Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ach meestal valt het wel mee, maar ik had er meer wiet ingedaan dan normaal (die mix) en toen ik daarna de normale hoeveelheid tabak er wou bijproppen lukte dat natuurlijk niet meer.
Benfatto: Bij mij ist vrij zeker dat ik meer post dan blow. Daarentegen drink ik weer meer... En JIJ had tenminste een doel met die 6 km (ja ik blijf mokken over de mishandeling van mijn conditie ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
man als ik in maastricht ben en die dudes praten btje snel, dan ken ik ze echt niet volgen. En hehe niemand kan er wat aan doen natuurlijk, maar ik vind het accent nooit bij een persoon passen, en mot er soms best wel om lachen...
Bedoel dan loop ik door de stad en zie een brute gast, ziet er ruig uit enzo, en dan trekt ie ze bek open en ja dat accent dat past gewoon alleen bij stille leergierige mensen. Hm ja sorry mensen met accent, dat heb ik nou eenmaal.... nohja lekker oftopic |
![]() |
||
Citaat:
![]() Henk Mul !
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Vlooi, die C++-quote [!!], zou je Dr. Phil niet eens inschakelen? Henk Mul !
||
Citaat:
ghehe, exo......die ben je vergeten...
||
![]() |
Citaat:
maar je mag het wel hebben hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Henk Mul !
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik en vlooienband aan het rotzooien?? Daar was het wel een beetje vroeg op de ochtend voor he ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik moet nog altijd een verhelderende opmerking met jullie delen... Ik was 's nachts wakker geworden en had over iets gedroomd dat jullie allemaal moesten weten. Maar iedereen sliep, dus dat ben ik dan ook maar weer gaan doen en de volgende ochtendwas ik het vergeten. Gisternacht kwam het allemaal terug, dus bij deze:...
Dalmatiërs verliezen hun vlekken naarmate ze ouder worden. Ik weet t zelf ook niet, maar vond dat ik het moest delen. |
![]() |
||
Citaat:
Die vlekken stellen hele kleine buitenaardse embryo's voor die in een zwart plat vormig omhulse zitten. Na een tijd komen deze uit, en zo vallen die vlekken dus weg. Deze cyclus begint pas na een aantal levensjaren van een dalmatiër en duurt tot aan het einde van zijn leven. Zo komen dus ook nooit alle embryo's tot leven, en verliest een hond dus nooit al zijn vlekken. Gelukkig heb ik een hekel aan honden, dus ook aan dalmatiërs en al helemaal aan 101 dalmatiërs. ik ga me schoen zetten, mama heeft wat lekkers gekocht ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() En ik maar denken dat de wereld ten einde gaat door nucleaire bommen, worden we allemaal kaal gevreten door zombies! Je hebt me in ieder geval geholpen. Ik ga nu nog sneller mijn plan uitvoeren om de wereld over te nemen, voor het te laat is ...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Kom naar een EU-meeting inzake drugslegalisatie! Isa | 1 | 17-02-2003 17:53 | |
Seksualiteit |
Het officiele Sexualiteit-Meeting topic Koen | 137 | 20-09-2002 22:55 | |
Drugs & Alcohol |