Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2004, 22:36
rare kwast
rare kwast is offline
kan al wel een vervolg raden
maaruh we want more!!
Oud 12-12-2004, 11:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Surprise schreef op 11-12-2004 @ 20:42 :
Wanneer geef je alles es uit in een boekwerk ofzo, dit leest verrot. Vooral als ik tijdje niet ben geweest
alstie af is open ik een nieuw topic met het hele verhaal
Oud 12-12-2004, 11:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
boysloverrr schreef op 11-12-2004 @ 20:46 :
Wowwie!! Weet je hoe vet goed verhaal! wou dat ik et kon.. maareh kwacht op volgende deel!!
dank je =)
Oud 12-12-2004, 11:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 11-12-2004 @ 23:36 :
kan al wel een vervolg raden
maaruh we want more!!
ghehe guess you'll never know
Oud 17-12-2004, 14:39
Soapsie
Soapsie is offline
Zeg, wat heb jij toch altijd problemen met het posten van verhalen. Dan is je diskette kapot, dan weer kwijt. Soms doet je computer het niet....Ik wil verder lesuh!!!

-x- Soapsie
Oud 18-12-2004, 15:54
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Soapsie schreef op 17-12-2004 @ 15:39 :
Zeg, wat heb jij toch altijd problemen met het posten van verhalen. Dan is je diskette kapot, dan weer kwijt. Soms doet je computer het niet....Ik wil verder lesuh!!!

-x- Soapsie
ja nee, ik doe het expres

nu mag ik trouwens weer niet op de comp, want ik moet opruimen

ga ik wel ff doen zometeen

vervolg komt asap *kusj*
Oud 25-12-2004, 18:16
Soapsie
Soapsie is offline
Dat asap duurt wel lang bij jou

Sorry, ik loop je op te jagen. Doe maar alsof je me niet hoort

Kus Soapsie
Oud 25-12-2004, 22:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Soapsie schreef op 25-12-2004 @ 19:16 :
Dat asap duurt wel lang bij jou

Sorry, ik loop je op te jagen. Doe maar alsof je me niet hoort

Kus Soapsie
ik ben ermee bezig hoor

ik dacht dat ik volgende deel afhad. dus niet

working on it
Oud 31-12-2004, 13:14
Roosje
Roosje is offline
Ik zie er nog niks van .

Wat betekent asap?
Oud 05-01-2005, 16:34
Soapsie
Soapsie is offline
Citaat:
Roosieh schreef op 31-12-2004 @ 14:14 :
Ik zie er nog niks van .

Wat betekent asap?
as soon as posible
Oud 05-01-2005, 21:14
Roosje
Roosje is offline
Dank je. En ik wil nog steeds een nieuw stukje lezen... *smeekt*
Oud 03-02-2005, 18:45
rare kwast
rare kwast is offline
is hier nog iets van activiteit??
Oud 04-02-2005, 15:36
Soapsie
Soapsie is offline
Blijkbaar niet.... jammer
Oud 06-02-2005, 14:26
Koekiejmonster
Koekiejmonster is offline
Ik heb net het hele verhaal gelezen! Ik vind het heel gaaf! IK hoop dat je snel verder gaat!!
Kusjes!
Oud 06-02-2005, 17:27
kitkat
kitkat is offline
owja nou heb ik d'r vanmiddag gezien heb ik niet gezecht dat ze verder moest schrijven
dom
Oud 06-02-2005, 17:35
hermelien1989
hermelien1989 is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 03-02-2005 @ 19:45 :
is hier nog iets van activiteit??
jammer genoeg niet zoals ik zie
ik wil graag verderlezen
Oud 08-03-2005, 10:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
ik heb een nieuw deel. het gaat een beetje de evil kant op, maar boeiend. ik zal het erop zetten zodra ik thuis ben, dus om een uur of half 6
Oud 08-03-2005, 18:50
Koekiejmonster
Koekiejmonster is offline
Eeeuh.. het is nu 10 voor 8.. waar is het stuk?
Oud 08-03-2005, 21:33
Alistar
Alistar is offline
Ja idd!
Wij willen meer!!!
Oud 09-03-2005, 21:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
I'm sorry, I forgot. Hier istie alsnog.

De dagen die volgde verliepen voor de verandering eens rustig. Ze lagen lekker in het zwembad of zaten achter de balie. Zodra de jongens langskwamen gingen ze altijd weg. Naar de bioscoop of gewoon simpel picknicken of liggen op een grasveldje in een parkje net buiten het dorp. Anouk en Danny deden het niet meer onveilig en Kate en Aaron deden nog niet aan seks. Te vroeg, had ze gezegd. En Aaron was het daarmee eens. Al zou je dat niet verwachten van een jongen. Maar goed.
Donderdag was de een na laatste dag voor Anouk. Kate en Aaron hadden ze een dag vrijgegeven, dus lagen ze de hele dag in het parkje. Ze hadden een grote tas met eten en drinken meegenomen en wat geld, voor het geval dat ze niet genoeg aan het eten hadden of 's avonds nog ergens wat gingen drinken. Om een uur of vijf lag Anouk op haar rug in het gras nog te genieten van de warme zon. Haar shirt had ze omhoog gedaan, zodat haar buik wat kleur kreeg. Opeens voelde ze er wat koels op en ze keek. Danny zat grijnzend met een bus slagroom een smilie op haar buik te tekenen.
"Danny!" lachte ze. "Haal je het er ook weer af?"
"Prima."
Hij zette zijn lippen op haar buik en zoog hem weer schoon. Daarna ging hij op haar liggen en zoende haar. Ze glimlachte naar hem. Hij rolde naast haar, maar zij nam geen genoegen met de zoen en rolde op haar beurt weer op hem. Hij keek haar vragend aan, maar toen ze hem een kus gaf grijnsde hij.
"Onweerstaanbaar hè? Once you pop, you can never stop."
"Morgen moeten we wel." zei ze met een teleurgesteld gezicht.
Hij ging zonder moeite met haar nog op zich overeind zitten en pakte haar hoofd beet met twee handen. Hij dwong haar hem aan te kijken.
"Het is niet het einde van de wereld. Nou ja, in ieder geval niet het einde. Toch?"
Bijna smekend keek hij haar aan. Ze glimlachte naar hem.
"Zo makkelijk kom je nu niet meer van me af. Je zit voorlopig nog wel even aan me vast."
"Al was het voor altijd, vond ik het niet erg."
Ze zoenden. Anouk rolde weer van hem af en hand in hand liggend genoten ze verder van de zon.
"Nouk?"
"Hm?"
"Ik hou van je."
Ze draaide haar hoofd naar hem toe en ze keken elkaar recht in de ogen. De vlammen spoten eraf.
"Ik hou ook van jou."
Ze hielden de blik vast. De greep in hun handen werd steviger. Danny ging half over haar heen hangen en zoende haar bovenlichaam. Haar shirtje ging uit. Ze had er alleen nog een hempje onderaan. Anouk ging zitten en liet haar blik over het veld glijden. In en om het hele park was niemand te bekennen. Ze liet zich zoenend terugduwen op de grond. Hij maakte langzaam haar broek los en deed hem uit. Hij kuste alles wat hij tegenkwam onderweg naar haar lippen. Ze zoenden elkaar en lieten zich door elkaar verwennen. Dit zou waarschijnlijk de laatste keer zijn, dus genoten ze met volle teugen. Ze kleedden zich weer aan en gingen tegen elkaar aanliggen tot het donker werd. Toen ze alles hadden ingepakt, reden ze terug naar het hotel. Ze liepen de kamer van Anouk en Kate binnen, net toen Kate en Aaron wild zoenend op het bed lagen. Snel deed Anouk de deur weer dicht en lachte. Ze klopte aan en deed de deur opnieuw open. Aaron en Kate lagen op bed alsof er niks gebeurd was. Danny en Anouk keken ernaar en grijnsden.
"Hey, we gaan uit." kondigde Anouk aan.
"Ohja?"
"Ja. Dit is mijn laatste avond, ik stel voor dat we ons helemaal vol zuipen, blowen en roken. Ookal doen we daar normaal gesproken niet aan." grijjnsde Anouk en ze liep naar het bed. Van onder het bed haalde ze haar koffer te voorschijn. Ze sloeg hem open en graaide in een klein vakje met rits. Triomfantelijk haalde ze er sigaretten, shag en wiet uit. Kate lachte hard.
"Weet je hoe niet we dit gaan doen." zei Aaron afkeurend. "Waarom heb je dat in je tas anyway?"
"Ach man, doe niet zo saai. Eén keer mag wel. Kom op Dan, jij ook." zei Kate. Ze pakte de wiet en shag van Anouk en draaide twee mooie joints. Danny schudde zijn hoofd toen ze op het kleine balkonnetje alvast een joint aanstaken.
"Kate? Weet je nog waarom we niet rookten enzo?"
"Spreek voor jezelf. Jaja, het is giftig, blablabla. Maar blowen is minder erg dan roken. Dus van mij hoef je niet te roken, maar dit is geen roken. In principe. Kom op, maakt geen hol uit." glimlachte ze en ze hield hem de joint voor. Hij nam hem aan en nam een grote hijs. Rustig blies hij de rook uit. Anouk keek ernaar.
"Nooit gerookt my ass. Iemand die nog nooit heeft gerookt of geblowd, zou nu als een gek staan hoesten."
Ze keek heb afwachtend aan. Hij grijnsde. Kate schudde haar hoofd.
"Hoe kun je dat nou zeggen sukkel." grinnikte ze. Toen richtte ze zich naar Anouk. "Hij is bijna 3 jaar verslaafd geweest aan sigaretten. Ik ook hoor, we rookten altijd samen. We zaten een keer te paffen en zagen toch zo'n verschrikkelijk programma over roken en opengebroken longen enzo. Toen zijn we er acuut mee gestopt." lachte ze.
Anouk keek naar Danny en mepte hem op zijn achterhoofd.
"Vuile leugenaar." grinnikte ze. "Maar goed, ik ben ook niet helemaal eerlijk geweest. Ik heb wat langer gerookt dan ik zei en ik vond het niet vies." zei ze met een schijnheilig gezicht en ze nam nog een flinke hijs van de joint, die ze weer doorgaf.
"Nou we toch aan het biechten zijn," zei Kate, "Ik vond Aaron al leuk toen Dan en ik wat hadden en toen hebben we in een dronken bui al een paar keer gezoend."
"Komt ze nu mee." zei Danny zuchtend. "En maar moeilijk doen over mij en Anna."
"Dat deed je toen je nuchter was. Nou, ja. Aaron nog wat op te biechten?"
Hij nam bedenkelijk een kort trekje van de joint.
"Wat zij zei." grinnikte hij naar Danny en hij wees naar Kate.
"Fraai. Nog meer wat ik moet weten of zijn we klaar?" zei Danny. Anouk keek naar de joint.
"Nee, we zijn bijna klaar. Tijd voor een laatste biecht. Wie biedt?" vroeg ze en ze hield de joint omhoog. "Oké, dan ga ik wel."
Ze nam een trekje en gooide de joint over de reling van het kleine balkonnetje op de grond.
"Ik had een tweelingzus. Die ging uit. Ze kwam Yuri tegen en zei dat ze Anouk heette. En toen heb ik haar vermoord." zei ze met een ernstig gezicht. Heel even keken ze elkaar bloedserieus aan en barstten daarna in lachen uit. Ze gingen naar binnen om zich voorbereiden op de avond.
Oud 10-03-2005, 10:04
Roosje
Roosje is offline
Leukleukleukleuk. Het blijft lekker lezen, het is niet moeilijk ofzo, maar gewoon leuk!

En je sig is cool.
Oud 10-03-2005, 10:15
Soapsie
Soapsie is offline
Geweldig! Niet vanwege de oh-zo-boeiende inhoud, maar vanwege het lekker weglezend verhaaltje.
Tis niet ingewikkeld, ook totaal niet diepgaand, maar je doet er toch iets speciaals mee. Iets waardoor toch veel mensen het leuk vinden en graag verder willen lezen.
Mijn complimenten.

Kus Soapsie
Oud 10-03-2005, 19:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Roosieh schreef op 10-03-2005 @ 11:04 :
Leukleukleukleuk. Het blijft lekker lezen, het is niet moeilijk ofzo, maar gewoon leuk!

En je sig is cool.
2x bedankt
Oud 10-03-2005, 19:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Soapsie schreef op 10-03-2005 @ 11:15 :
Geweldig! Niet vanwege de oh-zo-boeiende inhoud, maar vanwege het lekker weglezend verhaaltje.
Tis niet ingewikkeld, ook totaal niet diepgaand, maar je doet er toch iets speciaals mee. Iets waardoor toch veel mensen het leuk vinden en graag verder willen lezen.
Mijn complimenten.

Kus Soapsie
nee, want het is geen boeiende inhoud maar ja, je moet wat. en ze moet weg. en waah o_O dan wordt t moeilijk zonder al dat geklef enzo

Ty
Oud 10-03-2005, 20:36
Soapsie
Soapsie is offline
Een goed moment om er een einde aan te maken! Wat overigens erg jammer zou zijn, ik heb wel een suggestie!

Ik stuur je wel een pb!

Kus Soapsie
Oud 10-03-2005, 20:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Soapsie schreef op 10-03-2005 @ 21:36 :
Een goed moment om er een einde aan te maken! Wat overigens erg jammer zou zijn, ik heb wel een suggestie!

Ik stuur je wel een pb!

Kus Soapsie
Ik ga er nog lang geen einde aan maken er staat ze nog heel wat te wachten joh! Je tips kan ik zeker gebruiken, dank
Oud 10-03-2005, 20:54
Soapsie
Soapsie is offline
Citaat:
Little Phoebe schreef op 10-03-2005 @ 21:51 :
Ik ga er nog lang geen einde aan maken er staat ze nog heel wat te wachten joh! Je tips kan ik zeker gebruiken, dank
Mooooooooooooooooi! Helemaal uitstekend! Toppie Waiting for the next part!

-x- Soapsie
Oud 10-03-2005, 21:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Soapsie schreef op 10-03-2005 @ 21:54 :
Mooooooooooooooooi! Helemaal uitstekend! Toppie Waiting for the next part!

-x- Soapsie
Enthousiasteling

Ik ben er hard aan bezig hoor, komt helemaal goed. Met een beetje geluk staat ie er vanaaf nog op, anders morgen ofzo =)

Ik ben weer op dreef (lees: verliefd)
Oud 10-03-2005, 21:13
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Little Phoebe schreef op 10-03-2005 @ 22:01 :
Ik ben weer op dreef (lees: verliefd)
He, wat toevallig, ik ook. Nah, schrijf maar snel door, al ga ik nu maffen.
Oud 10-03-2005, 23:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Roosieh schreef op 10-03-2005 @ 22:13 :
He, wat toevallig, ik ook. Nah, schrijf maar snel door, al ga ik nu maffen.
joehoe
Oud 10-03-2005, 23:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ze waren nog weinig stoned toen ze bij de club aankwamen, maar hadden besloten de tweede voor straks te bewaren.
Kate en Aaron gingen zich aan de bar bezatten en Anouk en Danny dansen. Hij was onder de indruk. Hij daagde haar uit voor een danswedstrijd en zij stemde natuurlijk in. De ene na de andere dans en beweging volgde. Danny breakdancte en Anouk gebruikte haar lenigheid in haar dans. Za lagen gelijk, tot Anouk met haar heupen schuddend een brug maakte en zo weer terug overeind kwam. De menigte die erom was komen staan juichten en klapten. Danny schudde zijn hoofd en gaf aan dat zij had gewonnen. Hij kon er toch niet tegenop en hij had dorst. Na een reeks van felicitaties aan Anouk kon hij haar uit de mensen mee naar de bar sleuren en haar op een drankje trakteren.
"Op jou." zei hij.
"Nee, op jou." zei Anouk.
"Op jullie!" kwamen Aaron en Kate gezellig luid tussenbeiden en ze klonken hun glazen.
"Jij bent ook van alle markten thuis hè?" merkte Anouk op. "Skaten, cheerleaden, breakdancen, elektrisch gitaar, die je trouwens een beetje hebt verwaarloosd, zwemmen... Waar houdt het op?" grinnikte ze.
"Jij dan. Jij zou ook wel kunnen skaten en elektrisch gitaar spelen. Je moet gewoon een beetje oefenen."
Ze dansten tot laat in de nacht. Ze hadden allemaal net te veel of veel te veel op om te rijden, dus ze liepen slingerend naar huis. Na een tijdje kwamen ze bij het hotel terug. Zachtjes liepen ze naar binnen. Althans, dat probeerden ze. Kate liep keihard tegen de balie aan en ze lachten zich dood. Toen ze iemand naar beneden hoorden komen, snelden ze naar de kamer van de meisjes. Ze gingen weer met zijn allen op het knusse balkonnetje staan en staken de tweede joint aan. Ze hadden allemaal niks meer te biechten, alleen maar lol om niks.
"Hee Anouk!" riep Kate lachend.
"Wat?"
"Jij bent dronken!" proestte Kate uit.
"Hee Kate!" riep Anouk terug.
"Wat?"
"Jij bent ook dronken!"
"Joh!"
Samen lagen ze in een deuk en toen moesten de jongens ook lachen.
"Kate! Kom 'ns hier." zei Anouk met een dubbele tong en ze nam een hijs van de joint.
"Wat?" vroeg Kate en ze deed een stap naar voren.
"Kusje?"
"Kusje."
Anouk stak haar tong in Kate's mond en die zoende net zo makkelijk terug.
"Kusje." zei ze nog een keer en ze stapte weer naar achter. De jongens staarden met open mond naar de meisjes. Anouk grijnsde en nam nog een hijs, waarna ze hem aan Kate gaf. Die grijnsde terug en nam een trekje. Ze gaf hem door aan Danny, die met een 'whatever'- gezicht een lange hijs nam en de rook bedenkelijk uitblies. Anouk haalde het pakje sigaretten tevoorschijn en bood iedereen aan. Aaron weigerde als enige en nam de laatste hijs joint, waarna die ook over de reling werd gegooid. Ze rookten nog even wat en gingen toen naar binnen. Aaron bleef maar slapen, want die was te dronken om naar huis te gaan. Dus Kate en Aaron verdwenen in Danny's kamer en Danny kwam bij Anouk in bed. Ze lagen een tijdje tegen elkaar aan.
"Ik voel een kater opkomen. Ik ga slapen, voor ie er is en ik niet meer kán slapen." zei Anouk klagelijk en ze draaide zich op haar zij.
"Goed idee."
Hij ging ook op zijn zij achter Anouk liggen en sloeg een arm om haar buik. Zo vielen ze in slaap.

En hier moet je even op teren meer komt later
Oud 11-03-2005, 14:07
Soapsie
Soapsie is offline
GE-WEL-DIG!

Maarum.....waarom nou geen orgie

-x- Soapsie
Oud 11-03-2005, 22:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Soapsie schreef op 11-03-2005 @ 15:07 :
GE-WEL-DIG!

Maarum.....waarom nou geen orgie

-x- Soapsie
nee daar doen we niet aan heh, we houden iedereen voor zn eigen vriendje/vriendinnetje
Oud 12-03-2005, 10:50
Soapsie
Soapsie is offline
Nou, toen Anouk en Kate gingen zoenen dacht ik: Nou gaan we 't krijgen! Maar nee hoor

Ghe ghe, nou lijk ik wel een oversekste nimf ofzo....

Schrijf maar gewoon verder, kus Soof
Oud 14-03-2005, 12:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Soapsie schreef op 12-03-2005 @ 11:50 :
Nou, toen Anouk en Kate gingen zoenen dacht ik: Nou gaan we 't krijgen! Maar nee hoor

Ghe ghe, nou lijk ik wel een oversekste nimf ofzo....

Schrijf maar gewoon verder, kus Soof
omg wat denk je wel niet van mij

nou, ik ga weer schrijven straks. Kus
Oud 15-03-2005, 18:59
Dott
Dott is offline
Citaat:
Little Phoebe schreef op 14-03-2005 @ 13:28 :
omg wat denk je wel niet van mij

nou, ik ga weer schrijven straks. Kus
ik heb het hele verhaal in 1 keer 8er elkaar doorgelezen vandaag en ik moet zeggen ik aanbid het
en w8 op de rest
Oud 16-03-2005, 13:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Bloody_tears schreef op 15-03-2005 @ 19:59 :
ik heb het hele verhaal in 1 keer 8er elkaar doorgelezen vandaag en ik moet zeggen ik aanbid het
en w8 op de rest
in een keer dat duurt best lang
dankje
me too
Oud 17-03-2005, 10:31
Soapsie
Soapsie is offline
Ik heb 't ook in 1 keer gelezen....maar omdat het op een gegeven moment zo lekker leest, ga je er ook als een trein doorheen.
Oud 17-03-2005, 10:40
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
wow heb net heel je verhaal in 1 keer gelezen goed man
Oud 17-03-2005, 10:46
Dott
Dott is offline
Citaat:
Little Phoebe schreef op 16-03-2005 @ 14:44 :
in een keer dat duurt best lang
dankje
me too
ben er anderhalf uur mee bezig geweest denk ik ongeveer
Oud 19-03-2005, 15:06
LoesPoes
LoesPoes is offline
waarom duurt t zo lang
Oud 21-03-2005, 12:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Bloody_tears schreef op 17-03-2005 @ 11:46 :
ben er anderhalf uur mee bezig geweest denk ik ongeveer
dat is best lang ja
Oud 21-03-2005, 12:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
LoesPoes schreef op 19-03-2005 @ 16:06 :
waarom duurt t zo lang
omdat ik niet kan toveren en omdat ik gewoon naar school moet en omdat mn internet het niet doet -.-'
Oud 21-03-2005, 14:22
Soapsie
Soapsie is offline
Doet je internet het niet? Daar heb ik ook al last van... Ik word er echt niet helemaal bién van! Nu kan ik dus niet fatsoenlijk alle fora checken en moet ik dat op school doen, waardoor ik langer op school moet blijven...pfff! Wat een leven he...?
Zeg truusje, doe maar lekker rustig aan...zolang je belooft dat er wel iets aan zit te komen. Dan kan ik me daar op voorbereiden!

Dikke kusz Soof -x-

p.s Doe jij mee met de verhalenwedstrijd voor 1 april?
Oud 21-03-2005, 15:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Soapsie schreef op 21-03-2005 @ 15:22 :
Doet je internet het niet? Daar heb ik ook al last van... Ik word er echt niet helemaal bién van! Nu kan ik dus niet fatsoenlijk alle fora checken en moet ik dat op school doen, waardoor ik langer op school moet blijven...pfff! Wat een leven he...?
Zeg truusje, doe maar lekker rustig aan...zolang je belooft dat er wel iets aan zit te komen. Dan kan ik me daar op voorbereiden!

Dikke kusz Soof -x-

p.s Doe jij mee met de verhalenwedstrijd voor 1 april?
Nu weer wel dus. Kut casema o_O
Mja, ik zat daarnet ook gewoon tijdens mijn geschiedenis mijn livejournal te updaten en mijn msn mensen te onderhouden

het komt eraan ja, I promise

ps. welke o_O
Oud 23-03-2005, 15:19
Soapsie
Soapsie is offline
Citaat:
Little Phoebe schreef op 21-03-2005 @ 16:51 :

ps. welke o_O
Nou, de enige die nu bezig is.....doh!
Oud 24-03-2005, 15:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Soapsie schreef op 23-03-2005 @ 16:19 :
Nou, de enige die nu bezig is.....doh!
I'll try
Oud 28-03-2005, 09:44
Kissie88
Kissie88 is offline
Waaaah.. ik heb net alles ff zo in 1x zitten lezen..

maar vind echt een superverhaal.. Hoop dat er snel meer komt..
Oud 31-03-2005, 18:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Kissie88 schreef op 28-03-2005 @ 10:44 :
Waaaah.. ik heb net alles ff zo in 1x zitten lezen..

maar vind echt een superverhaal.. Hoop dat er snel meer komt..
Mensen die dit allemaal in een keer kunnen lezen bewonde rik echt

Heb ik maar 1x gedaan, toen was ik 5 uur bezig met 1 verhaal te lezen o_O

er komt snel meer ja, zodra ik mijn internet boven terugkrijg
Oud 31-03-2005, 23:17
Lunatik
Lunatik is offline
Zow heb net ook alles in 1x zitten lezen * jeej een bewonderaar*. Je schrijft lekker, tis geen hoogstandje maar idd soort tina-topper gewoon een fijn verhaaltje waar je mensen blij mee maakt ( Dat is dus een compliment) Ik wacht op het volgende stuk!
Je bent trouwen al bijna een jaar met dit verhaal bezig.. mijn complimenten

-x- Lunatik

Regels voor berichten