Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2005, 13:06
Envy
Envy is offline
Citaat:
_Moby_ schreef op 22-02-2005 @ 17:55 :
Volgende week, 5 maart, hebben mijn vriendin en ik 1 jaar 'verkering', natuurlijk wil ik het meest mooie, lieve, meest orginele cadeau geven, maar ik weet het echt nog niet .

Toevallig gaan we 5 maart een weekendje naar de Ardennen met haar ouders, als cadeautje voor haar vader. Ik weet in ieder geval al zeker dat ik 's avonds onze hele slaapkamer van het appartementje ga versieren met ballonnen, spandoeken en snoep (ze is een choco-addict). Verder dacht ik aan een weekendje parijs als cadeautje, maar dat is natuurlijk wel heel erg duur. Ik zou natuurlijk alleen de reis en de overnachting kunnen betalen, maar dat komt misschien ook stom over. Dan geef ik haar namelijk een cadeau waar ze uiteindelijk zelf aan moet bijbetalen... Wat vinden jullie?

Het liefst zou ik haar een sieraad geven, maar dat heb ik al gedaan voor haar verjaardag; ik heb haar een ring gegeven. Armbandjes zou ik nergens weten te vinden, kettinkjes of horloges zie ik haar nooit dragen, oorbellen is ze te kieskeurig in en heeft ze al erg veel.

Ik dacht er ook al aan om haar eens een fatsoenlijke foto van mij te geven, ze heeft namelijk alleen maar een paar stomme foto's. Zo'n foto zou ik dan laten maken door een fotograaf in een studio. Maar een foto van jezelf geven is eigenlijk ook wel fout of niet?

Weet het dus even echt niet meer.....
Parijs doen. Ze vind het heus niet erg om ook wat mee te betalen, en het is een heel tof cadeau.
Oud 23-02-2005, 17:00
Yurgentje
Yurgentje is offline
Citaat:
Gilrups schreef op 22-02-2005 @ 19:49 :
hoelang duurt het om wat te laten graveren in een ring?
soms kan t terwijl je wacht
Oud 24-02-2005, 18:26
Luminous
Luminous is offline
mijn vriend verteld me gister doodleuk dat hij nu al voor een superleuk verjaardagskadoow aan het sparen is.. (kben 1 juni jarig ) dat wort dus iets wat ik nooit ga gebruike...
aangezien ik altijd alles kwijt raak...

"schat! geef me nou maar gewoon weer een gezellig etentje!!"
Oud 01-03-2005, 07:08
Sade
Sade is offline
Citaat:
Envy schreef op 23-02-2005 @ 14:06 :
Parijs doen. Ze vind het heus niet erg om ook wat mee te betalen, en het is een heel tof cadeau.
Inderdaad, zo duur hoeft het ook helemaal niet te zijn, kijk maar even rond op Weekendjeweg.nl

Offtopic: Hoe maak je ook alweer een spoiler?
Oud 01-03-2005, 08:10
Verwijderd
Citaat:
Sade schreef op 01-03-2005 @ 08:08 :
Inderdaad, zo duur hoeft het ook helemaal niet te zijn, kijk maar even rond op Weekendjeweg.nl

[ spoiler] blabla [/ spoiler] en dan zonder spaties Als dat iig nog steeds zo is
Oud 01-03-2005, 13:51
Sade
Sade is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 01-03-2005 @ 09:10 :
[ spoiler] blabla [/ spoiler] en dan zonder spaties Als dat iig nog steeds zo is
Thanks!

Spoiler
Oud 07-03-2005, 23:38
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Vinden jongens het eigenlijk ook leuk om bloemen te krijgen?
Oud 08-03-2005, 09:36
Poesket
Poesket is offline
Mijn vriendje gaat deze week afrijden en er is een hele grote kans dat hij slaagt.
Iemand een leuk idee voor een cadeautje?
Oud 08-03-2005, 18:00
Lil'Devil
Lil'Devil is offline
Citaat:
saturday schreef op 02-02-2005 @ 20:18 :
Dit is misschien een idee?
Dat was echt super idee, maar toen ik bij blokje betalen was, sloot internet af.. Ik heb dus niet gekozen hoe ik wil betalen maar ik weet ook niet of het nou goed is aangekomen, en of mijn order nou goed is..
Weet iemand dit miss wel?!
Hoe ben je helemaal klaar met alles zeg maar..?
Oud 08-03-2005, 18:06
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
Wat moet ik mn vriendje geven?? Als het goed is slaagt hij donderdag voor zn rijexamen (na 3x gezakt te zijn) maar ik weet echt niet wat ik moet geven!
Oud 08-03-2005, 18:06
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
OWWWWWWWWWWWWW
SORRY!!!!!!!

had op beantwoorden gedrukt en zag niet dat 2 keer geleden etzelfde werd gevraagd... het spijt me
Oud 11-03-2005, 09:09
VanillaCream
VanillaCream is offline
Citaat:
Sade schreef op 01-03-2005 @ 08:08 :

of kijk als dat te duur is op Nachtjeweg.nl
Ik heb in februari een nachtje hotel gegeven aan mijn vriend en hij vond het ontzettend leuk. Het was maar 63 euro. 's avonds nog gegeten in het restaurant, we waren ongeveer 150 euro kwijt in totaal (ook gezellig in de stad gelopen en gewinkeld enzo )
Oud 12-03-2005, 14:24
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
mijn vriend is helemaal gek van darten en hij is 12 april jarig. nou denk ik eraan om een shirt te laten bedrukken met zijn bijnaam erop en een klokje van www.funkado.nl met zijn foto, maar weet iemand mischien nog wat anders over darten om te geven?
Oud 14-03-2005, 10:15
meisjke
meisjke is offline
ff mening weten is het leuk om te geven op zijn verjaardag, een dagje zwemmen in n mooi zwembad?? en 's avonds bios ofzo? .. ik heb al zoveel bedacht, maar kan nu gewoon niet meer nadenken wat wel en niet leuk is
Oud 14-03-2005, 10:17
meisjke
meisjke is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 12-03-2005 @ 15:24 :
mijn vriend is helemaal gek van darten en hij is 12 april jarig. nou denk ik eraan om een shirt te laten bedrukken met zijn bijnaam erop en een klokje van www.funkado.nl met zijn foto, maar weet iemand mischien nog wat anders over darten om te geven?
nieuwe dartpijltjes kopen en op alle vleugeltjes (of hoe je dat ook noemt ) iets liefs zetten of fotootjes op plakken enzow
Oud 14-03-2005, 14:56
Verwijderd
Citaat:
meisjke schreef op 14-03-2005 @ 11:15 :
ff mening weten is het leuk om te geven op zijn verjaardag, een dagje zwemmen in n mooi zwembad?? en 's avonds bios ofzo? .. ik heb al zoveel bedacht, maar kan nu gewoon niet meer nadenken wat wel en niet leuk is
Is zeker leuk, maar weet niet of je na een dag zwemmen de film nog uit kan zitten, je bent dan wel moe! Kan je beter ergens iets gaan eten naderhand
Oud 15-03-2005, 09:04
kelticfairy
kelticfairy is offline
Aangezien ik bijna een jaar verkering heb met mn allerliefste vriendje wil ik hem een bijzonder cadeau geven. Ik heb alleen geen idee wat!! iemand ideeën? Ik dacht misschien aan uhm seksueel getinte foto's van mezelf, maar ik heb geen idee waar ik die zou moeten laten maken??
Oud 15-03-2005, 16:41
Boer Biensma
Boer Biensma is offline
Citaat:
kelticfairy schreef op 15-03-2005 @ 10:04 :
Aangezien ik bijna een jaar verkering heb met mn allerliefste vriendje wil ik hem een bijzonder cadeau geven. Ik heb alleen geen idee wat!! iemand ideeën? Ik dacht misschien aan uhm seksueel getinte foto's van mezelf, maar ik heb geen idee waar ik die zou moeten laten maken??
Bij een fotograaf... Als je er een beetje goed uit ziet geef je die vent ook de tijd van z'n leven. Ander moet je naar een vrouwlijke fotograaf gaan.
Oud 16-03-2005, 15:05
saturday
saturday is offline
Hey ik wil voor mijn vriend een leuke ketting kopen, hij houdt daar wel van.
Maar wat zijn in godsnaam leuke kettings voor jongens?
///!
Oud 16-03-2005, 16:41
Boer Biensma
Boer Biensma is offline
Koningsschakel kettingen zijn populair bij jongens. Ik zit zelf in de sieraden, vandaar dat ik dat weet. Enige nadeel... Ze zijn erg duur. Maar een gewone gourmet schakel ketting doet het goed bij beide geslachten en is minder duur. Maar nogsteeds niet goedkoop helaas, maar het is waar je voor kiest.

Succes!
Oud 16-03-2005, 21:58
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
meisjke schreef op 14-03-2005 @ 11:17 :
nieuwe dartpijltjes kopen en op alle vleugeltjes (of hoe je dat ook noemt ) iets liefs zetten of fotootjes op plakken enzow
ja leuk idee! thnxxx!!
Oud 17-03-2005, 20:26
saturday
saturday is offline
Citaat:
Boer Biensma schreef op 16-03-2005 @ 17:41 :
Koningsschakel kettingen zijn populair bij jongens. Ik zit zelf in de sieraden, vandaar dat ik dat weet. Enige nadeel... Ze zijn erg duur. Maar een gewone gourmet schakel ketting doet het goed bij beide geslachten en is minder duur. Maar nogsteeds niet goedkoop helaas, maar het is waar je voor kiest.

Succes!
wat is het?
Oud 17-03-2005, 20:30
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
saturday schreef op 17-03-2005 @ 21:26 :
wat is het?
het lijkt me van die dikke kamp kettingen
lekker ordi
Oud 20-03-2005, 12:24
Eeffiey
Eeffiey is offline
Mijn vriend is over 2 weken jarig. Hij wil 2 kaartjes voor iets waar we samen heen kunnen.. Ik wil iets leuks, beetje origineel dus geen bios of pretpark ofzo. Hebben jullie ideeen? ik ben er zo slecht in haha terwijl hij altijd heel origineel in kadootjes is We zijn op zijn verjaardag ruim 11 maanden samen. Wie o wie kan mij helpen??
Oud 20-03-2005, 18:45
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Eeffiey schreef op 20-03-2005 @ 13:24 :
Mijn vriend is over 2 weken jarig. Hij wil 2 kaartjes voor iets waar we samen heen kunnen.. Ik wil iets leuks, beetje origineel dus geen bios of pretpark ofzo. Hebben jullie ideeen? ik ben er zo slecht in haha terwijl hij altijd heel origineel in kadootjes is We zijn op zijn verjaardag ruim 11 maanden samen. Wie o wie kan mij helpen??
concert? museum?
Oud 23-03-2005, 15:19
Eeffiey
Eeffiey is offline
Museum is te serieus . Concert is ook heel leuk, maar op dit moment speelt er weinig boeiends... Wie weet trouwens wat dé concertplanningsite is zeg maar? Of een paar? Ik zat bijv. ook aan een pretpark te denken.. of is da afgekraakt?
Oud 24-03-2005, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Eeffiey schreef op 23-03-2005 @ 16:19 :
Museum is te serieus .
Naturalis is echt een megagaaf museum! Mja, dan moet je wel van dat soort dingen houden... Het is echt enorm interessant, mja...

Zie maar; www.naturalis.nl geloof ik
Oud 25-03-2005, 08:55
saturday
saturday is offline
Citaat:
Gadje schreef op 17-03-2005 @ 21:30 :
het lijkt me van die dikke kamp kettingen
lekker ordi
o..
Oud 26-03-2005, 18:10
Jules
Jules is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 24-03-2005 @ 20:03 :
Naturalis is echt een megagaaf museum! Mja, dan moet je wel van dat soort dingen houden... Het is echt enorm interessant, mja...
NEMO ook www.e-nemo.nl
Oud 01-04-2005, 12:11
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 28-01-2005 @ 14:24 :
Bij een hobbywinkel 2 bordjes halen, onbewerkt, potjes porseleinverf en een kwast. Bordjes mooi beschilderen, met iets wat jullie allebei leuk vinden, weet ik't logo van lowlands als je een vette lowlands hebt gehad. Ontbijtje op serveren en je hebt alvast een deel van je uitzet
Top idee
Oud 13-04-2005, 15:07
Lelle_*
Lelle_* is offline
Citaat:
Eerised schreef op 08-03-2005 @ 10:36 :
Mijn vriendje gaat deze week afrijden en er is een hele grote kans dat hij slaagt.
Iemand een leuk idee voor een cadeautje?
Jah!
Min vriendje moet de 20e afrijden, en ik heb echt een heel leuk kadootje.. (vind ik zelf). Het is zo'n plastic-achtig fotolijstje die hij in de auto kan plakken en daar staat dan: Denk Aan Mij!
Geweldig toch?
Oud 13-04-2005, 15:23
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
Lelle_* schreef op 13-04-2005 @ 16:07 :
Jah!
Min vriendje moet de 20e afrijden, en ik heb echt een heel leuk kadootje.. (vind ik zelf). Het is zo'n plastic-achtig fotolijstje die hij in de auto kan plakken en daar staat dan: Denk Aan Mij!
Geweldig toch?
gelukkig is het al een maand geleden...

maar anders had ik je cadeautje toch niet leuk gevonden

maar toch bedankt hoor
Oud 13-04-2005, 21:42
stouver
stouver is offline
Ik had t idee om mn vriendje dit te geven:

www.canvascompany.nl

en dan met een foto van mij en hem erop, en het kleinste formaat, anders wordt t wel weer erg groot enzo..

leuk idee of niet?!
Oud 13-04-2005, 21:44
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
stouver schreef op 13-04-2005 @ 22:42 :
Ik had t idee om mn vriendje dit te geven:

www.canvascompany.nl

en dan met een foto van mij en hem erop, en het kleinste formaat, anders wordt t wel weer erg groot enzo..

leuk idee of niet?!
Super

Echt heel leuk!
Oud 13-04-2005, 21:55
stouver
stouver is offline
maarja, vraag me af of hij t leuk vind om ons met zn 2en zo groot aan de muur te hebben

ach, hij vindt t maar gewoon leuk, tis van mij
Oud 15-04-2005, 14:32
MoonWolf
MoonWolf is offline
Ik zat erg te twijfelen of ik in dit topic moest posten of in het 'wat te doen op een date'topic.

Mijn vriend is morgen jarig en weet niet wat hij wil hebben. Het nadeel is dat ik ook niks kan bedenken voor hem. Heb heel het topic hier ook al doorgespit maar vind niet echt iets passen.

Hij zegt altijd wel dat hij het erg leuk vindt om samen iets te doen.
Dus het plan is om een tegoedbon te maken om samen een dagje iets leuks te gaan doen. En dan mag hij zelf uit een aantal opties kiezen.

Ik heb al wel wat ideeën zoals musea, dierentuinen en sauna maar vroeg me af of jullie nog iets leuks kunnen bedenken.

Het liefste natuurlijk beetje in de buurt (ik woon in Breda).

Alvast bedankt!
Oud 17-04-2005, 16:16
T!ne
T!ne is offline
Dingetjes die hij kan gebruiken..
Mijn mouch gaat bijna elke dag in bad, dus ben ik v zin v dat knetterend badzout te gaan halen
Hij doet ook bijna altijd wax in zijn haar, dus ga ik hem ook zo'n megablits potje halen id winkel ..
Mss ga ik hem ook een basketbal halen.. Maar daar ben ik nog net zeker van..

(had ih verkeerde topic gepost )
Oud 17-04-2005, 21:49
kiddiestyle
kiddiestyle is offline
Mijn vriend is bijna jarig en ik heb al een kadootje voor hem gekocht. Ik wil er alleen nog een kleinigheidje bijgeven (dus iets wat weinig geld kost ). Heeft iemand een idee?
Oud 18-04-2005, 22:00
Roos
Roos is offline
Citaat:
kiddiestyle schreef op 17-04-2005 @ 22:49 :
Mijn vriend is bijna jarig en ik heb al een kadootje voor hem gekocht. Ik wil er alleen nog een kleinigheidje bijgeven (dus iets wat weinig geld kost ). Heeft iemand een idee?
Misschien moet je iets meer info geven? Wat heb je nu al gekocht bijvoorbeeld? En hoeveel euro wil je ongeveer uitgeven.
Oud 19-04-2005, 08:24
Pixxa
Pixxa is offline
Ik was afgelopen week jarig en heb van mn vriendin een stalen stoere manne ketting voor om mn pols gekregen. Daarin had ze nog iets in laten graveren. Kvind et echt geweldig, zeker omdat ik al een lange tijd zown ketting wilde hebben! Ben er erg blij mee
Oud 19-04-2005, 09:05
Verwijderd
Citaat:
kiddiestyle schreef op 17-04-2005 @ 22:49 :
iets grappigs wat hij leuk vindt. Mijn vriend is ook bijna jarig en ik had hetzelfde idee, hij krijgt er een potje kerriepoeder bij omdat het kerriepoeder dat ze thuis hebben bijna op is en hij veel tosti's met kerrie eet.
Oud 19-04-2005, 13:57
Lelle_*
Lelle_* is offline
Ik kan hier eigenlijk niet posten omdat mijn vriend ook op het forum zit. Maar goed. We zijn bijna een jaar samen en ik zoek nog een leuk kadootje. Iets liefs. Iemand ideeën?

Stuur maar een PM...
Oud 19-04-2005, 13:58
Lelle_*
Lelle_* is offline
Citaat:
Eerised schreef op 13-04-2005 @ 16:23 :
gelukkig is het al een maand geleden...

maar anders had ik je cadeautje toch niet leuk gevonden

maar toch bedankt hoor
Hahaha, geeft niets
Oud 21-04-2005, 14:55
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Ik ben uitgenodigd voor een verjaardag van iemand die ik alleen ken van msn maar ik heb dus geen idee wat een gepast cadeau is. Iemand een leuk ideetje? Het is trouwens een vrouw en ze is 30.
Oud 02-05-2005, 18:41
degoudegids.nl
degoudegids.nl is offline
mijn vriendje werd vorige maand 18 en ik heb een mooie naaktfoto van mezelf laten vergroten tot posterformaat
hij was er erg blij mee en niemand weet dat ik het ben want mn gezicht zie je niet zo goed ivm schaduw
Oud 08-05-2005, 08:53
snoopy
snoopy is offline
Hij krijgt een abonnement op de voetbal international (oftewel zijn grote liefde de ''vi')

Een pot Ben&Jerry's 'peace of cake'

Een mooi t-shirt

Tadaa! En ik ben zo trots op mezelf dat ik het meer dan een maand van tevoren al weet! Vorige twee jaar zat ik maar te denken en 2 dagen van tevoren te stressen
Oud 08-05-2005, 18:03
Rememberme
Rememberme is offline
Over twee weekjes heb ik een half jaar verkering met mijn vriendje. We hebben het die dag best druk. En 's avonds zien we elkaar wel, samen met andere mensen erbij. En 's nachts ga ik dan bij hem slapen. Ik wilde er eigenlijk toch een beetje iets speciaals van maken ondanks dat we elkaar niet zo lang alleen kunnen zien.
Maar bij mij thuis kaarsjes neer zetten enzo voordat hij komt gaat niet, omdat we samen al naar zijn huis toe gaan 's avonds.
Dus ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik wil gaan doen.
Ik wil hem echt laten weten hoe fantastisch ik hem vind. Misschien een klein cadeautje ofzo. Maar ik weet niet zo goed wat. Iemand tips?
Oud 09-05-2005, 14:18
freakje
freakje is offline
Citaat:
Rememberme schreef op 08-05-2005 @ 19:03 :
Over twee weekjes heb ik een half jaar verkering met mijn vriendje. We hebben het die dag best druk. En 's avonds zien we elkaar wel, samen met andere mensen erbij. En 's nachts ga ik dan bij hem slapen. Ik wilde er eigenlijk toch een beetje iets speciaals van maken ondanks dat we elkaar niet zo lang alleen kunnen zien.
Maar bij mij thuis kaarsjes neer zetten enzo voordat hij komt gaat niet, omdat we samen al naar zijn huis toe gaan 's avonds.
Dus ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik wil gaan doen.
Ik wil hem echt laten weten hoe fantastisch ik hem vind. Misschien een klein cadeautje ofzo. Maar ik weet niet zo goed wat. Iemand tips?
Koop een leuk lingeriesetje, dat zal wel werken als je bij hem blijft slapen
Oud 09-05-2005, 16:57
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
freakje schreef op 09-05-2005 @ 15:18 :
Koop een leuk lingeriesetje, dat zal wel werken als je bij hem blijft slapen
haha m'n vriend heeft ooit gezegd dat als ik een lingerie-setje voor mezelf voor zìjn verjaardag koop dat hij het dan aandoet. Moet ik maar een cadeautje voor hém kopen
Oud 12-05-2005, 12:14
kebkebe
kebkebe is offline
Citaat:
rodina schreef op 28-01-2005 @ 14:24 :
Bij een hobbywinkel 2 bordjes halen, onbewerkt, potjes porseleinverf en een kwast. Bordjes mooi beschilderen, met iets wat jullie allebei leuk vinden, weet ik't logo van lowlands als je een vette lowlands hebt gehad. Ontbijtje op serveren en je hebt alvast een deel van je uitzet
Dit lijkt me op zich wel leuk, maar misschien vind m'n vriend het suf ofzo? Ik weet niet wat het imago van servies beschilderen is? Ik zou er dan wel een logo van een coole band opzetten. En hij woont op een studentenhuis, dus hij heeft altijd (schone) borden te weinig.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten