Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
- klasgenoten negeren me en maken me belachelijk
- gelijk mn hele humeur verknald terwijl ik nog net zo lekker in mn vel zat vanmorgen + snap eindelijk m'n wiskunde 5-je ![]()
||
Citaat:
|
- Werkweek is weer begonnen
![]() + Toch weer relaxede dag op mijn stage - Eigenlijk TE relaxed... ![]() + Zo meteen krijg ik (eindelijk) een geluidskaart, naar wat ik hoop + Dadelijk mailtje naar vriend aftypen - Nix te melden ![]()
|
+ Redelijk gewerkt op mijn stage
+ Komende dagen worden ook weer drukker, omdat ik morgen een gesprek heb met mijn begeleider over de gemaakte stukken en aan de hand van fouten of aanvullingen kan ik dan verder werken ![]() - Minder internetten dus op de stage komende dagen ![]() + Geluidskaart geïnstalleerd op de computer ![]() - Planning loopt weer uit - Ik ga dadelijk weer TE LAAT slapen! ![]() + Morgen hoop ik iets te gaan doen met mijn vriendin... ![]() + Lekker gesport vandaag + Deze week nog een CD'tje fikken - Saai op MSN vanavond (maja tis al laat en ik was pas vanaf kwart over 10 online)
|
- Geen kloot vandaag uitgevoerd op mijn stage
![]() - Geen gesprek met hoofd van de afdeling gehad, zodat ik ook niet kan doorwerken ![]() + MVV heeft nieuwe kledingsponsor + Lekker vrij avondje + Hoop dat ik mijn vriendin vanavond zie - Dan mot ze wel ff online komen ![]() + Mijn ouders en zusje en vriend gaan in mei 3 dagen naar Londen, dan heb ik lekker 3 dagen dus het huis voor me alleen! ![]() ![]() + Goed nieuws van de school, ze geven een extra hoorcollege van een vak dat ik moet herkansen... en ook nog NA de stageperiode, zodat ik daarvoor NIET speciaal vrij hoef te vragen + Heb goede zin ![]() + Antivirusscanner geïnstalleerd - Planning loopt weer eens uit.
|
![]() |
- 7 uur alleen maar klassieke talen gehad, of de geschiedenis daarvan.
![]() + ik was blij met mn uurtje wiskunde ![]() ![]() + was gezellig op school - voelde me halverwege niet zo lekker omdat ik te weinig gegeten had tot dan. + wat er dan wel weer voor zorgde dat ik een plotselinge presentatie niet hoefde te doen, en een vriendin werd aangewezen. ![]()
|
![]() |
+ hoefde vandaag pas tweede uur te beginnen
+ had les uit val was dus vroeg uit + toen heeft m`n ma toen ik thuis kwam frietjes gebakken.. - frietjes waren niet goed voor mijn lijn whaha - moest nog veel uit typen voor school
|
- Verveeld op de stage
- Morgen zo lijkt het ook vervelen daar - Vriendin gister niet gezien, vandaag ook niet + Daarom print ik dadelijk dingen uit waaraan ik eigelijk zaterdag aan wilde werken maar ik morgen al op mijn stage ga uitwerken zodat ik wat te doen heb en dat niet op zaterdag hoef te doen Wat een theorie... ![]() + Zaterdag zal ik ook wel moe zijn (ook dus beters dat ik dan niets aan stageverslag doe), want ik ga vrijdag op stap ![]() + Eerste keer sinds maanden dat ik weer eens op vrijdag ga ![]() + Zaterdag ook op stap + Het weekendgevoel begint al te komen ![]() - Vanavaond sporten, geen zin + Zowat bijna alles weer op mijn PC en goed geïnstalleerd ![]() + Alleen FIFA 2004 nog, ik kan niet w8en totdat ik het kan gaan spelen... ![]() - Niet veel tijd, dus ik mot weer stoppen...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
De kronieken van de dag #5!! Droomvlucht | 501 | 26-03-2004 17:25 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag #4! Quiana | 500 | 10-03-2004 13:32 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag #3! Quiana | 502 | 18-02-2004 16:33 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag. (mix cijfer-voor-je-dag & steekwoorden) Quiana | 493 | 08-01-2004 14:10 | |
Psychologie |
een cijfer voor mijn dag (en geef niet al te lage cijfers, dan wordtie denk gesloten) Fantôme | 499 | 12-12-2003 14:59 | |
De Kantine |
Wat zijn je sterke punten ? Menahem | 78 | 13-08-2003 12:58 |