Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
veel vrije uren vandaag
![]() met ex-klasgenote afgesproken die ik heeeel lang niet meer had gezien leuuuk! ![]() drijfnat thuis ![]() 2.5 uur in slaap gevallen ![]() nog steeds doodmoe te eigenwijs om naar bed te gaan ![]() huiswerk even vergeten geen zin meer in en.. maffevis is er vanavond niet en verder is er bijna ook niemand boeiends online saaaaaii ![]() en morgen een hele stomme dag ![]()
||
Citaat:
voor jouw hetzelfde.... (zie je steekwoorden) ik heb morgen mn cijfer al... je hoort het nog wel. xxx luistertoets duits bagger morgen bio leren rothoofdstukken bah toetsweek ![]() toetsweek = stressweek zaterdag over een week komt mirtje hier!
|
auw
rug doet pijn ook stress? of gewoon door mn houding docente wat moet ik daar nou mee tis leuk maar ook weer niet stress spanning stomme herkansing ook ik wil een voldoende halen! 'positief denken, doe ik ook!!!!' makkelijk gezegd ja maar doe dat maar eens niet meer zo zenuwachtig zo houden tot maandag herkansing niet uitstellen t moet er maar van komen ze matst me wel als het enigszins kan maar wel mn best doen ze gelooft in me hoge verwachtingen moet ik toch waar kunnen maken?
Laatst gewijzigd op 11-02-2004 om 13:56. |
![]() |
|
Verwijderd
|
- 2 keer wind tegen vandaag
- Leek geen einde aan die schooldag te komen - Moet nu aan m'n profielwerkstuk, maar heb echt geen zin - Als ik eerder thuis geweest was... - Moe en koud + Toernooi gaat door + Er gaan gezellige mensen mee + Kan weer werken in de vakantie + M'n trainer blijft waarschijnlijk |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja hoor. doe maar stom.
t is weer over. ![]() fysio is echt te grappig ik lijk niet op iemand van 16. ![]() geweldig gewoon. ![]() Gretha, je lult te veel. leuke franse les hoor, Greeth ![]() leuke man ghighi vanaaf oppassen. aanpassing: Mn humeur hangt rond het minpunt. dus laat me in godsnaam met rust. allemaal. Laatst gewijzigd op 11-02-2004 om 16:25. |
![]() |
|
ik denk steeds van 'he, heb ik dat geschreven?!' als ik naar ~~dolce~~'s posts kijk... ja, nu trap ik er zelf in
![]() ![]() - bahbahbah - wat ben ik blij als de toetsweek over is - mir ({)(}) - dunno what to say - bellen?! - brr *bang* - mijn cijfer ook vragen - maar eigenlijk wil ik het niet weten.. - zenuwachtig - nog 4 uurtjes ![]() - straks is het heel slecht... ![]() - damn, i hate this feeling
|
Verwijderd
|
vandaag zou de dag worden dat ik mijn lifde zou verklaren aan haar...zoals dat zo mooi heet
k fietste met haar naar huis maar ik durfde niet ![]() ik heb altijd wel mn woordje klaar en nu stond ik dus met mn bek vol tanden. nu ben ik kwaad op mezelf verder: kut-punt engels vanavond trainen weekend uit veel gezeur aan mn hoofd moet een studierichting kiezen maar heb me nog bijna niet georienteerd ![]() al met al voel ik me boos (op mezelf) en wil ik dat iedereen mij even met rust laat... "but i'm a creep,i'm a loser....what the hell am i doing here?...i don't belong here" -Radiohead,Creep- |
![]() |
|
luistertoets
ging wel goed warme chocolademelk kwam je daar voor? kwam je ergens anders voor? ongesteld stom maar wel fijn niet zien ik wil je even niet zien afstand voor altijd? ik weet het niet ik ben bang alles maakt mij bang.
|
rare dag
lange dag leuk hoorcollege nu nog veel doen niet leuk bang wil graag rust en warmte zou eeuwig kunnen slapen word gek van mn moeder zo benauwend i dont wanna know zelfdiscipline hatelijk waarom doe ik dingen niet gewoon goed ![]() ik weet toch hoe het zou moeten j gesproken vaag beetje elitair ![]() ik wil niet alleen met mn studie bezig zijn en zo voelt het wel, momenteel. kut man ik ben zo bang weer voor alles ik maak me zo'n zorgen straks komt het niet goed terwijl dat zou moeten dat verdien ik ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Voelde me vandaag niet zo lekker.
Had voorgenomen veel voor school te doen maar is er niet echt van gekomen. Denk dat ik er nu maar morgenvroeg uitga. Iedereen vond dat ik sagi was op school terwijl ik altijd vrolijk ben.... Morgen wel lekker verjaardag van mn vriendin. Kga nu naar bed. Hopen dat ik morgen een top dag heb. Oh ja, wel lekker getraind. |
![]() |
|
saaie dag
wat heeft iedereen? of ligt het toch aan mij weet het niet wil het wel weten durf het niet te vragen afwachten dan maar hopelijk beter na de vakantie andere klasgenoten wel leuk dan die maar he verliefd??? raar gevoel beetje t zelfde als zenuwachtig of zijn het toch de zenuwen en weer die spanning wil dat het over is IK WIL EEN VOLDOENDE moet toch kunnen ik kan het wel nu moet ik dat zelf nog geloven komt wel goed niet meer oefenen of toch wel? pws gelukkig af iedereen jaloers volgens mij of waarom doen ze anders zo raar?
|
Verwijderd
|
ik heb net besloten dat alles kut is:
-mn tentamencijfers (dus mn cijfers waarmee ik mn examens in ga) -mentrixen die gebakjes voor je willen kopen omdat je er zorgwekkend uitziet -moe zijn -altijd moe zijn -niets te doen hebben -moe zijn van het nietsdoen -chicagoboekjes die kwijt zijn in de winkel -valentijnsrotzooi -valentijnsdag zelf. (hier ga ik commentaar op krijgen) -goedbedoelde dingen afwijzen -van wie dan ook -nors zijn. dat moeten we dus gaan goedmaken. en t ergste hieraan is nog wel dat t vanzelf heus allemaal wel weer over gaat. potverdikke. I think I'd better leave right now, before I fall any deeper... |
![]() |
|
vandaag nieuwe psycho-therapeut
wederom overnieuw beginnen ben 't zat na 4,5 jaar therapie gespijbeld van school moet bijna weg naar therapie ![]() sluit mezelf liever op m'n kamer wil huilen wil vluchten niemand begrijpt me
|
waarom kan dr nou nooit eens iets goed geregeld worden bij mij op school?
![]() je moet overal zelf achteraan nu kan ik wel weer ff bij haar langs ![]() ik ga echt niet bij NL erbij zitten hoor!!!!! dan is mn concentratie helemaal ver te zoeken dan nog liever met het woordenboek in een achterafkamertje bloed, zweet en tranen kost dat Duits me wel oefenen / niet oefenen?? zenuwen komen weer terug Daan doe nou eens rustig!!!!! kan ik niet geen rust in mn kont humeur weer al omgeslagen en dat alleen maar om die stomme tijd en lokaal
|
Verwijderd
|
bwaaah
geschiedenis op het achste uur suckt zwaaaaaar morgen engelse toets en ik heb gewoon geleerd ![]() had 6.8 voor luisteren duits, viel me erg mee en hij denkt toch dattie blijft zitten kga er niet eens meer op in ![]() *zucht eens even heel diep* Helpen is moeilijk als je niet weet hoe.. And I say why can't you tell me What is the reason Tell me what is on your mind I'll try not to be uptight but I need to know now Tell me what is on your mind |
![]() |
|
ha!
voel me goed leukleukleuk gevraagd eindredactie ssssst! is nog geheim ![]() layouten was leuk werkcollege was leuk vond mezelf kwajt slim leuke docent sarcastisch ![]() vmt toch niet zo eng als ik dacht wel zwaar, though damn i'm feeling good ![]() ![]() ![]() ![]() /edit: oja vanavond is t gala toch wel jammer dat ik er niet heen ga al die jongens in pak ![]() en gaan veel bekenden wel ![]() maar ja, niets aan te doen... Laatst gewijzigd op 12-02-2004 om 16:52. |
![]() |
|
@ sublime: wauw!!!!
![]() - mir - als je hier bent zorg ik er wel voor ![]() - morgen engelse brief schrijven - Dear Sir/Madam => Yours faithfully - Dear mister Mitchell => Yours sincerely - en de datum gewoon onder de twee adressen - dus niet ertussen!!!! ![]() - pfieuw! - wow anja... vet goed!!! - wie is dat nou weer?! - ik moet háár ff spreken - nu eigenlijk - toch maar niet dan...
|
- blauwe knieen
- lieve jongen - gaat ie z'n haar afknippen ![]() - lekker geschopt - ik was dikker - zo lekker korfballen - nog geen avondeten gegeten... wel doen? nee - morgen weer vrij, moeilijke natuurkunde berekeningen - 100 blz's gelezen, nog 230 te gaan - 1 verslag bijna af, nog 2 te gaan 7-
|
![]() |
lichamelijk belabberd...
*eten valt (weer) verkeerd* douchen, ontspannen, voel ik mij vast beter. Stage, Leuk, Interessant, Gezellig maar ook confronterend. Manuele therapie, werkend???, goed voor de ontspanning i.g. toch een 7
||
Citaat:
![]() nog wat steekwoorden: nog steeds goed ![]() weblog weer bijgewerkt like it interessant geheel *trots* moe zo slapen blij dromen had verwacht m tegen te komen deze week niet gebeurd misschien wel beter? schrijvenschrijvenschrijven I'm loving it I feel so good right now deze dag: 9! ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik voel me echt verschrikkelijk ellendig
ben in tijden niet meer zo ziek geweest zo maar weer m'n bed in ![]() Lekkere zielige 'steekwoorden'. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ja, ik ook, verdorie! Keelpijn slapen raar gedroomd huilen in mijn droom vette, rode auto terwijl we zilver hebben sjees hoe raar kan een droom zijn?! vijandige houding Ab, doe normaal!! ![]() wakker vreemd morgen wedstrijd en misschien biosje Eerlijk zijn? Hoe zal ze reageren? Een 4.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Allah en God MaxiDirk | 3 | 23-01-2011 21:10 | |
bijbel vervalsd? k.m | 19 | 25-11-2004 08:57 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag #5!! Droomvlucht | 501 | 26-03-2004 17:25 | |
Christelijke Leugens [Deel I] Sweet_Hadar | 1 | 14-03-2004 21:29 | |
Psychologie |
gelukkig... blij... emotioneel. hebben jullie dit weleens?! Fantôme | 16 | 06-01-2004 19:31 | |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |