Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2004, 19:35
puut
puut is offline
nou....ik kan begrijpen dat er tijdens Ajax-Groningen geen sfeer is....maar dat ligt niet aan Ajax maar aan de tegenstander....kom maar een naar de CL!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-02-2004, 19:36
puut
puut is offline
en wat dat er mee te maken heeft?? Zo gauw de kaartjes bij Groningen duurder worden komt de aanhang niet meer opdagen om dat ze de kaartjes te duur vinden....niks voor hun club over duss.....
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 19:36
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
puut schreef op 11-02-2004 @ 20:35:
nou....ik kan begrijpen dat er tijdens Ajax-Groningen geen sfeer is....maar dat ligt niet aan Ajax maar aan de tegenstander....kom maar een naar de CL!!!

GLORYHUNTER
Oud 11-02-2004, 19:37
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
puut schreef op 11-02-2004 @ 20:36:
en wat dat er mee te maken heeft?? Zo gauw de kaartjes bij Groningen duurder worden komt de aanhang niet meer opdagen om dat ze de kaartjes te duur vinden....niks voor hun club over duss.....
Haha, dit jaar zijn de kaarten dus omhoog gegaan (meer als voorgaande jaren) en het zit nog steeds vol.
Ga jij eens wat nuttigs doen ofzo en blijf hier weg!
Oud 11-02-2004, 19:39
puut
puut is offline
ja logisch dat de prijzen omhoog zijn gegaan...anders gaan ze failliet!!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 19:40
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
puut schreef op 11-02-2004 @ 20:39:
ja logisch dat de prijzen omhoog zijn gegaan...anders gaan ze failliet!!
Waar ben je nou mee bezig?
Groningen was 1 van de 4 (correct if i'm wrong) clubs die het financieel goed op orde hadden, als je iets niet weet hou je bek dan dicht.
Oud 11-02-2004, 19:44
puut
puut is offline
daarom verhogen ze de kaartjes ook....om het zekere voor het onzekere te nemen
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 19:47
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
puut schreef op 11-02-2004 @ 20:44:
daarom verhogen ze de kaartjes ook....om het zekere voor het onzekere te nemen
Leef jij maar ff lekker verder in je "eigenwereldje".
Oud 11-02-2004, 19:55
puut
puut is offline
ajax is mijn wereld ja
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 19:56
Ketjing
Ketjing is offline
wat een mooie voorbeelden in dit topic weer van de Ajax arrogantie
Oud 11-02-2004, 19:59
puut
puut is offline
haha!! ajax arrogantie!! oke...dus als ik mijn club aanmoedig ben ik arrogant???
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 20:01
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
puut schreef op 11-02-2004 @ 20:59:
haha!! ajax arrogantie!! oke...dus als ik mijn club aanmoedig ben ik arrogant???
nee, maar roepen dat jullie de beste zijn, dat ajax het nederlandse voetbal is.
Oud 11-02-2004, 20:03
puut
puut is offline
dan ZIJN we ook!! hallo!! wil je beweren dan Feyenoord of PSV de nederlandse club is die over de wereld bekent is??
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 20:11
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
puut schreef op 11-02-2004 @ 21:03:
dan ZIJN we ook!! hallo!! wil je beweren dan Feyenoord of PSV de nederlandse club is die over de wereld bekent is??
Dit bedoelt ie dus.

Jij weet niet eens waar je over praat dus hou je bek en ga slapen!
Oud 11-02-2004, 20:12
puut
puut is offline
jeetje....je kan er niet tegen dat je weer eens wordt verslagen door een ajaccied
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 20:14
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
puut schreef op 11-02-2004 @ 21:12:
jeetje....je kan er niet tegen dat je weer eens wordt verslagen door een ajaccied
Lol, ik word niet verslagen door een jood maar als jij dat graag zo wil, fijn jij hebt gewonnen.
Ga je dan nu ook weg?
Oud 11-02-2004, 20:19
puut
puut is offline
nee
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 20:20
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Zeg Puutje, is de chatbox dicht ofzo?
Ga lekker ergens anders je bekrompen mening geven..

En ja, ik ben voor Ajax...
Oud 11-02-2004, 20:23
puut
puut is offline
nou mooi voor je!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 20:38
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 11-02-2004 @ 21:20:
Zeg Puutje, is de chatbox dicht ofzo?
Ga lekker ergens anders je bekrompen mening geven..

En ja, ik ben voor Ajax...
Pu(u)ta'tje Feyenoord trouwens lekker 3-0.. en dan gaat iederen straks zeiken dat het zo slecht ging.. en dan zeggen ze "dat doen ze bij Ajax nou nooit" RARARA hoe komt dat?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 20:44
USPalermo
USPalermo is offline
Wie won er als eerste een prijs in Europa?

PSV won de Europa Cup I ook al eens. Feyenoord had het laatste succes in Europa voor Nederland.

Tegen 4 CL titels en verschillende andere grote prijzen kan geen andere club uit nederland op.

Maar wat heb je daar nu aan? PSV speelt nu UEFA-Cup en wat doet Ajax?

Mensen van Ajax beginnen vaak over het verleden om "gedrag" van media en andere te verklaren. Iedereen zou jaloers zijn op de prestaties van Ajax. Elke club presteerd op zijn eigen manier elke supporter geniet van zijn club op zijn manier.
Daarmee kun je, laf/subjectief media-gedrag niet goed praten
Oud 11-02-2004, 20:45
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
puut schreef op 11-02-2004 @ 21:23:
nou mooi voor je!
Sterf lekker jij.. Leuk dat je een echte Ajaxcied bent.. (Hoevaak heb je de ArenA al bezocht?) En het is leuk dat je dat op dit forum profileert, maar zo ist wel weer ff genoeg.. En tuurlijk mag je schrijven wat je wilt, maar je kan ook nét iets tever gaan.. En ik was int begin ook zwaar irritant opt forum (en nu soms nog steeds ) maar jij slaat echt alles.. Dus kap gewoon.. En heb vooral respect voor ZlatanSuperJood ..

Heil ZlatanSuperJood

offtopic : ZSJ : Heb je me plaatjes nou nog gehad?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 20:47
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 11-02-2004 @ 21:44:

Maar wat heb je daar nu aan? PSV speelt nu UEFA-Cup en wat doet Ajax?
Beetje krom dit ook hoor.. Ajax heeft ineens een flow vanuit de Jeugdopleiding die meteen het niveau aankomen en zelfs verhogen en daar hoor je niemand van die anderen over (pers wel ) en nou gaan ze weer naar Europees Voetbal kijken.. Ze hebben wel weer de toekomst van het Nl-elftal opgeleid.. telt dat ineens niet meer?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 20:50
Ajax champions
Ajax champions is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 11-02-2004 @ 21:38:
Pu(u)ta'tje Feyenoord trouwens lekker 3-0.. en dan gaat iederen straks zeiken dat het zo slecht ging.. en dan zeggen ze "dat doen ze bij Ajax nou nooit" RARARA hoe komt dat?
hehehe ben hier echt blij mee
leuk voor AZ trouwens
van feyenoord hadden we toch al geen last meer
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 20:53
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 11-02-2004 @ 21:45:
Sterf lekker jij.. Leuk dat je een echte Ajaxcied bent.. (Hoevaak heb je de ArenA al bezocht?) En het is leuk dat je dat op dit forum profileert, maar zo ist wel weer ff genoeg.. En tuurlijk mag je schrijven wat je wilt, maar je kan ook nét iets tever gaan.. En ik was int begin ook zwaar irritant opt forum (en nu soms nog steeds ) maar jij slaat echt alles.. Dus kap gewoon.. En heb vooral respect voor ZlatanSuperJood ..

Heil ZlatanSuperJood

offtopic : ZSJ : Heb je me plaatjes nou nog gehad?
Wat heb ik je irritante gedrag toch goed afgeleerd, je bent echt een modelforummer geworden...

Ohja, kheb ze inderdaad gehad... Bedankt!
Oud 11-02-2004, 20:55
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 11-02-2004 @ 21:47:
Beetje krom dit ook hoor.. Ajax heeft ineens een flow vanuit de Jeugdopleiding die meteen het niveau aankomen en zelfs verhogen en daar hoor je niemand van die anderen over (pers wel ) en nou gaan ze weer naar Europees Voetbal kijken.. Ze hebben wel weer de toekomst van het Nl-elftal opgeleid.. telt dat ineens niet meer?
Ik ben de eerste om dat te ontkennen. Maar hoe goed je ook bent of was, dat is geen reden om subjectieve media aandacht te krijgen. Als RBC k*t speelt, moet dat gezegd worden. Als Twente k*t speelt moet dat gezegd worden, en als Ajax k*t speelt ook!!
Oud 11-02-2004, 20:58
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 11-02-2004 @ 21:53:
Wat heb ik je irritante gedrag toch goed afgeleerd, je bent echt een modelforummer geworden...

Ohja, kheb ze inderdaad gehad... Bedankt!
Goed voorbeeld doet goed volgen he

Kijken of ze straks bij de op 1 na leukste Studio Sport van het jaar ook zo Pro-Ajax zijn
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 21:28
Ajax champions
volgens mij zien jullie spoken......
soms wordt ajax inderdaad een beetje opgehemeld, maar dat gebeurd ook bij feyenoord en psv

als psv slecht speelt maar toch wint lees je alleen maar stukken over hoe knap het is dat ze zo effectief zijn

als feyenoord slecht speelt hoor je de media alleen maar over die 'fantastische' aanhang die ze blijft steunen
die aanhang laat het trouwens ook afweten als het slechter gaat......
fluitconcerten, gemiddeld toeschouwersaantal omlaag....
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 21:33
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Ajax champions schreef op 11-02-2004 @ 22:28:
volgens mij zien jullie spoken......
soms wordt ajax inderdaad een beetje opgehemeld, maar dat gebeurd ook bij feyenoord en psv

als psv slecht speelt maar toch wint lees je alleen maar stukken over hoe knap het is dat ze zo effectief zijn

als feyenoord slecht speelt hoor je de media alleen maar over die 'fantastische' aanhang die ze blijft steunen
die aanhang laat het trouwens ook afweten als het slechter gaat......
fluitconcerten, gemiddeld toeschouwersaantal omlaag....
Wat Feyenoord betreft heb je gelijk, maar qua PSV?

Ben je dat met van Bommel en vd Vaart alweer vergeten. Het vallertje Robben, die afgebrand werd. Kezman werd voor rotte vis uitgemaakt. PSV haalde alweer de 2e ronde niet en het hele land stond op zijn kop. Ajax werd er uit geknikkerd en er hing een lijken stemming bij de NOS.....
Oud 11-02-2004, 21:57
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
puut schreef op 11-02-2004 @ 21:03:
hier is nou dus die smiley voor:
Niet arrogant?
Oud 12-02-2004, 13:02
Verwijderd
Citaat:
USPalermo schreef op 11-02-2004 @ 22:33:
Wat Feyenoord betreft heb je gelijk, maar qua PSV?

Ben je dat met van Bommel en vd Vaart alweer vergeten. Het vallertje Robben, die afgebrand werd. Kezman werd voor rotte vis uitgemaakt. PSV haalde alweer de 2e ronde niet en het hele land stond op zijn kop. Ajax werd er uit geknikkerd en er hing een lijken stemming bij de NOS.....
misschien omdat er bij PSV nooit het geloof was dat ze nu weleens de 2e ronde zullen halen en geef toe na al die jaren nog steeds geen 2e ronde is toch ook een lachertje? terwijl dat van Ajax anders verwacht werd omdat er simpelweg meer kwaliteit in het team zit.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 13:08
USPalermo
USPalermo is offline
Natuurlijk had PSV de 2e ronde nu eens moeten halen, natuurlijk is het jammer dat Ajax niet door is.
Maar de verhoudingen bij de NOS in de week van de laatste speelronde van de poulewedstrijd waren tekenend voor de hele situatie binnen de NOS. PSV werd afgebrand, terwijl tegen Deportivo een pracht wedstrijd gespeeld werd, Ajax werd de hand boven het hoofd gehouden, terwijl tegen Brugge slecht gepresteerd werd!!
Oud 12-02-2004, 13:29
Verwijderd
Citaat:
USPalermo schreef op 12-02-2004 @ 14:08:
Natuurlijk had PSV de 2e ronde nu eens moeten halen, natuurlijk is het jammer dat Ajax niet door is.
Maar de verhoudingen bij de NOS in de week van de laatste speelronde van de poulewedstrijd waren tekenend voor de hele situatie binnen de NOS. PSV werd afgebrand, terwijl tegen Deportivo een pracht wedstrijd gespeeld werd, Ajax werd de hand boven het hoofd gehouden, terwijl tegen Brugge slecht gepresteerd werd!!
heb je gelijk in
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 15:12
puut
puut is offline
keej....dat is dan misschien wel waar..... Ajax heeft slecht gespeelt tegen Brugge...maar als je naar de leeftijd kijkt...Jongste ploeg ooit
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 15:18
Verwijderd
Citaat:
puut schreef op 12-02-2004 @ 16:12:
keej....dat is dan misschien wel waar..... Ajax heeft slecht gespeelt tegen Brugge...maar als je naar de leeftijd kijkt...Jongste ploeg ooit
daar kiest koeman zelf voor. Als je uit bij brugge niet wint heb je ook niets te zoeken in de volgende ronde.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 15:24
puut
puut is offline
daarom zijn we toch ook niet door....
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 17:20
AGH
AGH is offline
Citaat:
puut schreef op 11-02-2004 @ 20:59:
Dan ben je een jood. En joden hebben neuzen. En mensen met neuzen zijn arrogant.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 17:57
puut
puut is offline
dat is jou mening....
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 18:38
Verwijderd
jawel mensen we hebben weer eens te maken met zown verschrikkelijk stoere "internethooligan" bijgenaamd PUUT. door debiele en respectloze opmerkingen te plaatsen, probeert hij supporters van andere clubs op de kast te jagen, wat hem gek genoeg nog wel eens lukt ook. bij mij dus ook. waar ik dan niet tegenkan is dat het waarschijnlijk zown fucked up kereltje van 16 is die denkt dattie een echte supporter is door supporters van andere clubs te irriteren. als je een echte vent doe je dat recht voor zijn neus in zijn stad, en niet over het internet met je stoere praatjes. door figuren zoals jij zijn er zo onnodig veel van die fucked up verplichte combi's naar de uitwedstrijden, omdat die domme mensen bij de pliesies nog denken dat jullie het vaak menen ook. zo mijn zegje is gedaan, reageer vooral op mijn reacties op dit forum, maar doe dat dan onderbouwend, en zeg niet alleen maar huuuhhuuu kutnac of kutp$v en hup ajakkes. godver heb ik me dus weer door jou op de kast laten jagen... lees maar eens door de columns op www.bsiderats.nl dan zie je hoe wij over mensen als jou denken bbbbbwegghhh kotsen! dat doe ik op je! en als je wilt kom ik het nog in die stinkende jodenstad van je doen ook bah!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 18:42
puut
puut is offline
zie je wel....JALOERS!!!!!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 19:43
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
puut schreef op 12-02-2004 @ 19:42:
zie je wel....JALOERS!!!!!
Heeft nix met jaloersheid te maken.

ik heb zo je posts gelezen. Ik ga er niet op in, ik sluit me aan bij de rest van de reacties erop en heb nog 1 ding voor je te zeggen

een hele dikke
Oud 12-02-2004, 19:59
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
vijf schreef op 12-02-2004 @ 19:38:
*verhaal*!
Ben het eigelijk wel met je eens.. (eerste stuk) Putatje opzouten!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 20:02
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
puut schreef op 11-02-2004 @ 20:35:
Je bent GVD zeker nog nooit in de Arena geweest? Wat is dit nou voor domme opmerking.. er zitten 50.000 Ajaxcieden en 1000 anderen en als er geen sfeer is ligt dat aan die 100 K hoop dat je je cito-toets beter gemaakt hebt kneus!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 20:56
maxwell 15
maxwell 15 is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 12-02-2004 @ 21:02:
Je bent GVD zeker nog nooit in de Arena geweest? Wat is dit nou voor domme opmerking.. er zitten 50.000 Ajaxcieden en 1000 anderen en als er geen sfeer is ligt dat aan die 100 K hoop dat je je cito-toets beter gemaakt hebt kneus!
ach der kan best sfeer zijn in de arena....maar dat ligt natuurlijk ook aan de wedstrijd....Ik vind alleen wel dat er ook wat minder mensen heen kunnen gaan die alleen voor hun plezier gaan, er moeten meer supporters heen....sfeermakers
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 15:54
maxwell 15
maxwell 15 is offline
Citaat:
maxwell 15 schreef op 12-02-2004 @ 21:56:
ach der kan best sfeer zijn in de arena....maar dat ligt natuurlijk ook aan de wedstrijd....Ik vind alleen wel dat er ook wat minder mensen heen kunnen gaan die alleen voor hun plezier gaan, er moeten meer supporters heen....sfeermakers
helemaal mee eens
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 15:55
maxwell 15
maxwell 15 is offline
tijdens topwedstrijden is de sfeer fantastisch.....
maar tijdens 'gewone' wedstrijden kan het nog veel beter

is trouwens al wel veel beter dan een paar seizoenen geleden
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 15:56
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
maxwell 15 schreef op 13-02-2004 @ 16:54:
helemaal mee eens
logisch dat je het met je zelf eens bent
Oud 13-02-2004, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 13-02-2004 @ 16:56:
logisch dat je het met je zelf eens bent
helemaal mee eens
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 16:10
Ajax champions
Citaat:
^Dragon^ schreef op 13-02-2004 @ 16:57:
helemaal mee eens
sorry was nog ingelogd als degene die gister op deze computer zat!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 16:12
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Ajax champions schreef op 13-02-2004 @ 17:10:
sorry was nog ingelogd als degene die gister op deze computer zat!
jaja, een beetje jezelf gelijk gaan lopen geven onder een andere naam hé!!
Reageren

Regels voor berichten