Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Stefano is de zoon van Sophia en Maximiliaan Nick is de zoon van Sophia en Ludo Wacht! ik zie het verband volgens mij. Nick is zowel de neef als halfbroer van Stefano. (Stefano is de oom van Nick) Want Ludo is de broer van Stefano en als die dus kinderen heeft (Nick en Nina) dan is Stefano de oom van hen. |
![]() |
||
Citaat:
Alleen heeft Stefano een andere moeder: sophia.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Die Lieke vind ik dus echt slécht spelen! Nouja, kan ook komen door die verschrikkelijke irritante personage die Charlie is geworden sinds die rolstoel ![]()
|
die nick is pas stom die was toch eens langs sjors geweest, om haar dat te vertellen dat ze het tussen hun zouden houden, en het nooit zijn bedoeling was bla bla bla
wazige verhaallijn. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar goed, dit is gtst, daar houdt niemand ooit z'n mond. dus best wel verspeelde moeite.
|
stomme tracey... en stomme nick!
toen morris dat zo tegen charlie ging vertellen: Sjors heeft met een ander gezoend.. En charlie: 'wie wat waar? ' ik dacht: neeeee morris niet zeggen! en toen zei hij zo : 'de details ken ik niet' en ik zo van 'pfewww'. morris: 'maar ik weet wel dat het met jouw aanstaande echtgenoot was' ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Nick,
![]() Sjors een schuldgevoel aanpraten en Martine afstand laten houden van haar. Om zelf maar ongeschonden te blijven. wat een ongelofelijke eikel. Ik vind Charlie inderdaad ook erg irritant geworden sinds ze in een rolstoel zit. Milan wordt een steeds grotere sukkel en Morris wordt weer een beetje liever. Sjors is zielig en Morris moet snel weer haar vriendje worden. |
![]() |
|
![]() |
OK...
-Barbara hield voor Jef verborgen dat ze Wout neukte -Jef hield voor Barbara verborgen dat hij wist van Robert en Charlie -Milan hield zijn vreemdgaan verborgen -Robert houdt t.o.v. Charlie verborgen dat hij dat al weet -Sjors houdt de verkrachting verborgen -Sjors houdt de zoen verborgen -Janine en Ray houden die klappen verborgen -Laura hield verborgen dat Sil van Robert is -Barbara hield dit eveneens verborgen -Barbara houdt verborgen dat Valerie Charlie's moeder is -Valerie en Jef doen dat ook -Ludo en Janine hielden voor Stefano verborgen dat Maximiliaan zijn vader is -Nick houdt de verkrachting verborgen -Harmsen houdt verborgen dat hij niet echt al die landen heeft gezien -Tracy ook. -Morris hield zijn drugsgebruik en dat van Robert verborgen Leve Charlie dan maar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Dan is het helemaal afgelopen met het schijnheilige gedoe van haar.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en robert was idd goed vandaag ![]()
|
Argh, ik heb gemist hoe Charlie reageerde. En hoe Sjors boos op Tracey werd. En hoe Robert ruzie kreeg met Valerie. En waarom t eventjes goed was tussen Jef en Barbara.
![]() Sjonge, Charlie is opeens wel de goedheid-zelve geworden, hoor. Ik vind het een beetje irritant worden hoe ze alles accepteert, vergeeft en zo wijs benadert. ![]()
||
Citaat:
tracey heeft tegen milan gezegd van die zoen, maar volgens mij was sjors niet echt boos ![]() enne, het was even goed tussen jef en barbara omdat ze met de jaarwisseling even schijnheilig het leuke gezinnetje wilden spelen. en ruzie tussen robert en valerie: zij vindt dat hij alleen maar aan zichzelf denkt (hij zei dat charlie wil dat ze normaal gaan doen. en toen zei valerie 'ja, dat zou jou maar al te goed uitkomen he? je denkt ook alleen maar aan jezelf!' of iets in die richting.
||
Citaat:
bovendien ook geen spannende avonturen meegemaakt. en nou hebben ze al die avonturen bedacht en daar moeten foto's bij als mensen het willen geloven. echt de meest saaie verhaallijn ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #89 Verwijderd | 500 | 12-11-2011 23:58 | |
Algemene schoolzaken |