Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
over financiele verbouwing: planeconmie, belasting, koninklijke bezittingen afpakken en van top ondernemers, toerisme, handel met landen als Cuba en China er zijn zat manieren te vinden voor financiele onderbouwing. Steun de Stalinistische Volkspartij voor Hersel van Cultuur, voor STabiliteit in uw leven , voor voedsel, en sociale zekerheden, voor een zachtaardige en menselijke land zonder hebzucht en egoisme STALINISTISCHE VOLKSPARTIJ !!!!!!!! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dank u |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan zeggen dat ik naief ben ![]() |
![]() |
|
![]() Geweld tegen vrouwen moet harder worden aangepakt en scheidingen worden verscherpt en geboortebeperking tot 2 kinderen (wegens overbevolking), kortom de Stalinistische volkspartij is voor een gelukkig gezin ![]() Zie hier de communistische gezinsvreugde ![]() Niemand is meer werkloos iedereen krijgt werk, met name is er veel werk te vinden in de landbouw. ![]() IK vader des Vaderlands!!!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En hoe wil je een gezin gelukkig maken door ze maar twee kinderen te gunnen en ze de rest van te voren al af te zeggen. Die communistische gezinsvreugde ziet er Amerikaans-partriostisch uit. Veel landbouwwerk in Nederland, mis je wat hersenonderdelen ofzo? Als je een foto van Stalin plaatst moet je er ook onderzetten 'STALIN vader des Vaderlands, of je moet je eigen foto plaatsen. Verder, als iemand vader des vaderlands is, is het simpelweg een dictatuur. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het communisme is gewoon een achterhaalde trend, die nooit geslaagd is, en vooral nooit kán slagen! Ik snap niet wat iemand nog kan zien in zoiets |
![]() |
||
Citaat:
En ik ben trouwens niet kapitalistisch je moet alleen even normaal doen!!!
|
Stalin heeft 20 miljoen doden veroorzaakt in de periode van de collectivisaties en de Grote Terreur. Hij heeft vele politieke tegenstanders ern vermeende politieke tegenstanders in koelen bloede uit de weg laten ruimen. Hij heeft een compleet landsdeel (Oekraïne) laten verhongeren. Hij is beestachtig tekeer gegaan tegen de Russische boeren. Hij was verantwoordelijk voor enorme hongersnoden op het Russische platteland. En zo'n man wil jij verheerlijken? Haal die plaat voor je hoofd vandaan!
En die planeconomie leidde vooral tot gesjoemel om het plan te halen en wanproductie. Voorbeeld: Russische flats hadden 'normale' lampfittingen. In lampenwinkels kon je vrijwel alleen maar complete kroonluchters krijgen. De lampproductie ging namelijk in gewicht in plaats van in eenheden, en om het plan te halen werden dan de lampen heel zwaar gemaakt, veel te zwaar voor het plafond van een flat. Ik weet niet of dit voorbeeld uit de tijd van Stalin of die van zijn opvolgers was, maar in de tijd van Stalin is dit soort fraude wel begonnen, omdat de plannen stelselmatig onhaalbaar waren. En bovenstaande is geen kapitalistische propaganda, dit zijn harde feiten.
Laatst gewijzigd op 17-01-2004 om 19:22. |
![]() |
|
Ik houd echt totaal niet van die vaderlandslievendheid, doet me denken aan gevaarlijke dingen, zo n beetje iedere dictatuur en oorlog is hierdoor gevoed. Sommige andere dingen ben ik het wel mee eens, maar je weet toch dat dit in het echt helemaal niet werkt. Zie Rusland die China, waar het niet alleen slecht ging met de economie, maar ook met het volk.
Maar ik vraag me vooral af hoe je Stalin zo kunt verheerlijken, ik neem aan dat je met deze partij het beste voor ons land wil, hoe kun je dan met de naam van een massamoordernaar aankomen?? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat is nou nog is gelijkheid ik ga net zo veel van jou houden als van ieder ander volgens jou programma grapjas Laatst gewijzigd op 17-01-2004 om 20:15. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Als ik jullie posten lees dan doet dat mij veel verdriet jongeren zijn materialistisch, hebzuchtig en agressief (kijk maar afgelopen week toen een leerling een leraar heeft doodgeschoten) alleen een man van staal zoals ik kan orde weer terug brengen in dit land en ik kan de bevolking stabiliteit geven iets wat in het kapitalisme niet mogelijk is behalve dan een paar rijken die profiteren over ruggen van anderen.
|
![]() |
||
Citaat:
En zegt dat ik nog leef. Een zoekplaatje, eigenlijk. Spannend ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() (mocht het toch urk zijn, mea culpa, ik ben gelukkig niet alwetend) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
stelling: werkgevers buiten werknemers uit niceman1984 | 41 | 26-01-2004 21:13 |