Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Groningen was 1 van de 4 (correct if i'm wrong) clubs die het financieel goed op orde hadden, als je iets niet weet hou je bek dan dicht.
||
Citaat:
||
Citaat:
Jij weet niet eens waar je over praat dus hou je bek en ga slapen!
||
Citaat:
Ga je dan nu ook weg?
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Wie won er als eerste een prijs in Europa?
PSV won de Europa Cup I ook al eens. Feyenoord had het laatste succes in Europa voor Nederland. Tegen 4 CL titels en verschillende andere grote prijzen kan geen andere club uit nederland op. Maar wat heb je daar nu aan? PSV speelt nu UEFA-Cup en wat doet Ajax? Mensen van Ajax beginnen vaak over het verleden om "gedrag" van media en andere te verklaren. Iedereen zou jaloers zijn op de prestaties van Ajax. Elke club presteerd op zijn eigen manier elke supporter geniet van zijn club op zijn manier. Daarmee kun je, laf/subjectief media-gedrag niet goed praten
||
Citaat:
![]() ![]() Heil ZlatanSuperJood ![]() offtopic : ZSJ : Heb je me plaatjes nou nog gehad? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() leuk voor AZ trouwens van feyenoord hadden we toch al geen last meer |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ohja, kheb ze inderdaad gehad... Bedankt!
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Kijken of ze straks bij de op 1 na leukste Studio Sport van het jaar ook zo Pro-Ajax zijn ![]() |
![]() |
|
![]() |
volgens mij zien jullie spoken......
soms wordt ajax inderdaad een beetje opgehemeld, maar dat gebeurd ook bij feyenoord en psv als psv slecht speelt maar toch wint lees je alleen maar stukken over hoe knap het is dat ze zo effectief zijn als feyenoord slecht speelt hoor je de media alleen maar over die 'fantastische' aanhang die ze blijft steunen die aanhang laat het trouwens ook afweten als het slechter gaat...... fluitconcerten, gemiddeld toeschouwersaantal omlaag.... |
![]() |
||
Citaat:
Ben je dat met van Bommel en vd Vaart alweer vergeten. Het vallertje Robben, die afgebrand werd. Kezman werd voor rotte vis uitgemaakt. PSV haalde alweer de 2e ronde niet en het hele land stond op zijn kop. Ajax werd er uit geknikkerd en er hing een lijken stemming bij de NOS.....
||
Citaat:
![]() Niet arrogant?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Natuurlijk had PSV de 2e ronde nu eens moeten halen, natuurlijk is het jammer dat Ajax niet door is.
Maar de verhoudingen bij de NOS in de week van de laatste speelronde van de poulewedstrijd waren tekenend voor de hele situatie binnen de NOS. PSV werd afgebrand, terwijl tegen Deportivo een pracht wedstrijd gespeeld werd, Ajax werd de hand boven het hoofd gehouden, terwijl tegen Brugge slecht gepresteerd werd!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
jawel mensen we hebben weer eens te maken met zown verschrikkelijk stoere "internethooligan" bijgenaamd PUUT. door debiele en respectloze opmerkingen te plaatsen, probeert hij supporters van andere clubs op de kast te jagen, wat hem gek genoeg nog wel eens lukt ook. bij mij dus ook. waar ik dan niet tegenkan is dat het waarschijnlijk zown fucked up kereltje van 16 is die denkt dattie een echte supporter is door supporters van andere clubs te irriteren. als je een echte vent doe je dat recht voor zijn neus in zijn stad, en niet over het internet met je stoere praatjes. door figuren zoals jij zijn er zo onnodig veel van die fucked up verplichte combi's naar de uitwedstrijden, omdat die domme mensen bij de pliesies nog denken dat jullie het vaak menen ook. zo mijn zegje is gedaan, reageer vooral op mijn reacties op dit forum, maar doe dat dan onderbouwend, en zeg niet alleen maar huuuhhuuu kutnac of kutp$v en hup ajakkes. godver heb ik me dus weer door jou op de kast laten jagen... lees maar eens door de columns op www.bsiderats.nl dan zie je hoe wij over mensen als jou denken bbbbbwegghhh kotsen! dat doe ik op je! en als je wilt kom ik het nog in die stinkende jodenstad van je doen ook
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik heb zo je posts gelezen. Ik ga er niet op in, ik sluit me aan bij de rest van de reacties erop en heb nog 1 ding voor je te zeggen een hele dikke ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat: