Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() gado gado?
||
Citaat:
![]() Aubergine? Psst.. Mousaka is een Grieks gerecht.. Weet het niet zo goed uit te leggen maar het is iig iets met aubergine, courgette, gehakt en schijfjes aardappel.. en dan in de oven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zullen we, als het een onbekend(er) gerecht ofzo is ff uitleggen wat het is, is misschien wel zo handig... World wide wrap met indonesiche vulling |
![]() |
||
Citaat:
Die wrap is lekker! Aardappelpuree?
||
Citaat:
Mueslireep?
||
Citaat:
Gado gado is in feite een indische lauwwarme groente salade en kan met rijst of longtong (in een zakje gekookte rijst dat in blokjes gesneden wordt als het gaar is) geserveerd worden maar hoeft niet: een goed gevulde gado gado bestaat uit witte kool, sperciebonen, tauge (deze groenten stoom je heel even), schijfjes gekookte of gefrituurde aardappels, komkommer en gekookte ei. Deze dingen doe je laagje voor laagje in een schaal en overgiet je met pindasaus. Voordeel van indisch eten is dat je het zo uitgebreid of eenvoudig mogelijk kunt maken als je zelf wilt. Ontopic: cream & chives, nee niet meer sinds ik me er een keer misselijk aan heb gegeten Braadworst?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Het grote 'wat lust de volgende forummer?' topic #6 Liss | 500 | 11-03-2004 11:24 |