Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Edit: - ![]()
Laatst gewijzigd op 18-01-2004 om 21:16. |
![]() |
||
Citaat:
Eigenlijk zou ik het als ik jouw was ook niet doen. Alleen om zo'n cup blessures riskeren... En ik denk dat jouw B-team echt niet slechter is dan mijn B-team. Misschien zelfs beter. ![]()
||
Citaat:
of het nou friendly cup is of niet...
||
Citaat:
Dat kun je zien bij Training: bij mij is het: Ervaring met 4-3-3: slecht 4-5-1: slecht 3-5-2: uitstekend 5-3-2: slecht 3-4-3: slecht 5-4-1: slecht Uitstekend is het hoogste...
||
Citaat:
Dit is veranderd sinds je verschillende tactieken kunt instellen. Hiervoor was je middenveld absoluut het belangrijkste... Maar toch is een formidabel middenveld lekker om te hebben... ![]()
||
Citaat:
![]() uiteindelijk 4-1 gewonnen met PIC edit: en 10000 man in mijn stadion ![]()
||
Citaat:
En TS was POD... al een tijdje... en heb wedstrijdinstelling voor het eerst dit seizoen op normaal gezet. Dat scheelt ook ![]() Teamgeest is nu weer: Dolgelukkig dus 1 wedstrijd PIC en het is weer POD ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Deze stats kun je trouwens zo ongeveer verwachten woensdag: Middenveld: matig Rechter Verdediging: goed Centrale Verdediging: redelijk Linker Verdediging: zwak Rechter Aanval: redelijk Centrale Aanval: redelijk Linker Aanval: goed Zijn de stats van mijn volledige B-team van afgelopen woensdag. ![]()
||
Citaat:
|
ik heb dus uiteindelijk 5-1 gewonnen mijn stats:
tempestas Spelersrapport en Team opstelling Type wedstrijd: Speel het rustig Tactiek: Normaal Tactiekvaardigheid: (-----) Middenveld: zwak Rechter Verdediging: goed Centrale Verdediging: goed Linker Verdediging: redelijk Rechter Aanval: formidabel Centrale Aanval: goed Linker Aanval: goed
|
Verwijderd
|
op 3-4-3 MOTS
Catalunya C. F. Tactiek: Centrumaanval Tactiekvaardigheid: uitstekend Middenveld: uitstekend Rechter Verdediging: goed Centrale Verdediging: uitstekend Linker Verdediging: zwak Rechter Aanval: matig Centrale Aanval: formidabel Linker Aanval: redelijk Uitslag 2-2. maar mooi om te zien dat mijn 17-jarige middenvelder Frank Bossaert nu al 3 sterren haalt en mijn spits in zwak vorm ook al 3 sterren. Worden nu wel zeker promotie/degradatie matchen. En ik heb 1,1 miljoen op de bank. ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik had een onverw8 match vandaag. Speelde tegen de nr 6 en d8 met PIC een makkie te hebben. (uit met PIC 2-5 gewonnen)
Kwam nu met 1-0 voor 1-2 achter en 2-3 achter daarna. Uiteindelijk 4-3 gewonnen maar wel een rode kaart. Die gast heeft vermoedelijk geMOTSt ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Wel worden er veel opties vrijgegeven, die je normaal niet hebt als je geen supporter bent (Bijv. een logo toevoegen, persberichten maken enz...). Maar op dit moment kan denk ik beter iemand anders de voordelen opnoemen... ![]()
|
Verwijderd
|
Ik weet nou niet hoe het zit met de deadlines. Als ik op de transferlijst kijk zijn er alleen maar spelers te koop die na 20:26 aflopen. Maar de deadline van deze speler
Jan-Peter Herben (14579581) 28 jaar, redelijk vorm, gezond Een populair persoon, die gebalanceerd is en berucht. Heeft zwak ervaring en is een waardeloos leider. Nationaliteit: Nederland Vastgestelde waarde: 120 000 Euro Loon: 1 260 Euro/week Eigenaar: MM Stars Waarschuwingen: 1 Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: slecht Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk Scoren: redelijk Spelhervatting: redelijk was 19:35. Zijn alle deadlines opgeschoven ofzo iets? (en er is slechts 26K geboden op deze speler, dus een prima speler voor sommige op dit forum volgens mij) //edit: volgens mij is een dag opgeschoven, of ik heb verkeerd gekeken, want hij staat voor 20 januari ![]() Laatst gewijzigd op 19-01-2004 om 19:23. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar eigenlijk is cheaten helemaal niet zo leuk. ![]()
|
Yay ik heb zondag gewonnen van de nummer 1 uit mijn competitie, door te MOTSen:
VV Eijsden Spelersrapport en Team opstelling Middenveld: formidabel Rechter Verdediging: uitstekend Centrale Verdediging: formidabel Linker Verdediging: uitmuntend Rechter Aanval: uitstekend Centrale Aanval: uitstekend Linker Aanval: uitstekend
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() 4rde,4rde,3rde, nu denk ik 2de, volgend seizoen kampioen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zou toch zonde zijn als je weer een seizoen Div.V moet spelen... Dus gewoon volgende week winnen van die nr. 1... ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Hattrick XIV Tommie/Aligogo | 500 | 10-08-2004 21:35 | |
Vrije tijd |
Hattrick XIII Verwijderd | 500 | 06-06-2004 09:54 | |
Vrije tijd |
Hattrick XII _Moby_ | 500 | 06-05-2004 15:17 | |
Vrije tijd |