|
|
Bekijk resultaten poll: Aan wies kant sta je? | |||
Israel |
![]() ![]() ![]() ![]() |
11 | 20.75% |
Palestina |
24 | 45.28% |
Allebei weg |
11 | 20.75% |
Bemoei me er niet mee, en ik ga weer verder onzin posten in N&A |
7 | 13.21% |
Aantal stemmers: 53. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik wil ook wel een bron zien van de foto's die LaResistance postte, en niet 'islamweb.net'. Beide foto's zijn zo fake als het maar kan. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Ga toch een eind fietsen man. Dat je überhaupt tijd spendeert aan elkaar door met foto's aan te komen. Pak er een biertje en een sigaretje bij en doe even gezellig ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waar ik opuit wil is dat je niet met zo'n zielig fototje moet aankomen, terwijl wij allemaal weten dat er aan de palastijnse kant verhoudingsgewijs veel meer kindjes worden gekillt, is het dan niet hypocriet om bij een joods kindje te janken zoals jij doet, en dan bij een palastijns kindje gelijk een fles champagne open te trekken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, dat zijn gewoon van die maffe kolonisten die niet willen deugen, trouwens niet echt representant voor alle joden ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Aangevallen door de HAMAS, omdat ze een collaborateur is, een vijand van het Arabische volk, een verrader. Dat ze 18 maanden oud is doet er niet toe. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Die ene foto is niet te vinden, maar zoals je hierboven ziet wel 2 andere foto's van dezelfde fotograaf. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
M.a.w. en dus? En nu? Your point is? |
![]() |
||
Citaat:
Palestijnen beschikken naast stenen ook over vuurwapens ![]() Dan moet een foto van een jood in een tank minstens zo schokkend voor jou zijn.
||
![]() |
Citaat:
"Palestijnen zijn hopeloos; ze hebben alleen maar stenen." ![]() *geen tijd/zin om quotes te zoeken, want ik ga zo* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb namelijk al honderden keren moeten lezen/aanhoren dat die zielige Palestijnen alleen maar stenen hebben om zich mee te verdedigen, en dat het zo zielig is dat Israel met tanks op die arme onbewapende Palestijnen af komt. Voor alle duidelijkheid: de wapens op de foto's zijn antitankraketten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kijk eens wat meer discovery fleet, daa was laatst een uitzending over tanks, deze armzalige raketjes kunnen weinig tegen tanks beginnen werd daar vol trots vertelt. Tegen autos zijn ze wel effectief trouwens, voordat jij er zelf mee aankomt kan ik het net zo goed zeggen.
Maar jij kunt niet ontkennen dat de wapens van de palastijnen gelijk te stellen zijn aan die van de staat Israel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Als je jonge kinderen afslacht krijg je dan extra punten? Of krijg je bij een smerige zelfmoordaanslag de meeste punten? En waarvoor is Sharon een Jood, terwijl hij op een Boeddha figuur lijkt? En is het toeval Hamas op gas rijmt?
6 miljoen mensen uit de Westerse wereld zijn het met deze reactie eens. De Arabische wereld gelooft dit aantal niet, zij denken eerder aan honderdduizenden.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|