![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
gvd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Blijkbaar is de wereld al zo ver heen dat 35 op je zeventiende al haast als normaal beschouwd wordt. Nou, het is nog gewoon op twee handen te tellen hoor! Puh! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Veel mensen het bed gedeeld op die eerste manier van je? JA Veel mensen het bed gedeeld op die tweede manier van je? JA Maakt dat mij stoer(der dan ik al ben ![]() Maakt dat mij gewild? Niet meer of minder. Ik ben wie ik ben. Of ik nu met 1 persoon naar bed ben geweest of 100. Ik zal alleen ietwat meer ervaring hebben. Ervaring is alleen maar handig. En ik denk niet dat een meisje die 'echt' in mij geïnteresseerd is weg zal rennen van het 'aantal' vrouwen waarmee ik het bed heb gedeeld, ofwel? ![]()
||
Citaat:
Hmm ik denk eerlijk gezegd dat het wel iets uitmaakt als een meid via via hoort bijvoorbeeld dat je al 15 meiden hebt gehad of dat je maar 3 meiden hebt gehad. Iedereen heeft dan wel z'n eigen vooroordelen onbewust En roosje als je niks te melden hebt, zeg dan niks ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dus stel dat de heer in kwestie al 15 vrouwen zou hebben gehad in zijn bed, dan zou de vrouw in kwestie minder geneigd zijn om op hem af te stappen omdat ze het idee zou hebben dat hij met iedereen het bed in duikt of probeert iedereen het bed in te krijgen. Als dat zou zijn dan zouden er óf allemaal domme vrouwen in zijn bed zijn beland óf hij is gewoon erg goed en vrouwen tegen zijn gekomen die dat graag willen. Het is niet alleen de man die de vrouw versiert. Een vrouw mag altijd 'nee' zeggen, toch? En als zij zijn charmes en avances niet kan weerstaan dan zal ze er geen problemen mee hebben met hem naar bed te gaan. En het feit dat hij met 15 vrouwen het bed zou hebben gedeeld zegt niks over of hij wel of niet aardig is of wel of niet respect zou hebben voor vrouwen. Ow, en ik heb ook mijn vooroordelen heel bewust. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
How many? and what's your age? DomoBig | 401 | 31-10-2007 11:45 | |
Seksualiteit |
Met hoeveel mensen heb je het bed gedeeld? SanderThomas | 165 | 20-09-2004 00:16 | |
Lifestyle |
hoe woon jij? substantial | 167 | 28-11-2003 12:07 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Demonisering van het Christendom Riconoscente | 121 | 01-07-2003 10:55 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |