![]() |
||
Citaat:
![]() Sterkte hoor! Hou je goed! |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ja, kvond het geweldig ![]() moest er ff uit ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
voelt het meestal wel weer heel goed- misschien moet ik niet zeuren- en gewoon alles afwachten?
||
Citaat:
![]() lucht mn hart: it is to bloody complicated - ik voel me een beetje onzeker en een beetje verward. en een beetje aangeschoten, alweer ![]() waarom doet ie me wat? hij mag me niks doen, snap je? het hoort niet... nu slapen... |
![]() |
|
@~~Fantôme~~ :je moet doen wat voor jou het beste is, zelfs al heb je daarbij het gevoel anderen teleur te stellen of te kort te doen; de mensen die van je houden zullen (uiteindelijk) ook willen dat je handelt zoals t voor jou het beste is; don't feel guilty, soms moet je gewoon voor jezelf kiezen (})
(dit artikel is mss wel interessant; over waarom zelfliefde (egoďsme) wél goed is ![]() Lucht mn hart: ik heb de hele dag nog geen klap uitgevoerd, behalve een beetje doelloos geschiedeniskwissen op volkskrant.nl dus tja. terwijl ik beter kan beginnen met mn tentamen leren, maar ik voel me vrij gaar vandaag, dus denk ik dat ik het maar rustig houd. maar ik voel me dan wel schuldig over het niks doen, maar ja. ik heb net een mars gegeten en ik vond m niet eens lekker. idioot he? mja. beetje zonde ook... maar goed, vanmorgen zat ik toch maar mooi onder de **kg, dus ik kom er wel, als ik nu volhoud. ik wil echt graag meer gaan sporten, maar om een of andere reden durf ik niet goed te beginnen en dat snap ik niet, want ik vind het wel heel leuk. maar dat heb ik met zoveel dingen, dat ik niet durf aan te pakken, hoe graag ik ook wil.. maar na mn tentamen volgende week ga ik écht op kamerjacht, het is nu toch echt slopend, het op en neer reizen, dus het moet er maar eens van komen. er zitten genoeg bekenden in utrecht, dus alleen zal ik niet zijn, en als ik naar huis wil ben ik er zo, toch? ik kan dat best, ik snap niet waarom ik niet aanpak ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() *sorry* ![]()
||
Citaat:
*knuffelt* .... thabomb Laatst gewijzigd op 02-04-2004 om 20:29. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Offtopic:
Citaat:
Laat ik dan gelijk nog maar even mijn hart luchten. Ik ben best vrolijk de laatste dagen. ![]() ![]() Ik zit meer met Daantje. Die rot-toetsweken van dr zijn begonnen, en dan heeft ze het altijd heel zwaar. Ze zit overal over in, twijfelt enorm aan zichzelf en heeft dan de neiging om alles negatief in te zien. Gelukkig hebben we vanmiddag heel goed gepraat en was ze een beetje opgelucht en heb ik dr een klein beetje kunnen opvrolijken. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
t is allemaal nu heeeeel erg vaag tussen ons.. moeten maar snel praten denk ik.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Heel veel sterkte ermee, RP |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() @Daantje_0705: Ik denk dat de dingen die je voelt/denkt voor veel mensen (en met name die in de examenklas) heel herkenbaar zijn...misschien kun je er ook met vriendinnen over praten? En met Michel natuurlijk. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic - 174 darkfairy | 30 | 08-09-2018 13:59 | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #162 darkfairy | 478 | 12-04-2011 00:47 | |