2003 15:08 | |
Muziek |
Soundtracks topic Stevill | 48 | 10-01-2003 22:11 | |
Films, TV & Radio |
Buffy sd | 35 | 24-03-2002 21:34 |