Advertentie | |
|
![]() |
|
Yes, Kazaa werkte mee.
![]() Ik vond het wel een leuke aflevering. Rory die tegen d'r oma zegt dat ze stom bezig is ![]() Jess die Rory verlaat (en hoe Rory reageerde. Echt met tranen in d'r ogen en heel zielig stemmetje ![]() Lorelai die weer geld te kort komt. Ook echt lullig, want ze heeft zich juist net onafhankelijk van d'r ouders gemaakt ![]() Paris die werd omhelst door Lorelai ![]() Alleen dat vrouwtje van Jess' vader was nogal irritant ![]() En we hebben nou Everwoord en Gilmore Girls achter elkaar gehad. Is het niet eens tijd dat de nieuwe afleveringen van Dawson's Creek komen? Die zijn nou aan de beurt! ![]()
||
Citaat:
![]() i wanne know! Btw volgensmij is dawson's creek gestopt in Amerika.......T nieuwste seizoen is wel geweest want toen woonden ze op kamers enzow en kwamen ze nog weleens samen bij oma, je begrijpt geen klap aan ![]() anders probeer je www.dawsonscreek.com:)
||
Citaat:
Maar nou Gilmore Girls stopt, gaan ze weer Everwood uitzenden en ik vind dat Dawson's Creek nou wel weer eens aan de beurt is. En Dawson's creek is in amerika gestopt, maar wij hebben nog minstens 1 seizoen te goed.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() nee dat seizoen is er wel opgeweest, om 5 uur s avonds op zondag op net 5 ![]()
||
Citaat:
dat word hartstikke super de super ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en zijn er nog meer afleveringen van gilmore girls eigenlijk? |
![]() |
||
Citaat:
![]() de laatste aflevering was toch toen op dat vliegveld ofzo? seizoen 6 is hier nooit uitgezonden volgens mij
||
Citaat:
nog 10 min. ![]()
||
Citaat:
![]() was een leuke aflevering vandaag ![]() ![]() wel beetje sneu voor Lorelai dat hij nu met die Sherry heeft ![]() en Jess op t einde, met die blouse en die pet ![]() ![]()
|
Deze aflevering vond ik niet zo boeiend. Jess kwam er weinig in voor. Lane kwam er ook niet in voor bijna, alleen een heel klein stukje en Kirk was er ook niet.
LORELAI: After all you've been through tonight and I come in here and find you eating like that. En daarna doet Rory haar pink omhoog. ![]() LUKE: I'm just swamped this morning. I was supposed to have help but I don't. So order right now or I'm bringing the both of you an egg white omelet with a side of steamed spinach. LORELAI: Pancakes. RORY: French toast. LUKE: Thank you. Jess, you were supposed to be down here. . . .what the hell is that? JESS: What? LUKE: That. JESS: That is a shirt. LUKE: Change. JESS: What? LUKE: Go upstairs and change your shirt. JESS: I like this shirt. LUKE: How can you like that shirt? JESS: It brings out my eyes. LUKE: Hey, part of the deal of you staying here is that you work here, and when you work here you will wear proper work attire, and that is not proper work attire. Now go upstairs and change into something that won't scare the hell out of my customers. JESS: Whatever you say Uncle Luke. En dan bij dat stukje dat Jess er hetzelfde uitzag als Luke. Hij zegt eerst zo het boeit me niets ik negeer je. En dan staat Jess heel overdreven het zout goed te leggen. Wordt Luke opeens heel kwaad. ![]() LUKE: What do you think you're doing? JESS: Working. LUKE: So you think this is funny, huh? JESS: I'm sorry. I thought this was the uniform. LUKE: Okay, you know what, that's fine. Have your little joke, you know. It doesn't bother me at all. You just go over there and clean off that table, okay? I'm ignoring you. You do not exist. JESS: Okay. LUKE: That's it, get upstairs and change. JESS: Whatever you say Uncle Luke. LUKE: It's Luke, just Luke. Mister Luke. In fact, don't address me at all. DEAN: All right. I should get going. I'll see you at three. RORY: Okay. Oh wait. DEAN: What's this? RORY: Your gloves. DEAN: I thought you were kidding. LORELAI: No no. Ladies never kid. RORY: So did you know that you're considered a hot Dad? LORELAI: Hah! CHRISTOPHER: Really? RORY: Libby said that it's too bad you're my real Dad because if you were my stepdad, I could steal you away from mom. LORELAI: Ugh. CHRISTOPHER: That Libby's got a good life ahead of her. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() jee de laatste aflevering alweer ![]() (gelukkig doet de video 't weer anders zou ik 'm nog moet missen ook;o) jammer dat GG daarna voorlopig is afgelopen, maar Everwood kijken is net zo leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dinsdag is vanavond de laatste, tis ook laatste aflevering van seizoen 3. toch? ![]() vanaf volgende week Everwood ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |