Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() hm ik hoop wel dat ze gewoon s2 ook gaan herhalen hoor, want er zijn er toch best veel die ik nog niet heb gezien. blijkt nu!
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ahhh, Luke en Lorelai waren echt lief samen met dat vissen!
![]() Lorelai heeft gelukkig geen vervolgafspraakje met Alex, dus als Luke zijn afspraakje nou ook verknalt... En arme Lane, ik had gewoon echt medelijden met haar! 'He's no Korean' ![]() En die Dave dan: komt ie elke keer speciaal voor Lane naar van die saaie feestjes, doet ie ontzettend veel moeite om bij Mrs Kim in de smaak te vallen... Mag ie nog niet met Lane naar het feest! ![]() En dat gedoe van Paris en Rory is echt stom en saai.
|
Verwijderd
|
Luke en Lorelai was lief!! Hihi, visles in dat badje
![]() Maar Lorelai heeft toch wel nog een date met Alex? En Luke met die advocate. Maar hij keek toch nog steeds verliefd naar Lorelai tijdens de visles ![]() Dat gedoe met Dave was zielig ![]() ![]() En die aflevering van afgelopen zondag..
Spoiler
|
![]() |
||
Luke en Lorelai idd, schattig he.
![]() En Dave en Lane. Ahw, ik vind het helemaal niet leuk zo. ![]() Uithuwelijken lijkt me eng. ![]() ![]() Citaat:
Spoiler
|
![]() |
|
Ja, Lorelai had juist wel nog een date met Alex. Leuk dat Luke en Lorelai allebei met een ander daten, dan realiseren ze zich vast sneller dat zij bij elkaar horen en niet bij iemand anders.
![]() Paris was belachelijk bezig inderdaad ![]() Lane en Dave.. Zielig, ja! Hij is zo cute en zij is ook zo gek op hem ![]() ![]() Verder: weinig Jess ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben te lui om te typen wat er gebeurd is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat er gebeurd is: Lorelai en Alex hebben een afspraakje en gaan naar zo'n koffiehuis. Ze hebben het over van alles en op een gegeven moment gaat het over Alex' hobbies. Alex zegt dat ie van vissen houdt en Lorelai reageert heel enthousiast. Alex vraagt Lorelai of ze een keer mee gaat en Lorelai zegt ja. Later blijkt dat ze nog nooit gevist heeft en ze besluit boeken over vissen te gaan lenen. Luke zegt dan dat hij heel goed is in vissen en dat hij het haar wel leert. In de tuin oefenen ze in een klein opblaasbaar kinderbadje en ze zijn echt lief met elkaar ![]() Na het afspraakje blijkt Lorelai een vis mee te hebben genomen, die logeert nou in het bad van Lorelai. Het afspraakje zelf is niet in beeld geweest, wel vertelt Lorelai dat ze nou nog een afspraakje heeft met Alex ( ![]() Intussen was er bij Lane thuis een huwelijk aan de gang. Één van haar neven was uitgehuwelijkt met iemand uit Korea die hij totaal niet kende: zij sprak niet eens Nederlands. Lane is ontzettend blij omdat ze van haar moeder een 'Maybe' had gehad over of ze naar een schoolfeest mocht. 'Maybe' is echt iets uitzonderlijks bij Mrs. Kim en dus moest Lane zich wel aan alle regels van Mrs. Kim houden. Zo moest zij goedkeuren met wie ze er heen gaat. Lane rekent erop dat zij Dave uit zal kiezen, omdat haar moeder hem heel erg mag. Dan blijkt Mrs. Kim ineens een Koreaanse jongen uit te hebben gekozen en Lane is erg teleurgesteld. Ze smeekt haar moeder en vertelt dat ze Dave heel leuk vindt. Haar moeder mag Dave heel erg, maar: 'He is no Korean'. Daarmee is de zaak afgedaan. Verder doet Paris ontzettend moeilijk over dat Rory met die rode muts zou hebben onderhandeld en dat Rory aan iedereen zou hebben verteld dat zij iets met Jamie heeft. Ze krijgen ruzie tijdens een vergadering en moeten bij de rector komen. Daar krijgen ze een preek blablabla en uiteindelijk moeten ze zich gedeist houden, anders volgt er een brief naar Harvard met een slechte inhoud. sorry, in het kort kan ik niet ![]() Maar dit is d'r dus gebeurd.
||
Citaat:
![]() Je kan ook op http://www.gilmore-girls.net/episode...on3/index.html het script lezen, foto's van de aflevering bekijken of quotes lezen. En het was idd een leuke aflevering, alleen het gedoe met Paris en Rory was erg saai.
|
yeah, het was weer leuk!! (ik heb het nadat ik klaar was met werken gekeken
![]() idd vooral dat van Dave.. dies lief!! ghe, en die 'hug the world' knuffel.. en ik vond nog meer grappig maar ik heb geen zin om daar over te gaan denken op dit moment.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar 't moet natuurlijk engels zijn ![]()
|
hm ik vond de aflevering van afgelopen dinsdag helemaal niet zo leuk.
dat gezeur tussen Paris en Rory slaat he-le-maal nergens op. weinig Jess. Luke en Lorelai waren lief samen, maar als ze dat zelf nou ook eens gaan inzien dat ze bij elkaar horen. ![]()
|
Ik heb zoon zooon zooon zoooon zoooooon zin in vanavond!!!!!
![]() ![]() ![]() Hopelijk komt Dean veel in het beeld.. ![]() ![]() ![]() Was het nou de aflevering van zondag dat het uit ging met dean, of was dat de aflevering van Dinsdag.....?? Zondag he.. Ik wens jullie allemaal veel plezier vanavond.. en dat zal wel lukken... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha aah dat was nou leuk heb hem net weer gezien lache vooral het dean/luke stukje door dat raam
![]() ![]() ![]() maar wat k me afvraag he lor met die doos ze stopte het in dat kastje maar een paar afl terug was dat nog een wc?! of zit k nou fout?! LORELAI: Because I have read every Nancy Drew mystery ever written. The one about the Amish country, twice. PARIS: My watched stopped, what time is it? RORY: It’s 10:35. PARIS: Yes, bye. [runs out of the house.
||
![]() |
Citaat:
![]() Maarem.. deze aflevering was echt té leuk.. En degene die hierop volgen ook ![]()
|
Verwijderd
|
Erg leuke aflevering!
![]() Luke was lief met die pannenkoeken ![]() ![]() Ik vind Tristin helemaal niet zo cute ![]() Lane en Henry is ook ![]() Paris op dat feestje was koel ![]() En Sookie en Jackson ![]() En ik heb echt geen idee meer hoe het allemaal verder gaat met Rory en Tristin, en ook niet met Lane en Henry, terwijl ik toch alle afleveringen heb gezien.. maar dat is niet erg, want zo is het net alsof ik het weer voor het eerst zie ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Van hoelaat tot hoelaat komt GG op zondag dan? ik heb afg. zondag alleen het laatste gedeelte gezien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Komt er zo'n vet stomme film "Private Benjamin" Geef mij Lorelai²!!!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[Spoilertopic] Gilmore Girls part 2 Dexter_M | 72 | 05-06-2007 21:28 | |
Films, TV & Radio |
the gilmore girls Silent Enigma | 615 | 25-09-2004 15:09 | |
Films, TV & Radio |
top 10 series (wekelijkse series met lengte ca. 45-50 minuten) superjip | 8 | 08-04-2004 14:06 | |
Films, TV & Radio |
Je top 3 van favoriete tv-programma's.. Carpe Diem | 62 | 23-05-2003 22:40 | |
Films, TV & Radio |
Top 3 Humor op tv Serebeii | 26 | 17-12-2002 20:25 | |
Films, TV & Radio |
Beste Serie CoRnFlAkEs | 32 | 28-04-2002 13:31 |