Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2004, 16:48
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
Rommedahl en Topmöller zien elkaar wel zitten

Volgens technisch directeur Dietmar Beiersdorfer is het Duitse Hamburger SV bereid om hoger dan een miljoen euro op tafel te leggen bij PSV-voorzitter Harry van Raaij voor Dennis Rommedahl. Beiersdorfer verklaarde dat trainer Klaus Topmöller de snelle rechtsbuiten graag ziet komen, en dat de Deen zelf ook graag de overstap maakt.

"Er is contact, de speler is geïnteresseerd", zegt Beiersdorfer. Trainer Topmöller: "Rommedahl is een zeer goede en rappe speler die wij goed kunnen gebruken. Hij kan op iedere positie in aanvallend opzicht spelen, en zo iemand hebben wij nodig. Rommedahl staat komende zomer bovenaan ons lijstje."

Het enige probleem is dus de transfersom. De Bundesliga-club deed onlangs een bod van een miljoen euro, iets wat Van Raaij vaal te laag vond. "Een belachelijk bod", zei de voorzitter deze week. Hamburger heeft aangegeven meer te willen bieden, maar de gevraagde 3,5 miljoen euro lijkt PSV niet van de Duitsers te krijgen.
grote bron
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Advertentie
Oud 16-04-2004, 16:49
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
Ronald de Boer komende zomer weg bij Rangers

Ronald de Boer zal net als zijn tweelingbroer Frank komende zomer Glasgow Rangers verlaten, zo meldt de ex-Ajacied tegen de BBC. De ex-international zegt nog geen contact te hebben met andere clubs, maar dat Quatar wel een serieuze optie is.

Ook maakte De Boer kenmaar misschien te stoppen als er geen clubs meer komen. Broer Frank kwam in januari over van het Turkse Galatasaray en tekende toen een contract voor een half jaar. Samen zijn ze door een club uit Quatar benaderd om daar hun loopbanen samen af te sluiten.

De Boer begon zijn loopbaan in het seizoen 1987/1988 bij Ajax. Daarna speelde de 33-jarige middenvelder voor FC Twente en FC Barcelona. In het totaal speelde De Boer 67 interlands, waarin hij 13 keer scoorde.
dezelfde bron
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 16-04-2004, 16:50
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
O'Brien verlengt contract bij Ajax met een seizoen

John O'Brien speelt tot 30 juni 2005 bij Ajax, zo meldt de Amsterdamse club vrijdagmiddag. Over de financiële condities van de overeenkomst doet Ajax zoals gebruikelijk geen mededelingen. De linksback begint volgend seizoen alweer aan zijn zevende seizoen in het shirt van Ajax.

Medio 1998 tekende de Amerikaan zijn eerste contract, als jeugdspeler, bij Ajax. Op 16 september 1999 in de UEFA Cup-wedstrijd tegen Dukla Banska Bystrica (6-1 winst) maakte hij zijn debuut in het eerste. Mede door veel blessureleed speelde hij slechts 63 wedstrijden in het eerste.
mooie bron
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 16-04-2004, 16:51
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
Transfer Redondo naar Engeland aanstaande?

De Argentijnse middenvelder Fernando Redondo staat in de belangstelling van de Engelse clubs Tottenham Hotspur en Bolton Wanderers. Redondo was lang geblesseerd en waarschijnlijk zal zijn contract bij AC Milan niet verlengt worden.

De ex-speler van onder andere Real Madrid is nu weer fit, maar heeft geen basisplek bij de club uit Milaan. Ondanks het feit dat er nog geen officieel contact is geweest met de clubs uit Engeland lijkt een transfer aanstaande. Redondo: “Engeland? Waarom niet?”
goede bron
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 16-04-2004, 17:18
Verwijderd
heb je ook een keer een lieve bron?
Oud 16-04-2004, 17:21
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
speciaal voor jou dan
Citaat:
Ook Aston Villa en Birmingham in de markt voor Kezman

EINDHOVEN, 16 april 2004 13:00 - PSV mag dan zijn uitgeschakeld door Newcastle United in de UEFA Cup, Mateja Kezman heeft in ieder geval precies zoals hij had gehoopt de aandacht op zich weten te vestigen. Al eerder was bekend dat Birmingham City de Servier graag wil contracteren. Uit Engeland komen nu berichten dat ook Aston Villa en Fulham interesse hebben in de aanvaller.
Birmingham zou al 10 miljoen euro hebben geboden, maar PSV hoopt dat die prijs nog omhoog kan nu zich meer geïnteresseerden hebben gemeld.
lieve bron

wel een beetje een herhaal berichtje maar het aston villa gehalte is weer nieuw!
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 16-04-2004, 18:09
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 16-04-2004 @ 18:21 :
speciaal voor jou dan

lieve bron

wel een beetje een herhaal berichtje maar het aston villa gehalte is weer nieuw!
Hier ben ik wel blij mee, vooral als ze hem voor de neus van de stadsvijand (Birmingham dus) wegkapen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 16-04-2004, 18:35
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Ik hoop dat MAteja Kezman kiest voor Fulham of Newcastle. Ik heb het niet zo op de clubs uit Birmingham, en 'k vind Fulham en Newcastle wel leuk. Bij Newcastle hebben ze Bellamy en Shearer echter al. Liverpool zou al helemala leuk zijn voor hem, alleen hoor je nu niks over belangstelling uit Liverpool.
Oud 16-04-2004, 18:38
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 16-04-2004 @ 17:51 :
Transfer Redondo naar Engeland aanstaande?
Dat zou ik wel mooi vinden. Het is een speler die z'n team echt uit de problemen kan halen en is dus om die reden misschien een mooie speler voor Liverpool.
Oud 16-04-2004, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Thijs Hendriks zal met ingang van het nieuwe seizoen aan de A-selectie van NEC worden toegevoegd. Het negentienjarige talent die uit de jeugd van de Nijmegenaren komt, heeft nog een contract tot de zomer van 2005.

De aanvallende middenvelder doet momenteel ervaring op bij Jong NEC. Zijn debuut heeft hij al gemaakt. In het met 5-2 verloren uitduel tegen NAC Breda op 27 maart, speelde hij iets meer dan een half uur mee.
Leuk

nog leukere bron
Oud 17-04-2004, 11:50
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Nixje schreef op 16-04-2004 @ 21:21 :
Leuk

nog leukere bron
Hij is goed hoor...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 18-04-2004, 16:29
Verwijderd
NAC gaat waarschijnlijk een samenwerkingsverband aan met Newcastle Utd. wordt Shearer volgend seizoen hier in de spits
Oud 18-04-2004, 17:32
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vijf schreef op 18-04-2004 @ 17:29 :
NAC gaat waarschijnlijk een samenwerkingsverband aan met Newcastle Utd. wordt Shearer volgend seizoen hier in de spits
Je mag misschien wel rekenen op wat leuke 2e elftal spelers. Nadeel is wel dat ze zo weg zijn als ze goed zijn en je misschien zelf ook je talenten moet inleveren... Ik verwijs naar excelsoir en feyenoord, waar excelsior veel van de overbodige spelers van feyenoord heeft. Het is ideaal, maar je wordt ook wel een beetje "gebruikt"...

Verschil is alleen dat je niet zo makkelijk switcht tussen clubs, aangezien er best wat afstand zit tussen breda en Newcastle...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 18-04-2004, 18:08
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
vijf schreef op 18-04-2004 @ 17:29 :
NAC gaat waarschijnlijk een samenwerkingsverband aan met Newcastle Utd. wordt Shearer volgend seizoen hier in de spits
Ik hoop het trouwens niet, echt zo'n hondjesclub wordt je dan dan nog liever elk seizoen 15e, wat vind jij?
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 18-04-2004, 19:13
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Het nadeel van het uitwisselen van spelers is dat je niet aan je toekomst kunt werken en ook niets kunt verdienen aan die spelers. Stel je krijgt een jonge speler die presteert dan gaat hij het jaar erop weer terug naar Newcastle en heb je één goed seizoen weten te spelen.

Ik ben ook niet zo´n voorstander van dit soort acties, al krijgt Go Ahead volgend seizoen ook te maken met jong talent van PSV.
Simpel afgekochte transferdeal voor Eijkelkamp die PSV nu niet hoeft te betalen, in ruil daarvoor krijgen wij spelers die we wedstrijdritme mogen geven en op het moment dat ze goed genoeg zijn voor de top gaan ze gratis terug.
Oud 18-04-2004, 19:18
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 16-04-2004 @ 19:38 :
Dat zou ik wel mooi vinden. Het is een speler die z'n team echt uit de problemen kan halen en is dus om die reden misschien een mooie speler voor Liverpool.
Maar hoe oud is die Redondo wel niet??? Volgens mij heeft Liverpool met o.a. Gerrard en Hamann wel een redelijk middenveld op de been.
Oud 18-04-2004, 19:35
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
Juventus en Inter in de race om Chelsea's Veron

Chelsea wil af van Juan Sebastian Veron en hoopt op geïnteresseerde clubs in binnen en buitenland. Juventus en Internazionale, zijn beide een serieuze gegadigde om de Argentijn over te nemen. Inter heeft zelfs al twee keer een bod uitgebracht bij Chelsea op Veron, aldus Tribal Football.

Juventus zou willen wachten tot aan het einde van dit seizoen om te kijken of Veron nog fit genoeg is voordat ze de speler daadwerkelijk willen overnemen.
leukste bron
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 18-04-2004, 19:37
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
Gerald Vanenburg keert terug naar 1860 München

Gerald Vanenburg keert voor de periode van tenminste vijf wedstrijden terug naar zijn voormalig werkgever 1860 München als trainer. Hij dient de ploeg in de laatste vijf wedstrijden van de competitie te behoeden voor degradatie. Zijn voorganger Falko Götz werd gisteren wegens het uitblijven van goede resultaten aan de kant gezet.

Vanenburg beschikt niet over de papieren om als hoofdtrainer aan de slag te gaan, maar dat is volgens hem geen enkel probleem. "Ze zetten iemand ernaast met de benodigde papieren, maar ik ben degene die het gaat bepalen", aldus Vanenburg.

In Langs de Lijnlegt hij uit waarom hij in is gegaan op het verzoek van de Duitse nummer vijftien van Duistland. "Ik heb gewoon een heel goed gevoel bij die club. Heel veel spelers hebben me gebeld en dat heeft de doorslag gegeven", aldus 'Vaantje'.

mooie bron


mooi nieuws voor vaantje
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 18-04-2004, 19:38
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
Allach denkt aan een vertrek bij FC Twente

Mohammed Allach laat in de zondaguitvoering van de TC Tubantia weten dat hij denkt aan een vertrek uit Enschede. "Ik wil niet nog zo'n jaar meemaken", aldus Allach na de met 1-0 verloren wedstrijd in Den Haag gisteren. Allach liep de gehele tweede helft warm, maar kreeg geen speelminuten van Twente-trainer Vandereycken.

Ook het feit dat hij vorige week in Roosendaal niet in de basis stond bij afwezigheid van Chris van der Weerden kwam keihard aan bij de speler. Op korte termijn zal Allach met de nieuwe trainer Rini Coolen om tafel gaan zitten, om zijn situatie te bespreken voor komend seizoen. "Ik wil komend seizoen een kans. Ik wil ergens voor vechten, anders heeft het geen zin", aldus een teleurgestelde Allach.
ook een bron
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 18-04-2004, 19:40
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
Rajcomar definitief van Fortuna naar Utrecht

FC Utrecht heeft zich voor komend seizoen versterkt met Prince Rajcomar. De talentvolle aanvaller komt over van Fortuna Sittard en tekende een contract tot medio 2007. Rajcomar volgt daarmee zijn ploeggenoot Samir El Gaaouiri.

De Domstedelingen trokken naast de 18-jarige aanvaller ook Darl Douglas aan, die van Heracles Almelo komt.
geruchtmakende bron
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 18-04-2004, 19:41
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
Sociedad's Xabi Alonso ontkent gesprekken met Real

Real Sociedad-ster Xabi Alsonso ontkent de geruchten dat hij volgend seizoen voor Real Madrid zal spelen. Vorige zomer had real al een bod op Alsonso gedaan, van naar verluidt zo'n 28 miljoen euro.

Deze geruchten komen nu weer boven maar Xabi Alonso ontkent ze. "Ik ben erg gelukkig hier bij Real Sociedad en kan er niets meer over zeggen dan wat de pers schrijft. Mij is in ieder geval niks bekent, van enige interesse", aldus Alonso.
veelgebruikte bron
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 18-04-2004, 19:42
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
ManU laat oog vallen op Italiaans talent Gilardino

Parma-speler Alberto Gilardino zal dit weekend bekeken worden door Manchester United. Berichten uit Italë zeggen dat United een oogje heeft op de 21-jarige Italiaan die dit weekend met Parma tegen Juventus speelt. De voormalige Piacenza-speler is een van de revelaties dit seizoen in de Serie A en scoord al zeventien keer. Deze prestaties zeer opmerkelijk, als je beseft dat hij in het begin van het seizoen nog tweede spits was achter Adriano die nu bij Internazionale speelt.

Maar ManU heeft af te rekenen met de concurrentie van Juventus die Gilardino ook wel zien zitten. Gilardino is overigens een Juve-fan. Gilardino wil Parma niet perse verlaten, maar omdat de club er financieel slecht voorstaat zou een vertrek van Gilardino goed uitkomen voor Parma. United zou naast Gilardino ook nog in doelman Sebastien Frey en verdediger Matteo Ferrari geïnterreseerd zijn.
alweer die bron
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 18-04-2004, 19:43
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
Barnsley volgt Excelsior-verdediger Sprockel

Het Engelse Barnsley interesse in Excelsior-verdediger Civard Sprockel, zo meldt Skysports. De Engelse club, dat uitkomt in de tweede divisie, zou de Feyenoord-huurling al geruime tijd volgen.

Sprockel is bezig aan zijn tweede seizoen bij Excelsior, nadat hij in twee seizoenen Feyenoord niet verder kwam dan zes optredens. Het contract van de 20-jarige Civard Sprockel loopt nog door tot de zomer van 2005.
ook rotterdams bron
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 18-04-2004, 19:45
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
Bayern en Lizarazu gaan komende zomer uit elkaar

Bixente Lizarazu zal komende zomer Bayern München verlaten, zo meldt Canvas. De Franse linksback kwam met de Duitse club na vele gespreksuren niet tot een nieuwe overeenkomst. Eventuele interesse is er nog niet in hem getoond.

"Ik vind het erg jammer dat ik bij deze club weg moet. Hier heb ik vele prijzen gewonnen zoals de Champions League en de landstitel, maar helaas konden we niet tot een nieuwe overeenkomst komen. Verassend trouwens, we kwamen er immers de afgelopen zeven jaar altijd uit", aldus de Franse international.

Lizarazu begon zijn loopbaan in het seizoen 1988/1989 bij Girondins Bordeaux, waar hij in het totaal acht seizoenen speelde. Na één seizoen Athletic de Bilbao vertrok de nu 34-jarige verdediger in 1997 naar Bayern München.
jaja bron
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 18-04-2004, 20:03
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Jij probeert mij gewoon te verslaan in het meeste-posts-in-het-transfers-&-geruchten-topic-klassement... ik heb je wel door.
Oud 18-04-2004, 20:09
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
AGH schreef op 18-04-2004 @ 20:18 :
Maar hoe oud is die Redondo wel niet??? Volgens mij heeft Liverpool met o.a. Gerrard en Hamann wel een redelijk middenveld op de been.
Ik denk dat hij nu een jaar of 35 is. Maar Liverpool heeft inderdaad al een aardig middenveld, maar zowel Hamann als Gerrard kunnen de ploeg niet op sleeptouw nemen. Bovendien kunnen ze beiden ook vanaf rechts komen.
Oud 18-04-2004, 20:10
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
is dit niet gewoon handig voor jou, nu hoef je niet meer naar de bron te surfen voor het laatste voetbalnieuws. en trouwens alle onnutige berichten hoef je niet meer te lezen!
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 18-04-2004, 21:05
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
tinus11 schreef:
Citaat:
Rajcomar definitief van Fortuna naar Utrecht

FC Utrecht heeft zich voor komend seizoen versterkt met Prince Rajcomar. De talentvolle aanvaller komt over van Fortuna Sittard en tekende een contract tot medio 2007. Rajcomar volgt daarmee zijn ploeggenoot Samir El Gaaouiri.

De Domstedelingen trokken naast de 18-jarige aanvaller ook Darl Douglas aan, die van Heracles Almelo komt.
Hmz... leegloop toch bij Fortuna. Rajcomar, El Gaaouiri, Van der Hoeven is al weg, in Van Barneveld is ook interesse, veel spelers van wie het contract niet wordt verlengd... OK ze krijgen Hermans en Dassen wel terug maar voorin loopt er dan bijna niemand meer. Ben benieuwd of ze volgend seizoen dan meer punten halen dan dit seizoen
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 18-04-2004, 21:08
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 18-04-2004 @ 21:10 :
is dit niet gewoon handig voor jou, nu hoef je niet meer naar de bron te surfen voor het laatste voetbalnieuws. en trouwens alle onnutige berichten hoef je niet meer te lezen!
hehe zo kun je het ook zien
Oud 19-04-2004, 13:31
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Ook PSV'er Vogel is 'toe aan een nieuwe uitdaging'

Naast Mark van Bommel, Mateja Kezman, Arjen Robben en Dennis Rommedahl, lijkt ook Johann Vogel komende zomer PSV te gaan verlaten. De Zwitserse middenvelder van de Eindhovense club wil zijn tot 2005 lopende contract niet verlegen, omdat hij naar eigen zeggen toe is aan een nieuwe uitdaging.

In de zomer van 1999 kwam de international over van het Zwitserse Grasshoppers. Daar had hij een aflopend contract, zodat hij zonder transfersom naar Noord-Brabant kon vertrekken. Tegen Omroep Brabant zegt Vogel: "Ik denk dat PSV toe is aan vernieuwing en ik aan een nieuwe uitdaging."

Bron
Oud 19-04-2004, 13:32
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Het Gazet van Antwerpen meldt dat Alex Brosque vandaag een beslissing naar welke club hij zal vertrekken: Feyenoord of Lierse SK. De Australische spits, van Uruguyaanse afkomst, wil alleen naar Rotterdam als hij direct in de A-selectie terecht komt. Feyenoord is van plan hem bij Westerlo te stallen.

De grote talent speelt momenteel voor Marconi Stallions uit zijn thuisland. Als Feyenoord hem alleen aan satellietclub Westerlo wil verhuren, tekent de 20-jarige bij Lierse.

Bron
Oud 19-04-2004, 13:33
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Volgens AD Sportwereld hebben PSV en Feyenoord een akkoord weten te bereiken over een overgang van Robin van Persie naar Eindhoven. De aanvallende middenvelder, die in Noord-Brabant de vervanger op de linkervleugel van de naar Chelsea vertrekkende Arjen Robben moet worden, kost Frank Arnesen drie miljoen euro.

Na de wedstrijd tegen NEC van PSV (3-0 winst) zei PSV-trainer Guus Hiddink al: "Ik verwacht hem snel bij ons. We hebben hem nodig. Ik heb goed met hem gesproken.'' Vrijdagmiddag zouden Mark Wotte en Arnesen bij de Deen thuis gesproken hebben over de overgang en een akkoord bereikt hebben. Van Persie wordt nummer tien bij PSV

bron
Oud 19-04-2004, 13:34
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Via Radio Rijnmond is vandaag bekend geworden dat Feyenoord belangstelling heeft voor de Fransman Ahmed Reda Madouni. De 23-jarige verdediger speelt momenteel voor het in financiële nood verkerende Borussia Dortmund. Afgelopen weekend bekeek een delegatie van Feyenoord de speler in het duel tegen Bayern Munchen.

Madouni is een stevige verdediger van 1.90 meter, en speelt sinds de zomer van 2001 voor Borussia. In zijn debuutjaar werd hij met deze club nog kampioen in de Bundesliga. Voor zijn overstap naar Duitsland kwam de Fransman in eigen land uit voor SC Montpellier. Madouni zou centraal in de verdediging Kees van Wonderen moeten gaan vervangen, die na dit jaar stopt met het spelen van betaald voetbal.

bron

Da's een zeer aardige speler...
Oud 19-04-2004, 13:34
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Chelsea-eigenaar Roman Abramovich is bereid Real Madrid het dubbele te betalen voor David Beckham, als wat de Spanjaarden afgelopen zomer hebben betaald voor de Engelsman. Volgens de Sunday Express is het de Rus er alles aan gelegen om de aanvoerder van het Engelse nationale team volgend seizoen op Stamford Bridge te laten acteren.

Alles zou in dit geval gelijk staan aan een bedrag van 70 miljoen euro. De 28-jarige Beckham kreeg dit weekend, ondanks zijn inbreng in een van de treffers van Real, toch weer de nodige kritiek in de Spaanse pers te verwerken. De middenvelder speelde tot op heden 28 competitieduels in het wit van Real Madrid , en scoorde driemaal.

bron
Oud 19-04-2004, 13:53
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 19-04-2004 @ 14:33 :
V. Persie naar Psv *knip*bron
Eindelijk...
Ik denk dat hij bij PSV wel goed zal presteren omdat Hiddink meestal WEL goed met dit soort spelers om kan gaan, en natuurlijk een goede opvolger voor Robben.
Oud 19-04-2004, 14:09
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
en hij pakt mijn functie weer gewoon af
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 19-04-2004, 14:54
Verwijderd
ik kom nu al een goede week niet meer op voetbalzone.nl, volgens mij wordt alles gewoon op dit forum neergepleurd
Oud 19-04-2004, 15:46
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 19-04-2004 @ 15:54 :
ik kom nu al een goede week niet meer op voetbalzone.nl, volgens mij wordt alles gewoon op dit forum neergepleurd
niet alles maar wel het leukste of belangrijkste

ik zal voor mijn zelf wel een andere functie bedenken dus wacht maar af
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 19-04-2004, 16:22
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
tranfergeruis
hier is het dan, mijn opinie op de laaste tranfergeruchten.
het lijkt deze week de week van de handtekeningen te worden in rotterdam: boschaart tekend voor feyenoord, terwijl persie zijn handtekening onder een psvcotract zal zetten. maar dat is niet alles: feyenoord wil meer: de Fransman Ahmed Reda Madouni schijnt ook in de belangstelling te staan van feyenoord. als het ze lukt deze meneer te halen dan mag wotte wel even geeerd worden. Baan zou het nog niet in zijn hoofd halen zo'n aankoop te doen.

in eindhoven blijft het dit weekend ook onrustig. PSV wint welliswaar van NEC, zeg nooit nek, maar na Kezman, watereus, van Bommel, Rommedahl en al eerder Robben heeft nu ook Vogel kenbaar gemaakt volgend seizoen liever ergens anders te zitten: laten vliegen die hap! Johan speelde zijn 1e seizoen prima bij PSV, zijn 2e redelijk zijn 3e matig en nu... ook de toekomst van 'net niet' international Hofland in eindhoven is onzeker, ook bij PSV is het steeds net niet.
als opvolgers heeft PSV tot nu toe Alex, Qvist en van Persie binnen. dat is te weinig. ook de verhuurde spelers komen terug: Takak, Lamey, Huntelaar. daar kun je ook geen kampioen mee worden, daar wordt je geen kampioen mee. welke keepe zal er komen? Aerts is tranfervrij en liet tegen Ajax weer zien dat hij een topper is. Gentenaar weigerd zijn contract bij NEC, zeg nooit nek, te verlengen. van der Sar zegt niks over zijn toekomst, maar uit zijn reacties over mogelijke transfers is hij zo vaag dat een tranfer aanstaande lijkt. ook een middevelder is noodzakelijk als ook Vogel weg gaat: Bosschaart is naar feyenoord en Landzaat is in de winter naar AZ vertrokken. een buitenlander lijkt dus noodzakelijk. Maar zelfs Hiddink heeft nog niks laten doorschemeren.

we suggereren lekker door en wie weet vertel ik de volgende keer ook wel iets over andere ploegen als PSV en Feyenoord, maar 1 ding is zeker: ik heb geen irritante pro-ajax stijl
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 19-04-2004, 19:51
Verwijderd
Patrick Ax staat in de belangstelling van ADO Den Haag en BV Veendam, zo meldt RTV Gelderland. Het aflopende contract van de 24-jarige aanvaller bij NEC wordt niet verlengd en hij is daardoor transfervrij.

De voormalig jeugdinternational kwam dit seizoen tot nu toe in 24 competitieduels in actie. Hij deed dat echter meestal als invaller. Ax is bezig aan zijn vierde seizoen bij NEC. Hij stond eerder onder contract bij FC Groningen, Vitesse en De Graafschap.

geinige bron
Oud 19-04-2004, 20:38
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 19-04-2004 @ 17:22 :
tranfergeruis
Oud 19-04-2004, 21:57
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Yes eindelijk Van Persie naar PSV. Let maar op: die gaat het daar maken...
Ik hoop dat Ax voor ADO kiest in plaas van Veendam, want ik vind Ax een goede voetballer, die kan op het hoogste niveau makkelijk mee. Als ADO zich handhaaft natuurlijk (maar ik ga er van uit van wel).
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 20-04-2004, 06:21
Verwijderd
Ook Sevilla wil Van Persie

Uitgegeven: 19 april 2004 23:19

ROTTERDAM - Naast PSV heeft ook de Spaanse voetbalclub Sevilla zich bij Feyenoord gemeld voor Robin van Persie. De club heeft maandag een delegatie naar Rotterdam gestuurd om de onderhandelingen met de twintigjarige aanvaller en diens adviseurs te openen. Technisch manager Mark Wotte heeft Sevilla op de hoogte gesteld van de afkoopsom die Feyenoord voor Van Persie wil hebben.

De Spaanse club zou een bedrag van ongeveer 4 miljoen euro willen betalen voor Van Persie, wiens contract in de Kuip tot medio 2005 doorloopt. PSV wil naar verluidt ongeveer 3 miljoen euro aan Feyenoord betalen. De Rotterdamse club wil daarnaast meedelen in de opbrengt bij een eventuele verkoop Van Persie op de langere termijn.


www.nu.nl
Oud 20-04-2004, 06:22
Verwijderd
Dennis Bergkamp keert niet terug bij Ajax

19/4/2004 22:17

EXCLUSIEF
Dennis Bergkamp keert niet terug bij Ajax. Hij plakt er of nog een jaar bij Arsenal aanvast, of stopt na dit seizoen met betaald voetbal.

Ajax-trainer Ronald Koeman had Bergkamp, indien hij geen nieuw contract bij Ajax krijgt aangeboden, graag aan zijn selectie willen toevoegen. Volgens Rob Jansen, de zaakwaarnemer van de aanvaller, kan Ajax z'n pogingen maar beter staken.

'Dennis zit te wachten op een uitnodiging van Arsenal', zegt Jansen deze week in Voetbal International. 'Als die club met hem verder wil blijft hij in Londen, zoniet dan stopt hij met het spelen van profvoetbal.'

www.vi.nl
Oud 20-04-2004, 06:23
Verwijderd
Fatih Sonkaya akkoord met Galatasaray

19/4/2004 22:45

Fatih Sonkaya lijkt dan eindelijk te vertrekken naar Galatasaray. De Turkse Limburger kwam persoonlijk tot overeenstemming met de club, meldt tv-zenden L1. Roda JC kwam met de Turkse topclub al eerder tot een akkoord.
Een overgang van Sonkaya naar Galata zat eigenlijk al veel langer in de pen. Al tijdens de winterstop van het huidige seizoen waren de clubs het ook al eens over een overgang van de verdediger, maar krabbelde de verdediger zelf op het laatste moment terug. Hij was bang om heimwee te krijgen.

De 23-jarige Sonkaya werd geboren in het Turkse Oitu, maar woont eigenlijk al zijn hele leven in Limburg. De rechterverdediger, maakt al sinds 1998 van de eerste selectie van Roda JC, maar brak pas twee jaar later door, nadat hij was uitgeleend aan VVV.

Voor Roda JC was het de hoogste tijd om Fatih Sonkaya te verkopen. Zijn contract zou aan het einde van volgend seizoen aflopen.



www.vi.nl
Oud 20-04-2004, 14:59
Noelliam
Avatar van Noelliam
Noelliam is offline
Schalke 04 ook geinteresseerd in van Persie, die presentatie van dinsdag 4 uur zal nog wel even uitgesteld worden dan.
__________________
IJsberen hebben geen fuck te doen. Een keer per dag vangen ze n pinguin en voor de rest lopen ze n beetje te ijsberen
Oud 20-04-2004, 16:21
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Martijn Reuser is rol als supersub zat

19/4/2004 15:51

Martijn Reuser heeft zijn zinnen gezet op een vertrek bij Ipswich Town. De Nederlander is het beu dat hij alleen als supersub wordt gebruikt.
Reuser staat nog tot medio 2005 onder contract bij Ipswich Town, dat vierde staat in de First Division. Maar als het aan de Nederlander ligt komt er na dit seizoen een einde aan zijn verblijf bij de Tractor Boys.

Na de ontmoeting Gillingham, waarin hij als invaller opnieuw een belangrijke bijdrage leverde aan het Ipswich-succes, liep Reuser tegenover East Anglian Daily Times leeg. 'Ik haat het om supersub te zijn. Het was mooi voor het team en ik ben blij dat we hebben gewonnen, maar ik heb er genoeg van.' Reuser maakte uit een vrije trap gelijk en bereidde de 2-1 voor.

Bij gebrek aan speeltijd wil Reuser weg bij de club, waar hij in 2000 terechtkwam. 'Ik ben erg gelukkig bij de club en met de supporters, maar als een sporter wil ik elke week spelen. Ik denk niet dat ik hier de kans krijg. Vorige week zat ik de hele wedstrijd op de bank. Negen van de tien keer kom ik er alleen in als we achter staan.'

Reuser benadrukt dat hij geen ruzie heeft met manager Joe Royle. 'Ik ben niet boos op hem. Hij kiest het elftal. Het is moeilijk hem op andere gedachten te brengen. Ik probeer het al anderhalf jaar.' De oud-Ajacied kijkt uit naar een nieuwe club. 'Ik weet nog niet of het Nederland of hier wordt. Alles is mogelijk.'

Ipswich Town, geplaagd door financiële zorgen, heeft Reuser in januari laten weten dat hij transfervrij mag vertrekken. Maar geen club heeft sindsdien geïnformeerd. Tot genoegen van Royle. 'Martijn is misschien wat ongelukkig dat hij niet mag beginnen, maar hij is een fantastische invaller. Hij komt erin en verandert de wedstrijd. Hij mag dan niet blij zijn met het etiket supersub, hij heeft als zodanig heel veel voor ons betekend.
Ik hoop dat ie terug komt naar Nederland. Ik heb m altijd wel een leuke speler gevonden om naar te kijken.
__________________
Zuur...
Oud 20-04-2004, 16:41
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
Nixje schreef op 20-04-2004 @ 07:22 :
Dennis Bergkamp keert niet terug bij Ajax

Ajax-trainer Ronald Koeman had Bergkamp, indien hij geen nieuw contract bij Ajax krijgt aangeboden, graag aan zijn selectie willen toevoegen.
Arsenal??
__________________
getrouwd ©
Oud 20-04-2004, 20:43
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
dan zal ik het wel weer doen
Citaat:
De Graafschap wil NEC's Ax als linksbuiten

De Graafschap heeft belangsteling voor de 24-jarige Patrick Ax, die komende zomer transfervrij vertrekt bij NEC, zo zegt De Gelderlander. Ax moet de vacante positie op links bekleden, die is ontstaan door het abrupte vertrek van Yassine Abdellaoui.

Ook ADO Den Haag en Veendam willen komend seizoen gebruik maken van de diensten van de linksbuiten, die in het verleden uitkwam voor Groningen en Vitesse. Ax speelde in het verleden al een half seizoen voor de Superboeren, waarin hij in 16 duels vijf keer scoorde.

Tevens heeft De Graafschap interesse voor Mirano Carrilho, die ook transfervrij mag vertrekken bij ADO Den Haag. Carrilho moet de vervanger worden van Edwin Hermans, die volgend jaar het geel-groene tenue van Fortuna Sittard draagt
veelbesproken bron
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 20-04-2004, 20:44
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
'Anderlecht wil werk maken van Sonck, Van Damme'


Anderlecht wil graag Wesley Sonck en Jelle van Damme van Ajax overnemen, dat meldt Het Gazet van Antwerpen vandaag. Anderlecht heeft bij Ajax gepolst hoeveel beide Belgische internationals moeten kosten. De aanstaande kampioen van België had vorig jaar ook al belangstelling voor Sonck, maar toen was de vraagprijs van vijf miljoen euro te gortig.

Sonck, die eerder voor RC Genk uitkwam, is bij Ajax mede door een teenblessure op het tweede plan gekomen. Ook heeft hij bij Ajax nog nooit op zijn favoriete positie (centrumspits, red) gespeeld, maar als een verkapte rechtsbuiten.

Ook Van Damme komt in Amsterdam weinig aan spelen toe. Hij heeft zware concurrentie van Maxwell op zijn favoriete plek als linksback. Van Damme heeft eerder al laten weten wel interesse te hebben als Anderlecht zich bij hem zou melden.
rara welke bron
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:29.