Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Beetje jammer niet waar, wel een stelling verdedigen maar dieper op de motievatie in gaan ho maar.
Laatst gewijzigd op 13-02-2004 om 18:43. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het knap dat jullie zonder vlees kunnen. Zelf zou ik het nooit kunnen (nou jah, geen zin om te stoppen met vlees). Het is natuurlijk zielig voor de dieren, maar het is ook zielig als ik geen vlees meer kan eten ![]() Btw, snap trouwens niet hoe jullie dat Tofu rommel naar binnen kan krijgen. Ik heb het al best vaak op, op verschillende manieren bereid (ook andere producten natuurlijk). Maar ik heb nog nooit iets geproefd dat vlees echt zou kunnen vervangen.... Maar dat melk van jullie (Soya melk ofzo, weet het niet eens meer..), das wel lekker... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Het 'ik vind het zo zielig voor de diertjes dat ze dood moeten' vind ik geen reden. Bio-industrie vind ik daarentegen wel een goeie reden |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En nouja okee, als iemand het zielig vindt, dan nemen ze dat maar als reden maar dat vind ik een beetje vreemd. |
![]() |
|||
Citaat:
of is het de manier van koken van mn ouders ![]() (ik at ook geen noten trouwens, dat kan ook wel veel uitmaken) Citaat:
2. ik ben zeker geen moron 3. er was geen vraag, als je niet het IQ van een zak aardappelen zou hebben, had je dat wel door. weet je wel zeker dat je sober was toen je replyde? heel sXe ![]()
|
|