Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2005, 00:33
SubbehQ
SubbehQ is offline
hans teeuwen is cool. Er moeten altijd mensen zijn die niet alles serieus nemen, evenwicht houden
Oud 14-01-2005, 11:05
T-i-n-e-z
T-i-n-e-z is offline
Ten eerste vind ik Hans Teeuwen de beste cabaratier die ik ken.
Het enige puntje van kritiek vind ik dat hij in zijn shows soms een beetje in herhaling valt, hij is weinig vernieuwend. Maar zijn grappen en typetje daarentegen zijn echt geweldig.

Ten tweede: ik zoek de naam van het liedje waarmee Hans zijn show 'Met een breierdeck' begint. De fans zullen het stukje ongetwijfeld kennen. Hans schets (op de maat van de muziek) het beeld dat hij een meisje van achter neemt in een kroeg.. Dit zonder ook maar één woord te zeggen

Het nummer is een beetje jazzy, en d'r wordt iets gezegd in de trant van '...superfly...' Hopelijk kan iemand mij meer vertellen
Oud 14-01-2005, 16:02
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
T-i-n-e-z schreef op 14-01-2005 @ 12:05 :
Ten tweede: ik zoek de naam van het liedje waarmee Hans zijn show 'Met een breierdeck' begint. De fans zullen het stukje ongetwijfeld kennen. Hans schets (op de maat van de muziek) het beeld dat hij een meisje van achter neemt in een kroeg.. Dit zonder ook maar één woord te zeggen

Het nummer is een beetje jazzy, en d'r wordt iets gezegd in de trant van '...superfly...' Hopelijk kan iemand mij meer vertellen
Dat is het eerste stukje van zijn show als hij die imitatie doet. Eerst begint-ie zo te vertellen / rijmen van: "Ik weet hoe ik moet overleven maar ik heb geen doel"... blablabla... en hij eindigt de tekst met: "Ik kan alleen maar doen waar ik goed in ben... so watch me motherfuckers, here we go again!" En dan begint dus dat jazz-melodietje en doet-ie dus net alsof-ie iemand neukt en nog meer dingen er mee doet. Steekt-ie ook een sigaretje op en zo. En dan zegt-ie ook helemaal niets. Aan het einde van de show hoor je dat jazz-muziekje ook weer.

Dat stukje heeft gewoon als naam "Here we go"... maar volgens mij als je het downloadt dan hoor je alleen de tekst (datgene wat hij dus zegt voor het jazz-muziekje en als de muziek begint dan houdt dat stukje op. Het muziekje staat dus niet helemaal dacht ik erop, alleen het begin even.

Maar misschien wil je dus weten hoe dat muziekje heet (met de oorspronkelijke artiest erbij ), maar dat weet ik dus niet.
Oud 15-01-2005, 07:53
T-i-n-e-z
T-i-n-e-z is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 14-01-2005 @ 17:02 :

Dat stukje heeft gewoon als naam "Here we go"... maar volgens mij als je het downloadt dan hoor je alleen de tekst (datgene wat hij dus zegt voor het jazz-muziekje en als de muziek begint dan houdt dat stukje op. Het muziekje staat dus niet helemaal dacht ik erop, alleen het begin even.

Maar misschien wil je dus weten hoe dat muziekje heet (met de oorspronkelijke artiest erbij ), maar dat weet ik dus niet. [/B]
idd 't gaat me om het muziekje. Ik kwam er toevallig achter dat Nelly en Christina Aguilera het deuntje ook gebruiken in hun plaat 'Tilt Your head Back', maar ik ben op zoek naar het origineel...
Oud 15-01-2005, 08:35
Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
T-i-n-e-z schreef op 15-01-2005 @ 08:53 :
idd 't gaat me om het muziekje. Ik kwam er toevallig achter dat Nelly en Christina Aguilera het deuntje ook gebruiken in hun plaat 'Tilt Your head Back', maar ik ben op zoek naar het origineel...
Curtis Mayfield - Superfly
Oud 15-01-2005, 10:25
T-i-n-e-z
T-i-n-e-z is offline
Citaat:
Auntie M schreef op 15-01-2005 @ 09:35 :
Curtis Mayfield - Superfly
Je bent geweldig! Dank, Dank, Dank!
Oud 23-01-2005, 01:11
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 09-01-2005 @ 21:50 :
Je zei niet "tijdelijk stoppen", je zei "stoppen"
HIj is zó geniaal, echt jammer dat ie er tijdelijk?? mee is gestopt (of iig dat heb ik gehoord). Vind "Dat dan weer wel" zeker weten de beste van allemaal.
Oud 23-01-2005, 17:24
Metal
Metal is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 21-11-2004 @ 21:33 :
De zon is een bal met lava! Lava lacht niet, lul!

idd erg vet
Oud 23-01-2005, 19:58
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Suusjuhh schreef op 23-01-2005 @ 02:11 :
HIj is zó geniaal, echt jammer dat ie er tijdelijk?? mee is gestopt (of iig dat heb ik gehoord). Vind "Dat dan weer wel" zeker weten de beste van allemaal.
Ik haat teruglezen in een topic.
Oud 23-01-2005, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 21-12-2003 @ 23:16 :
Ik vind hem een debiele, irritante, domme en brutale lul. Ik vind hem ranzig, smakeloos en walgelijk. Hij heeft minder inhoud dan een gemiddeld SBS 6-programma. Jan-Peter Balkenende heeft meer humor dan hij.
Als je, zoals hij, denkt dat je leuk bent door een kwartier lang de Josti-band na te doen of door liedjes te maken met alleen al de walgelijke titel "Auw, auw, papa, het doet pijn" dan moet je per direct opgesloten worden in een gesloten inrichting!
Teewen zuigt!

Laat hem een voorbeeld nemen aan Bert Visscher, Jochem Meijer, Javier Guzman of Geert Hoste; dié zijn grappig én hebben inhoud!
Je zou ook gewoon kunnen zeggen dat je niet van (zijn) absurde humor houdt. Dat scheelt je een boel tikwerk en bovendien maak je jezelf dan niet zo belachelijk

Edit: Bert Visscher en Javier Guzman inhoud, trouwens? Laat me niet lachen. Guzman is een pseudo-intellectueel die het welbeschouwd allemaal ook niet weet (zijn optreden bij B&vD was gewoon een lachertje -- en niet in positieve zin) en mijnheer Visscher is een druktemaker zonder ènige diepgang. Maar goed.

Laatst gewijzigd op 23-01-2005 om 22:18.
Oud 24-01-2005, 00:34
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 23-01-2005 @ 20:58 :
Ik haat teruglezen in een topic.
Haha sorry, kon het niet laten
Oud 24-01-2005, 00:39
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 23-01-2005 @ 23:15 :
Edit: Bert Visscher en Javier Guzman inhoud, trouwens? Laat me niet lachen. Guzman is een pseudo-intellectueel die het welbeschouwd allemaal ook niet weet (zijn optreden bij B&vD was gewoon een lachertje -- en niet in positieve zin) en mijnheer Visscher is een druktemaker zonder ènige diepgang. Maar goed.
Ik vind ze allebei wel gaan opzich maar inhoud nee, niet echt. En idd, die Guzman bij b&vd was echt dom. Er kwam geen zinnig woord uit.
Oud 24-01-2005, 20:50
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Suusjuhh schreef op 24-01-2005 @ 01:34 :
Haha sorry, kon het niet laten
En ik moest een excuus bedenken.
Maja, nu weer ff ontopic he
Oud 25-01-2005, 01:28
Verwijderd
Citaat:
Suusjuhh schreef op 24-01-2005 @ 01:39 :
Ik vind ze allebei wel gaan opzich maar inhoud nee, niet echt. En idd, die Guzman bij b&vd was echt dom. Er kwam geen zinnig woord uit.
Nah, ook die show van Guzman die op TV was vond ik ook maar armoedig. Creativiteit gelijk aan het IQ van een kiezelsteen, volslagen belachelijke politieke statements maken en ronduit dingen roepen waar zelfs ik me voor zou schamen.

Visscher vind ik trouwens op zijn tijd ook wel grappig. Maar hij heeft ook 0 intellectuele inhoud -- niet dat 't erg is, maar claimen dat hij dat wèl heeft is vrij onnozel.

Voor intelligente cabaret is er, wat mij betreft, eigenlijk nog steeds maar èèn; en da's Freek de Jonge -- dat opneukertje Youp van 't Hek heeft ook al een aantal decennia zijn beste tijd gehad.
Oud 25-01-2005, 11:44
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 23-01-2005 @ 23:15 :
Je zou ook gewoon kunnen zeggen dat je niet van (zijn) absurde humor houdt. Dat scheelt je een boel tikwerk en bovendien maak je jezelf dan niet zo belachelijk

Ik word er een beetje moe van dat ik nog steeds moet reageren op dingen die ik in 2003 nota bene een keer heb gezegd. Ik blijf bij wat ik toen gezegd heb. En zoals ik al 5 keer in deze topic heb uitgelegd -maar je hebt niet de moeite genomen dat te lezen- : Bert Visscher was inderdaad geen goed voorbeeld van 'inhoud'. Wél hoeft Visscher anderen niet te beledigen om grappig te zijn. Javier Guzman heeft nou eenmaal wél een boodschap. Dat jou die niet zint -je bent dan waarschijnlijk politiek rechts- wil niet zeggen dat die er niet is.
Oud 25-01-2005, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-01-2005 @ 12:44 :
Ik word er een beetje moe van dat ik nog steeds moet reageren op dingen die ik in 2003 nota bene een keer heb gezegd. Ik blijf bij wat ik toen gezegd heb. En zoals ik al 5 keer in deze topic heb uitgelegd -maar je hebt niet de moeite genomen dat te lezen- : Bert Visscher was inderdaad geen goed voorbeeld van 'inhoud'. Wél hoeft Visscher anderen niet te beledigen om grappig te zijn. Javier Guzman heeft nou eenmaal wél een boodschap. Dat jou die niet zint -je bent dan waarschijnlijk politiek rechts- wil niet zeggen dat die er niet is.
Hehe, dat je dat in 2003 geschreven hebt was me niet eens opgevallen. Maar Guzman een boodschap? Grote Goden, op cabaret-gebied hecht ik totaal geen waarde aan politieke kleur, als de grappen maar scherp en doordacht zijn. Die show van 'm laatst, op TV, ontbeerde domweg ieder niveau. En Guzman liet ook echt zijn boodschap gelden bij Barend en van Dorp. Pf, wat een berg gebakken lucht, zeg.
Oud 25-01-2005, 12:34
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 25-01-2005 @ 13:23 :
Hehe, dat je dat in 2003 geschreven hebt was me niet eens opgevallen. Maar Guzman een boodschap? Grote Goden, op cabaret-gebied hecht ik totaal geen waarde aan politieke kleur, als de grappen maar scherp en doordacht zijn. Die show van 'm laatst, op TV, ontbeerde domweg ieder niveau. En Guzman liet ook echt zijn boodschap gelden bij Barend en van Dorp. Pf, wat een berg gebakken lucht, zeg.
Inderdaad was z'n laatste show was zwakker dan die vorige twee. De vorige twee waren veel scherper en doordachter. Probeer 'Guzman deelt uit' en 'Guzman deelt uit- II' maar eens te pakken te krijgen.
Oud 25-01-2005, 15:13
Uice
Uice is offline
Citaat:
Teeuwen ook niet, en dat doet ie ook niet.
Ja, racisten en bekrompen mensen, maar daar heb ik geen problemen mee.

Maar de discussie over het feit dat jij zijn humor niet verkeerd intrepeteerd is ook al vaak genoeg gevoerd.
Oud 25-01-2005, 18:31
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Juice schreef op 25-01-2005 @ 16:13 :
Teeuwen ook niet, en dat doet ie ook niet.
Ja, racisten en bekrompen mensen, maar daar heb ik geen problemen mee.

Maar de discussie over het feit dat jij zijn humor niet verkeerd intrepeteerd is ook al vaak genoeg gevoerd.
Inderdaad.. 'humor'...
Oud 26-01-2005, 22:12
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-01-2005 @ 19:31 :
Inderdaad.. 'humor'...
Hoe lang blijf jij wel niet doorgaan.. Dat je zn humor niet leuk vind moet jij weten maar dat hoef je niet constant te herhalen. Laat ons hem gewoon leuk vinden. En btw dit topic gaat alleen over Hans Teeuwen dus begrijp niet dat je hier blijft posten, je mening geven oké maar het is nu wel duidelijk..
Oud 26-01-2005, 22:19
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Suusjuhh schreef op 26-01-2005 @ 23:12 :
Hoe lang blijf jij wel niet doorgaan.. Dat je zn humor niet leuk vind moet jij weten maar dat hoef je niet constant te herhalen. Laat ons hem gewoon leuk vinden. En btw dit topic gaat alleen over Hans Teeuwen dus begrijp niet dat je hier blijft posten, je mening geven oké maar het is nu wel duidelijk..
Hou je even rustig en een andere toon zou ook wel leuk zijn. Zolang andere mensen (heb je dat? Andere mensen, zoals je ook had kunnen zien als je 'even de moeite had genomen om naar boven te scrollen) mijn posts van de eerste pagina, uit 2003 bl'ijven quoten, zal ikop hen bl'ijven antwoorden.
Oud 26-01-2005, 22:47
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-01-2005 @ 23:19 :
Hou je even rustig en een andere toon zou ook wel leuk zijn. Zolang andere mensen (heb je dat? Andere mensen, zoals je ook had kunnen zien als je 'even de moeite had genomen om naar boven te scrollen) mijn posts van de eerste pagina, uit 2003 bl'ijven quoten, zal ikop hen bl'ijven antwoorden.
Uhm sorry maar mijn toon was gewoon normaal en ik bleef hier redelijk rustig. Je voelt je wel erg aangevallen. Dat was iig niet mn bedoeling. Maar goed, ja ik heb de moeite genomen om heel het topic te lezen en dat mensen jouw quoten praat niet goed dat je enorm in herhaling valt. Het voegt niks meer toe.. Maar oke, het was maar een opmerking. Meer niet
Oud 26-01-2005, 22:48
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Suusjuhh schreef op 26-01-2005 @ 23:47 :
Uhm sorry maar mijn toon was gewoon normaal en ik bleef hier redelijk rustig. Je voelt je wel erg aangevallen. Dat was iig niet mn bedoeling. Maar goed, ja ik heb de moeite genomen om heel het topic te lezen en dat mensen jouw quoten praat niet goed dat je enorm in herhaling valt. Het voegt niks meer toe.. Maar oke, het was maar een opmerking. Meer niet
Dat mensen mij steeds quoten om vervolgens te zeggen dat ze Hans wel leuk vinden, voegt ook niets toe.In feite vallen zij ook in herhaling.
Oud 26-01-2005, 23:05
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Ja maarja dat is elke keer weer iemand anders. En jij komt hier toch elke keer weer terug met dezelfde mening. Maar nogmaals het was geen aanval ofzo. Laten we erover ophouden.

Ontopic: Hans Teeuwen is de gekste!!!!!!!!!

Oké nu val ik dus ook in herhaling Zal niks meer zeggen..
Oud 26-01-2005, 23:13
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Suusjuhh schreef op 27-01-2005 @ 00:05 :
Ja maarja dat is elke keer weer iemand anders. En jij komt hier toch elke keer weer terug met dezelfde mening. Maar nogmaals het was geen aanval ofzo. Laten we erover ophouden.
En als al die mensen nou gewoon mijn latere reacties ook hadden gelezen, en die van anderen die daar weer op reageerden, hadden ze gesnapt dat ze niets toe te voegen hadden.

En laten we er nu inderdaad in Godensnaam over ophouden.
Oud 26-01-2005, 23:24
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 27-01-2005 @ 00:13 :
En als al die mensen nou gewoon mijn latere reacties ook hadden gelezen, en die van anderen die daar weer op reageerden, hadden ze gesnapt dat ze niets toe te voegen hadden.

En laten we er nu inderdaad in Godensnaam over ophouden.
Helemaal mee eens
Oud 10-02-2005, 14:45
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
sommige dingen zijn echt lachen
maar vaak vraag ik me ook af: moet dit grappig zijn ofzo??
Oud 10-02-2005, 17:10
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Weer eff ontopic...

Heeft iemand van jullie Hans Teeuwen gezien vlak na de dood van Theo van Gogh, bij de Nova?
In dat filmpje zie je toch een heel andere Hans Teeuwen, als op het podium, wat natuurlijk ook wel logisch is. Het verbaasde me eigenlijk bijna, omdat je hem hier toch van een heel andere kant ziet.

link filmpje

dat neemt natuurlijk niet weg, dat het een geweldige cabaratier is.

Laatst gewijzigd op 10-02-2005 om 17:13.
Oud 10-02-2005, 17:19
Flip!
Flip! is offline
Ik vind het een heerlijke vent. Iemand die geen blad voor de mond neemt, maar aan de andere kant ook wat ouwehoert zonder er ook maar iets van te menen. Grove taal enz. zit gewoon in zijn pakket. Daar hou ik wel van .
Oud 10-02-2005, 17:40
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Je hebt, nogmaals, niet begrepen wat cabaret als geheel is en daarom blijf ik bij het punt dat ik al meermalen heb gemaakt.

Dat Teeuwen niet mijn favoriete cabaretier is, staat daarbuiten, wel vind ik hem sterk. Het feit dat hij wel erg veel gebruik maakt van taboes, net als Maassen in zekere zin, en niet zozeer inhoudelijk op dingen ingaat (maar zeg nu zelf, om mensen te laten lachen hoeft dat écht niet), betekent niet dat hij in welke mate dan ook een minder cabaretier is.

Dat jij niet om hem kunt lachen moet je zelf weten. Maar grappen die ten koste gaan van andere (groepen) mensen zie en hoor je overal, het maakt hem geen walgelijke kerel.
Oud 11-02-2005, 12:47
Uice
Uice is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 10-02-2005 @ 18:10 :
link filmpje
Doe het niet.

Los daarvan, kan iemand me een voorbeeld geven van een sketch van Hans Teeuwen met humor die ten koste ging van anderen? Ik zou nu wel eens willen weten waar die ophef over is.
Oud 11-02-2005, 17:42
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 10-02-2005 @ 18:10 :
link filmpje
Heb geen Real Player op mijn comp, das dus jammer.
Oud 14-02-2005, 16:30
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
Hans is TOPPERTJE! Wat hij doet DAT is nou cabaret!

IK VOEL ME KEIGOED IK VOEL ME KEIGOED

HANS FOR PRESIDENT

Oud 14-02-2005, 19:27
erwtje
erwtje is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-12-2004 @ 21:33 :
Zouden alle mensen alsjeblieft op willen houden met op een semi-grappige manier Hans Teeuwen na te doen?
damn jij kan ook alleen maar zeiken he?

Maaarreeh...Hans Teeuwen is voor mij 1 van de beste cabaretiers!
Sommige mensen moeten niet te veel zeiken en de humor van dingen zien..
mijn mening..

amen
Oud 14-02-2005, 20:55
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
erwtje schreef op 14-02-2005 @ 20:27 :
damn jij kan ook alleen maar zeiken he?
Bite me.
Oud 15-02-2005, 12:35
Poor twisted me
...dat sommige mensen Hans Teeuwen juist totaal niet kunnen uitstaan dat staat algemeen bekend. Je vindt hem geweldig of juist verschrikkelijk. Waarom daar een heel topic over zitten "bekvechten"??
Oud 15-02-2005, 12:54
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 15-02-2005 @ 13:35 :
...dat sommige mensen Hans Teeuwen juist totaal niet kunnen uitstaan dat staat algemeen bekend. Je vindt hem geweldig of juist verschrikkelijk. Waarom daar een heel topic over zitten "bekvechten"??
Beats me. We zijn nu in februari 2005. Dit topic dateert van eind 2003. En nog steeds worden er citaten van mij uit 2003 naar boven gehaald om mij vervolgens uit te kafferen omdat ik hans niet goed vind. Terwijl de topicstarter daar oorspronkelijk ook naar vroeg.
Oud 15-02-2005, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Miss Pannekoek schreef op 14-02-2005 @ 17:30 :
Wat hij doet DAT is nou cabaret!
Joh!
Nooit geweten.
Oud 15-02-2005, 17:25
erwtje
erwtje is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-02-2005 @ 21:55 :
Bite me.
neh zo ben ik niet
Oud 15-02-2005, 20:16
Verwijderd
Ik heb het een beetje gehad met Hansje Teeuwen.

(tja, ik dacht: doe ook eens een duit in het zakje )
Oud 17-02-2005, 12:52
one.
one. is offline
Volgens mij is Hans meer comedy dan cabaret..
Oud 19-02-2005, 09:40
HypocrieteTeef
HypocrieteTeef is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 17-02-2005 @ 13:52 :
Volgens mij is Hans meer comedy dan cabaret..
Nee. Zijn hoeveelheid typetjes, liedjes, gedichten, theatrale originaliteit en de rode draad in de voorstelling maken het cabaret in plaats van gewone stand up comedy, waar iemand alleen maar grappen staat te vertellen.
Oud 19-02-2005, 09:41
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-02-2005 @ 13:54 :
Beats me. We zijn nu in februari 2005. Dit topic dateert van eind 2003.
Een discussie komt beter op gang en eindigt sneller als men echte argumenten geeft voor een stelling.
Oud 19-02-2005, 16:34
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Juice schreef op 19-02-2005 @ 10:41 :
Een discussie komt beter op gang en eindigt sneller als men echte argumenten geeft voor een stelling.
Begin eens dan.

Of nee, laat ook maar. Ik heb het wel gehad met Hans...
Oud 20-02-2005, 16:09
Poor twisted me
Citaat:
Mark Almighty schreef op 19-02-2005 @ 17:34 :
Begin eens dan.

wat is dat nou.... ?
Oud 20-02-2005, 21:44
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 19-02-2005 @ 17:34 :
Begin eens dan.
Ik zat eigenlijk te wachten tot jij weer met nieuwe argumenten kwam nadat ik je eerdere ontkracht had.

Citaat:
Nu al?
Oud 21-02-2005, 00:39
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Juice schreef op 20-02-2005 @ 22:44 :
Ik zat eigenlijk te wachten tot jij weer met nieuwe argumenten kwam nadat ik je eerdere ontkracht had.
Dat moet ik gemist hebben.
Oud 21-02-2005, 14:06
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Juice schreef op 11-02-2005 @ 13:47 :
Doe het niet.

Los daarvan, kan iemand me een voorbeeld geven van een sketch van Hans Teeuwen met humor die ten koste ging van anderen? Ik zou nu wel eens willen weten waar die ophef over is.
Nou ja, dat stuk over de Jostiband kan natuurlijk verkeerd overkomen bij mensen met een (geestelijk) gehandicapte in de familie. Niet dat mij dat wat boeit, daar niet van..

En dat stukje over Fons Rutten in Trui... tja.

Ik kan er alleen maar om lachen.
Oud 21-02-2005, 16:35
erwtje
erwtje is offline
Citaat:
)Vampje( schreef op 21-02-2005 @ 15:06 :
Nou ja, dat stuk over de Jostiband kan natuurlijk verkeerd overkomen bij mensen met een (geestelijk) gehandicapte in de familie. Niet dat mij dat wat boeit, daar niet van..

En dat stukje over Fons Rutten in Trui... tja.

Ik kan er alleen maar om lachen.
ach naja.. een vriendin van me die haar zusje is verstandelijk gehandicapt, ik werk in een instelling op een afdeling van verstandelijk gehandicapten en ik vind het alleen maar lachen. je moet het gewoon ook niet serieus nemen je moet gewoon de humor dr van zien en dr meer ook niet over nadenken.

trouwens de mensen die dr moeite mee hebben moeten dr ook nie naar kijken of naar een voorstelling heen gaan want je weet van te voren hoe hij is en moeten mensen achteraf ook niet gaan zeiken dat ie zo grof etc is.
en dat wou ik nog ff zeggen
Oud 21-02-2005, 17:42
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
erwtje schreef op 21-02-2005 @ 17:35 :
trouwens de mensen die dr moeite mee hebben moeten dr ook nie naar kijken of naar een voorstelling heen gaan want je weet van te voren hoe hij is en moeten mensen achteraf ook niet gaan zeiken dat ie zo grof etc is.
en dat wou ik nog ff zeggen
En je hebt nog gelijk ook hoor.

Regels voor berichten